Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Och Fanatic meissie wat vervelend zeg!! En wat lastig dat je bij je schoonouders was... nou ja, kan je ook niets aan doen. Reageerden ze een beetje lief?

In het vliegtuig Momo? Je gaat toch pas in mei op vakantie??

Ik weet het hier niet hoor!!! Inmiddels dag 36 (!!) en nog steeds niets. Die drie druppels van zaterdag durf ik niet als menstruatie te bestempelen, ik ben aaaaltijd (geen enkele uitzondering) minstens 4 á 5 dagen flink ongesteld. Ik geloof dat ik er morgen toch nog maar eens een test tegen aangooi, want ik vind het wel vreemd. Yaya, hoe issie bij jou?

Kga werken, fijne dag!!!
Duvel, succes vandaag!! Waarom moet je eens per vier weken heen? Is dat normaal of met een bepaalde reden? Laat je even weten hoe het ging?
Alle reacties Link kopieren
Marriss: dat is hier in ieder geval standaart.. eerst 1 keer in de 4 weken, na een poosje 1 keer in de 3 weken, dan 1 keer in de 2 weken en als je op het laatst loopt elke week..

Raar hoor, bij jou en Yaya.. er is natuurlijk nog een kans dat de HCG in je urine vorige keer nog niet zo hoog was..

Blijft spannend!

Fanatic: raar hoor.. maar ik heb ook de eerste weken van mijn zwangerschap heel veel buikpijn gehad.. Alleen had ik er geen bloed bij.. Maar het zou ook innestelingsbloed kunnen zijn toch?

Balen dat je nu moet afwachten..
marriss, morgen moet ik voor mijn werk naar bratislava, even op en neer op 1 dag. *kreun*
Haha, Leonor, nou we hebben gisteren ons best gedaan hoor! Ik denk dat het *slijmtechnische gesproken* toch echt m'n ovulatie was gisteren, dus dat betekent dat ik ook een nieuwe piesdag heb. Jippie, ik doe weer mee! Marriss, wil je hem op 8 april zetten?

Marriss, wat onduidelijk voor je! Ik had dat dus de eerste maand ook. Ik denk nog steeds wel eens dat dat misschien een hele vroege miskraam is geweest. Ik bedoel, er is geen HCG meetbaar, maar zoveel dagen overtijd zijn is ook wel heel raar toch? Maarja, soms duurt het ook even voordat het HCG gaat stijgen, dus ik zou er toch nog maar eens een testje tegenaan gaan gooien binnenkort.

Momo, waar vlieg je naartoe?

Ik moet donderdag naar Den Bosch en de workshop begint om 10 uur 's ochtends. Nou, dat betekent dus dat ik heeeeel vroeg weg moet uit dat gat waar ik woon daar in het hoge noorden. Pfff, nu al geen zin in.

Fanatic, hoe gaat het met je?

Duvel, ik hoop voor je dat je vandaag misschien iets meer duidelijkheid krijgt over je uitgerekende datum!
Getver, "even" op en neer... (maar het klinkt best stoer moet ik zeggen, stoerder dan Den Bosch )
Mariss en Yaya, al getest?

Fanatic
Sjee momo dat is ook een end zeg voor even op en neer te vliegen…

Haha Leonor: Dat is nog eens goed nieuws zeg, helemaal geen straf om steamy sex te hebben…

Ooh zo Duvel, nou toch leuk he, laat je even weten hoe het was?

Nou Marriss blijft vreemd he?

Hoe gaat het met Yaya??

Gaan we Donderdag allemaal op reis, ik moet Donderdag weer naar Utrecht, begint om half 10, we gaan wel 9 mensen dus dat is wel gezelllig!

Haha ja specu dan klinkt Utrecht ook niet zo stoer he. Wel echt super als je weer aan de ovulatie bent. Kunnen we gezellig samen piesen om 8 April!!!

Zo ik ga even naar een dinnetje die ik lang niet meer gezien heb. Tot strakjes.
Momo, saw… * gruwel* heb deel 1, 2 en 3 gezien en daarna gestopt. Af en toe erg goor… En je moet zelf volgens mij ook een hele zieke geest hebben om zulke films te kunnen bedenken. Brrr…

Leonor, het wordt de mutsy 4 wiel outdoor.

Mariss, 1x per 4 weken is standaard om naar de VK te gaan. En hoe verder je zwangerschap vordert hoe vaker je heen moet

Momo, even op en neer… jeetje lekkere drukte dan op 1 dag. Mn vader moet af en toe voor zn werk naar Engeland en dan blijft hij daar iig 1 nacht slapen
Hoi Meiden,

Lief dat jullie allemaal zo aan me denken. Op zich gaat het nu wel goed, mijn buik gaat nu pas pijn doen op het moment dat ik ga liggen, het voelt toch nog steeds als menstruatie pijn, maar ik denk dat het toch mijn baarmoeder idd is die aan het rekken is of zo.

Geen bloed meer nu, eerder (vies verhaal) lichtbruine drab, wat je ook wel eens hebt als je ongesteld moet gaan worden.

Mijn schoonouders reageerden heel rustig. Mijn schoonvader wist niet wat hij zeggen moest, mijn schoonzusje zat me aan te kijken van okeeeej ! en mijn schoonmoeder vroeg heel rustig of ze de dokter moest bellen

Moet vanmiddag naar de tandarts. Moet 2 gaatjes laten vullen. Maak me wel zorgen want hij verdooft me nooit (mag nu volgens mij ook niet) en ik ben echt duizelig heel de tijd en misselijk...
party wat goed dat je bij de gynaecoloog nu ook de bevestiging hebt gehad dat je gewoon hartstikke zwanger bent! nu vrijdag dus weer, op zich valt dat nog mee om te moeten wachten toch!

wbm hoe is het bij jou vandaag gegaan? of als je pas vanmiddag gaat: veel succes!

duveltje laat je nog even horen hoe het bij de verloskundige was? hier las ik op de site dat dat ook standaard is om de 4 weken, en dan idd 3 weken, later weer 2 wk en op het laatst elke week.

fanatic sterkte meid kan me voorstellen dat het er je niet gerust op maakt zo. gelukkig dat het nu weer beter gaat! wij lopen echt wel gelijk zeg, we moeten straks 1 dag na elkaar voor het eerst naar de verloskundige, en nu moet jij ook nog vanmiddag naar de tandarts en ik donderdag!

maya waarom hebben jullie voor die mutsy gekozen? kan eigenlijk niet wachten om me daarin te gaan verdiepen, maar daarmee ga ik toch echt wel wachten tot na de 1e echo, dat ik van de week naar de kinderopvang ga vind ik wel even genoeg.

gw ben je al weer gewend aan het duitse leventje en vooral het weer hier? of wil je liever meteen weer terug?

erine was het gezellig vanochtend? altijd veel bij te praten als je elkaar een tijd niet gezien hebt.

momo voor 1 dag op en neer vliegen... lijkt mij ook niet wat! kun je niet het vliegtuig voor de terugweg missen en er een ienieminie vakantie achteraan plakken

leonor jij hebt dus de oplossing hier even neergezet! jeetje, waar al geen onderzoek naar wordt gedaan zeg!

speculaas een positieve ovulatietest! dat is mooi! die kan idd natuurlijk om 2 redenen positief worden, dus ga je morgen dan een zwangerschapstest doen? dan gooi ik nu mijn werk neer hier en begin ik meteen met duimen voor je!

marriss nog geen duidelijkheid bij jou he, ik snap er helemaal niks van, maar goed als jij het zelf al niet snapt hoe kan iemand anders hier het dan wel snappen. dus jij gaat ook morgen nog een keer testen! nou dan hoef ik echt niet meer te werken vandaag, ga ook voor jou duimen!

murron wat een mooie foto, en zo duidelijk! fijn dat alles goed is gegaan!!

rainbow hoe gaat 'ie met jou vandaag? voel je je ietsje meer happy dan gister?

hier weinig nieuws, gisteren van de ene op de andere dag zomaar opeens misselijk geworden, en niet zo'n beetje ook, en het is nog niet weer overgegaan. heb ook n og niks gegeten vandaag maar het blijft gewoon niet binnen... en als ik dan thuis ben oke, maar hier op het werk...
shit ik vergeet te vragen hoe het met yaya is. ik duim ook nog voor jou!
Fijn Fanatic dat je schoonmoeder zo rustig reageerde!

Wat rot husky dat je zo misselijk bent, soms helpt het drinken van koude thee, of cola. En dan kleine beetjes eten. Hopelijk gaat het snel over!

Ja het was gezellig Husky even bijgepraat, soms gaat de tijd zo snel dat je niet eens door hebt dat je sommige mensen al een eeuwigheid niet meer gezien hebt.

Vind het nog altijd wel apart dat jullie als digidinnetjes zoveel van me weten, terwijl we elkaar in real life eigenlijk helemaal niet kennen!

Hoe was bij de verloskundige en gyn Wbm en Duvel???

En hoe is het nu Yaya en Marriss?
Ik vind eigenlijk echt dat we elkaar wel een keer in real life moeten ontmoeten hoor! Zou mooi zijn als er een moment is dat iedereen zwanger is! Dat mexxgirl rondloopt met een megabuik en dat de laatsten (wie zouden dat zijn...?) nog last hebben van de misselijkheid.

Husky, echt vervelend dat je zo misselijk bent! Ik heb ook gehoord (van andere misselijke zwangeren) dat het wel helpt om de hele dag door kleine beetjes te eten, droge crackers ofzo. Als je helemaal niet eet, word je zo slap en dat is natuurlijk ook niet goed. Hopelijk is het maar van zeer tijdelijke aard!

Charlotte, heb jij er nog zo'n last van, of is het bij jou inmiddels alweer over?
quote:speculaas78 schreef op 24 maart 2009 @ 08:59:

Momo, waar vlieg je naartoe?

ik vlieg naar wenen, en pak dan een taxi naar bratislava. (is klein uurtje in de taxi). klinkt inderdaad interessanter dan dat het allemaal is, het is ten eerste dodelijk vermoeiend (vijf voor 7 vlieg ik, half acht 's avonds ben ik weer terug). en ten tweede zit ik daar ook maar de hele dag op kantoor.

ik duim overigens enorm hard voor iedereen hoor, ook al zeg ik dat misschien niet altijd. yaya en marriss nog steeds spannend dus. fanatic is op een andere (minder leuke) manier spannend. duvel naar de vk. iedereen is er maar druk mee! ik vnl even met werk dus. helaas.
vanillevla helpt geloof ik ook tegen misselijkheid?
en tot slot: husky, ik heb officieel twee tickets, want vlieg met andere maatschappij heen dan terug. maar in bratislava is niet zo heel veel te doen, dus kies ik er denk ik toch maar voor om niet tot april daar te blijven.
Marriss en Yaya, wanneer gaan jullie weer testen dan?

Specu: hopen dat dat idd je eisprong was! Zou wel heel fijn zijn als het gelijk weer op gang is natuurlijk!

fanatic: hopelijk is het meegevallen bij de tandarts.. die van ons verdoofd trouwens altijd bij gaatjes vullen, vind ik wel erg fijn!

Saw, dat lijkt me echt een verschrikkelijke film.. ik sliep al haast niet nadat ik de sixth sense had gezien, dus dat soort films begin ik maar helemaal niet aan!

momo: das ook niets, zo heen en weer vliegen zeker!

Vanmorgen bij de verloskundige geweest. Ze hebben mijn bloeddruk gemeten ( was erg goed), even de resultaten van de bloedtest doorgenomen en de 20 weken echo besproken. Gelukkig hier geen HIV of andere enge ziektes.

Over 3 weken mogen we bellen om een afspraak te maken voor de 20 weken echo.

Daarna naar het hartje geluisterd. Ik was al helemaal in de zenuwen, het duurde heel lang voor ze hem vond, ze hoorde steeds alleen mijn hartslag. Gelukkig daarna een snelle hartslag van het kindje, hij/zij had zich mooi verstopt. Mooi is dat, moeders nu al zo in de zenuwen werken.

De uitgerekende datum blijft staan op 1 oktober, dus nu 12 weken en 5 dagen zwanger.

Marriss: 21 april moeten we weer naar de verlosskundige.

Haha specu ja dat lijkt me ook wel leuk, moeten we wel een beetje voort gaan maken he.

He Momie zou je tot April kunnen blijven dan???

Hoera Duvel fijn dat alles goed was, en je bent de magische 12 weken grens voorbij, ,mag iedereen het weten nu?

Nou was een hele troll rel hier op het forum vanmiddag dus ga mezelf nu toch maar echt even nuttig maken.
Specu: Gelukkig gaat het al een stuk beter!! De misselijkheid neemt af! Was er ook echt zat van! En euh, jij woont in een gat? Hoe noem je dat dorp van mij dan? haha.

Ik heb alles wel bijgelezen maar ben alweer vergeten wat ik allemaal wilde zeggen.

Ben tijdje niet op forum geweest mede omdat ik zo misselijk en moe was en eventjes tot mezelf moest komen.

Nu alleen de vermoeidheid en met vlagen duizelig.

Verloskundige belde me vandaag om te zeggen dat de uitslagen van het bloed heeel goed waren!!

Ook geen enge ziektes hier dus

En eh, we moeten idd een keer IRL afspreken!!

Dus degene die nog niet zwanger is: Kom op meiden!

Hoop echt voor jullie dat het ook snel zover is!! Het is jullie allemaal gegund!

Nou, ik ga even was buiten hangen en dan lekker een uurtje in mn bedje. Even rusten.

Oh, nog iets: de babykamer is nu echt bijna klaar!!!!!!

Het is zo mooi dat ik bijna iedere keer moet janken als ik daar naar binnen loop. Ach ja, hormoontjes.....
Even gauw, heel snel bijgelezen, niet zoveel tijd. Hoopte eigenlijk dat Wbm iets had laten horen... ik zag gisteravond niets op hyves, klopt dat? Hoop zo op goede berichten voor haar...

Hier, nog steeds niets!! Was net voor mn werk in de middel of niks, en heb daar bij de plaatselijke Etos gauw twee testen gekocht... denk dat ik er morgenvroeg één ga doen. Dan is het inmiddels dag 37!!!! Moet er niet aan denken dat mn cyclus zo lang is.... (heb nog steeds sterk het idee dat ik niet zwanger ben)

Moet weer werken, later uitgebreider.
Getver! Fanatic ik kan me eigen voorstellen dat je je wat zorgen maakt. een dikke knuffel voor jou en kop op meid! Maar hoe reageerden je schoonouders?

Zo heb nog niet echt bij gelezen hoor maar ik zag in het voorbij komen nog wat vragen hoe het hier gaat.

Hier ga ik nu ook dag 36 in ofzo. En dus nu officieel 1 week en 1 dag overtijd.

Geen druppeltje bloed nog gezien en sinds gisteren zere tieten!

Net als bij Mariss dus ontiegelijke onzekerheid. Zoals ik al eerder zei ga ik niet eerder testen dan voor het weekend. En als ik het dan nog niet ben of de test geeft negatief aan dan ga ik toch nog maar eens naar de huisarts. (kom er nooit, sterker nog ik hem mijn nieuwe huisarts nog nooit gezien, maar dan ga ik maar ff)

Ik weet anders ook niet wat ik moet doen.

Maar zo'n lange cyclus word ik gek van! Dat heb ik nooit.

Was meestal altijd 28 dagen, vorige maand 30 maar nu is het wel erg lang.

zie jullie later,

liefs yaya
Balen Yaya en Marriss: het moet gewoon duidlijk zijn: of ongesteld, of zwanger! en dan natuurlijk zwanger heh..

Misschien is het een gerustelling, de maand dat ik zwanger werd, had ik ook een cyclus van 39 dagen.. dus daar ergens tussenin zwanger geworden.. dus er is nog hoop!
Ik kon mn geduld weer eens niet beheersen en heb getest. Vorige was zaterdagochtend, nu dinsdag eind van de middag... ik vond dat daar toch bijna 4 dagen tussen zat em het dus wel weer kon...

Maar allejeesus, gewoon weeer negatief. Ben er echt ongelooooflijk sjaggie en gefrustreerd van, wat is dit nou!!! laat me dan gewoon ongesteld worden, ik word hier he-le-maal knettergek van!
Marriss: Dikke voor jou!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven