Vertrouwen

26-02-2019 22:35 81 berichten
Mijn vriend en ik zijn 2 mnd samen en hij slaapt ongeveer 3 nachten in de week bij mij. Hij heeft zelf een huis met zijn ex is wel inmiddels verkocht maar beide vinden we het niet prettig als ik daar slaap.
Nu is het zo dat hij nog weleens wat vergeet als hij bij mij slaapt en dan om 23u nog naar huis moet voor werkkleding of een reader v zijn bank etc
Ook als hij bij mij slaapt in het weekend gaat hij om 23u a 24u nog naar buiten om een koplamp te vervangen of zijn radio doet het niet of hij gaat tot 2u tv kijken op de bank. Is het heel raar dat ik er moeite mee heb en het niet fijn vind om zonder hem in slaap te vallen? En ik er een raar gevoel bij krijg dat hij continue dingen vergeet?

Ook als we ruzie hebben vlucht hij naar huis met al zijn tassen kleding dit is al ongeveer 5x gebeurd. Of als we een discussie hebben en hij het zat is gaat hij gerust om 19.45 naar de slaapkamer om te gaan slapen. Ik vind dat zelf erg respectloos
Alle reacties Link kopieren
waar gingen jullie ruzies over?
Lorem Ipsum
Chrystal schreef:
27-02-2019 00:14
Ik dacht als eerste aan dat ie stiekem appt of belt met een ander. Of zoals eerder gezegd, drugs. Coke zou ik denken.
Hoe is zijn telefoon gedrag? Laat hij die weleens liggen als hij een koplamp verwisseld oid?
Voor appen en snuiven hoef je de deur niet uit, dat kan ff snel op de wc. Ik denk ook blowen. Of hij heeft een afspraak met een dealer.
.
Update ik heb het definitief uitgemaakt en zijn reactie was oke
Raar einde wel
impala schreef:
27-02-2019 08:40
Voor appen en snuiven hoef je de deur niet uit, dat kan ff snel op de wc. Ik denk ook blowen. Of hij heeft een afspraak met een dealer.
Ja precies, ik bedoelde met coke een pakje scoren buiten de deur.
Maar goed..het is al uit lees ik.
lise1985 schreef:
28-02-2019 00:00
Raar einde wel
Slecht verhaal, wel lekker kort..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven