Begin van zwangerschap symptomen

15-02-2019 21:53 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu net voorbij de 1ste week van de zwangerschap. Ik gok dat ik op dag 10 zit. Ik heb elke dag af en toe steken in mijn onderbuik. Ik denk dat dat normaal is. Alleen ik voel ook dat mijn buik best raar doet. Ik heb pijn en bijna de hele dag door een rommelende/borrelende geluid in mijn buik/onderbuik. Ik eet ook gewoon goed dus honger kan het niet zijn.
Is dat normaal, want het stopt een paar keer dan komt het weer en het begint me ook best te irriteren dat gevoel.
anoniem_382533 wijzigde dit bericht op 15-02-2019 22:08
9.83% gewijzigd
ik voelde pas na een paar weken wat, het zijn maar cellen
Marie-Antoinettexx schreef:
15-02-2019 21:55
ik voelde pas na een paar weken wat, het zijn maar cellen
Bij mij is dit al bij de eerste week. Zelfs misselijkheid heb ik af en toe
lijkt me sterk.

Je gaat de overtijdbehandeling niet doen?
gizzmo-returns schreef:
15-02-2019 22:00
lijkt me sterk.

Je gaat de overtijdbehandeling niet doen?
Jawel. Ik heb al een afspraak bij de huisarts staan
Eén week zwanger. Uh, hoe tel je dan? Op de dag dat je een test kunt doen (ongeveer vier weken na je laatste menstruatie) ben je al vier weken zwanger. In de eerste week van je zwangerschap ben je nog helemaal niet zwanger.
Andersom schreef:
15-02-2019 22:12
Eén week zwanger. Uh, hoe tel je dan? Op de dag dat je een test kunt doen (ongeveer vier weken na je laatste menstruatie) ben je al vier weken zwanger. In de eerste week van je zwangerschap ben je nog helemaal niet zwanger.
Oh dan heb ik het verkeerd. Mijn laatste menstruatie was 4 januari. Dus ik moet zeggen dat ik 11 dagen overtijd ben ipv zwanger?

Ik had maandag een positieve zwangerschapstest
Met een cyclus van 28 dagen ben je dan 2 weken over tijd en 6 weken zwanger.
Angell_ schreef:
15-02-2019 22:15
Oh dan heb ik het verkeerd. Mijn laatste menstruatie was 4 januari. Dus ik moet zeggen dat ik 11 dagen overtijd ben ipv zwanger?

Ik had maandag een positieve zwangerschapstest
als je niet weet hoe het werkt, waarom leek het je dan een goed idee om zwanger te worden? (en zwangerschap is inderdaad te voorkomen)
15-02-2019 22:21
als je niet weet hoe het werkt, waarom leek het je dan een goed idee om zwanger te worden? (en zwangerschap is inderdaad te voorkomen)
Het is ook niet gepland, maar daar gaat het nu ook niet om. Je hoeft er niet perse verstand van te hebben om dan pas zwanger te mogen raken, dat slaat nergens op.
Angell_ schreef:
15-02-2019 22:24
Het is ook niet gepland, maar daar gaat het nu ook niet om. Je hoeft er niet perse verstand van te hebben om dan pas zwanger te mogen raken, dat slaat nergens op.
Vind je?
Andersom schreef:
15-02-2019 22:12
Raar dat je in je zwangerschap niet zwanger bent.
Angell_ schreef:
15-02-2019 22:02
Jawel. Ik heb al een afspraak bij de huisarts staan
Eergisteren schreef je: ik ga morgen naar de huisarts.
Gisteren had je dus die afspraak.
Ben je niet gegaan?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Manta schreef:
15-02-2019 22:30
Raar dat steeds meer meiden/vrouwen dat tegenwoordig niet weten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Waarom zulk gemierenneuk? TO geeft aan dat de zwangerschap niet gepland was en dat ze een behandeling gepland heeft staan.
Tuurlijk is zwangerschap te voorkomen en is het niet slim dat ze ongewenst zwanger geraakt is, maar ik vind het wel bijzonder zuur / kinderachtig om haar om dit soort irrelevante details nog even verder de grond in te stampen.
Honingbij_ schreef:
15-02-2019 22:37
Waarom zulk gemierenneuk? TO geeft aan dat de zwangerschap niet gepland was en dat ze een behandeling gepland heeft staan.
Tuurlijk is zwangerschap te voorkomen en is het niet slim dat ze ongewenst zwanger geraakt is, maar ik vind het wel bijzonder zuur / kinderachtig om haar om dit soort irrelevante details nog even verder de grond in te stampen.
Dat gebeurd altijd, jammer dat ze in topics niet normaal kunnen reageren.
Manta schreef:
15-02-2019 22:30
Aangezien je rekent vanaf laatste menstruatie omdat men precieze bevruchting vaak niet weet krijg je dus inderdaad 2 weken cadeau waarin je nog niet zwanger bent maar ze horen wel bij de 40 weken.
Waarschijnlijk je darmen!
11 dagen over tijd is een week of zes zwanger. Dan is er al een kloppend hartje.
Hè? Je hele vraag klopt niet. Ook vrij gemene opmerking, vind je niet?
MinkeDeWit schreef:
15-02-2019 23:10
11 dagen over tijd is een week of zes zwanger. Dan is er al een kloppend hartje.
Nu snap ik het al helemaal niet meer. Hoe kan ik zo ver zijn? Ik moet nog veel dingen leren dan
Ben je er echt wel zeker van dat je niet verder wil met de zwangerschap?
Marigold1986 schreef:
15-02-2019 23:25
Ben je er echt wel zeker van dat je niet verder wil met de zwangerschap?
Ja.. ik ben nu 21. Financieel gaat het gewoon niet lukken en ik heb ook geen eigen huisje. Niks.
Angell_ schreef:
15-02-2019 22:46
Dat gebeurd altijd, jammer dat ze in topics niet normaal kunnen reageren.
Jammer dat jij jniet normaal met anticonceptie kan omgaan.
Och meid wat een moeilijke situatie. Ik zou het dan snel regelen als ik jou was... Maar ik las dat je plan al staat voor een overtijdbehandeling.
Hoe verder je in de zwangerschap raakt, hoe moeilijker het mentaal is om er afscheid van te nemen, is wat ik denk...

Heel veel sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven