Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 23 februari 2019 om 09:35
Ik had het alleen over lekker eten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 23 februari 2019 om 09:47
zaterdag 23 februari 2019 om 09:48
Wie bepaalt dat eigenlijk?Wilhetnietweten schreef: ↑23-02-2019 09:42Goedemorgen. Ook mijn hersenen zijn de nacht goed doorgekomen. Ik heb dan ook aardappelkroketjes uit de airfryer gegeten. Dat is iets minder erg, toch?

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 23 februari 2019 om 09:49
zaterdag 23 februari 2019 om 09:51

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

zaterdag 23 februari 2019 om 10:06
Ja, zo’n snackUFO is niet het paradijs, maarrrr; ik kan niets eten van de snackbar of uit een eigen frituur, dan lig ik een week ziek in bed. Sinds we die UFO in huis hebben kan ook ík snacken. Dan tel je dus weer mee als mens

zaterdag 23 februari 2019 om 10:19
AeonOfWinter schreef: ↑23-02-2019 10:16Ik houd niet van patat![]()
We hebben niet eens een frituurpan/airfryergeval in huis.

Ik wist dat zulke mensen bestonden.. Maar om het zo te lezen blijft een shock..

zaterdag 23 februari 2019 om 10:21
AeonOfWinter schreef: ↑23-02-2019 10:16Ik houd niet van patat![]()

Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 23 februari 2019 om 10:24
Maar je bent wel meteen goed wakker nu!Ana_Isabel** schreef: ↑23-02-2019 10:19
Ik wist dat zulke mensen bestonden.. Maar om het zo te lezen blijft een shock..

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zaterdag 23 februari 2019 om 10:26
En natuurlijk heb ik onbespoten fruit en zes kilo groenten in huis (van die biologische verbouwde). Ik heb een grote knot op mijn hoofd, een juist huispak aan, nonchalante slobkousen om mijn vanzelfsprekend welgevormde enkels, stralende huid en grote glimmende blije ogen..... met van dat blije licht enzo. En natuurlijk ga ik zo nog effe drie uur rennen, squatten en yogajen. En maak je geen zorgen want die prachtige kleine babyjongen, met perfecte haartjes en ogen in een lichtblauw baby pakje, doet gewoon mee hoor... die gebruik ik als gewicht. Kan hij na de foto weer met zijn moeder mee naar huis, dat gezeik met die kleine kinderen. Maar dan heb je wel wat... insta reageert lekker.
enn wijzigde dit bericht op 23-02-2019 10:28
0.22% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 23 februari 2019 om 10:27
Houd wel van patat heb ook geen pan.AeonOfWinter schreef: ↑23-02-2019 10:16Ik houd niet van patat![]()

zaterdag 23 februari 2019 om 10:29
Enn schreef: ↑23-02-2019 10:26En natuurlijk heb ik onbespoten fruit en zes kilo groenten in huis (van die biologische verbouwde). Ik heb een grote knot op mijn hoofd, een juist huispak aan, nonchalante slobkousen om mijn vanzelfsprekend welgevormde enkels, stralende huid en grote glimmende blije ogen..... met van dat blije licht enzo. En natuurlijk ga ik zo nog effe drie uur rennen, squatten en yogajen. En maak je geen zorgen want die prachtige kleine babyjongen, met perfecte haartjes en ogen in een lichtblauw baby pakje, doet gewoon mee hoor... die gebruik ik als gewicht. Kan hij na de foto weer met zijn moeder mee naar huis, dat gezeik met die kleine kinderen. Maar dan heb je wel wat... insta reageert lekker.
Pics or it didn't happen.

zaterdag 23 februari 2019 om 10:30
Lo siento!!!
Life is short. Eat dessert first.