Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

vrijdag 15 februari 2019 om 20:23
Oh god, haken is niks voor mij. Verschrikkelijk. Vroeger op school kregen we les van 2 oudere juffen, maar ik kreeg het niet onder de knie. Vind het ook niet leuk om te doen.
Die teken/kleur-app zie ik ook regelmatig voorbij komen. Misschien toch maar even downloaden. Mijn diamond painting is af, ik wil wel een andere gaan doen maar weet nog niet welke.
Die teken/kleur-app zie ik ook regelmatig voorbij komen. Misschien toch maar even downloaden. Mijn diamond painting is af, ik wil wel een andere gaan doen maar weet nog niet welke.
vrijdag 15 februari 2019 om 22:37
Nee, Dreamer heeft een kast vol kleurpotloden, en andere kleurdragers, maar die kleurt niet.

Later is nu
vrijdag 15 februari 2019 om 22:39
Ik vind breien en haken ook leuk, maar daar krijg ik zere handen van. Dus lees ik en kijk tv. Teveel ook tv, vind ik. Ik zou namelijk ook aan postcrossing doen (kaartjes kopen is ook zo'n leuke hobby) maar dan moet ik dat dus ook echt doen.
Afijn
Bedtijd.
Ik zou een heel rustig weekend hebben en ineens ben ik morgen de hele dag op stap. Wel gezellig. Ga eerst naar m'n ouders en dan met een vriendin langs 2 andere vriendinnen. Op verschillende adressen dus. Zin in. Het wordt niet laat, want de 2e vriendin heeft een eetafspraak, dus dan worden we gewoon weggeschopt
Afijn
Bedtijd.
Ik zou een heel rustig weekend hebben en ineens ben ik morgen de hele dag op stap. Wel gezellig. Ga eerst naar m'n ouders en dan met een vriendin langs 2 andere vriendinnen. Op verschillende adressen dus. Zin in. Het wordt niet laat, want de 2e vriendin heeft een eetafspraak, dus dan worden we gewoon weggeschopt

Later is nu

zaterdag 16 februari 2019 om 10:08
Goedemorgen,
Veel plezier dreamer!
Man is voornemens om morgen in de tuin aan de slag te gaan, dus ik moet vandaag naar het tuincentrum. Geen straf, maar ik heb er ook geen zin in.
Mijn beide hielen bestaan uit grote blaren, dus lopen zit er niet in. Dan maar vanmiddag fietsen, denk ik.
Ik moet nog een kettingslot hebben, dus dan meteen maar langs de fietsenmaker.
En ik zou vanavond verse soep maken.
Verder voel ik me nog steeds niet fit na mijn verkoudheidje.
Komende week ook bijna elke dag een afspraak, en dan zaterdag een paar dagen op pad.
Ik doe iets niet goed, maar wat
Veel plezier dreamer!
Man is voornemens om morgen in de tuin aan de slag te gaan, dus ik moet vandaag naar het tuincentrum. Geen straf, maar ik heb er ook geen zin in.
Mijn beide hielen bestaan uit grote blaren, dus lopen zit er niet in. Dan maar vanmiddag fietsen, denk ik.
Ik moet nog een kettingslot hebben, dus dan meteen maar langs de fietsenmaker.
En ik zou vanavond verse soep maken.
Verder voel ik me nog steeds niet fit na mijn verkoudheidje.
Komende week ook bijna elke dag een afspraak, en dan zaterdag een paar dagen op pad.
Ik doe iets niet goed, maar wat

zaterdag 16 februari 2019 om 10:27
Borduren, haken en kleuren
Ik krijg er spontaan rode vlekken van in mijn nek. En moordneigingen
Ik heb dan ook nul komma nul creatief talent en een onderontwikkelde fijne motoriek. Ook geen conditie of sportieve vaardigheden trouwens. Ik kan best weinig geloof ik
De HA controleerde mijn reflexen. Heb ik niet.
“Je biceps-reflex doet het ook al niet!”
“Dokter, kijk eens goed? Welke biceps?”
“Oh ja, heb je ook wel gelijk in”

Ik ontspan door de kindervariant van mijn sport

Ik krijg er spontaan rode vlekken van in mijn nek. En moordneigingen

Ik heb dan ook nul komma nul creatief talent en een onderontwikkelde fijne motoriek. Ook geen conditie of sportieve vaardigheden trouwens. Ik kan best weinig geloof ik

De HA controleerde mijn reflexen. Heb ik niet.
“Je biceps-reflex doet het ook al niet!”
“Dokter, kijk eens goed? Welke biceps?”
“Oh ja, heb je ook wel gelijk in”

Ik ontspan door de kindervariant van mijn sport

Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 16 februari 2019 om 10:44
Goedemorgen!
Vannacht zat ik op de wc en krakte er ineens iets heel hard in mijn rug.
Ik heb minder pijn dan gisteren dus ik hoop zo zo erg dat het nu beter gaat.
Gister friet gegeten met de groep hier, in en restaurantje, maar man, wat een spierpijn van die stomme stoeltjes.
Straks lekker naar het tuincentrum.
Vannacht zat ik op de wc en krakte er ineens iets heel hard in mijn rug.
Ik heb minder pijn dan gisteren dus ik hoop zo zo erg dat het nu beter gaat.
Gister friet gegeten met de groep hier, in en restaurantje, maar man, wat een spierpijn van die stomme stoeltjes.
Straks lekker naar het tuincentrum.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

zaterdag 16 februari 2019 om 11:12
zaterdag 16 februari 2019 om 11:21

zaterdag 16 februari 2019 om 12:31
Kohaku: ik kan ook in veel restaurants maar hooguit een half uurtje zitten voor ik verga van de pijn in mijn rug. En dat is dom van de uitbaters want dan neem ik geen toetje en koffie meer.
Veel plezier in het tuincentrum! En Lise trouwens ook!
Moyrrie: zo jammer om het altijd te moeten bekopen als je eens een dag iets gedaan hebt. Haken dus maar, fijne dag!
Ik heb een goed ontwikkelde fijne motoriek. Kan goed haken, breien etc maar ik heb er geen zin meer in.
Ik denk dat ik buiten de ramen eens een sopje ga geven, de zon laat ongenadig zien dat ik dat lang niet gedaan heb. Heb ik straks vast een tevreden gevoel, maar wat een rotklus vind ik dat.
Veel plezier in het tuincentrum! En Lise trouwens ook!
Moyrrie: zo jammer om het altijd te moeten bekopen als je eens een dag iets gedaan hebt. Haken dus maar, fijne dag!
Ik heb een goed ontwikkelde fijne motoriek. Kan goed haken, breien etc maar ik heb er geen zin meer in.
Ik denk dat ik buiten de ramen eens een sopje ga geven, de zon laat ongenadig zien dat ik dat lang niet gedaan heb. Heb ik straks vast een tevreden gevoel, maar wat een rotklus vind ik dat.
zaterdag 16 februari 2019 om 12:52
Jolly, midgetgolf?
Hier druk druk.
Man is weer verder met de verbouwing, vanmorgen stond ik om half negen al een lading sloopafval te laden en lossen.
Daarna om boodschappen, dochter viert verjaardag met vrienden in de loods en morgen is zoon jarig en dus een huis vol.
Het is hier chaos alom, dochters vrienden komen uit alle windstreken dus ik ben druk met heen en weer rijden vanaf station stad en terug. ( weekend dus geen ov in ons kleine rotdorpje)
Zo dochter afzetten met lading eetwerk en versieringen bij de loods en dan maar eens hier thuis shovelen denk ik.
Kijken of ik het nog wat opgeruimder kan krijgen voor morgen.
Kortom , gezellig weekend alleen iets té veel te doen.

Hier druk druk.
Man is weer verder met de verbouwing, vanmorgen stond ik om half negen al een lading sloopafval te laden en lossen.
Daarna om boodschappen, dochter viert verjaardag met vrienden in de loods en morgen is zoon jarig en dus een huis vol.
Het is hier chaos alom, dochters vrienden komen uit alle windstreken dus ik ben druk met heen en weer rijden vanaf station stad en terug. ( weekend dus geen ov in ons kleine rotdorpje)
Zo dochter afzetten met lading eetwerk en versieringen bij de loods en dan maar eens hier thuis shovelen denk ik.
Kijken of ik het nog wat opgeruimder kan krijgen voor morgen.
Kortom , gezellig weekend alleen iets té veel te doen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

zaterdag 16 februari 2019 om 15:43
Ik kleur graag mijn nagels.
Ik heb alles geswatched op mijn deur hangen.. ik tel ze zojuist en schrik er zelf van.. 44 lakjes.
Ik klaag de laatste tijd ook dat ik te weinig handen heb om te lakken. Ik heb ze gister helemaal gedaan, met vlinders en glitters. Maar ik heb alweer inspiratie voor iets nieuws.
Mijn maatschappelijkwerkster is gister langs geweest. Dat heeft me wel goed gedaan en mijn denkpatroon doorbroken van waar het nou mis gaat met dat dagbesteding/client gebeuren. Volgende week verder bespreken..
Zondag is er een optreden van een Nederlandse Singer Songwriter. Ik wilde daar al een tijdje heen en nu komt hij eindelijk in de buurt. Alleen Regenboog is de hele week best ziekig geweest en nu begint mijn keel te doen en liggen mijn ogen wat dieper in mijn gezicht zeg maar. Ik had hem al een keer gesproken via instagram dus ik heb hem een berichtje gestuurd, hoe die zaal is. Of je wel fatsoenlijk kan zitten omdat ik net geopereerd ben. “Oh maar desnoods trekken we een bank voor je uit de backstage”. Say whut.

Mijn maatschappelijkwerkster is gister langs geweest. Dat heeft me wel goed gedaan en mijn denkpatroon doorbroken van waar het nou mis gaat met dat dagbesteding/client gebeuren. Volgende week verder bespreken..
Zondag is er een optreden van een Nederlandse Singer Songwriter. Ik wilde daar al een tijdje heen en nu komt hij eindelijk in de buurt. Alleen Regenboog is de hele week best ziekig geweest en nu begint mijn keel te doen en liggen mijn ogen wat dieper in mijn gezicht zeg maar. Ik had hem al een keer gesproken via instagram dus ik heb hem een berichtje gestuurd, hoe die zaal is. Of je wel fatsoenlijk kan zitten omdat ik net geopereerd ben. “Oh maar desnoods trekken we een bank voor je uit de backstage”. Say whut.

zaterdag 16 februari 2019 om 19:03
Niet, wat ik bedoel: ik schiet met een 22-pond boog, waar normale mannen minimaal 30-pond schieten

(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 16 februari 2019 om 19:13
Dat vind ik nou echt Brabants! Ik ken het alleen uit die provincie en dan vooral de oostelijke helft.
zaterdag 16 februari 2019 om 19:14
O, op die manier.JollyRider schreef: ↑16-02-2019 19:03Niet, wat ik bedoel: ik schiet met een 22-pond boog, waar normale mannen minimaal 30-pond schieten![]()
Snapte het al even niet.

Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
zaterdag 16 februari 2019 om 19:16
Geen idee, in Limburg heb je veel openluchtbanen, ik zit zelf bij een club die je niet zou zien als je niet weet dat ze bestaan. Maar ik geloof je direct, westerlingen missen wel meer

(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 16 februari 2019 om 19:19
In Limburg? Dan mis ik inderdaad iets.JollyRider schreef: ↑16-02-2019 19:16Geen idee, in Limburg heb je veel openluchtbanen, ik zit zelf bij een club die je niet zou zien als je niet weet dat ze bestaan. Maar ik geloof je direct, westerlingen missen wel meer![]()