Vind hij mij ook leuk?

20-02-2019 22:27 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik vind een jongen uit mijn vriendengroep erg leuk. Hij is heel lief naar mij toe en maakt veel grapjes. Hij vond mijn beste vriendin altijd leuk en hij is net over haar heen. Vandaag had ik op Snapchat een gesprek met hem. Het ging over op wat voor een types we vallen. Hij beschreef een rustig, lief en grappig meisje. Dit leek een beetje alsof hij mij beschreef omdat hij altijd tegen anderen zegt dat ik heel lief en grappig ben. Daarna zei hij dat ie op meisjes als mij viel, een meisje met ‘klasse’. Ik weet nou niet of hij nu subtiele hints aan het geven is dat hij me leuk vind. Stel hij vind me wel leuk, moet ik er dan op ingaan? Ik wil me namelijk geen tweede keus voelen..
anoniem_383062 wijzigde dit bericht op 20-02-2019 22:36
1.44% gewijzigd
Hoeveel klasse heb jij precies? Volgens mij hangt het daarvan af.
Hoezo tweede keus? Jij bent vast ook wel eens verliefd geweest. Is hij dan ook tweede of misschien wel 6de keus?

Hoe moet ik de zin opvatten ...met meer klasse? Vindt hij jou een meisje van klasse of zie je er leuk uit maar ziet hij liever meer klasse dan dat jij bezit?

Ik zou verder niet moeilijk doen en eens samen afspreken. Zie je wel wat het wel of niet wordt toch?
Met iets meer klasse vind ik echt niet complimenteus.
Hij bedoelde dat hij mij een meisje van klasse vind, ziet er een beetje raar uit inderdaad🙈
Niet op ingaan, je wilt toch geen tweede keus zijn?
ik geef mn bek ook maar een douw
Hij is net over je beste vriendin heen. Hmmm....
Ik zou eerst even een gesprekje met je beste vriendin hebben over deze jongen voor hij tussen jullie in komt te staan.
Helpmeout22 schreef:
20-02-2019 22:35
Hij bedoelde dat hij mij een meisje van klasse vind, ziet er een beetje raar uit inderdaad🙈
Als hij heeft geschreven wat jij hier neerzet dan is dat niet wat hij gezegd heeft.
Dat is niet wat hij had geschreven, maar ik zette het er anders neer. Hij zei ‘ik hou meer van meisjes met klasse zoals jij’
Moeilijk te zeggen, misschien hoor je wat je wilt horen of geeft hij inderdaad subtiele hints.
Je kan het hem vragen, recht voor zijn raap of afwachten en kijken wat er gebeurd.

Heeft hij overigens een relatie gehad met je beste vriendin?
Helpmeout22 schreef:
20-02-2019 22:41
Dat is niet wat hij had geschreven, maar ik zette het er anders neer. Hij zei ‘ik hou meer van meisjes met klasse zoals jij’
Dus je beste vriendin had niet voldoende klasse. Dus nu probeert hij het bij jou.
Ik zou dit niet doorzetten. Hier komt drama van.
Helpmeout22 schreef:
Hij wil iig wel met je naar bed. Of hij verkering met je wil weet ik niet.
Helpmeout22 schreef:
Maar wat vind je van hem?
En wat bedoelt hij dan met 'klasse'? Komt nogal oppervlakkig over maar kan misschien aan de leeftijd liggen?
Krijg motto niet verwijderd :-)
iceteapeach schreef:
20-02-2019 22:43
En wat bedoelt hij dan met 'klasse'? Komt nogal oppervlakkig over maar kan misschien aan de leeftijd liggen?
Ik vind het een glijer met dergelijke uitspraken.
Kusjesvoorallemaal schreef:
20-02-2019 22:43
Maar wat vind je van hem?
De titel is “vind hij mij OOK leuk”.
Dvcmnn schreef:
20-02-2019 22:42
Moeilijk te zeggen, misschien hoor je wat je wilt horen of geeft hij inderdaad subtiele hints.
Je kan het hem vragen, recht voor zijn raap of afwachten en kijken wat er gebeurd.

Heeft hij overigens een relatie gehad met je beste vriendin?
Nee hij heeft nooit een relatie met haar gehad! Zij vond hem niet leuk
Helpmeout22 schreef:
20-02-2019 22:46
Nee hij heeft nooit een relatie met haar gehad! Zij vond hem niet leuk

Als jij hem als relatiemateriaal ziet kan je het hem vragen, dan kom je erachter. Het is namelijk lastig te zeggen omdat ik geen idee heb hoe hij zich verder gedraagt rondom jou
Dubbele post
anoniem_382987 wijzigde dit bericht op 20-02-2019 23:11
Reden: Dubbele post
94.69% gewijzigd
Dubbele post
anoniem_382987 wijzigde dit bericht op 20-02-2019 23:11
94.69% gewijzigd
Dubbele post
anoniem_382987 wijzigde dit bericht op 20-02-2019 23:12
94.69% gewijzigd
Excuses, mijn post werd 4x gepost. Geen idee wat er gebeurde :facepalm:
Hij vindt je leuk. Laat je vriendin hem een briefje geven op het schoolplein en dan tongen in het fietsenhok
Helpmeout22 schreef:
20-02-2019 22:35
Dus echt uitleg daarover heb je niet gekregen. Hij probeert je hiermee binnen te halen en jij voelt je gevleid, wat best te snappen is maar wat is zijn uitleg dan. Jij bent buiten zijn bereik normaal gesproken?
Krijg motto niet verwijderd :-)
Murrmurr schreef:
20-02-2019 23:43
Hij vindt je leuk. Laat je vriendin hem een briefje geven op het schoolplein en dan tongen in het fietsenhok
Precies dat. Doe niet zo moeilijk en laat je geen moeilijk gedoe aanpraten. Hij is glashelder, niks subtiels aan, hij vindt je leuk.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven