Temptation 2019
maandag 4 februari 2019 om 19:24
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar volgende week begint hier in België dé trash-tv van 't jaar weer.
Temptation Island.
En de koppels zijn nu ook bekend:
https://www.hln.be/showbizz/tv/deze-kop ... ~a185456c/
Nu zijn ze nog een koppel, maar hoeveel hebben het overleefd?
Bespreek hier de koppels, de verleiders en -sters én de afleveringen.
Temptation Island.
En de koppels zijn nu ook bekend:
https://www.hln.be/showbizz/tv/deze-kop ... ~a185456c/
Nu zijn ze nog een koppel, maar hoeveel hebben het overleefd?
Bespreek hier de koppels, de verleiders en -sters én de afleveringen.
vrijdag 1 maart 2019 om 13:11
vrijdag 1 maart 2019 om 13:16
Hij bleef ook maar doorgaan over de grootte van z'n piemel. Echt zo sneu.watdachtjehiervan schreef: ↑01-03-2019 10:42Wat zijn die mannen van de stellen onzeker zeg! Die laten zich echt kennen.
vrijdag 1 maart 2019 om 13:40
Ik vond hen meteen al wat ‘aanweziger’ Tim dan wel overdreven met zijn liefde voor Deborah, maar ze deden beide wel mee met de groep op dit punt. Laura zit er maar een beetje stil bij steeds. Maar dit kan natuurlijk nog omslaan! Hopelijk
vrijdag 1 maart 2019 om 13:45
Maar als zij zo is, dan is dat toch niet erg? Ik zou er ook zo bij zitten. Die gasten zijn zo onaantrekkelijk en dom, dan ga ik wel een boek lezen.
vrijdag 1 maart 2019 om 13:53
Ja echt he. En het ligt er zo dik bovenop dat het niet eens meer sexy is. Ik denk dat dit wel het slechtste seizoen ooit is.
vrijdag 1 maart 2019 om 13:55
Dan zou je je toch ook niet opgeven voor zo’n programma?Suzan_1991 schreef: ↑01-03-2019 13:45Maar als zij zo is, dan is dat toch niet erg? Ik zou er ook zo bij zitten. Die gasten zijn zo onaantrekkelijk en dom, dan ga ik wel een boek lezen.
vrijdag 1 maart 2019 om 14:32
Ligt eraan, je weet van tevoren niet welke verleiders er zijn neem ik aan. De vorige jaren zaten er nog wel een paar leuke tussen, maar dit jaar is echt om te janken. Net als dat een van die gasten heeft gezegd: 'Binnen 2 dagen heb je m'n piemel in je mond,' of iets dergelijks. Daar knap je toch volledig op af?
vrijdag 1 maart 2019 om 16:18
Ja daar knap je zeker op af. Al lijkt Laura me sowieso geen feestbeest, net als Roger. Ze passen wat dat betreft perfect bij elkaar.Suzan_1991 schreef: ↑01-03-2019 14:32Ligt eraan, je weet van tevoren niet welke verleiders er zijn neem ik aan. De vorige jaren zaten er nog wel een paar leuke tussen, maar dit jaar is echt om te janken. Net als dat een van die gasten heeft gezegd: 'Binnen 2 dagen heb je m'n piemel in je mond,' of iets dergelijks. Daar knap je toch volledig op af?
Maar dat stukje met die uitspraak moet toch nog komen? Ik dacht dat 1 van de bezette heren dit tegen een vrouwelijke verleidster had gezegd. Heikie tegen die ene verleidster.. naam ff kwijt.
vrijdag 1 maart 2019 om 16:27
Nee Tim was veel extraverter en was echt lachen. Debra heeft ook meer inhoud.
vrijdag 1 maart 2019 om 16:30
Voor het programma is het niet leuk als er niks uit iemand komt. Je moet wel wat spontane mensen hebben.Suzan_1991 schreef: ↑01-03-2019 13:45Maar als zij zo is, dan is dat toch niet erg? Ik zou er ook zo bij zitten. Die gasten zijn zo onaantrekkelijk en dom, dan ga ik wel een boek lezen.
vrijdag 1 maart 2019 om 16:30
vrijdag 1 maart 2019 om 16:31
Oh zou kunnen hoor, moet eerlijk zeggen dat ik niet alles gezien heb. Maar had dit stukje nu al een paar keer gehoord en dacht in eerste instantie dat een van de mannelijke verleiders dat gezegd had. Naja ieder z'n ding, maar zo krijg je mij het bed niet in hoorSch0rpioen schreef: ↑01-03-2019 16:18Ja daar knap je zeker op af. Al lijkt Laura me sowieso geen feestbeest, net als Roger. Ze passen wat dat betreft perfect bij elkaar.
Maar dat stukje met die uitspraak moet toch nog komen? Ik dacht dat 1 van de bezette heren dit tegen een vrouwelijke verleidster had gezegd. Heikie tegen die ene verleidster.. naam ff kwijt.
zaterdag 2 maart 2019 om 01:00
Ik heb ook het idee dat dit seizoen wat minder boeiend is dan vorige seizoenen. Vraag me af hoe dat komt. Misschien Temptation moeheid, en begint het na enkele seizoenen wat te vervelen. Of misschien ligt het aan de kandidaten, maar ik vraag me af wat het dan precies is; wat het verschil is tussen deze kandidaten en de kandidaten van vorige seizoenen. Wellicht de jonge leeftijd, of dat er nu 4 kandidaten zijn die niet echt meefeesten (Morgan, Roger, Laura, Rodanya).
Tot slot heb ik het idee dat die Sidney wel heel hard zijn best doet om steeds wat grappigs voor de camera te zeggen. Misschien is hij wel echt zo en doet hij zonder camera's ook steeds zo geforceerd, maar het komt op mij in ieder geval wat nep over.
Tot slot heb ik het idee dat die Sidney wel heel hard zijn best doet om steeds wat grappigs voor de camera te zeggen. Misschien is hij wel echt zo en doet hij zonder camera's ook steeds zo geforceerd, maar het komt op mij in ieder geval wat nep over.
zaterdag 2 maart 2019 om 10:21
Tenenkrommend die Sidney, zijn onzekerheid stráált er vanaf.Chocosushi schreef: ↑02-03-2019 01:00Tot slot heb ik het idee dat die Sidney wel heel hard zijn best doet om steeds wat grappigs voor de camera te zeggen. Misschien is hij wel echt zo en doet hij zonder camera's ook steeds zo geforceerd, maar het komt op mij in ieder geval wat nep over.
En dan zijn accent, brrrr !
zaterdag 2 maart 2019 om 11:13
Sidney doet vast mee in de hoop dat het hem iets oplevert na Temptation. Zo ook de verleiders, die willen daarna graag een YouTube-carrière of wat dan ook. Misschien zit daarin wel het verschil, dat het niet meer gaat om de relatietest maar over hoe men overkomt op beeld. Super saai om naar te kijken..Chocosushi schreef: ↑02-03-2019 01:00Ik heb ook het idee dat dit seizoen wat minder boeiend is dan vorige seizoenen. Vraag me af hoe dat komt. Misschien Temptation moeheid, en begint het na enkele seizoenen wat te vervelen. Of misschien ligt het aan de kandidaten, maar ik vraag me af wat het dan precies is; wat het verschil is tussen deze kandidaten en de kandidaten van vorige seizoenen. Wellicht de jonge leeftijd, of dat er nu 4 kandidaten zijn die niet echt meefeesten (Morgan, Roger, Laura, Rodanya).
zaterdag 2 maart 2019 om 17:50
Dat denk ik ook.Sch0rpioen schreef: ↑02-03-2019 11:13Sidney doet vast mee in de hoop dat het hem iets oplevert na Temptation. Zo ook de verleiders, die willen daarna graag een YouTube-carrière of wat dan ook. Misschien zit daarin wel het verschil, dat het niet meer gaat om de relatietest maar over hoe men overkomt op beeld. Super saai om naar te kijken..
De stellen zijn gewoon minder leuk. Ze blijven minder bij me hangen.
zaterdag 2 maart 2019 om 18:28
Nou dat dacht ik ook. Dat is niet normaal veel! Geen partner-materiaal als je kinderen wil.
•
zaterdag 2 maart 2019 om 18:39