Uitgerekend 2e helft oktober 2019 met tabel
dinsdag 19 februari 2019 om 09:09
Voor iedereen die uitgerekend in de tweede helft van oktober.
TABEL IS VOL
Lapapaya
TABEL IS VOL
| Naam | Lfd (v/m) | Kindje | Ronde | UD | Afsprkn | Bijz.heden |
|---|---|---|---|---|---|---|
| JoyeuxNoel | 30/35 | 1 | 1 | 13 okt | 16 april echo+nipt, 29 april gynaecoloog | |
| Duna_2015 | 33/36 | 2 | 8 | 19 okt | 27 maart termijnecho, 2 april afspraak verloskundige en gynaecoloog | |
| Annemyn90 | 23/27 | 1 | 1 | 31 okt | 9 april termijnecho | |
| Pavo07 | 28/34 | 2 | 7 | 22 okt | 5 april termijnecho | mk aug & ma nov |
| xx__Juffie | 27/30 | 1 | 5 | 25 okt | 30maart echo | |
| Mutsie91 | 27/28 | 1 | 5 | 24 okt | ||
| CherryBlossom- | 27/33 | 1 | 23 | 26 okt | 10 april termijnecho | |
| Saqua | 35/35 | 2 | 5 | 26 okt | 5 april echo | ma sept |
| Marina-87 | 31/40 | 2 | 2 | 27 okt | |
|
| Manon | 28/30 | 1 | 13 | 27 okt | ||
| Leasol | 31/33 | 1 | 5 | 27 okt | termijn echo 3 april | |
| Borisdeporis | 22/24 | 1 | 1 | 28 okt | |
|
| Mariëlle2uit7 | 30/30 | 3 | 5 | 28 okt | ||
| Noriyuki | 34/34 | 5 | 2 | 29 okt | ||
| Lavendel27 | 28/30 | 3 | 1 | 30 okt | 21 maart echo | |
| Yellow-89 | 30/32 | 2 | 3 | 31 okt | |
|
| Lize1 | 28/32 | 1 | 5 | 29 okt | ||
| Extra plekje | ?/? | ? | ? okt | |||
| Extra plekje | ?/? | ? | ? okt |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:16
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.69% gewijzigd
zondag 24 februari 2019 om 19:19
Ai das een bumper @borisdeboris 

Wat een verschil kan er dan in families zitten. Voor je vriend ook niet leuk!
Hier heb ik zo af en toe steken in mijn borsten en voor mijn gevoel zitten ze ook wat strakker in mijn bh
Afgelopen wel misselijk geweest maar zaterdag werd ik wakker met buikgriep dus ik denk eerder dat het daar mee te maken heeft. En dan ook nog eens van die vieze eierboeren en er is ook nog niets aan te doen.
Wat een verschil kan er dan in families zitten. Voor je vriend ook niet leuk!
Hier heb ik zo af en toe steken in mijn borsten en voor mijn gevoel zitten ze ook wat strakker in mijn bh
Afgelopen wel misselijk geweest maar zaterdag werd ik wakker met buikgriep dus ik denk eerder dat het daar mee te maken heeft. En dan ook nog eens van die vieze eierboeren en er is ook nog niets aan te doen.
maandag 25 februari 2019 om 08:17
maandag 25 februari 2019 om 09:41
Ik begin ook verkouden te worden... verder ook enorm gevoelige borsten en ze lijken ook groter te worden al. Slaap verder heel slecht, word erg vroeg wakker. Las ergens dat je lichaam zich al klaarmaakt op gebroken nachten
En ik ga liever niet verder op fb ivm privacy, en ik vind deze site eigenlijk net zo handig
En ik ga liever niet verder op fb ivm privacy, en ik vind deze site eigenlijk net zo handig
maandag 25 februari 2019 om 18:38
Het heerst dan he! Hier ook mega verkouden.. cup groter voor mijn gevoel en juist veel slapend haha.
Sommige van jullie hebben al veel meegemaakt! Hopelijk nu alleen maar mooie echo’s en goede zwangerschappen:)!
Ik vind fb ook goed, alleen wil eerst even mijn echo afwachten. Ik geloof het nog niet helemaal haha.
Sommige van jullie hebben al veel meegemaakt! Hopelijk nu alleen maar mooie echo’s en goede zwangerschappen:)!
Ik vind fb ook goed, alleen wil eerst even mijn echo afwachten. Ik geloof het nog niet helemaal haha.
maandag 25 februari 2019 om 19:06
In elke groep zit er altijd minstens een waarbij het helaas niet goed gaat, en nu is dat bij mij het geval. Is sta er gelukkig redelijk nuchter in, het was nog vroeg en het voelde al niet goed.
Ik hoop heel hard dat ik de enige ben en jullie allemaal een goede zwangerschap hebben en een mooi gezond kindje krijgen!
Voor nu ga ik In elk geval weer van het forum af en hoop ik over een paar maanden me te mogen aansluiten bij een nieuwe groep! Als iemand mij uit de tabel wil halen zou dat fijn zijn
Ik hoop heel hard dat ik de enige ben en jullie allemaal een goede zwangerschap hebben en een mooi gezond kindje krijgen!
Voor nu ga ik In elk geval weer van het forum af en hoop ik over een paar maanden me te mogen aansluiten bij een nieuwe groep! Als iemand mij uit de tabel wil halen zou dat fijn zijn
maandag 25 februari 2019 om 19:47
dinsdag 26 februari 2019 om 09:15
Hi Allemaal, ik zou heel graag willen meeschrijven hier. Ik kom van het 'Zwanger worden oktober' groepje en heb 15 februari positief getest
.
@Lapapaya, wat ontzettend vervelend
Heel veel sterkte komende tijd en ik hoop dat je lichaam het goed oppakt.
Ik heb zelf in november ook een vroege miskraam gehad met 4.5 weken, nu ben ik 5.2 volgens de app. Ik ben redelijk onzeker over het hele verloop van mijn zwangerschap, ik het begin (direct na de innesteling) had ik veel klachten, en nu lijkt het alsof mijn lichaam er aan gewend is want veel klachten zijn weg. Wel iedere dag krampjes, pijnlijke borsten en kortademig als ik de trap oploop. Maar niet misselijk oid. Mijn zus is ook zwanger van de 2e en heeft beide zwangerschappen helemaal nergens las van gehad, ik hou me daar maar aan vast..
@Lapapaya, wat ontzettend vervelend
Ik heb zelf in november ook een vroege miskraam gehad met 4.5 weken, nu ben ik 5.2 volgens de app. Ik ben redelijk onzeker over het hele verloop van mijn zwangerschap, ik het begin (direct na de innesteling) had ik veel klachten, en nu lijkt het alsof mijn lichaam er aan gewend is want veel klachten zijn weg. Wel iedere dag krampjes, pijnlijke borsten en kortademig als ik de trap oploop. Maar niet misselijk oid. Mijn zus is ook zwanger van de 2e en heeft beide zwangerschappen helemaal nergens las van gehad, ik hou me daar maar aan vast..
dinsdag 26 februari 2019 om 13:47
Welkom Leasol! Herkenbaar je onzekerheid. Ik dacht ook in het begin veel meer te voelen dan nu (7 weken). Maar misschien moeten we alleen maar heel blij zijn dat we dus niet zulke erge kwaaltjes hebben. Denk dat een 1e echo veel geruststelling gaat geven.
Marielle, dat is idd schrikken! Hoe is het nu?
Marielle, dat is idd schrikken! Hoe is het nu?
dinsdag 26 februari 2019 om 17:58
Leasol en Marina, welkom hier!
Marielle, hopen dat het idd een gesprongen vat of aambei is. Maar snap de schrik!
Leasol, die onzekerheid herken ik goed. Hier ook weinig klachten en MA gehad. Wel kwamen de vorige keer de klachten later dus dat kan ook allemaal nog komen, we zijn nog niet zo lang onderweg allemaal. En klachten zeggen ook weinig. De een heeft nergens last van, de ander omhelst de pot iedere ochtend
.
Kan iemand ajb nog 15 maart in tabel zetten voor mij voor de echo? Ik doe alles mobiel. Dank alvast!
Wat een heerlijk weer ook he, dat helpt altijd!
Marielle, hopen dat het idd een gesprongen vat of aambei is. Maar snap de schrik!
Leasol, die onzekerheid herken ik goed. Hier ook weinig klachten en MA gehad. Wel kwamen de vorige keer de klachten later dus dat kan ook allemaal nog komen, we zijn nog niet zo lang onderweg allemaal. En klachten zeggen ook weinig. De een heeft nergens last van, de ander omhelst de pot iedere ochtend
Kan iemand ajb nog 15 maart in tabel zetten voor mij voor de echo? Ik doe alles mobiel. Dank alvast!
Wat een heerlijk weer ook he, dat helpt altijd!