Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Net met Bel geslapen. Werd wakker van noodweer, vette hagel en wind, niet normaal meer!

Niet langer dan twee uur en word gehaald en gebracht.
je merkt vanzelf wel als je omvalt, toch?

hier is het weer opgeknapt. Ging ik met de koters naar de kermis: kermis dicht! Poek helemaal teleurgesteld. moeten ze woensdag maar met Sokman gaan; kermis is er nog tot zondag, dus we kunnen nog in de herkansing
Halen en brengen, heel wijs. Verder niet.

Hier ook noodweer inmiddels.

Mijn gevulde paprikaatjes staan in de oven, de lasagna voor morgen is klaar, de kindertjes zitten zoet te kleuren (Mini heeft haar eerste brief geschreven ).
klinkt goed, Pammie; als ik weer eens in de buurt ben, kom ik bij jou eten

hier kom ik niet verder dan pasta met spinazie en spekjes. wie weet eet Poek dan eens spinazie.....
Is heel simpel hoor, in plaats van een bal te draaien van het gehakt prop je het in een paprika, in de oven, klaar.
Hier ligt het spul. Alleen oudste mot nog, maar die gaat uit zichzelf.

Ik vind pasta met spinazie en spekjes heerlijk hoor Sok. Championnetje erdoor, roomkaasje. Mjammie.

Mini gaat nog steeds haske goed, qua zindelijkheid. 's Nachts niet meer zo, helaas, maar ach, dat komt wel.
Championnetje? Of champignonnetje?

Pasta met spinazie en boursin is hier ook één van de favorieten. Spinaziequiche is ook erg lekker. Heeft Poek nog wat gegeten?

De gevulde paprika met notenrijst was ook erg lekker. De kinderen aten er niets van maar toen ik had ik lekker meer
Championnetje uiteraard. En meis noemt ze wel lampionnetjes.

Oudste gaat uiteraard niet uit zichzelf, what was I thinking. Maar hij gaat zelf.
Dat dacht ik al maar zo schrijf ik het echt nooit. Staat heel raar.
Hier eten ze champignons alleen maar rauw.
Och, nee, ik zit je te stangen, Pammie.

Het is champignon, maar van lampionnentje bij ons naar championnetje (hebben we nog kampioenen voor in de saus?, roepen we hier). Vandaar.
Oh, ik lees net op Wikipedia dat je volgens het Voedingscentrum champignons beter niet rauw kunt eten omdat het kankerverwekkend zou zijn.
Ik heb een hele hoge pet van je op Remma
Hahahahaha
Pamman zit naast me te eten. Die was weer eens laat. Mini had het op school over China gehad en we hebben plaatjes gegoogled van de Chinese Muur, Chinese draken en rijstvelden. En op Youtube hebben we de opening van de Spelen in Beijing gekeken. Nu hoeft ze morgen niet naar school

Es, heb je mijn envelop nog gekregen?

Mif, hoe is het?
Limoen komt volgens mij naar beneden ze was het al voor het naar bed gaan vast van plan. (Als jullie beneden tv kijken en snoepjes eten mama, dan kan ik niet slapen, daar word ik wakker van zei ze)

Ben net al boven geweest omdat ze moest plassen, nu is man naar boven met een hoestdrank. Vraag me af of het echt is of aanstelleritis. Hoop dat man haar boven laat.

Vraag me ook af of ze niet een blaasontsteking heeft. Ze gaat zo vaak naar de wc en dan nog gaat het vaak mis, ook vandaag weer. Snap er niets van.

Wij aten vandaag ook pasta met spinazie en roomkaassaus (en champignonnetjes en tonijn) Ze hebben allebei 3x opgescheept dus was een goede keuze.

Balen dat de kermis dicht was Sok.
toch geen aanstelleritis, ze had gespuugd (van het hoesten) da's dan de 3e keer bed verschonen sinds gisteren, en de 3e pyjama, 1 had ze in geplast, 1 nu ondergespuugd

Miffy de rest van de middag nog doorgekomen zonder al te veel kindergeruzie en snottebellen?
Helemaal aan het einde van de dag besloot het geteisem dat ze elkaar toch wel aardig vonden, en toen kregen ze de slappe lach die niet meer ophield.

Ben nu wel moe, maar dat was ik sowieso al.

We hebben zojuist de belastingaangifte maar eens gedaan. Viel eigenlijk nog mee hoeveel werk dat was. We zijn nog wel even bezig geweest voor we doorhadden waarom we niet zo'n beetje evenveel terugkrijgen, maar dat bleek aan de "aanvullende combinatiekorting' te liggen. Wat is dat nou weer voor idiote regeling?

Succes met al je was, Citro, en hopelijk slapen jullie allemaal een beetje.
Arm Limoentje. En arme jij.
Ik weet niet eens wat aanvullende combinatiekorting is, laat staan dat ik er iets van vind Maar fijn dat het gedaan is Mif, stomme klus, belasting doen.

Kindjes met slappe lach klinkt wel erg lief
klinkt idd erg schattig, kindjes met slappe lach. en fijn dat je belastingformulieren afgerond zijn; het blijft zo'n 'tegenaanhik'-klus.

En balen, Citro, van spugend limoentje en andere pech. Maar weer eens een bezoekje huisarts aan wagen?

Poek heeft 3 happen gegeten, waarvan er 2 door Sokman zijn ingekletst Slof vond het in 1e instantie wel lekker, maar had toen teveel sliertjes aan zijn handen en daar kan-ie niet tegen. Nicht.
Misschien maar eensch het truukje doen wat hier zo enorm werkt: zelf gaan eten maar steeds alles van je vork laten vallen of misprikken. Hier liggen ze helemaal blauw van het lachen en gaan voordoen hoe het wel moet. Gister zo ook de broccolistamppot bij Mini naar binnen gekregen. Zonder morren bord leeg.

Ik ga naar bed. Ben een boek aan het lezen maar weet nog niet wat ik er van vind. Eigenlijk.
Ik was bezig met de belastingaangifte totdat ik las dat het pas voor 1 juli hoeft. Toen hebben A-man en ik alles weer naast ons neer gelegd. De komende week zijn we hartstikke druk, dus daarna komt het wel een keer weer.

Hier ook Sien met ongelukken 's nachts (geen idee waarom) en een alles onderpoepende Maby. Ik kreeg een romper mee van het kdv waarvan ik letterlijk ging kokhalzen. En ik ben net als Sokje niet snel vies van iets.

Elessie, doe je rustig aan vandaag?
?????waarom staat mijn berichtje van vrijdag er ineens weer? wilde alleen maar even bijlezen in de trein.
' in haar oneindige wijsheid heeft Prorail besloten een stoptrein voor ons te laten rijden, waardoor onze vertraging met enkele minuten zal toenemen' aldus de machinist

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven