Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 4 maart 2019 om 16:51
maandag 4 maart 2019 om 17:12
maandag 4 maart 2019 om 17:27
maandag 4 maart 2019 om 17:31
En heel makkelijk tegenwoordig. Beetje actievere mods zou mss helpen.Lucifer2018 schreef: ↑04-03-2019 17:30Kreeg het zelfs voor elkaar om in de luizenmoeder te beginnen.
Gewone permaban heb je niks aan...een IPban zou beter zijn dan.
Al is daar ook om heen te komen. Helaas.
maandag 4 maart 2019 om 17:36
Een man in een damesslip toch echt niet. Vind ik.
maandag 4 maart 2019 om 17:44
the_Wicked_Witch schreef: ↑04-03-2019 17:41
En verschut was inderdaad een gebbetje nav een topic van een jong meisje, maar ik ben vergeten welk topic dat ook alweer was.
Ik vind het mooi. Als we het maar lang genoeg zeggen komt die ook in het groene boekje.
net als de krat
maandag 4 maart 2019 om 17:48
Pipistrello schreef: ↑04-03-2019 17:44Ik vind het mooi. Als we het maar lang genoeg zeggen komt die ook in het groene boekje.
net als de krat
Volgens mijn zoon is het een kwestie van tijd voordat ook hij wilT gewoon geaccepteerd is...
maandag 4 maart 2019 om 17:56
En 'me' als bezittelijk voornaamwoord.the_Wicked_Witch schreef: ↑04-03-2019 17:48Volgens mijn zoon is het een kwestie van tijd voordat ook hij wilT gewoon geaccepteerd is...
Limits only exist in your mind. And in your bank account.
Week 30 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 30 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 4 maart 2019 om 18:41
the_Wicked_Witch schreef: ↑04-03-2019 17:48Volgens mijn zoon is het een kwestie van tijd voordat ook hij wilT gewoon geaccepteerd is...
Ik ben bang dat hij gelijk krijgt. Vreselijk
maandag 4 maart 2019 om 18:53
Daar is pjk de boel weer aan het overnemen vermoeiend hoor al die stokpaardjes .Lucifer2018 schreef: ↑04-03-2019 17:30Kreeg het zelfs voor elkaar om in de luizenmoeder te beginnen.
Gewone permaban heb je niks aan...een IPban zou beter zijn dan.
Al is daar ook om heen te komen. Helaas.
maandag 4 maart 2019 om 18:59
Ja dat ging ongeveer zo vlgns (the_Wicked_Witch schreef: ↑04-03-2019 17:41En verschut was inderdaad een gebbetje nav een topic van een jong meisje, maar ik ben vergeten welk topic dat ook alweer was.
Ik had het uitgemaakt met veel drama en toen ging hij me bellen en toen ging ik hem negeren en toen ging hij mij terug negeren en nu wil ik hem bellen maar is dat niet verschut?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!