Uitgerekend in augustus 2019 (met tabel)

zondag 16 december 2018 om 11:56
Hallo dames!
Voor iedereen die in augustus 2019 is uitgerekend en die hier graag komt meepraten.
Er waren al een aantal andere topics voor augustus die zijn overgegaan in fb of whatsapp, deze is om te blijven kletsen in het topic.
Pinda
, Juf_blauw
, lenthe_
BdG88
justagirly 
Wees welkom en zet jezelf in de tabel!
Inlog
Gebruikersnaam: Augustusbaby2019
Wachtwoord: augustusbaby2019
Voor iedereen die in augustus 2019 is uitgerekend en die hier graag komt meepraten.
Er waren al een aantal andere topics voor augustus die zijn overgegaan in fb of whatsapp, deze is om te blijven kletsen in het topic.
Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
workaholiccc | 24/28 | 1e | 3 augustus | Jongetje | 11 maart 20 weken echo |
haoshi | 31/-- | 1e | 3 augustus | ... | ... |
Avr1992 | 26/24 | 2 e | 05 Augustus | ... | 1e echo gehad Termijnecho op 11 Januari |
GoodmorningSunshine | 32/33 | 2e | 8 augustus | ... | ... |
mijnnaamislaura | 32/32 | 2e | 8 augustus | meisje | [/td] |
Appletree86 | 32/33 | 3e | 14 augustus | Jongen | |
KoekoekK | 29/35 | 2e | 16 augustus | ... | termijnecho gehad |
sharebear | 28/30 | 1e | 18 augustus | ... | termijnecho 25 januari |
Ijs_monster | 31/31 | 2e | 18 augustus | ... | 1e echo/intake 8 januari |
Songforyourheart | 24/29 | 2e | 19 augustus? | ... | 1e echo/intake 7 januari |
Pienut | 25/29 | 1e | 20 augustus | ... | 26 maart 20-wekenecho |
Twilight | 35/37 | 1e | 23 augustus? | ... | 1e echo/intake 16 januari |
Sanne_A | 37/29/29 | 2e | 25 augustus | ... | pretecho 13 maart |
Herfstblaadje89 | 29/32 | 2e | 27 augustus | Meisje | 20 weken echo 5 april |
sneeuwwitje86 | 32/34 | 2e | 27 augustus | 2 jongetjes | tweeling, termijnecho gehad |
Diamantje123 | 30/23 | 1e | 27 augustus | jongetje | geslachtsbepalingsecho 9 maart, 20 weken echo 8 april |
Sterrewaterman | 33/34 | 2e | 30 augustus? | Verrassing | 1e echo 17-01/intake 21-01, termijnecho 6 februari |

Wees welkom en zet jezelf in de tabel!
Inlog
Gebruikersnaam: Augustusbaby2019
Wachtwoord: augustusbaby2019
anoniem_6771783ccaf04 wijzigde dit bericht op 28-03-2019 21:41
79.89% gewijzigd
dinsdag 19 februari 2019 om 15:14
Ik heb een extra mail account waar op ik het besteld heb. Dus daar krijg ik alle mail op. Dat scheelt een heel stuk!
Maar dan zal ik vast ook nog wel post krijgen. We zien wel haha.
Wij zijn ineens heel onverwacht 2 nachten weg. Dus deze wil gaat het niet zo goed voor moeders voor moeders. Nou ja volgende week maar extra plassen haha.
Mijn energie is echt nog weg hoor. En heel snel moe na een stukje lopen. Hoop dat dat nog wel beter wordt.
Maar dan zal ik vast ook nog wel post krijgen. We zien wel haha.
Wij zijn ineens heel onverwacht 2 nachten weg. Dus deze wil gaat het niet zo goed voor moeders voor moeders. Nou ja volgende week maar extra plassen haha.
Mijn energie is echt nog weg hoor. En heel snel moe na een stukje lopen. Hoop dat dat nog wel beter wordt.
dinsdag 19 februari 2019 om 19:30
Welkom workaholicc!
Hier echt opeens weer veel energie en misselijkheid bijna weg (alleen 's avonds nog een beetje). Scheelt ook dat zoontje opeens tot 7 uur slaapt. Buikje begint wel echt te groeien.
Vanmiddag ook even wat dozen aangevraagd. Ik heb gewoon zoveel mogelijk aangegeven dat ik geen mails wil, en van wat ik toch krijg schrijf ik me uit. Bij zoontje ook zo gedaan en kreeg daar verder nooit meer wat van.
Hier echt opeens weer veel energie en misselijkheid bijna weg (alleen 's avonds nog een beetje). Scheelt ook dat zoontje opeens tot 7 uur slaapt. Buikje begint wel echt te groeien.
Vanmiddag ook even wat dozen aangevraagd. Ik heb gewoon zoveel mogelijk aangegeven dat ik geen mails wil, en van wat ik toch krijg schrijf ik me uit. Bij zoontje ook zo gedaan en kreeg daar verder nooit meer wat van.
donderdag 21 februari 2019 om 10:38

donderdag 21 februari 2019 om 19:27
Welkom workaholic!
Balen dames die pijn in de heupen pff!
Ik was vandaag op de negenmaandenbeurs! Leuk! Ohh en ik werd enorm hebberig
ook luiers besteld omdat ik een gratis hydrofiele doek kreeg, waarvan ik nu echt denk ‘WAAROM?!’
hoezo hormonen! Maar serieus leuk, blij dat ik gegaan ben! Alhoewel nóg leuker bij een eerste denk ik!
Balen dames die pijn in de heupen pff!
Ik was vandaag op de negenmaandenbeurs! Leuk! Ohh en ik werd enorm hebberig
donderdag 21 februari 2019 om 20:42
Hoi Allemaal!
Tijd niet geschreven, wel gelezen. Andere telefoon die net iets anders werkt en waardoor ik gefrustreerd raakte (want had al geen energie). Inmiddels snap ik het beter, is m'n energie terug en bovendien zit ik nu even op een computer. Ook fijn!
Termijnecho gehad en datum is nu 25 augustus. Wel grappig want omdat wij thuis geïnsemineerd hebben weten we dat dat eigenlijk te vroeg is, maar goed. Zou wel goed uitkomen met de zomervakantie
. Kraamzorg ook ingeschreven (we hebben kraamzorg nodig voor zowel bij mij thuis als bij de vaders thuis - idee is dat ik bij hen ben tijdens de kraamweek maar mocht ik opeens toch thuis bevallen dan is daar ook kraamhulp nodig). Verder afspraak staan voor de erkenning bij de gemeente door de vader. En de NIPT gedaan, nog geen uitslag.
Zaterdag naar de 9 maanden beurs, ben heel erg benieuwd!
Zijn er al plopjes gevoeld? Ik had het de vorige keer bij 17 weken, maar hoorde van anderen dat je het de 2e keer sneller herkent. We zullen zien, ik kijk er heel erg naar uit in ieder geval!
Tijd niet geschreven, wel gelezen. Andere telefoon die net iets anders werkt en waardoor ik gefrustreerd raakte (want had al geen energie). Inmiddels snap ik het beter, is m'n energie terug en bovendien zit ik nu even op een computer. Ook fijn!
Termijnecho gehad en datum is nu 25 augustus. Wel grappig want omdat wij thuis geïnsemineerd hebben weten we dat dat eigenlijk te vroeg is, maar goed. Zou wel goed uitkomen met de zomervakantie

Zaterdag naar de 9 maanden beurs, ben heel erg benieuwd!
Zijn er al plopjes gevoeld? Ik had het de vorige keer bij 17 weken, maar hoorde van anderen dat je het de 2e keer sneller herkent. We zullen zien, ik kijk er heel erg naar uit in ieder geval!

vrijdag 22 februari 2019 om 06:08
Sanne klinkt als een goed uitgedacht plan! En leuk naar de beurs!
Hier inderdaad sinds een week voorzichtige schopjes; zo enorm fijn! Vorige keer vanaf 16 weken, nu vanaf 14 al. Maar ligt ook aan hoe je placenta ligt natuurlijk en hoe sterk je kindje beweegt. Hopelijk voor jullie allemaal ook snel! Ik vind dat heerlijk aan zwanger zijn; dat contact met de baby!
Hier inderdaad sinds een week voorzichtige schopjes; zo enorm fijn! Vorige keer vanaf 16 weken, nu vanaf 14 al. Maar ligt ook aan hoe je placenta ligt natuurlijk en hoe sterk je kindje beweegt. Hopelijk voor jullie allemaal ook snel! Ik vind dat heerlijk aan zwanger zijn; dat contact met de baby!
zondag 24 februari 2019 om 09:25
dinsdag 26 februari 2019 om 06:59
De 9 maanden beurs heeft goede klandizie gehad uit deze groep, haha! Ik vertelde afgelopen weekend aan mijn man dat die beurs er was (wist hij niet)... Was hij helemaal teleurgesteld dat we geen tijd meer hadden om er heen te gaan. Hij blijft me verbazen 
Wij wachten momenteel op de uitslag van de combinatietest, gelukkig was de nekplooimeting goed!
Plopjes: Ja ik voel ze ook al sinds afgelopen week! Heel fijn, volgens mij voelde ik het bij mijn vorige zwangerschap pas vanaf 18 weken ofzo.
Hoe gaat het bij jullie met slapen? Hier is het echt draaaa-ma. Ik word na 4 uur slapen wakker en lig dan uren wakker. Hopelijk is het een fase...

Wij wachten momenteel op de uitslag van de combinatietest, gelukkig was de nekplooimeting goed!
Plopjes: Ja ik voel ze ook al sinds afgelopen week! Heel fijn, volgens mij voelde ik het bij mijn vorige zwangerschap pas vanaf 18 weken ofzo.
Hoe gaat het bij jullie met slapen? Hier is het echt draaaa-ma. Ik word na 4 uur slapen wakker en lig dan uren wakker. Hopelijk is het een fase...
dinsdag 26 februari 2019 om 07:09
Ik ben niet naar de 9maanden beurs geweest, lijkt me verschrikkelijk, al die drukte en dan van die hormonale vrouwen
Al klinkt die echo-maak stand wel leuk!
Hier een goede uitslag nipt! Superfijn.
Nog geen plopjes hier, ben vandaag precies 14 weken. Bij zoontje voelde ik het vanaf 17 weken. Placenta lag toen voor, en nu weer. Hoop toch dat ik het iets eerder voel, vind dat altijd zo'n moment waarop je zwangerschap pas echt leuk wordt.
Sneeuwwitje, hier hetzelfde. Ik word vaak om een uur of 5 wakker om te plassen en kom dan zooo moeilijk weer in slaap. Had het de vorige zwangerschap ook trouwens. Nouja, in ieder geval lig ik nu nog lekker zonder grote buik/benauwdheid/krampen/restless legs. Niet zo'n zin dat dat weer begint, haha.

Hier een goede uitslag nipt! Superfijn.
Nog geen plopjes hier, ben vandaag precies 14 weken. Bij zoontje voelde ik het vanaf 17 weken. Placenta lag toen voor, en nu weer. Hoop toch dat ik het iets eerder voel, vind dat altijd zo'n moment waarop je zwangerschap pas echt leuk wordt.
Sneeuwwitje, hier hetzelfde. Ik word vaak om een uur of 5 wakker om te plassen en kom dan zooo moeilijk weer in slaap. Had het de vorige zwangerschap ook trouwens. Nouja, in ieder geval lig ik nu nog lekker zonder grote buik/benauwdheid/krampen/restless legs. Niet zo'n zin dat dat weer begint, haha.
herfstblaadje89 wijzigde dit bericht op 26-02-2019 07:54
0.07% gewijzigd
dinsdag 26 februari 2019 om 07:25
Ik sluit me aan bij de nachtbrakers. Overdag plas ik nog steeds maar kleine beetjes ondanks dat ik voldoende drink. Na 18u drink ik niks meer, maar elke nacht moet ik eruit om te plassen en dan komt er eerst een lading uit en daarna lig ik wakker.
Had ik vorige zwangerschap ook maar inderdaad, gelukkig nog geen last van kramp of rusteloze benen.
Had ik vorige zwangerschap ook maar inderdaad, gelukkig nog geen last van kramp of rusteloze benen.
dinsdag 26 februari 2019 om 07:27
Pfffff ik werd vannacht ook wakker om half3 omdat ik nodig moest plassen. En daarna weer om half 7 wakker, en mijn wekker gaat pas om 7uur.
Vind dit wel zwaar vervelend worden, maar ja wat doe je eraan!
Normaal gesproken maar 1 keer wakker en dat is dan pas tegen 6 uur half 7. Hoop niet dat dat iets nieuws is: 2 x per nacht wakker!
(voor de zwangerschap werd ik nooit wakker 's nachts).
Vind dit wel zwaar vervelend worden, maar ja wat doe je eraan!
Normaal gesproken maar 1 keer wakker en dat is dan pas tegen 6 uur half 7. Hoop niet dat dat iets nieuws is: 2 x per nacht wakker!
(voor de zwangerschap werd ik nooit wakker 's nachts).

dinsdag 26 februari 2019 om 08:30
HHahaha precies kunnen we vast (weer) wennen, maar inderdaad wil je deze maanden juist nog normaal slapen!
Hier ook van die enorme plassen in de nacht en dan daarna wakker.
Er schijnt in het weekend van 23/25 maart nog een beurs in Utrecht te zijn; misschien is dat nog een idee? Ben alweer vergeten wiens man het jammer vond
dementie komt met de zwangerschap eerder merk ik haha!
Hier ook van die enorme plassen in de nacht en dan daarna wakker.
Er schijnt in het weekend van 23/25 maart nog een beurs in Utrecht te zijn; misschien is dat nog een idee? Ben alweer vergeten wiens man het jammer vond

dinsdag 26 februari 2019 om 11:44
Weer even terug van weggeweest. Ontzettend drukke weken gehad en de griep was ook weer teruggekomen, dus even met andere dingen bezig.
Hier gaat het ondertussen goed volgens mij! Zie goede uitslagen en echo's voorbijkomen! Wat fijn! Hoe gaat het nu met iedereen zijn pijntjes? Zag veel hoofdpijn etc? Is dat ondertussen weggetrokken?
En wat leuk dat de eerste plopjes gevoeld worden! Hier nog helemaal niets, mijn man zit steeds vol goede hoop aan mijn buik te voelen, maar ik denk dat hij toch nog even moet wachten.
Hier ook een nachtbraker. Word vaak wakker dat ik moet plassen, lukt me soms om dan toch weer door te slapen, maar dan is het vroeg in de ochtend alsnog drama. Is dit vast de voorbereiding voor straks als de baby er is?
Vorige week ook naar de 9maandenbeurs geweest. Vond het een heerlijk dagje. Geen echo's oid gedaan, vind het toch een beetje onpersoonlijk zo terwijl iedereen met je mee kan kijken. Wel heel veel gratis dingen gescoord (luiers, babydoekjes, knuffeltjes en hydrofiele doeken). Vond het wel heel leuk om zo een beetje te beginnen met je spulletjes.
Hier gaat het ondertussen goed volgens mij! Zie goede uitslagen en echo's voorbijkomen! Wat fijn! Hoe gaat het nu met iedereen zijn pijntjes? Zag veel hoofdpijn etc? Is dat ondertussen weggetrokken?
En wat leuk dat de eerste plopjes gevoeld worden! Hier nog helemaal niets, mijn man zit steeds vol goede hoop aan mijn buik te voelen, maar ik denk dat hij toch nog even moet wachten.
Hier ook een nachtbraker. Word vaak wakker dat ik moet plassen, lukt me soms om dan toch weer door te slapen, maar dan is het vroeg in de ochtend alsnog drama. Is dit vast de voorbereiding voor straks als de baby er is?

Vorige week ook naar de 9maandenbeurs geweest. Vond het een heerlijk dagje. Geen echo's oid gedaan, vind het toch een beetje onpersoonlijk zo terwijl iedereen met je mee kan kijken. Wel heel veel gratis dingen gescoord (luiers, babydoekjes, knuffeltjes en hydrofiele doeken). Vond het wel heel leuk om zo een beetje te beginnen met je spulletjes.

dinsdag 26 februari 2019 om 12:39
Ooh dat plassen ‘s nachts en dan klaarwakker is echt vreselijk! Maar inderdaad, over een paar maanden een baby die dat misschien doet haha. Plopjes ook nog niet echt gevoeld. Vandaag precies 15 weken. Moet de tabel eens aanpassen zie ik...
Wij hebben niks over de NIPT gehoord en 10 werkdagen zijn voorbij, dus dat is goed nieuws! Ze zouden alleen bellen als er iets mis was. Dan hebben we allemaal een goede uitslag gehad geloof ik. Hoezee!
Is dat niet de We are pregnant-beurs Koekoek? Misschien toch wel leuk als ik jullie verhalen hoor. Misschien ook minder huishoudbeurs achtig volk dan daar haha. Man en ik zijn volgende week een dagje vrij samen na Aswoensdag. Wil heel graag even neuzen bij Prenatal en/of Babypark. Kinderwagen uitkiezen
Meer carnavallers trouwens hier? Ik heb er weer zin in (vier het op zijn Limburgs trouwens).
Wij hebben niks over de NIPT gehoord en 10 werkdagen zijn voorbij, dus dat is goed nieuws! Ze zouden alleen bellen als er iets mis was. Dan hebben we allemaal een goede uitslag gehad geloof ik. Hoezee!

Is dat niet de We are pregnant-beurs Koekoek? Misschien toch wel leuk als ik jullie verhalen hoor. Misschien ook minder huishoudbeurs achtig volk dan daar haha. Man en ik zijn volgende week een dagje vrij samen na Aswoensdag. Wil heel graag even neuzen bij Prenatal en/of Babypark. Kinderwagen uitkiezen

Meer carnavallers trouwens hier? Ik heb er weer zin in (vier het op zijn Limburgs trouwens).
woensdag 27 februari 2019 om 07:03
Wat typisch dat zoveel mensen er last van hebben, wie weet hoort het bij de fase. Let's hope so. Wij kregen gisteren de uitslag van de combinatietest: geen verhoogd risico op down of andere chromosomale afwijkingen. Heel fijn!
@herfstblaadje: haha nee de toekomst ziet er wat dat betreft niet heel rooskleurig uit he? Ik geniet er nu ook maar even extra van dat ik ook nog half op mijn buik kan liggen en het nog niet vervelend voelt om op mijn rug te liggen. En mijn uitgerekende datum is trouwens aangepast, nu dezelfde als die van jou, heel toevallig!
@pienut: veel plezier met het neuzen alvast naar de kinderwagen! Wij hebben ons bij de eerste georiënteerd in zo'n hele grote babypark. Superhandig, want daar hebben ze heel veel modellen incl. verschillende ondergronden zodat je voelt hoe de wagens rollen.
@herfstblaadje: haha nee de toekomst ziet er wat dat betreft niet heel rooskleurig uit he? Ik geniet er nu ook maar even extra van dat ik ook nog half op mijn buik kan liggen en het nog niet vervelend voelt om op mijn rug te liggen. En mijn uitgerekende datum is trouwens aangepast, nu dezelfde als die van jou, heel toevallig!
@pienut: veel plezier met het neuzen alvast naar de kinderwagen! Wij hebben ons bij de eerste georiënteerd in zo'n hele grote babypark. Superhandig, want daar hebben ze heel veel modellen incl. verschillende ondergronden zodat je voelt hoe de wagens rollen.
woensdag 27 februari 2019 om 07:54
woensdag 27 februari 2019 om 17:45
Ik schrok me afgelopen weekend rot op de beurs van die prijzen inderdaad!
In India had ik geen kinderwagen, alleen een draagdoek. Later wel een buggy, maar die gebruikte ik ook niet veel. Ik hoef me er nu natuurlijk niet druk om te maken, maar denk dat ik geen kinderwagen had gekocht eigenlijk, gewoon lekker dragen.
In India had ik geen kinderwagen, alleen een draagdoek. Later wel een buggy, maar die gebruikte ik ook niet veel. Ik hoef me er nu natuurlijk niet druk om te maken, maar denk dat ik geen kinderwagen had gekocht eigenlijk, gewoon lekker dragen.