Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik moet lachen.

Afbeelding
REDHOTHEAD schreef:
02-03-2019 15:16
Klarenbeek! Dat is toch waar je in the middle of nowhere stopt vlak voor Zutphen? Daar is helemaal niks toch? ;)
Er is wel iets in Klarenbeek, maar vanaf het bemoste perron dat ze 'station' wensen te noemen zie je dat niet. Dat komt doordat ze hier in de Achterhoek de ongeneeslijke hobby hebben de 'treinstations' (bemoste perrons dus) ergens in de wei neer te zetten, zo ver mogelijk van de enigszins bewoonde wereld.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
02-03-2019 18:29
Ik moet lachen.

Afbeelding
:HA:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Weet iemand waar het kutbloem-topic is gebleven? Ik kan het niet vinden...
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
02-03-2019 18:29
Ik moet lachen.

Afbeelding
Hij heeft wel een beetje gelijk natuurlijk. :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
02-03-2019 18:02
Pannenkoeken.
Goed idee wel voor morgen.
Vandaag eet ik alleen dus ik denk dat ik maar iets ga bestellen.
Vriend ligt voor de tweede keer dit jaar met griep op bed dus die is er niet.
Dat hij in zijn eigen huis is is trouwens maar goed ook want anders had ik hem eigenhandig gewurgd met zijn geklaag en gezeur. ;-D
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Bloemkool, runderstoof, aardappel. En morgen vervang ik de bloemkool door rode kool. Of misschien stoofvlees, friet, sla. (Beetje veel stoofvlees gemaakt en de vriezer zit vol).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
02-03-2019 18:45
Goed idee wel voor morgen.
Vandaag eet ik alleen dus ik denk dat ik maar iets ga bestellen.
Vriend ligt voor de tweede keer dit jaar met griep op bed dus die is er niet.
Dat hij in zijn eigen huis is is trouwens maar goed ook want anders had ik hem eigenhandig gewurgd met zijn geklaag en gezeur. ;-D
Die neiging had ik ook toen man al anderhalve week miepte en mekkerde.... Tot ik zelf omviel van de griep. Zelden zo ziek geweest!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb zin in erwtensoep met pannenkoeken met stroop toe.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
02-03-2019 18:47
Die neiging had ik ook toen man al anderhalve week miepte en mekkerde.... Tot ik zelf omviel van de griep. Zelden zo ziek geweest!
Ik heb ook wel makkelijk lullen natuurlijk want ik ben nooit echt ziek maar man man man.
Ik wilde hem nog vragen of ik de begrafenisondernemer vast moest bellen maar ik heb me ingehouden. :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
deepspace schreef:
02-03-2019 18:39
Weet iemand waar het kutbloem-topic is gebleven? Ik kan het niet vinden...
Dit?

overig/weg-met-de-kutbloem-plak-hier-de ... /419734/43
Life is short. Eat dessert first.
Dankje!
Angela Merkel die naar carnavallers kijkt is echt precies hoe ik me voel: https://twitter.com/i/status/1101116091298955264
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
02-03-2019 18:26
Wat zielig.

Wij hadden gewokte spruitjes met zoetzure saus. De zoetzure saus kwam uit een flesje van Go-Tan, dat is ook best zielig.
Ik vind de gewokte spruitjes veel zieliger.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Topic is vol. Slotje!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven