Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Nou wil ik trouwens naar de VIPavond, terwijl ik eigenlijk niks meer mocht kopen. Wil eerst mn oude non-lush producten opmaken.

Wat zit er bv. in zon goodie bag? Is dat de moeite?
Ga eerst met een vriendin.

Dan heb ik binnenkort een meeting met een forumster en die neemt ook wat voor me mee.

En als ik weer bestel denk ik dat ik in de UK ga bestellen.

Jij dan? Of woon je ook in de buurt van een Lushstore?
Ja die goodiebags zijn heel erg leuk.

En Gingerlotion is alleen nog verkrijgbaar via www.lush.co.uk onder ''Retro''. Ruikt hemels......als de Sex in the shower emoti-bomb.
Gebruik je die emoti-bomb ook?

Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen..............die leg je dus op de grond in de douche ofzo?
ja, die ruiken lekker, maar zijn totaal nutteloos eigenlijk.
quote:kaatje_85 schreef op 24 maart 2009 @ 11:47:

ja, die ruiken lekker, maar zijn totaal nutteloos eigenlijk.O dat vind ik dan weer zonde..................kan daar dus beter wat anders voor nemen.
Elle, ik woon op 10 min fietsen van een winkel! Vind het erg leuk om daar wat te kopen, maar bestellen is natuurlijk veel goedkoper.

Ga morgenavond niet naar de VIP. Zo, ik heb beslist.
Ik heb trouwens een profje van die Sex in the shower eotibomb, eens kijken wat ik van de geur vind!

Had al de tip van iemand gekregen om er luchtverfrisser van te maken, denk dat ik f´dat maar ga doen. Vind het ook zonde om zon ding gewoon weg te laten spoelen, snap het doel ook echt niet (want als je een lekkere geur onde de douche wilt dan neem je toch een zeep ofzo?)
Waarom is bestellen goedkoper???

Omdat je dan niet in de verleiding komt bij al die geurtjes als je ze in de handen hebt!
hahaha, dat klopt wel Elle, maar in de winkel kan je dan ook weer dingen niet lekker vinden en als je op de beschrijving afgaat dan lijkt alles wel lekker te zijn bij bestellen!
Ja maar dat heb ik ook met bestellen.

Heb Skin Drink de vorige keer besteld, is volgens mij voor de vochtarme huid.

Maar hij ruikt niet lekker, dat vind ik dan weer jammer

Ik gebruik hem wel op, maar als ik van te voren kon ruiken denk ik dat ik die niet gekocht had.........
Juist! Nu kan je op het forum wel dingen ruilen en proefjes vragen. Heb ik laatst ook met drie mensen gedaan. Eén iemand heeft me zelfs 21 proefjes gestuurd, en daar wou ze alleen de verzendkosten voor terug!

Ik wil eigenlijk niks kopen zonder zeker te weten dat ik het lekker vind, das zo zonde van het geld!
Schrijf je op het forum onder pepernoek?

Kaatje had het er net ook al over, heb dus net even gekeken.

Maar dat ruilen is wel heel handig ja...........

Bestel jij in NL of in de UK?
nee ik ben ananas op het forum, en jij?

ik heb nog nooit besteld, ik ben een lush newbie en woon dus vlakbij een winkel, dus het is er nog niet van gekomen.

ik ga nu mn producten die ik nog heb opmaken en dan ga ik in juli naar londen, denk dat ik daar wat ga inslaan. heb al heel wat dingen op mn wishlist!
Nee ik zit dus nog niet op het lushforum, zal het gauw doen.

Laat wel even weten wie ik ben.

Lekker naar Londen.................ik denk dat het pas volgend jaar gaat worden voor mij.

En ik ben ook een newbie, is dus ook pas de tweede keer dat ik besteld heb ( de 2de keer komt deze week binnen )
leuk! weet je al wanneer het binnenkomt? ikzelf kan niet zo goed tegen bestellingen, ik wil ales meteen hebben haha. ben echt ongeduldig met zulk soort dingen.

er zijn nu echt heel voordelige combis met trein en hotel voor londen, kan ik mooi al het uitgespaarde geld weer uitgeven...
Hahaha ja overal op besparen.

Ik hoop morgen en anders overmorgen dat het binnenkomt.

Heb het zaterdag besteld!

Heb ik ook hoor, dan wil ik het direct.
Zeg maar wij gaan naar Berlijn, zit daar geen Lush dan??
Jawel!
Friedrichstr. 95

10117 Berlin, Germany

+49 30 20649182
Ha, kijk Elle, gewoon daarheen! En het zinnetje

`Darf ich da mal eine Probe von haben?´ uit je hoofd leren en gebruiken terwijl je alle producten in de winkel aanwijst.
hahaha gevonden 4 in Berlijn.
Ja ga ik doen.

Zie dat Kaatje ook al een heeft aan de Friedrichstrasse en aan Alexanderplatz zit ook een.
Ik ga nu wat doen, ik zit de hele dag mijn tijd te verlummelen hier op het forum.
dat laatste ken ik. ik wil je hier niet meer zien vandaag elle! jij mij ook niet he? (geef me een stok achter de deur, please)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven