Mutsen
maandag 23 maart 2009 om 16:44

maandag 23 maart 2009 om 19:39

maandag 23 maart 2009 om 20:14

maandag 23 maart 2009 om 20:28
Pamman zit naast me te eten. Die was weer eens laat. Mini had het op school over China gehad en we hebben plaatjes gegoogled van de Chinese Muur, Chinese draken en rijstvelden. En op Youtube hebben we de opening van de Spelen in Beijing gekeken. Nu hoeft ze morgen niet naar school
Es, heb je mijn envelop nog gekregen?
Mif, hoe is het?
Es, heb je mijn envelop nog gekregen?
Mif, hoe is het?

maandag 23 maart 2009 om 20:36
Limoen komt volgens mij naar beneden ze was het al voor het naar bed gaan vast van plan. (Als jullie beneden tv kijken en snoepjes eten mama, dan kan ik niet slapen, daar word ik wakker van zei ze)
Ben net al boven geweest omdat ze moest plassen, nu is man naar boven met een hoestdrank. Vraag me af of het echt is of aanstelleritis. Hoop dat man haar boven laat.
Vraag me ook af of ze niet een blaasontsteking heeft. Ze gaat zo vaak naar de wc en dan nog gaat het vaak mis, ook vandaag weer. Snap er niets van.
Wij aten vandaag ook pasta met spinazie en roomkaassaus (en champignonnetjes en tonijn) Ze hebben allebei 3x opgescheept dus was een goede keuze.
Balen dat de kermis dicht was Sok.
Ben net al boven geweest omdat ze moest plassen, nu is man naar boven met een hoestdrank. Vraag me af of het echt is of aanstelleritis. Hoop dat man haar boven laat.
Vraag me ook af of ze niet een blaasontsteking heeft. Ze gaat zo vaak naar de wc en dan nog gaat het vaak mis, ook vandaag weer. Snap er niets van.
Wij aten vandaag ook pasta met spinazie en roomkaassaus (en champignonnetjes en tonijn) Ze hebben allebei 3x opgescheept dus was een goede keuze.
Balen dat de kermis dicht was Sok.

maandag 23 maart 2009 om 21:52
Helemaal aan het einde van de dag besloot het geteisem dat ze elkaar toch wel aardig vonden, en toen kregen ze de slappe lach die niet meer ophield.
Ben nu wel moe, maar dat was ik sowieso al.
We hebben zojuist de belastingaangifte maar eens gedaan. Viel eigenlijk nog mee hoeveel werk dat was. We zijn nog wel even bezig geweest voor we doorhadden waarom we niet zo'n beetje evenveel terugkrijgen, maar dat bleek aan de "aanvullende combinatiekorting' te liggen. Wat is dat nou weer voor idiote regeling?
Succes met al je was, Citro, en hopelijk slapen jullie allemaal een beetje.
Ben nu wel moe, maar dat was ik sowieso al.
We hebben zojuist de belastingaangifte maar eens gedaan. Viel eigenlijk nog mee hoeveel werk dat was. We zijn nog wel even bezig geweest voor we doorhadden waarom we niet zo'n beetje evenveel terugkrijgen, maar dat bleek aan de "aanvullende combinatiekorting' te liggen. Wat is dat nou weer voor idiote regeling?
Succes met al je was, Citro, en hopelijk slapen jullie allemaal een beetje.

maandag 23 maart 2009 om 22:43
klinkt idd erg schattig, kindjes met slappe lach. en fijn dat je belastingformulieren afgerond zijn; het blijft zo'n 'tegenaanhik'-klus.
En balen, Citro, van spugend limoentje en andere pech. Maar weer eens een bezoekje huisarts aan wagen?
Poek heeft 3 happen gegeten, waarvan er 2 door Sokman zijn ingekletst Slof vond het in 1e instantie wel lekker, maar had toen teveel sliertjes aan zijn handen en daar kan-ie niet tegen. Nicht.
En balen, Citro, van spugend limoentje en andere pech. Maar weer eens een bezoekje huisarts aan wagen?
Poek heeft 3 happen gegeten, waarvan er 2 door Sokman zijn ingekletst Slof vond het in 1e instantie wel lekker, maar had toen teveel sliertjes aan zijn handen en daar kan-ie niet tegen. Nicht.

maandag 23 maart 2009 om 23:01
Misschien maar eensch het truukje doen wat hier zo enorm werkt: zelf gaan eten maar steeds alles van je vork laten vallen of misprikken. Hier liggen ze helemaal blauw van het lachen en gaan voordoen hoe het wel moet. Gister zo ook de broccolistamppot bij Mini naar binnen gekregen. Zonder morren bord leeg.
Ik ga naar bed. Ben een boek aan het lezen maar weet nog niet wat ik er van vind. Eigenlijk.
Ik ga naar bed. Ben een boek aan het lezen maar weet nog niet wat ik er van vind. Eigenlijk.

dinsdag 24 maart 2009 om 06:45
Ik was bezig met de belastingaangifte totdat ik las dat het pas voor 1 juli hoeft. Toen hebben A-man en ik alles weer naast ons neer gelegd. De komende week zijn we hartstikke druk, dus daarna komt het wel een keer weer.
Hier ook Sien met ongelukken 's nachts (geen idee waarom) en een alles onderpoepende Maby. Ik kreeg een romper mee van het kdv waarvan ik letterlijk ging kokhalzen. En ik ben net als Sokje niet snel vies van iets.
Elessie, doe je rustig aan vandaag?
Hier ook Sien met ongelukken 's nachts (geen idee waarom) en een alles onderpoepende Maby. Ik kreeg een romper mee van het kdv waarvan ik letterlijk ging kokhalzen. En ik ben net als Sokje niet snel vies van iets.
Elessie, doe je rustig aan vandaag?