Vertrouwen

26-02-2019 22:35 81 berichten
Mijn vriend en ik zijn 2 mnd samen en hij slaapt ongeveer 3 nachten in de week bij mij. Hij heeft zelf een huis met zijn ex is wel inmiddels verkocht maar beide vinden we het niet prettig als ik daar slaap.
Nu is het zo dat hij nog weleens wat vergeet als hij bij mij slaapt en dan om 23u nog naar huis moet voor werkkleding of een reader v zijn bank etc
Ook als hij bij mij slaapt in het weekend gaat hij om 23u a 24u nog naar buiten om een koplamp te vervangen of zijn radio doet het niet of hij gaat tot 2u tv kijken op de bank. Is het heel raar dat ik er moeite mee heb en het niet fijn vind om zonder hem in slaap te vallen? En ik er een raar gevoel bij krijg dat hij continue dingen vergeet?

Ook als we ruzie hebben vlucht hij naar huis met al zijn tassen kleding dit is al ongeveer 5x gebeurd. Of als we een discussie hebben en hij het zat is gaat hij gerust om 19.45 naar de slaapkamer om te gaan slapen. Ik vind dat zelf erg respectloos
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
26-02-2019 22:58
2 maanden is 8 weken. Al 5x vertrokken, dat is elke anderhalve week sinds jullie iets hebben.

Dat dus. Hou op, schei uit. Zo kansloos dit. Tenzij je geil wordt van drama.
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
Heeft hij al een ander huis? Of wil meneer zo bij jou intrekken?
ik geef mn bek ook maar een douw
Staat ie al ingeschreven bij de woningbouw?

Of slaapt ie straks op straat als jij hem niet laat inwonen?
Javier schreef:
26-02-2019 22:52
Maar verder is hij vast heel lief en heeft een gouden pik. Of zo.
:rofl:
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Madeliefjees schreef:
26-02-2019 22:52

En s avonds laat nog vertrekken omdat hij iets vergeten is, een koplamp midden in de nacht vervangen (??) = drugsgebruik.
+1
.
Ex is niet in beeld, 10 maanden uit elkaar maar ze kan nog wel in het huis? Die hebben gewoon nog een relatie en hij gaat vreemd met jou.
marcaro schreef:
26-02-2019 23:01
Abundance ja ben er wel geweest maa ex kan nog wel gewoon naar binnen.
En het is ook nog steeds haar huis ik zou het in haar situatie ook niet prettig vinden
Kap hiermee to.
Waarom zijn jullie eigenlijk samen? Net twee maanden en nu al ruzie waarbij je wegvlucht en niet eens samen met elkaar in slaap vallen.

Amai.

Het leven alleen kan ook erg fijn zijn hoor. #geenverwachtingen
5x ruzie in 2 maanden en ook al niet meer in staat om zonder hem te slapen. Wat een triest leven heb en dan.
Moire, wel in staat maar die 3x in de week in een nieuwe relatie vind ik wel zo fijn om in slaap te vallen samen
Je bent toch al zwanger en verloofd, mag ik hopen?
Want na 2 maanden wordt dat wel es tijd ...

Zeker bij dit type man.
marcaro schreef:
26-02-2019 23:31
Moire, wel in staat maar die 3x in de week in een nieuwe relatie vind ik wel zo fijn om in slaap te vallen samen
maar op die 5 keer ruzie in 2 maanden, in een nieuwe relatie, reageer je dan niet.
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
5x ruzie is ook niet goed. Heb je mij ook niet horen zeggen
Ik weet niet of hij stiekem vreemd gaat. Of dat hij alleen maar wil luchten. Ik denk 20% kans dat hij vreemd gaat en 80% kans dat hij even alleen wil zijn en de wind door zijn haren wil voelen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wie gaat er nou bij iemand slapen en dan midden in de nacht een half uurtje ervandoor om vreemd te gaan?! Ik denk een ander duister geheim
Murrmurr schreef:
26-02-2019 23:42
Wie gaat er nou bij iemand slapen en dan midden in de nacht een half uurtje ervandoor om vreemd te gaan?! Ik denk een ander duister geheim
Ja mss niet direct vreemdgaan, maar geheime berichtjes op zijn telefoon versturen??
Raar hoor, dit...
marcaro schreef:
26-02-2019 23:31
Ik vond het zeer dramatisch.
Marigold1986 schreef:
26-02-2019 23:45
Ja mss niet direct vreemdgaan, maar geheime berichtjes op zijn telefoon versturen??
Raar hoor, dit...
Echt logisch inderdaad. Hij is vast geheim agent en moet elke dag op een bepaalde tijd contact opnemen met MI5.
marcaro schreef:
26-02-2019 23:36
Ik vind het echt bizar. Waar gaan die ruzies dan over?
Moire schreef:
26-02-2019 23:53
Echt logisch inderdaad. Hij is vast geheim agent en moet elke dag op een bepaalde tijd contact opnemen met MI5.
Ik denk niet dat je begrijpt wat ik bedoelde...
Marigold1986 schreef:
26-02-2019 23:55
Ik denk niet dat je begrijpt wat ik bedoelde...
Leg eens uit dan.
Tuurlijk loop je risico want wat ga je doen als je hem bij jou laat wonen en na enkele weken wil je er de brui aan geven? Hem op straat zetten?
Het gaat helemaal niet goed tussen jullie, samenwonen zou dom zijn.
En hoezo ze zijn 10 maand uit elkaar, het huis is verkocht en zijn ex kan nog zo binnen lopen? Als je uit elkaar bent heb je elk een eigen adres en loop je niet zomaar bij elkaar binnen, zelfs wanneer een van de partijen nog in het gemeenschappelijke huis woont.
Heeft hij een plan B als hij niet bij jou komt wonen? Is hij financieel onafhankelijk?
anoniem_353783 wijzigde dit bericht op 26-02-2019 23:59
0.18% gewijzigd
marcaro schreef:
26-02-2019 23:36
Waarom liet je hem weer steeds terugkomen?
Ik bedoel eigelijk dat hij mss stiekem even van TO wegloopt om vrij zijn om telefonisch contact te hebben met... zijn ex of wie dan ook. Dus niet het live-vreemgaan, maar wél contact hebben met iemand.
Abundance-of-Freedom schreef:
26-02-2019 23:59
Waarom liet je hem weer steeds terugkomen?
Ze kan niet alleen slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven