35 en nog nooit een relatie gehad.
zaterdag 26 mei 2007 om 17:29
Ik ben 35 en ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik ben weleens verliefd geweest maar heb nooit echt een vriend gehad. Mannen zagen mij meer als een soort maatje waar je mee kon lachen of met wie ze moesten omgaan om zo tot mijn altijd mooiere vriendinnen te komen. Daarbij komt dat ik mezelf heel lang niet de moeite waard heb gevonden maar daar wordt al aan gewerkt. Ik probeer van mezelf te houden en zeg tegen mezelf dat ik goed ben zoals ik ben en soms lukt dat ook wel maar er zijn van die momenten zoals gisteren, ik liep te wandelen en voelde me goed en ineens kwam ik een vriendin tegen met haar kind en ik voelde me zoooo mislukt. waarom kan iedereen iemand vinden ook al is het niet voor altijd maar ik zou ook zo graag het samengevoel eens willen hebben. Ik schrijf dit omdat ik dit nog nooit heb verteld, ik kom ook over als een spontaan gezellig iemand,en niemand weet hoe ik me echt voel want ik schaam me zo en de laatste tijd krijg ik steeds meer het gevoel dat ik mislukt ben.
Ik weet ook wel dat jullie me niet kunnen helpen maar ik wou het zo graag eens van me afschrijven.
Ik weet ook wel dat jullie me niet kunnen helpen maar ik wou het zo graag eens van me afschrijven.
dinsdag 26 februari 2019 om 01:49
Mensen raadden mij datingapps aan als Paiq, of nog erger Tinder, maar die mensen beseffen blijkbaar niet dat je als een man bent met een gemiddeld uiterlijk of minder of niet- fotogeniek genoeg bent dat de concurrentie strijd met andere mannen nooit gewonnen kan worden aangezien de man/vrouw ratio ontzettend in het voordeel is van de vrouwen.
dinsdag 26 februari 2019 om 01:49
Zoek zelf hulp.
dinsdag 26 februari 2019 om 01:57
Nou ik voel eerder intense haat jegens vrouwen denk ik. Ik ben niet in staat om vrouwen te versieren, ik ben jouw aanbod nog steeds niet vergeten om een keer ergens te gaan drinken hoor, ik vergeet niks maar dan kan je met je eigen ogen zien dat ik op vlak te kort kom en dan bedoel ik met name : intelligentie, uiterlijk, sociale vaardigheden, houding, maar ik denk dat mijn gezicht het ergste is. Ik vind zelf dat mijn gezicht onderontwikkeld is. Niet genoeg gegroeid en onderontwikkelde botten.inkijk74 schreef: ↑25-02-2019 08:43Het leven laat je nog niet gaan omdat jij een missie hebt. Offer jezelf totaal voor jouw missie.
Offer jezelf op voor een vriendin. Versier 100 vrouwen. Of red 100 vrouwen/meisjes. Er werken op deze wereld zo'n 10 miljoen minderjarige meisjes in de prostitutie.
Of misschien heb jij een andere missie. Doe je ogen dicht en probeer contact te maken met jouw missie.
Neem je verantwoordelijkheid en knijp er niet tussen-uit als laffe deserteur.
Er is wel een behoorlijk verschil tussen de meeste andere langdurige maagden en ik. Van wat ik heb gezien komen ze vaak awkward en emotioneel over alsof ze testosteron tekort komen, ik ben bijna het compleet tegenovergestelde, ik ben kwaad, woest, ziedend hoe je het ook wil noemen. Ik heb nog regelmatig woedeuitbarstingen en dat zie ik als een goed iets, want dan bezit ik nog vechtlust.
dinsdag 26 februari 2019 om 02:11
Beetje offtopic misschien, maar aangezien ik nu toch aan het rammen ben met lettertjes zijn er hier ook ergens " kansloze mannen topics" ? zou er graag willen posten zodat ik topics als deze niet hoef te vervuilen al is deze 11 jaar geleden aangemaakt en hoop ik nog steeds dat TS een update komt tenzij zij is overleden of zo.
Ik lees titels in relaties nooit door want vind ik te pijnlijk om te lezen, mensen die dingen meemaken terwijl ik alles gedwongen moet overslaan is ronduit vervelend.
Ik lees titels in relaties nooit door want vind ik te pijnlijk om te lezen, mensen die dingen meemaken terwijl ik alles gedwongen moet overslaan is ronduit vervelend.
anoniem_379598 wijzigde dit bericht op 26-02-2019 05:17
21.32% gewijzigd
dinsdag 26 februari 2019 om 02:15
Ik val hier even binnen en volg dit draadje dus niet al vanaf 2007, maar ik wil graag even delen dat het niet erg is als je lelijk bent. Niet iedereen kan nou eenmaal knap zijn. Ik ben ook niet knap. Maar ik heb wel andere goede kwaliteiten. En er is ook niet zoveel aan te doen, behalve plastisch chirurgie. Dus tja...
En ook als je niet knap bent, kun je een relatie krijgen.
Wel denk ik dat als je vol haat zit @Phantast, dat dat je mogelijk belemmert in zowel het krijgen van een relatie als andere aspecten van het leven. Ik weet niet of je al hulp hebt, maar anders misschien eens met een professional hierover praten? Niet dat je geen relatie hebt, maar dat je "intense haat jegens vrouwen" ervaart en last van woede uitbarstingen hebt. Is dat een idee?
Wel denk ik dat als je vol haat zit @Phantast, dat dat je mogelijk belemmert in zowel het krijgen van een relatie als andere aspecten van het leven. Ik weet niet of je al hulp hebt, maar anders misschien eens met een professional hierover praten? Niet dat je geen relatie hebt, maar dat je "intense haat jegens vrouwen" ervaart en last van woede uitbarstingen hebt. Is dat een idee?
dinsdag 26 februari 2019 om 02:37
Goed bedoelt advies, maar aan een statische overtuiging wat kan een hulpverlener daaraan veranderen? Nee dat zou waarschijnlijk niet helpen want het enige dat ik automatisch ga doen is het die hulpverlener overtuigen van mijn gelijk en aangezien alles zo is gelopen zoals ik had verwacht is er geen reden voor twijfel meer, die zou er misschien kunnen zijn als ik nog jonger was geweest. Nee het is echt een statische overtuiging en ik ben niet bereid daar van af te stappen, het is een heilige overtuiging bijna religieus te noemen.chocolol schreef: ↑26-02-2019 02:15Ik val hier even binnen en volg dit draadje dus niet al vanaf 2007, maar ik wil graag even delen dat het niet erg is als je lelijk bent. Niet iedereen kan nou eenmaal knap zijn. Ik ben ook niet knap. Maar ik heb wel andere goede kwaliteiten. En er is ook niet zoveel aan te doen, behalve plastisch chirurgie. Dus tja...
Ik moet gefrustreerd om mij heen kijken hoe iedereen relaties opbouwt , gezinnetjes sticht, seks heeft en ik behoor tot die 1% missfit en ik ben ziedend en ik voel mij machteloos om iets hieraan te veranderen. dikke pech met de kaarten die ik geschud kreeg voor het leven. Life is a bitch and then you die. Ik loop over van frustratie,,, ik ben er zelfs wazig door gaan kijken, iedereen om mij heen lukt het en dat maakt mij woest.
ik krijg af en toe tranen in mijn ogen vanwege.... intense haat.
Heb ik nooit een date gehad? check,
heb ik nooit gezoend? check,
heb ik nooit een onschuldige hug gehad? check,
heb ik nooit contact met vrouwen gehad van mijn eigen leeftijd op een niet zakelijke manier inclusief schooltijd? check
Heb ik nooit een eerste kus gerkregen of jeugdvriendin? check
Woon ik al 14 jaar op mezelf eenzaam en alleen? check
Wat denkt een hulpverlener hieraan te veranderen?
anoniem_379598 wijzigde dit bericht op 26-02-2019 02:44
24.75% gewijzigd
dinsdag 26 februari 2019 om 02:52
Dat ik behoor tot de onaantrekkelijkste groepje mannen die er bestaan en dat dit genetisch bepaald is.
Mijn orthodontist heeft nog nooit zoiets meegemaakt, volgens hem heb ik 2 totaal verschillende kaaklijnen, een scheef hoofd hierdoor heb gekregen, onderontwikkelde maxilla, een uitgestoken mandala, veel te prominente kin, volgens hem is dit niet te corrigeren en zijn alleen de beste Amerikaanse plastisch chirurgen in staat om mijn gezicht te reconstrueren en dat geld heb ik natuurlijk niet. Ik heb nu een beugel en de orhodonist doet zijn best om een meer symmetrische positie te bereiken maar het moge duidelijk zijn mijn spieren staan ook in een onnatuurlijke positie, dit terwijl het niet in mijn familie voorkomt.
Tja misschien kan ik nog proberen donaties binnen te halen, maar ik denk dat geld inzamelen voor een cosmetische ingreep de samenleving nauwelijks iets boeit.
Waar het op neer komt is dat die afwijkingen in mijn gezicht niet duidelijk genoeg zijn waar te nemen in motion maar op foto's zie je echt dat mijn gezicht een gefaald product is. Het is heel duidelijk in een moment opname.
De beugel is momenteel vervelend want het trekt aan spieren die geen idee hebben hoe ze moeten staan. en een natuurlijke positie is simpel weg niet te bereiken als 2 verschillende kaaklijnen hebt. Het is te complex voor kaakchirurgen in Nederland om te solven.
anoniem_379598 wijzigde dit bericht op 26-02-2019 02:59
19.38% gewijzigd
dinsdag 26 februari 2019 om 02:56
Ik zie dat je je bericht hebt aangevuld, dus hier nog een reactie:
Ik lees in jouw postgeschiedenis dat je last hebt van een minderwaardigheidscomplex en angsten om op vrouwen af te stappen. Ik denk dat werken aan je zelfbeeld veel kan doen voor je gevoel. Ook al zou er verder niks in je leven veranderen, als je zelf tevreden kan zijn met wie je bent (of op een mildere manier naar jezelf kijken), ben je al een heel stuk verder. (Mogelijk neemt je haat naar anderen dan ook af.)
Ook las ik ergens dat jij een therapeut zou willen die jou bij je handje neemt en vertelt dat jij ook kans maakt bij de vrouwen en jou helpt met contact leggen (oid). Ik kan uit ervaring vertellen dat therapie keihard werken is en dat je alles zelf moet doen. Maar een therapeut kan jou wel helpen inzien dat de denkbeelden die je nu hebt (dat jij die dingen niet zelf zou kunnen en daarvoor iemand anders nodig hebt) niet per se waarheid zijn. Dat zou toch veel mooier zijn? Dat je leert dat jij ook op mensen af kan/mag stappen en contact leggen? Dat je geen wingman nodig hebt. Lijkt me dat je daar meer aan hebt dat iemand die een date voor je regelt.
Ik lees in jouw postgeschiedenis dat je last hebt van een minderwaardigheidscomplex en angsten om op vrouwen af te stappen. Ik denk dat werken aan je zelfbeeld veel kan doen voor je gevoel. Ook al zou er verder niks in je leven veranderen, als je zelf tevreden kan zijn met wie je bent (of op een mildere manier naar jezelf kijken), ben je al een heel stuk verder. (Mogelijk neemt je haat naar anderen dan ook af.)
Ook las ik ergens dat jij een therapeut zou willen die jou bij je handje neemt en vertelt dat jij ook kans maakt bij de vrouwen en jou helpt met contact leggen (oid). Ik kan uit ervaring vertellen dat therapie keihard werken is en dat je alles zelf moet doen. Maar een therapeut kan jou wel helpen inzien dat de denkbeelden die je nu hebt (dat jij die dingen niet zelf zou kunnen en daarvoor iemand anders nodig hebt) niet per se waarheid zijn. Dat zou toch veel mooier zijn? Dat je leert dat jij ook op mensen af kan/mag stappen en contact leggen? Dat je geen wingman nodig hebt. Lijkt me dat je daar meer aan hebt dat iemand die een date voor je regelt.
dinsdag 26 februari 2019 om 02:59
Misschien hoef je de therapeut daar niet van te overtuigen, want dat kan deze gewoon zien. En ja, dit klinkt misschien hard, maar dat je lelijk bent betekent toch niet dat jou leven dan daar eindigt of dat jij minderwaardig bent?
dinsdag 26 februari 2019 om 03:00
Zeker niet altijd, maar er zijn fases dat ik mij verschrikkelijk eenzaam voel en behoefte heb aan aanrakingen maar dat ik weet dat het geen zin heeft omdat walging komt van mezelf en van vrouwen. In zo'n fase bevind ik mij momenteel duurt een paar dagen en dan kan ik weer tegen aan. Het gevoel dat je weet en beseft dat geen vrouw je moet is deprimerend.
dinsdag 26 februari 2019 om 03:06
phantast schreef: ↑26-02-2019 03:00Zeker niet altijd, maar er zijn fases dat ik mij verschrikkelijk eenzaam voel en behoefte heb aan aanrakingen maar dat ik weet dat het geen zin heeft omdat walging komt van mezelf en van vrouwen. In zo'n fase bevind ik mij momenteel duurt een paar dagen en dan kan ik weer tegen aan.
Lijkt me niet fijn om van die fases te hebben. Weet je Phantast, alleen jij kan iets veranderen aan jezelf natuurlijk. Het is geen schande om met een psycholoog te praten, hoop dat je dat beseft. En ook al zou het niet helpen, niet geschoten is altijd mis toch?
dinsdag 26 februari 2019 om 03:08

dinsdag 26 februari 2019 om 05:09
Aan een statische situatie valt niet zoveel te veranderen. Dat wordt toch al snel trekken aan een dood paard. Ook heb ik vaak het idee dat de shit waar ik mee deal nog niet zo'n bekend probleem is in de maatschappij en dat hulpverleners hier nog niet voldoende voor getrained zijn maar ik verwacht nu alles steeds protectionistischer word dat we er toch veel meer van gaan horen, Bij de mensen waarbij dit nu overkomt zijn de pioneers en het gaat jaren duren voordat het de mainstream bereikt. Ik verwacht toch binnen een niet al te lange tijd dat er meer en meer jonge mensen bij komen die niet in staat zijn een partner te vinden omdat het ideaalbeeld steeds hoger wordt en er steeds minder mensen aan kunnen voldoen terwijl de eisen wel steeds hoger worden.
dinsdag 26 februari 2019 om 05:21
Officieel was dit topic 12 jaar geleden aangemaakt door een vrouwelijk persoon van 35 jaar oud die nog nooit een relatie heeft gehad. Daarna vanaf 2007 hoorde we niks meer van haar en is dit topic in de vergetelheid geraakt maar plotseling resurected door een persoon, ben even vergeten wie dat was. En het is redelijk creepy dat deze persoon nu bijna 50 jaar oud is. Ik zou dolgraag een update willen lezen maar die kans lijkt mij uitzonderlijk klein.
Sowieso vind ik het steeds creepier worden nu internet een tijd bestaat dat je berichten en comments van 10 - 17 jaar geleden aantreft op forums op youtube.
Dat mensen mijn kansloze situatie over 100 jaar nog kunnen teruglezen is fascinerend maar beangstigend. Life is strange.
Tevens moest ik lachen om jouw zin "Ik val hier even binnen en volg dit draadje dus niet al vanaf 2007,"
Het lijkt mij ook sterk dat je een topic 12 jaar lang kan volgen

dinsdag 26 februari 2019 om 08:31
Wat heb je te verliezen? Stuur een mail naar inkijk74@gmail.com dan maken we een afspraak.phantast schreef: ↑26-02-2019 01:57Nou ik voel eerder intense haat jegens vrouwen denk ik. Ik ben niet in staat om vrouwen te versieren, ik ben jouw aanbod nog steeds niet vergeten om een keer ergens te gaan drinken hoor, ik vergeet niks maar dan kan je met je eigen ogen zien dat ik op vlak te kort kom en dan bedoel ik met name : ....
....
dinsdag 26 februari 2019 om 11:25
Maar het is helemaal geen statische situatie. Dat maak jij er zelf van door zo star te zijn. Ik hoop dat je dat wel beseft.
Jammer dat je lelijk bent aan de buitenkant, daar kun je weinig aan doen. Maar die lelijkheid aan de binnenkant, daar kun je wel iets aan doen. En daar kies je nu zelf voor door slachtofferig te zeggen 'nee ik ben nou eenmaal zo'. Nou dat is dan je eigen keuze!
Al was je wel knap, iemand die walgt van zichzelf en vrouwen haat, die krijgt ook geen relatie. Ik denk dat jouw binnenkant net zo hard meewerkt aan je problemen als je buitenkant.

dinsdag 26 februari 2019 om 11:31
Zeer herkenbaar wat hier zoal geschreven wordt.
Zelf ben ik 42 en heb ca 20 jaar geleden voor het laatst een relatie gehad.
Dit was een geweldige tijd, maar helaas is het hierbij gebleven.
Voor mijn gevoel is het steeds meer zo alsof dit in een 'vorig leven' heeft plaatsgevonden.
Eigenlijk ben ik weer helemaal terug bij nul en voor mijn gevoel heb ik eigenlijk nog nooit een serieuze relatie gehad.
Wat natuurlijk niet helemaal waar is, maar zo'n lange tijd zonder relatie kan veel met je doen.
Zelf ben ik 42 en heb ca 20 jaar geleden voor het laatst een relatie gehad.
Dit was een geweldige tijd, maar helaas is het hierbij gebleven.
Voor mijn gevoel is het steeds meer zo alsof dit in een 'vorig leven' heeft plaatsgevonden.
Eigenlijk ben ik weer helemaal terug bij nul en voor mijn gevoel heb ik eigenlijk nog nooit een serieuze relatie gehad.
Wat natuurlijk niet helemaal waar is, maar zo'n lange tijd zonder relatie kan veel met je doen.
dinsdag 26 februari 2019 om 22:03
Wat stond er in de overige 83% van de tekst dat je hebt verwijderd vraag ik mij dan afooitverlegen schreef: ↑26-02-2019 10:52Ik kende dit topic al veel langer door Google maar het is inderdaad omhoog gehaald. Ook ik ben wel benieuwd hoe het met TS gaat nu!