Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Serieus staffen voor zoiets sneus? Vind de redenen van de straf wel steeds leuker worden. Ze verzinnen wat af zeg.
Lady*Voldemort schreef:
23-02-2019 13:04
Psssst, niet verder vertellen maar ik vond het ook niet normaal hoor. Maar echt verbazingwekkend vond ik het ook niet, die mevrouw komt wel vaker zo opmerkelijk uit de hoek.
Nou, dit.
Dan lees ik zo'n post, zie de nick en denk: o ja, die kan niet anders dan naar posten.
En ga ik weer verder.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Mag je iemand wel een stevige griep toewensen?
Tering?
Tyfus?
Ingegroeide teennagel?

Wanneer is het te grof?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Kia•Ora schreef:
23-02-2019 13:09
Vannacht al, toen ik hem tegen vieren las wilde ik hem ook staffen maar toen was hij al gestaft.
Ik heb de opmerking gestaft, ik vond hem niet normaal.
Lucifer2018 schreef:
23-02-2019 13:12
Serieus staffen voor zoiets sneus? Vind de redenen van de straf wel steeds leuker worden. Ze verzinnen wat af zeg.

Ja ben benieuwd wat ze van die aambei zouden maken.
Solomio schreef:
23-02-2019 13:20
Tering?
Tyfus?
Ingegroeide teennagel?

Wanneer is het te grof?

En wat als je 'krijg toch allemaal de klere' citeert?
Solomio schreef:
Tering?
Tyfus?
Ingegroeide teennagel?

Wanneer is het te grof?
Dat ligt helemaal aan de persoon de zich aangesproken voelt.
En als je als man een forumster leuk vindt schrijven, word je gestaft wegens hengelen. :whip: Wat mag dan nog wel straks?
Ik vind mensen een herseninfarct wensen wel wat over de grens, maar om dan iemand te staffen? Maak er gewoon wat geintjes over (wat ook gebeurde) en het is weer klaar. Zo iemand gaat echt niet anders worden als ze 24 uur op de strafbank moet.
Wilhetnietweten schreef:
23-02-2019 14:02
En als je als man een forumster leuk vindt schrijven, word je gestaft wegens hengelen. :whip: Wat mag dan nog wel straks?
Ik vind mensen een herseninfarct wensen wel wat over de grens, maar om dan iemand te staffen? Maak er gewoon wat geintjes over (wat ook gebeurde) en het is weer klaar. Zo iemand gaat echt niet anders worden als ze 24 uur op de strafbank moet.
De staf optie zit er nu eenmaal.
Alles eromheen is een oeverloze discussie waar je nooit uit komt.
Ana_Isabel** schreef:
23-02-2019 14:04
De staf optie zit er nu eenmaal.
Alles eromheen is een oeverloze discussie waar je nooit uit komt.
Zeker waar. En soms is die staf optie ook echt wel nodig.
Jammer dat er ook mensen misbruik van maken en hem niet alleen gebruiken waar hij voor is bedoeld.
Solomio schreef:
Tering?
Tyfus?
Ingegroeide teennagel?

Wanneer is het te grof?
Precies mijn dilemma.
Hopelijk trappen jullie allemaal met de blote voeten in de Lego :mrgreen:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Wilhetnietweten schreef:
23-02-2019 14:09
Jammer dat er ook mensen misbruik van maken en hem niet alleen gebruiken waar hij voor is bedoeld.
Mwoah.. Dat ligt dan toch echt aan de mod. Die de staf beoordeeld.
Wilhetnietweten schreef:
23-02-2019 14:09
Hoezo is het misbruik maken van de functie als je een opmerking staft die in jouw ogen (en dit maal ook die van de mods) over de grens van het fatsoen heen gaan?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
AeonOfWinter schreef:
23-02-2019 14:13
:rofl:
Reken maar dat dat zeer doet!
(en ja.. Ik spreek uit herhaaldelijke ervaring.)
AeonOfWinter schreef:
Auw! :cry:
Ik heb je gestaft... Dit gaat álle grenzen over.
kia・ora wijzigde dit bericht op 23-02-2019 14:17
0.93% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Als we toch gaan verwensen, wens ik iedereen eeuwige jeuk en te korte armpjes.
AeonOfWinter schreef:
Werkelijk gemener kan niet!
Nou ja als het normaal is dat we elkaar ziektes toewensen dan kunnen we elkaar ook lekker de kanker wensen.

Ik vind dat niet normaal.
Bovendien is mijn moeder overleden aan een herseninfarct en dat was echt niet zo hihihihahaha, toen ze ongecontroleerde bewegingen makend in het ziekenhuis lag te creperen van de (hoofd)pijn.

Dan maar een sneuneus of overgevoelig type.
Anyco schreef:
23-02-2019 14:37
Nou ja als het normaal is dat we elkaar ziektes toewensen dan kunnen we elkaar ook lekker de kanker wensen.

Bovendien is mijn moeder overleden aan een herseninfarct en dat was echt niet zo hihihihahaha, toen ze ongecontroleerde bewegingen makend in het ziekenhuis lag te creperen van de (hoofd)pijn.

Ik vind je geen sneuneus hoor.
Van de kanker zou ik ook niet wakker liggen, maar heb dat zo vaak gehoord dat ik het niet eens meer bewust registreer.

Is het wenselijk? Nee, lijkt me absoluut niet en ik zou gewoon graag iemand daar op aan kunnen spreken, maar dan heb ik een ban :)
Ik had hem dus ook gestaft.
Anyco schreef:
23-02-2019 14:37

Ik ben het helemaal met je eens. En dat kan het nog 100x gezegd worden door iemand waarvan ik denk dat ze haar goedwijs kapot heeft, dat maakt het voor mij nog steeds onacceptabel.
Moire schreef:
23-02-2019 14:41
Van de kanker zou ik ook niet wakker liggen, maar heb dat zo vaak gehoord dat ik het niet eens meer bewust registreer.

Is het wenselijk? Nee, lijkt me absoluut niet en ik zou gewoon graag iemand daar op aan kunnen spreken, maar dan heb ik een ban :)
Ik had hem dus ook gestaft.
Ik kan me voorstellen dat dit toch heel anders is voor bijvoorbeeld AnnaC en haar naasten.
Anyco schreef:
23-02-2019 14:47
Ik kan me voorstellen dat dit toch heel anders is voor bijvoorbeeld AnnaC en haar naasten.
Ik heb het toch ook over mezelf?
En de strekkende boodschap is dan ook: ook al zou het mij niet raken, ik vind het wel onwenselijk en zou dus straffen.
Wij maken er wel gewoon grappen over, maar kan me best voorstellen dat anderen dat niet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven