Geen relatie willen
maandag 4 maart 2019 om 12:45
Haaai!
Een tijdje geleden heb ik een jongen leren kennen op Tinder, en dat was hartstikke gezellig. We hebben een date gehad, maar wist eigenlijk niet zeker of dit wat ging worden. Aangezien ik vaker bevooroordeeld ben, heb ik dit een kans gegeven, en het was opzich wel gezellig. Na twee dates heb ik seks met gehad, en hij drukte er meteen de stempel relatie op. Hij ging super snel, en zei al dat hij van me hield en niet zonder me kon. Dit ging me echt te snel, en het voelde heel beklemmend, en besefte ook dat ik eigenlijk geen relatie met hem wilde, omdat ik ‘m daar niet leuk genoeg voor vond. Ik heb dit heel duidelijk bij hem aangegeven en we zijn eigenlijk best wel goede vrienden geworden. Ik ben gisteren met hem carnaval gaan vieren en ik had iets teveel gedronken, en heb seks met hem gehad. Nu voel ik me heel schuldig, omdat ik toch echt geen relatie met hem wil, maar hij dat wel met mij wil. Hij zegt wel dat hij het weet, en dat hij dat respecteert, maar dat voelt toch verkeerd.
Ik weet precies hoe dit voelt, aangezien ik vaker aan zijn kant heb gestaan, dus daar voel ik me nog extra schuldig door.
Wat moet ik doen?
Een tijdje geleden heb ik een jongen leren kennen op Tinder, en dat was hartstikke gezellig. We hebben een date gehad, maar wist eigenlijk niet zeker of dit wat ging worden. Aangezien ik vaker bevooroordeeld ben, heb ik dit een kans gegeven, en het was opzich wel gezellig. Na twee dates heb ik seks met gehad, en hij drukte er meteen de stempel relatie op. Hij ging super snel, en zei al dat hij van me hield en niet zonder me kon. Dit ging me echt te snel, en het voelde heel beklemmend, en besefte ook dat ik eigenlijk geen relatie met hem wilde, omdat ik ‘m daar niet leuk genoeg voor vond. Ik heb dit heel duidelijk bij hem aangegeven en we zijn eigenlijk best wel goede vrienden geworden. Ik ben gisteren met hem carnaval gaan vieren en ik had iets teveel gedronken, en heb seks met hem gehad. Nu voel ik me heel schuldig, omdat ik toch echt geen relatie met hem wil, maar hij dat wel met mij wil. Hij zegt wel dat hij het weet, en dat hij dat respecteert, maar dat voelt toch verkeerd.
Ik weet precies hoe dit voelt, aangezien ik vaker aan zijn kant heb gestaan, dus daar voel ik me nog extra schuldig door.
Wat moet ik doen?
anoniem_383506 wijzigde dit bericht op 04-03-2019 16:15
0.91% gewijzigd
maandag 4 maart 2019 om 15:04
Ik denk dat hij vooral vrienden met je blijft op de hoop dat je van gedachten zult veranderen. Iemand die jou respecteert zou de tweede kans op sex hebben laten lopen, helemaal omdat je dronken was, toch pakte hij zijn kans, letterlijk en figuurlijk, hij had je netjes naar huis moeten brengen. Dit is een geval van een jongen die jou heeft misbruikt. Deze jongen is niet ok, haak af en laat hem gaan, en ook geen vriendschap. En waarom zou jij je schuldig voelen, hij is de schuldige in deze, hij heeft zich wel heel erg onfatsoenlijk gedragen.
Liefde is een werkwoord
maandag 4 maart 2019 om 15:11
Hoezo, ze was er toch zelf ook bij ?Kazuko schreef: ↑04-03-2019 15:04Ik denk dat hij vooral vrienden met je blijft op de hoop dat je van gedachten zult veranderen. Iemand die jou respecteert zou de tweede kans op sex hebben laten lopen, helemaal omdat je dronken was, toch pakte hij zijn kans, letterlijk en figuurlijk, hij had je netjes naar huis moeten brengen. Dit is een geval van een jongen die jou heeft misbruikt. Deze jongen is niet ok, haak af en laat hem gaan, en ook geen vriendschap. En waarom zou jij je schuldig voelen, hij is de schuldige in deze, hij heeft zich wel heel erg onfatsoenlijk gedragen.
maandag 4 maart 2019 om 15:15
Wat een onzin. Je kunt het ook omdraaien, TO heeft seks met hem gehad, terwijl ze niks voor hem voelt en weet dat hij wel voor haar voelt. Ze hebben elkaar gebruikt.Kazuko schreef: ↑04-03-2019 15:04Ik denk dat hij vooral vrienden met je blijft op de hoop dat je van gedachten zult veranderen. Iemand die jou respecteert zou de tweede kans op sex hebben laten lopen, helemaal omdat je dronken was, toch pakte hij zijn kans, letterlijk en figuurlijk, hij had je netjes naar huis moeten brengen. Dit is een geval van een jongen die jou heeft misbruikt. Deze jongen is niet ok, haak af en laat hem gaan, en ook geen vriendschap. En waarom zou jij je schuldig voelen, hij is de schuldige in deze, hij heeft zich wel heel erg onfatsoenlijk gedragen.
maandag 4 maart 2019 om 15:17
maandag 4 maart 2019 om 15:30
Tenzij je echt een half bewusteloos bent, weet je ook in dronkenschap nog wel wat je doet. En als TS niet wilde, moet ze aangifte doen.Kazuko schreef: ↑04-03-2019 15:04Ik denk dat hij vooral vrienden met je blijft op de hoop dat je van gedachten zult veranderen. Iemand die jou respecteert zou de tweede kans op sex hebben laten lopen, helemaal omdat je dronken was, toch pakte hij zijn kans, letterlijk en figuurlijk, hij had je netjes naar huis moeten brengen. Dit is een geval van een jongen die jou heeft misbruikt. Deze jongen is niet ok, haak af en laat hem gaan, en ook geen vriendschap. En waarom zou jij je schuldig voelen, hij is de schuldige in deze, hij heeft zich wel heel erg onfatsoenlijk gedragen.
Bijzonder hoe de vrouw in zo'n verhaal soms per definitie als de misbruikte wordt gezien.
maandag 4 maart 2019 om 16:05
maandag 4 maart 2019 om 16:16
maandag 4 maart 2019 om 16:21
To, wat gebeurd is, is gebeurd. Jammer, maar je hebt er weer van geleerd. Geen vrienden blijven, blijkbaar werkt dat toch niet.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 6 maart 2019 om 16:32