Midlife

01-02-2019 22:21 400 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Hopeloze 50-er hier die advies nodig heeft. Huisje, boompje, beestje dus getrouwd enzo en een kind. En dan ineens kantoortje verderop zit daar een blonde dame van 20 jaar jonger, goddelijke verschijning, intelligent, single en.... nou ja. Kort samengevat: ik ben helemaal hoteldebotel. Maar het kan dus niet, het is zo het bekende verhaal. Het forum staat er vol mee dus we weten al hoe dit afloopt. Ander werk zoeken gaat niet dus de vraag is: hoe kom ik hier overheen? Iemand ervaring of tips? Help. Please?
Someonenew schreef:
14-02-2019 14:37
Ja daar sluit ik mij bij aan! mooi verwoord
Ik ben net een echt mens, imperfect met gevoelens en leuke en nare kanten enzo.
Blij dat jullie twee een soort machines zijn waar alleen maar correctheid en integriteit
uit komt allemaal.

Van die types die de hele schaal paaseitjes met het bordje "voor klanten" zonder
blikken of blozen leegvreten denk ik :)

"Oh ik kon er niet van af blijven!"
Ach Koos er zijn heus wel mensen die zich in jouw verhaal herkennen, zoals ik op sommige punten, maar geen behoefte aan pek en veren, dus ik vertel mijn verhaal niet. Maar bij deze een hart onder de riem voor jou en sterkte, niets menselijks is ons vreemd.
Aparte reactie en vergelijking met je paaseitjes, maar goed.. Jij prijst jezelf omdat je
zogezegd open en eerlijk bent geweest naar jou jongere vrouwelijke collega toe.. En dat jij je gevoelens besprak met jou jongere collega dat heb je ook alleen uit eigen belang gedaan, omdat jij niet met die gevoelens om kon gaan en nu duidelijkheid hebt. Dus alles draait om jou! Maar naar je vrouw ben je niet open en eerlijk..

Ja dat vind ik egoïstisch en achterbaks!
Los je ‘problemen’ voortaan lekker zelf op zeg. Je bent verdorie 50 plus, dan kan je toch wel in stilte lijden als het allemaal zo ontzettend vreselijk moeilijk en afschuwelijk is voor je, dat je verliefd bent op iemand die je niet kan krijgen. Of je denkt, lekker ding die collega. Maar ze is veel te jong en bovendien heb ik een liefhebbende echtgenoot. Dus over tot de orde van de dag.

Als ik de collega was dan zou ik me serieus afvragen of ik dit ergens zou moeten melden. Ik zou me kapot ongemakkelijk voelen voortaan elke dag.
Nee, KoningKoos200 ik ben volwassenen en sta realistisch in het leven.
Zonder te snakken naar de aandacht van collega's en affaires achter de rug van de partner. Zoals jij al zelf hebt geschreven je bent gewend om "ja, ik ben ook stapel op je " als antwoord te horen. En zulke antwoord heb jij ook verwacht. Helaas is deze keer het niet zoals "altijd".
Natuurlijk ben je een mens die fouten maakt. Dat mag. Alleen ik zou van zulke types als jij erg snel wegrennen. Erg onbetrouwbaar in relaties, egoïstisch en onvolwassen.
Veel succes met excuus voor je gedrag te zoeken i.p.v. je levenslessen eruit te halen.
Zielsverwant schreef:
14-02-2019 18:46
Nee, KoningKoos200 ik ben volwassenen en sta realistisch in het leven.
Zonder te snakken naar de aandacht van collega's en affaires achter de rug van de partner. Zoals jij al zelf hebt geschreven je bent gewend om "ja, ik ben ook stapel op je " als antwoord te horen. En zulke antwoord heb jij ook verwacht. Helaas is deze keer het niet zoals "altijd".
Natuurlijk ben je een mens die fouten maakt. Dat mag. Alleen ik zou van zulke types als jij erg snel wegrennen. Erg onbetrouwbaar in relaties, egoïstisch en onvolwassen.
Veel succes met excuus voor je gedrag te zoeken i.p.v. je levenslessen eruit te halen.
Ik ben blij dat je beter weet wat ik bedoel dan ik. En ook wat ik moet voelen en wat niet. Miss perfect. Waar is dan de affaire precies? Wat haal je je in je hoofd? Buiten een paniekaanval en een misschien onhandig gesprek is er dus niks gebeurd.
PeggyP schreef:
14-02-2019 18:15
Ach Koos er zijn heus wel mensen die zich in jouw verhaal herkennen, zoals ik op sommige punten, maar geen behoefte aan pek en veren, dus ik vertel mijn verhaal niet. Maar bij deze een hart onder de riem voor jou en sterkte, niets menselijks is ons vreemd.
Dank je. Heb je een gouden tip? Ik zit helemaal onder de pek en veren intussen maar dat hoofd tolt nog steeds.
made@kate schreef:
14-02-2019 18:43
Los je ‘problemen’ voortaan lekker zelf op zeg. Je bent verdorie 50 plus, dan kan je toch wel in stilte lijden als het allemaal zo ontzettend vreselijk moeilijk en afschuwelijk is voor je, dat je verliefd bent op iemand die je niet kan krijgen. Of je denkt, lekker ding die collega. Maar ze is veel te jong en bovendien heb ik een liefhebbende echtgenoot. Dus over tot de orde van de dag.

Als ik de collega was dan zou ik me serieus afvragen of ik dit ergens zou moeten melden. Ik zou me kapot ongemakkelijk voelen voortaan elke dag.
Precies. Iedereen voelt wel eens iets voor een ander. Dat is normaal en menselijk, maar waarom er zo'n vreselijke toestand van maken? Hou het lekker bij jezelf en val een ander er niet mee lastig.
KoningKoos200 schreef:
14-02-2019 23:08
Ik ben blij dat je beter weet wat ik bedoel dan ik. En ook wat ik moet voelen en wat niet. Miss perfect. Waar is dan de affaire precies? Wat haal je je in je hoofd? Buiten een paniekaanval en een misschien onhandig gesprek is er dus niks gebeurd.
Beste KoningKoos200 best confronterend als je bij mijn vragen stilstaat en echt erover nadenkt.

Je eigen uitspraak:
"Wat mij altijd gebeurd is dan dat ik toch ineens een "ja ik ben stapel op jou" terugkrijg en ik er dan nog een issue bij heb."

Verliefde gevoelens naar een andere collega bekennen is ook om meer ( niet perse seks) te vragen als als het wederzijds is.
Of is het alleen geilheid en als een hondje met een staart kwispelen als ze voorbij loopt?

Merk je vrouw niets van je emotionele toestand?

Nee ik ben geen perfecte mens. Ik maak ook fouten, maar ik probeer daarvan te leren . En doe me best om niet dezelfde fouten tig keer te herhalen.

Ik hoop dat je dat ook gaat doen.
anoniem_326375 wijzigde dit bericht op 15-02-2019 10:06
0.34% gewijzigd
KoningKoos200 schreef:
14-02-2019 00:26
Ben een kerel, als ik tever doorfantaseer is de ellende niet te overzien 😜
Je fantaseert juist lang niet ver genoeg door. Ik neem aan tenminste dat je ongeveer doorfantaseert tot de stomende seks, hooguit tot het uitpuffen achteraf. Maar dan moet je nog een tìkkie verder. Tot haar kinderwens, jouw tweede leg, de gebroken nachten (op je 50ste, lekkerrr!), de vijandschap tussen je andere kind en je nieuwe liefde, je vrienden die er allemaal wat van vinden en dat komen vertellen,...

Echt, je hebt veel te weinig fantasie.
Sorry ik ben nog vergeten te zeggen dat het feit, dat niets met je collega is gebeurd, jou siert .

Je bent nu bezig met je verliefdheid? of geilheid? afwijzing te verwerken. Ja, het doet pijn en zulke gevoelens zijn echt niet fijn.
Geen fijne ervaring zou ik zeggen. Klopt dat?

Waarom kom jij in zulke situaties telkens terecht?

Ik ben ook erg benieuwd naar of jij wel eens aan je vrouw denkt, je gezin.
Hoe zit het met je gevoelens voor je vrouw als je collega's zo makkelijk je hoofd op hol laten slaan?
anoniem_326375 wijzigde dit bericht op 15-02-2019 10:35
21.70% gewijzigd
KoningKoos200 schreef:
14-02-2019 00:11
Ik weet het ook allemaal niet. Ik heb geprobeerd te doen wat me goed lijkt. Open en eerlijk, meer niet.
Open en eerlijk tegen de verkeerde vrouw.
[quote=Lillybit post_id=29594065 time=1550221743 user_id=360662]
[/quote,

Exact. Bovendien spanning zoeken op de verkeerde plaats en bij de verkeerde vrouw.
anoniem_326375 wijzigde dit bericht op 15-02-2019 13:01
0.25% gewijzigd
KoningKoos200 schreef:
09-02-2019 12:20
Dank je. Heb nog wel overwogen om wat te zeggen. Wat mij altijd gebeurd is dan dat ik toch ineens een "ja ik ben stapel op jou" terug krijg en ik er dan nog een issue bij heb.
Bedoel je dat je dit vaker hebt?
Lillybit schreef:
15-02-2019 10:09
Schei uit zeg! Waarom moet hij het nu gaan opbiechten bij zijn vrouw, haar pijn doen en altijd denken ' o jeetje zal hij...'
Waarom?
Het is opgelost, klaar!
Menig man loopt zijn lul wel achterna en gaat niet de confrontatie aan.
Hij is nu de confrontatie aangegaan met de dame in kwestie, maar het had ook een gesprek met z'n vrouw kunnen zijn of met een vriend.
Wat maakt het uit, ieder mens is anders en kiest zijn manier van aanpak. Gelukkig leven we allemaal niet volgens de regeltjes, dan werd t een saaie boel op deze wereld.

Ik geloof echt niet in monogamie, altijd en eeuwig met dezelfde seks en nooit verliefd kunnen zijn op een ander.
Een mens is daar niet voor gemaakt. En als je dan verliefd wordt en je pakt het aan omdat je bij je vrouw wilt blijven, chapeau!
En al die betweters hier...ik vrees dat ze zelf niet veel beter zijn, het zijn nu eenmaal mensen he.
Als zij toe had gegeven had je haar dan geneukt?
Swinggirl schreef:
19-02-2019 10:50
Schei uit zeg! Waarom moet hij het nu gaan opbiechten bij zijn vrouw, haar pijn doen en altijd denken ' o jeetje zal hij...'
Waarom?
Het is opgelost, klaar!
Menig man loopt zijn lul wel achterna en gaat niet de confrontatie aan.
Hij is nu de confrontatie aangegaan met de dame in kwestie, maar het had ook een gesprek met z'n vrouw kunnen zijn of met een vriend.
Wat maakt het uit, ieder mens is anders en kiest zijn manier van aanpak. Gelukkig leven we allemaal niet volgens de regeltjes, dan werd t een saaie boel op deze wereld.

Ik geloof echt niet in monogamie, altijd en eeuwig met dezelfde seks en nooit verliefd kunnen zijn op een ander.
Een mens is daar niet voor gemaakt. En als je dan verliefd wordt en je pakt het aan omdat je bij je vrouw wilt blijven, chapeau!
En al die betweters hier...ik vrees dat ze zelf niet veel beter zijn, het zijn nu eenmaal mensen he.
Het opbiechten aan het object van je affectie is gewoon een balletje opgooien om te kijken hoe de ander erin staat.
Lillybit schreef:
19-02-2019 12:01
Het opbiechten aan het object van je affectie is gewoon een balletje opgooien om te kijken hoe de ander erin staat.
Helderziend jij?
Typisch iets van deze tijd btw :facepalm:
Vooral blijven doen, dan kom je er wel :rofl:
Wat zegt jouw gevoel? Voel je je ergens schuldig tegenover je vrouw? Heb je er überhaupt ook nare gevoelens bij?
Swinggirl schreef:
19-02-2019 12:15
Helderziend jij?
Typisch iets van deze tijd btw :facepalm:
Vooral blijven doen, dan kom je er wel :rofl:
Iets teveel koffie gehad?
@Swinggirl lees a.u.b. zijn uitspraken nog eens door.
Een aantal zijn ook vermeld op deze pagina.
Hij maakt ook uitspraken waarin hij laat merken geen interesse voor seks met die vrouw te hebben en tegelijk dat hij een kerel is die als hij te veel fantaseert.... Deze uitspraak komt bij mij over als hij zich niet in de hand kan houden.
Zijn uitspraken zijn erg dubbel en tegenstrijdig. Ook zijn bedoelingen om het gesprek aan te gaan ("Het was een goed gesprek, inderdaad 0,002% en totaal onverwacht.")

@Dvcmnn, goede vragen! Ik ben er ook benieuwd naar. Ik denk dat KoningKoos200 niet meer gaat antwoorden.
Z0MER schreef:
14-02-2019 15:19
Toen ik 18 was viel ik niet op mannen van 30+. Nu ben ik zelf 30+ en samen met een 35+er en ik vind hem de mooiste, lekkerste en liefste van de hele wereld. Als hij 50 is nog wel, denk ik, maar dan ben ik zelf ook eind veertig. Nu moet ik er echt niet aan denken, dat hangende vlees.

Mijn range en die van mijn vriendinnen is 8 jaar jonger, of 8 jaar ouder, maar veel meer echt niet hoor. Griezel.
Halloween is voorbij hoor.
Ik fantaseer me ook rot over bepaalde mannen...en ook dat stopt bij het doen van zijn was, zijn eten koken en boodschappen doen. Heel gezond, niks mis mee.
Maar goed, we laten het er maar bij...Koos heeft zn verstand terug en neemt tot op heden goede beslissingen.
Swinggirl schreef:
19-02-2019 21:25
Ik fantaseer me ook rot over bepaalde mannen...en ook dat stopt bij het doen van zijn was, zijn eten koken en boodschappen doen. Heel gezond, niks mis mee.
Maar goed, we laten het er maar bij...Koos heeft zn verstand terug en neemt tot op heden goede beslissingen.
Word je ook verliefd op je fantasiemannen of geil?
Swinggirl schreef:
19-02-2019 21:25
Fantaseer je ook over mannen aan wie je ook je verliefdheid/ geilheid opbiecht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven