Vertrouwen

26-02-2019 22:35 81 berichten
Mijn vriend en ik zijn 2 mnd samen en hij slaapt ongeveer 3 nachten in de week bij mij. Hij heeft zelf een huis met zijn ex is wel inmiddels verkocht maar beide vinden we het niet prettig als ik daar slaap.
Nu is het zo dat hij nog weleens wat vergeet als hij bij mij slaapt en dan om 23u nog naar huis moet voor werkkleding of een reader v zijn bank etc
Ook als hij bij mij slaapt in het weekend gaat hij om 23u a 24u nog naar buiten om een koplamp te vervangen of zijn radio doet het niet of hij gaat tot 2u tv kijken op de bank. Is het heel raar dat ik er moeite mee heb en het niet fijn vind om zonder hem in slaap te vallen? En ik er een raar gevoel bij krijg dat hij continue dingen vergeet?

Ook als we ruzie hebben vlucht hij naar huis met al zijn tassen kleding dit is al ongeveer 5x gebeurd. Of als we een discussie hebben en hij het zat is gaat hij gerust om 19.45 naar de slaapkamer om te gaan slapen. Ik vind dat zelf erg respectloos
Alle reacties Link kopieren
Geef hem de sleutel van je huis en zorg dat je snel zwanger wordt van hem.
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Na twee maanden dit soort ellende al? Zou 'm lekker terug naar z'n ex laten gaan.
Het huis is toch inmiddels verkocht? Naar welk huis gaat hij dan?
2 maanden samen en dan al zulke kinderachtige drama?

Dit wordt niet wat...
Wat heeft dit allemaal met je topictitel te maken?
Miss kan hij juist niet in slaap komen tegelijk met jou ofzo. Hoe de situatie met het huis is begrijp ik ook niet helemaal, woont zijn ex daar ook nog?
joh, stop er mee. Na twee maanden! En ex dus nog in beeld. Dit klinkt niet heel stabiel hoor...
Beter een half motto....
Ex is niet in beeld zijn al 10 mnd uit elkaar
Ex slaapt daar ook niet meer
New 76, de bedoeling als het goed zou gaan zou hij naar mij komen maar dat ga ik zeer zeker niet meer doen
Ik zou sowieso niet na 2 maanden al samen wonen.
2 maanden samen en al 5x met ruzie met zn tassen vertrokken?
Ga nog maar niet samenwonen.....

En s avonds laat nog vertrekken omdat hij iets vergeten is, een koplamp midden in de nacht vervangen (??) = drugsgebruik.
Ga maar eens mee, of blijf naast m zitten op de bank, wordt hij boos.
ik geef mn bek ook maar een douw
Kopjechino, dat zou na 4 mnd zijn en ik had zoiets als het goed gaat geen probleem en het is mijn huis dus ik loop geen risico
Stop ermee. Je kan je niet verenigen met zijn karakter en levensstijl. Je wil hem ook nog veranderen. Zoek iemand die beter bij je past.
"hij gaat tot 2u tv kijken op de bank. ----Is het heel raar dat ik er moeite mee heb en het niet fijn vind om zonder hem in slaap te vallen?---Ook als we ruzie hebben vlucht hij naar huis met al zijn tassen kleding dit is al ongeveer 5x gebeurd. Of als we een discussie hebben en hij het zat is gaat hij gerust om 19.45 naar de slaapkamer om te gaan slapen. Ik vind dat zelf erg respectloos"
En dat al na 2 maanden? :woa:
Nou, wat een pril geluk en wat een fijn vooruitzicht zeg.
Het is heel raar dat je hem na 2 maanden gedoe en gezeik nog als vriend wilt...
Maar verder is hij vast heel lief en heeft een gouden pik. Of zo.
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
kopjechino schreef:
26-02-2019 22:50
Ik zou sowieso niet na 2 maanden al samen wonen.
Vooral niet als hij al 5× al zijn tassen heeft gepakt en terug naar huis is gegaan.

Waarom liet je hem steeds terugkomen TO?
Waar slaapt hij de overige nachten?

Hij gaat middenin de nacht een koplamp vervangen? Yeah right. De koplampen van zijn ex/minnares/vriendin waarschijnlijk.
marcaro schreef:
26-02-2019 22:52
Kopjechino, dat zou na 4 mnd zijn en ik had zoiets als het goed gaat geen probleem en het is mijn huis dus ik loop geen risico
Na 4 mnd is nog steeds snel.
marcaro schreef:
26-02-2019 22:52
Ah, dan zet je hem op straat met zijn prut?

Niet doen joh, samenwonen is zo overrated.
Ik vraag me af of het wel zijn ex is. Slecht uitgangspunt als je je vriend niet vertrouwt en respectloos vindt.
En jullie hebben ook al plannen om te gaan samenwonen 'als het 4 maanden goed gaat".
Echt, your shit, you owe it. Je vraagt zelf om narigheid.
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
Waarom vinden jullie het niet prettig als jij in zijn huis slaapt? Ben je er weleens geweest?
2 maanden is 8 weken. Al 5x vertrokken, dat is elke anderhalve week sinds jullie iets hebben.

Hier na 10 jaar relatie is geen van beide ooit nog vertrokken. 0 keer.
Abundance ja ben er wel geweest maa ex kan nog wel gewoon naar binnen.
En het is ook nog steeds haar huis ik zou het in haar situatie ook niet prettig vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven