Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

yaya? Waar ben je? Ik vreet me in de tussentijd misselijk aan paaseitjes....
Alle reacties Link kopieren
He meiden, hier ik ook weer! Ben heerlijk een weekendje weg geweest met vriendinnen (helemaal vergeten te melden, sorry), en t was supergezellig! Heel veel over babies gepraat (natuurlijk), en genoten van t zonnetje! Kom ik thuis, met de gedachte dat ik fijn m'n kerel weer kan begroeten, is ie er gewoon helemaal niet.. Geen briefje, geen smsje... Nou, das een gezellige thuiskomst..

GW, fijn dat je er weer bent en dat t leuk was! Hoe warm was t water dan, 25 graden ofzo? Irritant, als je het de hele tijd net een beetje te koud hebt..

WBM en Rainbow, wat irritant dat jullie cyclussen raar doen! En je kunt inderdaad je eisprong voelen, maar als je er zoveel last van hebt dat je geen zin meer hebt om te seksen, dan loopt het z'n doel een beetje voorbij natuurlijk... Stom lichaam af en toe..

Een van mijn vriendinnetjes is hoogzwanger, en ook echt mooi zwanger, erg leuk! Ben zo benieuwd wat er uitkomt!

Momo, fijn dat je geboekt heb!

Ik ga even vriend gedag zeggen, doei!
Ik snap er helemaal niets meer van. Nog een keer getest en hij was hartstikke negatief.

Hoe kan dat nou? Ik had stiekem afgelopen maandag al ongesteld moeten zijn dus ben morgen een week overtijd.

Getver! Nou laat het dan nu ook maar gewoon komen.

Liefs yaya
yaya balen, kan me voorstellen dat je op een positieve test had gerekend, al bijna een week over je p-day!

kath, water was geloof ik 24 graden. Ik duik altijd al met 2 pakken over elkaar. Maar nu dacht ik aan het eind van elke duik, laat er aub snel iemand door zijn zuurstof zijn...... minder relaxed. Als ik weer eens in maart ga duiken dan wordt het toch caribisch gebied of azie denk ik.
yaya, getver joh, wat is dit nu? dikke baal

kath, lekker weer he? ik heb er ook van genoten gisteren. stomme vent, gewoon spoorloos zijn als je terugkomt.

speec, ik barst van de spierpijn, ben benieuwd hoe t bij jou is. ook niets meer uitgevoerd vandaag, ja anderhalf uur staan strijken...
He yaya, wat jammer! Had ik ook bij de eerste ronde: 10 dagen overtijd... Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent!

Momo: ja, hier ook spierpijn! heb ook wat huishoudelijke dingen gedaan en daarna nog even naar een verjaardag geweest.

Kath, he da's jammer zo'n thuiskomst!

Verder niet veel te melden. Beetje baalgevoel vandaag.
He Yaya, wat balen zeg! Teleurstellend he, als je stiekem best wel heel erg uitgaat van een positieve test Zitten even in het zelfde schuitje nu! Ook hier nog niet ongesteld, ja gisteren een ieniemieniebeetje bloed, maar vandaag helemaal niets. Wie het snapt mag het zeggen.

Hier een heeeele saaie rustige dag... had wel zin om even een stukje te gaan lopen ofzo, maar ja, wordt lastig met mijn Manke Nelis! Nou ja, dan maar veel bankhangen, spelletje doen, uitgebreid badderen, etc. Straks het zondagsritueel: hij kijkt studio sport, ik maak een lekkere maaltijd klaar. Oneerlijk he! We eten zelfgemaakte kipsate met zelfgemaakte satesaus, ovenfrieten en sla. Mjammmmmm

Specu: voor jou. Hoop dat je baalgevoel snel weer een jippiegevoel is.
He Marriss, dat is ook wel verwarrend zeg? Maar heb je wel het gevoel dat je nu toch echt ongesteld gaat worden?

Hier nog steeds beetje sipjes. Verjaardagsvisite was bij hoogzwangere vriendin. Dan zit ik toch wel met tranen in m'n ogen terug in de auto (ik weet het, dit klinkt wel heel erg dramatisch en ik vind het ook stom van mezelf). Maargoed, wie weet hoe lang het allemaal nog gaat duren? Het duurde ook 4-5 maanden om de eerste keer zwanger te worden. Nu moet alles zich eerst weer herstellen en als ik dan nog een keer zo lang moet wachten, kan het best zijn dat ik pas in augustus-september een positieve test in handen heb en bij die gedachte word ik gewoon erg droevig.

'k Ga maar eens douchen. Kijken of ik m'n postieve gevoel weer terug kan halen. Het ging best goed de afgelopen paar dagen.

Marriss, die maaltijd klinkt overigens verrukkelijk!
specu, ik stuur even een beetje positiviteit je kant op!

Al die zwangere zijn confronterend, maar ik heb er alle vertrouwen in dat jij straks ook weer een positieve test in je handen gaat krijgen! Je hebt al bewezen dat je het kunt!
Dat wassie ook Specu

Kan me je gevoel wel voorstellen hoor. Heb het ook wel bij vlagen, dar er allerlei doemscenarios door mn hoofd gaan Tja, ik kan niets anders dan de cliche op tafel gooien 'positief blijven!' maar ja, daar heb je ook geen fuck aan!
meiden, ik ben echt gesloopt. zo moe nog steeds, en mijn lijf doet ook enorm pijn van het harde werk. ga in bed met een half oog op de laptop een of andere ranzige film kijken die ik tig tijd geleden van vriendin had geleend.. met half oog, omdat ik anders wellicht niet meer kan slapen hahahaha.
Specu, zeer herkenbaar helaas...
Hé meisjes, kop op hoor! Het gevoel is herkenbaar, maar dat gevoel verdwijnt ook weer.. Gewoon lekker leuke dingen blijven doen, en zorgen dat dat hele zwanger worden niet de hoofdrol in je leven gaat spelen.. Al is dat soms natuurlijk hartstikke moeilijk, zeker als je al een keer zwanger bent geweest.. Maar er is geen enkele reden voor paniek.

Misschien kunnen we allemaal beter de gedachte koesteren dat we over een jaar een positieve test in handen hebben, in plaats van te denken dat het iedere maand raak kan zijn..

Maar goed, het is dus helemaal niet fijn dat iedereen zich zo voelt.. Dat was ook zo na de vorige ronde.. Dikke knuffel van mij en vooral voor Yaya en Mariss, ik begrijp t ook niet!

Momo, heb je zo'n spierpijn van het werken in de tuin..? Oei, dat kan echt vet pijn doen, zeker in je rug.. Sterkte! Ga ff je reis bekijken, ben benieuwd!

Specu, da's wel even confronterend zo'n hoogzwangere vriendin kan ik me voorstellen.. Dikke knuf.. Ik hoop dat je snel weer t zonnetje in huis bent!

Vriendje was binnen 5 minuten thuis toen ik m een beetje geïrriteerd belde. Had zelf ook wel door dat ie even had moeten sms-en, maar t was wel meteen weer goed..

GW, serieus, met twee pakken over elkaar nog zo koud? Tja, 24 graden is niet heel warm idd. Na een half uurtje begin je dan toch wel een beetje te bibberen denk ik..

Yaya en Mariss: duim voor jullie!! Hoop dat de test t fout heeft!
ik ben een kou kleum kath, en heb het eigenlijk altijd aan het einde van een duik koud (ook bij water van 29 graad of meer, en ik heb dus altijd een dubbel pak aan.....). Vinden ze altijd raar, ik krijg dan ook altijd opmerkingen van, hoeft hier niet enzo. Maar goed, ik weet gewoon dat als ik dat niet doe ik het nog sneller koud heb. Ach, zoals gezegd, de volgende keer zoek ik warmer water op!

Hier vandaag echt helemaal niets gedaan, komt gewoon niets uit mijn handen. bleh, baal ik ook van. Ik wou eigenlijk beginnen met het maken van een digitaal album van suriname/curacao en moet nog ons trouwalbum maken.... maar goed, niets gedaan. Wel vrijdag alweer vrij, mss dat ik me dan ergens toe kan zetten.
film is toch best spannend, de ranzigheid valt mee.
He Gw fijn dat je er weer bent. Echt jammer dat je niet zwanger bent, daarvoor en omdat je er weer bent een dikke knuffel. Super dat je een mooie vakantie gehad hebt. Komen er nog foto’s op je hyves kunnen we even spieken??

Wbm: echt shit zeg dat je er zo ziek van was. Wanneer moet je ook weer naar de gyn?

Arme specu rot dat je je niet lekker voelt….Nee van chocolade krijg je echt geen puisten hoor, hihi zou ik ze daarom ook al hebben? Vast niet he. Bij mij gaat het ook echt met golven hoor, vooral voor en na de p- day is het een hele grote golf. En uhm als ik je hoor praten over dat krantenartikel ben ik er nu al heilig van overtuigd dat ik vast een van de 4 hier ben, snik, snik…

Oooh Erine wilt zich ook graag melden voor een kerstkindje, mag ik op dat lijstje erbij?

Hihi gekke vent Momie, snappen er soms ook helemaal niks van he. Is je ranzige film een beetje goed afgelopen?

Aah Marriss nu wil je toch ook langzaam wat duidelijkheid he?

He Kath daar ben je ook weer, waar zijn jullie naartoe geweest?

Och arme Yaya hoe kan dat nu, had echt goede hoop voor je hoor, een hele dikke knuffel van mij!

Ben ook weer eens echt gigantisch moe, ga zo slapen. Truste allemaal en blijf duimen voor Yaya en Marriss je weet het nooit….
Goedemorgen!

Hoe gaat het met jullie vandaag???

Nou ik ben de laatste en de eerste .
anoniem_76687 wijzigde dit bericht op 23-03-2009 07:59
Reden: uuhhmmm
% gewijzigd
zooo ik ben weer bijgelezen.

yaya shit zeg, daar snap ik ook niks van, hoe kan dat nou als je toch al zo lang over tijd bent zou je zeggen. er zit dus weer niks anders op dan afwachten...

en marriss voor jou ook al zoveel onduidelijkheid. bah. ik hoop zo dat je binnenkort alsnog een positieve test hebt!

momo als die bal van jou het goed heeft deze ronde, wil vast iedereen een voorspelling!

specu, gw, erine of eigenlijk iedereen, het is soms moeilijk he om positief te blijven. het zal wel komen omdat we het allemaal hier zo graag willen! en dan ben je gewoon bang dat het niet lukt of niet goed gaat... ik heb vannacht gedroomd dat het bij mij niet goed ging, met veel bloed en alle verschrikkelijke dingen erbij, geen leuke droom (uiteraard) en werd ook helemaal geschrokken wakker, dus fanatic ik herken je gevoel heel erg! manlief vindt me ongeduldig maar ik zou zoooo graag nu gewoon even weten of alles nog goed is en alles werkt zeg maar.... bah. genoeg nu.

ik ga aan het werk, kom straks nog wel even kijken of er nog nieuws is van yaya en marriss.
Goedemorgen leedies,

Het is weer maandagochtend. Jiehoe. Pffff wat heb ik toch altijd moeite met dit dagdeel! Voelt ook een beetje alsof ik mn vriendje aan z'n lot overlaat... arme jongen kan helemaal niets met z'n zweepslag, best zielig. Maar goed, er zal toch gewerkt moeten worden :-)

Ik snap er hier nog steeds helemaal geen ruk van Zaterdag dus dat ieniemieniebeetje bloed, gisteren helemaal niets. Vannacht en vandaag (voor zover de dag al begonnen is) ook helemaal niets. Hoe raar is dat? En moet ik die 3 druppels bloed van zaterdag nou als menstruatie zien?? Pfff Momo, vraag eens even aan die bal van jou wat er met mij aan de hand is!!

Yaya, bij jou nog nieuws?

Momo, lekker kunnen slapen na de enge film?

Ik ga aan de slag, fijne dag!
he gets maandagochtend! ik had echt geen zin toen ik een uurtje geleden nog in bed lag. Maar ja nu zit ik al weer 20 minuten fris en fruitig op mijn werk! Effe bijlezen...
Heee meiden!

Mariss, nee 3 druppels is niet ongesteld hoor! T'is toch allemaal om gek van te worden?!?!? Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt!

Husky, pff.....ben je (eindelijk) zwanger. Heb je nog steeds van die vervelende gevoelens. Waarom kunnen wij vrouwen nou nooit eens gewoon onbezorgd gelukkig zijn. En tuurlijk komt het helemaal goed met jou en de baby!!!

Erine, jij mag ook een kerstkindje hoor! Ik vind de p-dagen lijst wel mooi zo met bijna elke dag een ander piezzert....

Nou, hier zit ik overduidelijk in mijn ongesteldheidsdagen. Goh, ben 1 brok verdriet. Heb ook het gevoel dat het bij mij allemaal wel niet zal gaan lukken. En als ik er aan denk dat ik naar ronde 6 moet al dan wordt ik echt heel verdrietig. En ik weet heus wel dat het gemiddelde een jaar is en dat heus niet iedereen al zwanger is maar waarom voelt dat dan zo?!?!?

Sjesus, zit vanmorgen in de trein naar mijn werk en zie die foto van ijsbeertje Swimmer en moet gewoon bijna huilen....
Goeiemorgen,

Ach, Rainbow, zo herkenbaar! De trein is ook geen goede plek (ik zit er ook elke dag anderhalf uur in). Dan zit je een beetje uit het raam te staren en dan word je vanzelf melancholisch...

Marriss, wat verwarrend zeg! Dit klinkt inderdaad niet als een "echte" menstruatie. Misschien over een paar dagen toch nog een testje er tegenaan gooien?

Husky, ik kan het me voorstellen hoor! Ik denk dat ik die eerste 3 maanden ook niet echt heel denderend vind. Je bent je er zo van bewust dat het mis kan gaan en je moet het ook nog soort van geheim houden voor je omgeving. Bah, niet leuk! Maargoed, je bent wél zwanger, dus je moet niet vergeten om er af en toe gewoon heel blij om te zijn he?

Ik weet het hier allemaal niet zo. Heb een beetje zo'n weeiig gevoel in m'n buik en ik kan het niet goed plaatsen. Gezien de slijmproductie (sorry voor de details) verwacht ik binnenkort wel een ovulatie, maarja, 4 dagen geleden riep ik nog dat het voelde alsof ik ongesteld zou worden. Kortom: 'k ben de weg even kwijt.

Ben nog steeds niet hieperdepieper vrolijk. Het regenachtige weer van vandaag helpt ook niet mee. Specuman snapt er niks van: "we zijn toch hard bezig om een kind te maken?" Tja, hij heeft gelijk en ik weet ook niet eens precies waarom ik zo negatief ben de hele tijd, maar het gaat gewoon vanzelf. Zucht, wat word ik af en toe moe van mezelf...

Nu maar een kopje thee halen en daarna weer hard aan het werk!
marriss, de magic 8 ball kan helaas alleen maar ja/nee vragen aan. hoop dat er snel wat gebeurt bij jou, dit is niets. best goed kunnen slapen na de film, alleen laatste tien minuten werd beetje ranzig toen de meneer zijn voet er af zaagde. maar de ontknoping van het complot (of eigenlijk, nog niet) maakte veel goed.

becky, jij wel fris en fuitig op het werk. ik niet, voel me echt gammel, nog pijn van het tuinieren, ontsteking in mijn keel er bij, en nog steeds zó enorm moe.

ik heb vanmorgen mijn administratie bijgewerkt, de meeste instanties zijn nu op de hoogte van mijn nieuwe bankrekening nummer. ik hoop maar dat mijn nieuwe salaris er volgende week al op gestort kan worden..
Haha, weet ik hoor Momo, was maar een geintje. Omdat je zo hard riep dat we ons niet met zn allen op jou en je bal mochten storten

Ik wacht het maar af... maar raar is het wel. Het irritante is dat ik helemaal niets voel. Als ik nou nog zwangerschapskwaaltjes had ofzo, maar nee hoor, helemaal niets, hoe goed ik mn best ook doe om er één te vinden (in mn borsten prikken en dan roepen dat ik pijnlijke borsten heb ofzo, hahah)

Becky, jij ook zo'n moeite met de maandag dus... maar wel lekker dat je nu niet eerst uuuuren hoeft te treinen toch? Wanneer begin je met je nieuwe functie eigenlijk?

Momo, fijn gevoel kan dat geven om je administratie te ordenen he, vind ik altijd wel. Dus nu toch overgestapt naar de AA? Heb je daar ook de hypotheek en verzekeringen enzo? Wij wel. Wel lekker dat je vrij bent vandaag, maar balen dat je je zo verrot voelt...

Ik ga weer werken... doehoeg!
rainbow vervelend dat je zo verdrietig bent, bah. zo in de trein heb je inderdaad eigenlijk gewoon te veel tijd om na te denken!

specu ik ben er ook heel vaak heel erg blij mee, het is op het moment een beetje als het weer hier, dan weer droog en dan weer regen. het wisselt dus...

momo keelontsteking, shit dat is niet fijn. heb je er al wat voor gekregen? beterschap!

marriss er zit inderdaad niets anders op dan wachten... zoals ik al vaker zei zegt het niks als je helemaal niks voelt, dat had ik ook! maar ik denk dat ik er toch niet helemaal onderuit ga komen, want ik ben nu de hele ochtend al misselijk, gisteren ook al wel een beetje maar toen vond ik het nog niet noemenswaardig... en nu dus meteen vanaf vanochtend al, soms iets minder en soms iets meer, maar zonet ben ik toch wel heel snel even naar de wc gevlucht hier... als niemand het nog maar merkt, krijgen we dat weer
anoniem_73501 wijzigde dit bericht op 23-03-2009 12:19
Reden: was nog niet uitgepraat..
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven