Afgrijselijke kindernamen IV

04-01-2019 13:21 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3 delen van afgrijselijke kindernamen blijkt dat het nog steeds veel erger kan

Hier gaan we gezellig verder!



*over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt). *
:whistle:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Er zijn trouwens ook hele normale afgrijselijke kindernamen. Er werd hier laatst een J.olanda geboren. Dat vind ik persoonlijk dus zo'n ontzettend lelijke naam. Ook erg jaren '80, dus misschien komt dat weer terug.
watdachtjehiervan schreef:
25-02-2019 12:19
Rif en Coraal. Dat klinkt als een hele slechte grap.

Bij dochters op school komt een Mays. Ik neem aan dat dat gewoon Mees is en niet mais.
Ja ik dacht dat ik het verkeerd gehoord had maar toen ik in gesprek raakte met moeders kwam toch echt de bevestiging.

Agh in mijn wijk is alles mogelijk. Er was ook een fittie in de speeltuin dat een ander koppel hun kind ook Diamanto had genoemd. En dr loopt ook een Diylan.
anoniem_370054 wijzigde dit bericht op 25-02-2019 15:39
0.20% gewijzigd
Jolanda? Dat was in de jaren zeventig al een stomme naam en daar is niets aan veranderd. Het klinkt zo lomp en zeikerig.
*Toos* schreef:
25-02-2019 14:10
Jolanda? Dat was in de jaren zeventig al een stomme naam en daar is niets aan veranderd. Het klinkt zo lomp en zeikerig.
Lelijk hè!
Alle reacties Link kopieren
*Toos* schreef:
25-02-2019 14:10
Jolanda? Dat was in de jaren zeventig al een stomme naam en daar is niets aan veranderd. Het klinkt zo lomp en zeikerig.
Inderdaad. Heel lelijk.
Het ergste is dat de Jolanda's die ik ken ook dat type persoon zijn...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Heerlijk dit. In de trant van Rif en Coraal: Uto en Pia.

En je dochter Popeye noemen vind ik ook nog steeds misdadig...
Winterwende schreef:
26-02-2019 21:59
Heerlijk dit. In de trant van Rif en Coraal: Uto en Pia.

En je dochter Popeye noemen vind ik ook nog steeds misdadig...
Ik hoop maar dat het broertje geen olijfje wordt genoemd :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Laatst gehoord, Kween, Queen? Geen idee hoe het gespeld moet worden maar de strekking lijkt me duidelijk...
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Net gehoord van een babyborrel voor dochtertje Billie-Roos. :nooo:
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
Alle reacties Link kopieren
(Naam ouder) Junior vind ik echt vreselijk!
Artricks schreef:
26-02-2019 23:45
Net gehoord van een babyborrel voor dochtertje Billie-Roos. :nooo:
Oh, dat vind ik dan wel weer leuk. Ik stel me een beetje creatieve/muzikale ouders voor.
Nitflex schreef:
27-02-2019 07:48
Oh, dat vind ik dan wel weer leuk. Ik stel me een beetje creatieve/muzikale ouders voor.

Ik stel me hier ook muzikale ouders bij voor in de afdeling country&western . B-)
herfstappeltaart schreef:
27-02-2019 08:35
Ik stel me hier ook muzikale ouders bij voor in de afdeling country&western . B-)
Nee, dan denk ik meer aan van die Southern dubbele namen als Mary-Kay of Sue-Ann. Maar goed, dat is natuurlijk puur mijn associatie.
Ik hoorde afgelopen week bij Het mooiste meisje van de klas de namen Boet, Sluis(je) en Dötch. Er waren nog 2 kinderen met de namen Jan en Hanna. Vielen nogal uit de toon bij de rest vond ik. Maar hebben wel het meeste geluk gehad qua naam zeg :biggrin:
novii schreef:
24-02-2019 23:50
Ik kwam de naam Crick tegen vandaag. Heb 3x gelezen om te kijken of ik het goed las.
Ik ken een Brick...tja...ik zou mijn kind niet snel steen noemen :wtf:
Whomi schreef:
27-02-2019 09:39
Ik ken een Brick...tja...ik zou mijn kind niet snel steen noemen :wtf:

Mijn man noemt Kirk uit de Fam. Kruijs altijd Krik :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Mijn nichtje van 4 met een korte hippe naam is jaloers op haar klasgenootjes Diamantha en Priscilla. Zulke mooie namen 😜
Het zegt wel iets over de smaak van de ouders, als ze de zelfde smaak hebben als een 4 jarige.
Warrique schreef:
27-02-2019 10:09
Mijn nichtje van 4 met een korte hippe naam is jaloers op haar klasgenootjes Diamantha en Priscilla. Zulke mooie namen 😜
Het zegt wel iets over de smaak van de ouders, als ze de zelfde smaak hebben als een 4 jarige.
Diamantha ?? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
LindaWitte schreef:
26-02-2019 23:47
(Naam ouder) Junior vind ik echt vreselijk!
ik ook vind het zo on creatief
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Artricks schreef:
26-02-2019 23:45
Net gehoord van een babyborrel voor dochtertje Billie-Roos. :nooo:
Dan hadden ze beter voor Billy-Rose kunnen gaan. Zelfde uitspraak maar ziet er iets logischer uit.
Nog steeds geen mooie naam maar toch.
Alle reacties Link kopieren
Warrique schreef:
27-02-2019 10:09
Mijn nichtje van 4 met een korte hippe naam is jaloers op haar klasgenootjes Diamantha en Priscilla. Zulke mooie namen 😜
Het zegt wel iets over de smaak van de ouders, als ze de zelfde smaak hebben als een 4 jarige.
:HA:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Winterwende schreef:
26-02-2019 21:59
Heerlijk dit. In de trant van Rif en Coraal: Uto en Pia.

En je dochter Popeye noemen vind ik ook nog steeds misdadig...
Ze vonden haar een poppetje met mooie oogjes en noemen haar popeye :hyper:
Alle reacties Link kopieren
aaaanne schreef:
27-02-2019 19:37
Ze vonden haar een poppetje met mooie oogjes en noemen haar popeye :hyper:
:woa:
En ze kennen de Engelse betekenis niet? Zucht...
Alle reacties Link kopieren
Artricks schreef:
26-02-2019 23:45
Net gehoord van een babyborrel voor dochtertje Billie-Roos. :nooo:
Vind ik leuk eigenlijk
Billie-Rose
Frankly my dear, I don"t give a damn
Warrique schreef:
27-02-2019 19:58
..
En ze kennen de Engelse betekenis niet? Zucht...
Nee, dat was wat in mij op kwam na het lezen van de post van Winterwende, ik ken geen kind dat zo heet hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven