Vertrouwen
dinsdag 26 februari 2019 om 22:35
Mijn vriend en ik zijn 2 mnd samen en hij slaapt ongeveer 3 nachten in de week bij mij. Hij heeft zelf een huis met zijn ex is wel inmiddels verkocht maar beide vinden we het niet prettig als ik daar slaap.
Nu is het zo dat hij nog weleens wat vergeet als hij bij mij slaapt en dan om 23u nog naar huis moet voor werkkleding of een reader v zijn bank etc
Ook als hij bij mij slaapt in het weekend gaat hij om 23u a 24u nog naar buiten om een koplamp te vervangen of zijn radio doet het niet of hij gaat tot 2u tv kijken op de bank. Is het heel raar dat ik er moeite mee heb en het niet fijn vind om zonder hem in slaap te vallen? En ik er een raar gevoel bij krijg dat hij continue dingen vergeet?
Ook als we ruzie hebben vlucht hij naar huis met al zijn tassen kleding dit is al ongeveer 5x gebeurd. Of als we een discussie hebben en hij het zat is gaat hij gerust om 19.45 naar de slaapkamer om te gaan slapen. Ik vind dat zelf erg respectloos
Nu is het zo dat hij nog weleens wat vergeet als hij bij mij slaapt en dan om 23u nog naar huis moet voor werkkleding of een reader v zijn bank etc
Ook als hij bij mij slaapt in het weekend gaat hij om 23u a 24u nog naar buiten om een koplamp te vervangen of zijn radio doet het niet of hij gaat tot 2u tv kijken op de bank. Is het heel raar dat ik er moeite mee heb en het niet fijn vind om zonder hem in slaap te vallen? En ik er een raar gevoel bij krijg dat hij continue dingen vergeet?
Ook als we ruzie hebben vlucht hij naar huis met al zijn tassen kleding dit is al ongeveer 5x gebeurd. Of als we een discussie hebben en hij het zat is gaat hij gerust om 19.45 naar de slaapkamer om te gaan slapen. Ik vind dat zelf erg respectloos
woensdag 27 februari 2019 om 00:01
Dan begreep ik je wel hoor.Marigold1986 schreef: ↑27-02-2019 00:00Ik bedoel eigelijk dat hij mss stiekem even van TO wegloopt om vrij zijn om telefonisch contact te hebben met... zijn ex of wie dan ook. Dus niet het live-vreemgaan, maar wél contact hebben met iemand.
woensdag 27 februari 2019 om 00:02
Wat ga je nu doen, Marcaro? Je gaat wel steeds in de verdediging maar ik lees geen structurele ideeën van hoe nu verder.
Zoals het er nu naar uitziet laat je hem gewoon met al zijn smoesjes steeds snachts een poosje wegsneaken, wonen jullie straks samen in jouw huis en baal je als een stekker omdat hij je gewoon in je up in je bed laat liggen terwijl hij eeehm, tja, god weet wat uitvreet.
Ik ben wel benieuwd naar je plan van aanpak.
Zoals het er nu naar uitziet laat je hem gewoon met al zijn smoesjes steeds snachts een poosje wegsneaken, wonen jullie straks samen in jouw huis en baal je als een stekker omdat hij je gewoon in je up in je bed laat liggen terwijl hij eeehm, tja, god weet wat uitvreet.
Ik ben wel benieuwd naar je plan van aanpak.
woensdag 27 februari 2019 om 07:22
Ben dan zo benieuwd hè.
Waarom ben je hartstikke gek op die gast?
Wat maakt dat alle ruzies alle vreemde acties en al het vluchten van zijn kant geen gierende alarmbellen zijn om al weken geleden de verkering uit te maken?
Jullie hebben in 2 maanden al meer ruzie dan ik in 4 jaar met mijn man.
Niet alleen willen slapen is natuurlijk geen excuus
Waarom ben je hartstikke gek op die gast?
Wat maakt dat alle ruzies alle vreemde acties en al het vluchten van zijn kant geen gierende alarmbellen zijn om al weken geleden de verkering uit te maken?
Jullie hebben in 2 maanden al meer ruzie dan ik in 4 jaar met mijn man.
Niet alleen willen slapen is natuurlijk geen excuus
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 27 februari 2019 om 07:40
Hij deed het al meer dan 5x in 8 weken tijd.....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 27 februari 2019 om 07:52