Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

zondag 24 februari 2019 om 18:51
Vandaag een rare dag.
Ik had een korte dienst op werk, moest vroeg weg, maar was ook halverwege de ochtend weer thuis.
Vanmiddag even mijn fiets afgestoft en mijn moeder tegemoet gefietst, die kwam op de koffie. Moet zeggen dat ik er weer behoorlijk aan moest wennen hoor, aan fietsen. Sinds ik een auto heb fiets ik nauwelijks nog. Maar nu het mooier weer wordt, wil ik het toch wat vaker gaan doen. Maar een auto is zoveel makkelijker haha. En sneller.
Verder gaat het mwah. Ben vooral moe, wat nog niet echt wil zakken. Ook een aantal keer wakker geweest afgelopen nachten, misschien dat het daar ook wat mee te maken heeft.
Ik had een korte dienst op werk, moest vroeg weg, maar was ook halverwege de ochtend weer thuis.
Vanmiddag even mijn fiets afgestoft en mijn moeder tegemoet gefietst, die kwam op de koffie. Moet zeggen dat ik er weer behoorlijk aan moest wennen hoor, aan fietsen. Sinds ik een auto heb fiets ik nauwelijks nog. Maar nu het mooier weer wordt, wil ik het toch wat vaker gaan doen. Maar een auto is zoveel makkelijker haha. En sneller.
Verder gaat het mwah. Ben vooral moe, wat nog niet echt wil zakken. Ook een aantal keer wakker geweest afgelopen nachten, misschien dat het daar ook wat mee te maken heeft.

zondag 24 februari 2019 om 18:59
Doet het zadel bij jou ook pijn aan de spieren waar je op zit? Ik weet niet eens hoe je dat goed omschrijft..Kwebbeltje91 schreef: ↑24-02-2019 18:51Vandaag een rare dag.

Ik fiets nu ook weer kleine stukjes rond de operatie. Maar ik moet dan door de pijn heen puffen van mijn heupkommen op het zadel ofzo.

zondag 24 februari 2019 om 19:00
In de tuin werken staat hier voor komende week op de planning. 17 graden

Ik hoop ook dat ik dan weer wat soepeler wordt.

zondag 24 februari 2019 om 19:10
Ja. Ik heb sowieso weinig zitvlees dus ik voel het al snel haha. Maar als ik een lang eind fiets, ben ik de rest van de dag zo stijf als een plank. Toch een bepaalde houding hoe ik zit denk ik.YellowLemon schreef: ↑24-02-2019 18:59Doet het zadel bij jou ook pijn aan de spieren waar je op zit? Ik weet niet eens hoe je dat goed omschrijft..![]()
Ik fiets nu ook weer kleine stukjes rond de operatie. Maar ik moet dan door de pijn heen puffen van mijn heupkommen op het zadel ofzo.Als ik lange stukken loop, loop ik ook als een fucking pinguïn. En van die wond heb ik nog amper last. Hij zit er wel natuurlijk.

zondag 24 februari 2019 om 20:31
Gele_Suikerspin schreef: ↑24-02-2019 20:26
Lise, vervelend zeg! Morgen niet gewoon dagje hotel doen?
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 28-02-2019 09:05
Reden: Iets met privacy
Reden: Iets met privacy
16.77% gewijzigd

zondag 24 februari 2019 om 22:08

maandag 25 februari 2019 om 07:18
Ben je lekker mee dan.
Voedselvergiftiging
Straks alle collega's ook geveld en het werk gesloten?
Sterkte! Hopelijk knappen jullie snel weer op.
Ik werd wakker in een hele rare droom.
Droomde dat in de klas zat op school. En dat ik van meerdere mensen een bos wortels voor mijn paard kreeg.
Even later zat ik aan het bed van iemand te waken die allemaal mooie kleuren zag en beweerde haar zus ( die dus dood was) op bezoek gehad te hebben.
Ik heel serieus reageren: O, wat gezellig!
En toen ging de wekker....
Man.
Wat kan een mens toch raar dromen.
En je word zo raar en moe wakker dan ook.
Voedselvergiftiging
Straks alle collega's ook geveld en het werk gesloten?
Sterkte! Hopelijk knappen jullie snel weer op.
Ik werd wakker in een hele rare droom.
Droomde dat in de klas zat op school. En dat ik van meerdere mensen een bos wortels voor mijn paard kreeg.
Even later zat ik aan het bed van iemand te waken die allemaal mooie kleuren zag en beweerde haar zus ( die dus dood was) op bezoek gehad te hebben.
Ik heel serieus reageren: O, wat gezellig!
En toen ging de wekker....
Man.
Wat kan een mens toch raar dromen.
En je word zo raar en moe wakker dan ook.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!