ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 23 maart 2009 @ 21:45:

Umm, *schaamt zich kapot* Ik zie nu pas das het het tweede dagboek is van bridget en die had ik dus maar 1 maal.

Varisha, zou je het heel erg vinden als ik hem dan toch zelf hou?

*beter kijken ikbenik voordat je iets op het topic gooit*
quote:krokusje schreef op 23 maart 2009 @ 21:41:

ik lees dat hier saunaliefhebbers zijn. Kennen jullie de site "gratisnaardesauna" met het bekende ervoor en erachter? Heb geen aandelen, maar is supersite want dan kun je je pc intypen en dan zie je waar in de buurt je met het printen van een bonnetje van die site een tweede persoon gratis mee kan nemen.Ja die site gebruik ik ook wel eens, ideaal als je niet genoeg optimel zegels hebt of als er eventjes geen actie is ergens..
Gezellig hoor! Ik kan op donderdag overdag (in de middag) verder overdag eigenlijk niet echt.

Anders eventueel de week erop? Dan hou ik er rekening mee.

Boeken liggen hier keurig apart voor je. Lijkt me leuk je te ontmoeten!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:biol schreef op 23 maart 2009 @ 21:47:

whahahaha... hij wordt steeds mooier!!!! ( sorry ik lach je niet uit, maar ik moet er wel erg om lachen!)Moet er zelf ook wel om lachen hoor. Echt weer een ikbenik actie dit hoor.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 23 maart 2009 @ 21:45:

Umm, *schaamt zich kapot* Ik zie nu pas das het het tweede dagboek is van bridget en die had ik dus maar 1 maal.

Varisha, zou je het heel erg vinden als ik hem dan toch zelf hou?

*beter kijken ikbenik voordat je iets op het topic gooit*

wuahahha ik gahelemaal stuk...

geen probleem hoor
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 23 maart 2009 @ 21:48:

Gezellig hoor! Ik kan op donderdag overdag (in de middag) verder overdag eigenlijk niet echt.

Anders eventueel de week erop? Dan hou ik er rekening mee.

Boeken liggen hier keurig apart voor je. Lijkt me leuk je te ontmoeten!laten we volgende week afspreken, a.s. woensdag moet mijn zoontje zijn prikken en ik ben een beetje bang dat hij ziek wordt, dus dan is volgende week veiliger.. mag mijn zoontje wel mee??
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:krokusje schreef op 23 maart 2009 @ 21:47:

he varisha, als trady (klady??) mijn geurtje niet wil, wil jij hem dan?

ja is goed hoor

laat je me ff weten wat je terug wilt..
Gelukkig maar Varisha!

Tuurlijk mag je zoontje mee. Hoe oud is hij? Dan kan ik zorgen dat er passend speelgoed is. Heb hier van alles passend voor knullen tussen de 0 en 10 jaar. Zullen we morgen even mailen over het hoe en wat?
Hij is pas 4 maanden, dus speelt nog niet echt zeg maar... maar we mailen morgen wel even dat is goed.!! ik ga zo mijn mandje opzoeken.... niks doen de hele dag is zeer vermoeiend!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:varisha schreef op 23 maart 2009 @ 21:57:

[...]

ja is goed hoor

laat je me ff weten wat je terug wilt..mens, nait soez'n! Je komt donderdag bij me langs. Hahaha.
Ow 4 maanden is idd wel erg jong. Leuk weer even een baby over de vloer!

Ik ga ook zo naar bed. Moet morgen bijtijds op staan en niet vergeten ook nog even tijd te nemen voor een ontbijt.
quote:biol schreef op 23 maart 2009 @ 21:57:

[...]

laten we volgende week afspreken, a.s. woensdag moet mijn zoontje zijn prikken en ik ben een beetje bang dat hij ziek wordt, dus dan is volgende week veiliger.. mag mijn zoontje wel mee??biol, ik gaf altijd uit veiligheidsoverweging op voorhand een zetpilletje. Mocht het overbodig zijn dan merkt je manneke er niks van.
Dames is ga lekker slapen! Tot morgen allemaal
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Truste iedereen, ook van mij. Ga zo ook echt slapen!
Ik heb nog een paar leuke jongenskleertjes maat 92....
Heb hier enorm gelachen met T-Rex die op dezelfde middelbare school heeft gezeten als ik in dezelfde periode. Heerlijk mensen afgeroddeld van school!
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 23 maart 2009 @ 22:04:

Ow 4 maanden is idd wel erg jong. Leuk weer even een baby over de vloer!

Ik ga ook zo naar bed. Moet morgen bijtijds op staan en niet vergeten ook nog even tijd te nemen voor een ontbijt.Oh ik ben zo trots op je he!!!!!!( gloeit helemaal van trots!!!)
quote:jennie2 schreef op 23 maart 2009 @ 22:10:

Ik heb nog een paar leuke jongenskleertjes maat 92....Heb je foto`s?? hij past maat 92 nog lang niet hoor, maar goed, als t erg leuk is.. wie weet!
Geef even je mailadres, dan stuur ik je foto's...

Jennie
quote:Zwieber schreef op 23 maart 2009 @ 22:21:

Heb hier enorm gelachen met T-Rex die op dezelfde middelbare school heeft gezeten als ik in dezelfde periode. Heerlijk mensen afgeroddeld van school!

Mijn foto uit ons jaarboek zit in je mailbox.

Is toch ook wat, heb je 2 jaar lang je haar geverfd, flamingo roze, paars oranje (zou je toch moeten opvallen toen) en zwieber herkend me niet eens meer
Zie het nu pas, hij is pas 4 maanden hihi....Heb misschien ook nog wat in kleinere maatjes?
Ik zit het topic even terug te lezen, die kietelernie: hylarisch hahahaha. Misschien moet er eens een tegenhanger van dit topic geopend worden "van ruilen komt huilen"

Gezellig allemaal die minimeetings hier, ik ben ondertussen ook benieuwd geworden naar sommige posters (in positieve zin hoor haha )
Kunnen we niet een keer een centraal punt prikken en een mini-ruilbeursje houden ofzo? Lijkt me best leuk!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Zo Schravelot, nou ben ik natuurlijk benieuwd naar wie jij NIET benieuwd ben!
Zwieb
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven