Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Nartjie, wat vervelend voor je. Heb je iemand kunnen bereiken? Sterkte! :redrose:
Nartjie wat ontzettend rot voor je dat je je zo voelt. Heb je iemand kunnen bereiken?

Ik heb vandaag heerlijk in de tuin gezeten ook wat gewerkt. Ik heb wat dooie takken geknipt.
En nu gaan man en ik een stukje wandelen.
Vandaag een rare dag.
Ik had een korte dienst op werk, moest vroeg weg, maar was ook halverwege de ochtend weer thuis.
Vanmiddag even mijn fiets afgestoft en mijn moeder tegemoet gefietst, die kwam op de koffie. Moet zeggen dat ik er weer behoorlijk aan moest wennen hoor, aan fietsen. Sinds ik een auto heb fiets ik nauwelijks nog. Maar nu het mooier weer wordt, wil ik het toch wat vaker gaan doen. Maar een auto is zoveel makkelijker haha. En sneller.

Verder gaat het mwah. Ben vooral moe, wat nog niet echt wil zakken. Ook een aantal keer wakker geweest afgelopen nachten, misschien dat het daar ook wat mee te maken heeft.
Kwebbeltje91 schreef:
24-02-2019 18:51
Vandaag een rare dag.
Ik had een korte dienst op werk, moest vroeg weg, maar was ook halverwege de ochtend weer thuis.
Vanmiddag even mijn fiets afgestoft en mijn moeder tegemoet gefietst, die kwam op de koffie. Moet zeggen dat ik er weer behoorlijk aan moest wennen hoor, aan fietsen. Sinds ik een auto heb fiets ik nauwelijks nog. Maar nu het mooier weer wordt, wil ik het toch wat vaker gaan doen. Maar een auto is zoveel makkelijker haha. En sneller.

Verder gaat het mwah. Ben vooral moe, wat nog niet echt wil zakken. Ook een aantal keer wakker geweest afgelopen nachten, misschien dat het daar ook wat mee te maken heeft.
Doet het zadel bij jou ook pijn aan de spieren waar je op zit? Ik weet niet eens hoe je dat goed omschrijft.. :$

Ik fiets nu ook weer kleine stukjes rond de operatie. Maar ik moet dan door de pijn heen puffen van mijn heupkommen op het zadel ofzo. :facepalm: Als ik lange stukken loop, loop ik ook als een fucking pinguïn. En van die wond heb ik nog amper last. Hij zit er wel natuurlijk.
Moyrrie- schreef:
24-02-2019 18:41
Nartjie wat ontzettend rot voor je dat je je zo voelt. Heb je iemand kunnen bereiken?

Ik heb vandaag heerlijk in de tuin gezeten ook wat gewerkt. Ik heb wat dooie takken geknipt.
En nu gaan man en ik een stukje wandelen.
In de tuin werken staat hier voor komende week op de planning. 17 graden :worship:

Ik hoop ook dat ik dan weer wat soepeler wordt.
YellowLemon schreef:
24-02-2019 18:59
Doet het zadel bij jou ook pijn aan de spieren waar je op zit? Ik weet niet eens hoe je dat goed omschrijft.. :$

Ik fiets nu ook weer kleine stukjes rond de operatie. Maar ik moet dan door de pijn heen puffen van mijn heupkommen op het zadel ofzo. :facepalm: Als ik lange stukken loop, loop ik ook als een fucking pinguïn. En van die wond heb ik nog amper last. Hij zit er wel natuurlijk.
Ja. Ik heb sowieso weinig zitvlees dus ik voel het al snel haha. Maar als ik een lang eind fiets, ben ik de rest van de dag zo stijf als een plank. Toch een bepaalde houding hoe ik zit denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Moyrrie, nu nog wandelen? Het is toch donker?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Nou Yellow, ik ben er niet soepeler op geworden. Misschien heb jij meer geluk. Ik vond het wel echt genieten in de tuin.

Lientje, ik heb een rondje in de wijk gewandeld. Dat gaat prima. De paden tussen weilanden bewaar ik voor overdag.
Poef
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 28-02-2019 09:04
Reden: Iets met privacy
99.40% gewijzigd
Wat rot Lise dat een leuk uitje zo eindigt. Sterkte!
Nartjie, sterkte! Hoe ging het bellen?

Lise, vervelend zeg! Morgen niet gewoon dagje hotel doen?
Ah Lise jammer dat het zo geeindigd is :(
Gele_Suikerspin schreef:
24-02-2019 20:26

Lise, vervelend zeg! Morgen niet gewoon dagje hotel doen?
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 28-02-2019 09:05
16.77% gewijzigd
Wat balen, Lise!
Wat naar Lise

Heb je het hotel al gevraagd of een late check out mogelijk is? Soms kan dat als er ruimte is (al dan niet tegen vergoeding)
:hug: Lise
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Och wat vervelend Lise :hug:
Later is nu
Lise, :hug:
Doro75 schreef:
24-02-2019 21:06
Wat naar Lise

Heb je het hotel al gevraagd of een late check out mogelijk is? Soms kan dat als er ruimte is (al dan niet tegen vergoeding)
11.72% gewijzigd
lise1985 schreef:
24-02-2019 22:08
Dat is niet mogelijk helaas. Het hotel zit volgeboekt.
Jammer. Dan maar rustig aan doen in de VIP ruimte. En daarna thuis verder bijkomen.
Poef
94.37% gewijzigd
Ben je lekker mee dan.
Voedselvergiftiging
Straks alle collega's ook geveld en het werk gesloten?
Sterkte! Hopelijk knappen jullie snel weer op.

Ik werd wakker in een hele rare droom.
Droomde dat in de klas zat op school. En dat ik van meerdere mensen een bos wortels voor mijn paard kreeg.
Even later zat ik aan het bed van iemand te waken die allemaal mooie kleuren zag en beweerde haar zus ( die dus dood was) op bezoek gehad te hebben.
Ik heel serieus reageren: O, wat gezellig!
En toen ging de wekker....
Man.
Wat kan een mens toch raar dromen.
En je word zo raar en moe wakker dan ook.
Poef
98.41% gewijzigd
Lise: kunnen jullie niet verkassen naar een ander hotel (kijk op booking), dat wel nog kamers vrij heeft? Even een dagje uitzieken. Sterkte!
Poef
98.23% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven