Yo en Wes gaan scheiden

dinsdag 5 maart 2019 om 17:36
Altijd al eens een roddeltopic willen openen xD
Wat ik ermee wil bereiken, helemaal niets.
Maar voor wie het nog niet wist,
Yo en Wesley gaan scheiden
bron:
https://www.ad.nl/show/yolanthe-en-wesl ... ~ac268f0c/
Wat ik ermee wil bereiken, helemaal niets.
Maar voor wie het nog niet wist,
Yo en Wesley gaan scheiden
bron:
https://www.ad.nl/show/yolanthe-en-wesl ... ~ac268f0c/
dinsdag 5 maart 2019 om 20:20
Ik denk dat ze gewoon iemand ingehuurd hebben om een familiefilmpje te maken van hun uitje. Net zoals normale mensen hun bruiloft laten filmen doen zij dat misschien elke maand... nouja deden.Snowpink schreef: ↑05-03-2019 19:52Nou, als mijn prive filmpjes er zo uit kunnen zien dan teken ik ervoorvooralsnog zijn het vooral schokkerige beelden van man die ergens bij een leuk gebouw loopt waarna ik de camera een beetje draai om een selfie filmpje te krijgen.
Dat van Wes en Yo is overduidelijk een commercial video natuurlijk. En indien voor prive doeleinden dan rest me de vraag: why?

dinsdag 5 maart 2019 om 20:21
Zo gaat dat he, programma’s als RTL boulevard, shownieuws ed, bestaan nog steeds. De roddelblaadjes worden ook nog steeds gelezen. Maar ook over niet beroemde mensen wordt gesproken en ze worden op instagram gevolgd. Dus wat is je probleem, heb je kramp van het liggen onder je steen?Sri-is-back-now schreef: ↑05-03-2019 20:16Echt hoor, who cares? Wie kent die mensen irl? Een topic vol roddels en aannames over mensen die in de vage wereld van (social) media ronddartelen en alleen laten zien ze wat ze willen laten zien. Nou, breaking news!

dinsdag 5 maart 2019 om 20:23
Roddels en aannames over mensen die in de vage wereld van (social) media ronddartelen en alleen laten zien ze wat ze willen laten zien van mensen die in de vage wereld van (social) media ronddartelen en alleen laten zien ze wat ze willen laten zien.Sri-is-back-now schreef: ↑05-03-2019 20:16Echt hoor, who cares? Wie kent die mensen irl? Een topic vol roddels en aannames over mensen die in de vage wereld van (social) media ronddartelen en alleen laten zien ze wat ze willen laten zien. Nou, breaking news!
anoniem_309521 wijzigde dit bericht op 06-03-2019 00:34
2.69% gewijzigd

dinsdag 5 maart 2019 om 20:30
Ben het zo ontzettend met je eensfashionvictim schreef: ↑05-03-2019 19:23Ik vind het echt sneu, had ze een lang en gelukkig huwelijk gegund want ze leken echt wel veel van elkaar te houden. En ik vind Yolanthe ook een lieve meid.
Ik vind sommige reacties ook best wel gemeen eigenlijk.
Vind het sneu voor ze en niemand weet wat de reden is, dus waarom speculeren?
Daarnaast zijn de 'grapjes' over gastendoekjes ook niet grappig en origineel meer
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 5 maart 2019 om 20:31

Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.

dinsdag 5 maart 2019 om 20:34
Heeft ie zijn boekhouding vooraf ook gemaakt?Lelietje-van-Dalen schreef: ↑05-03-2019 20:31Mijn eerste gedachte was ook: Ik hoop dat Wes z'n gastendoekjes geteld heeft....
Want als zij bijvoorbeeld 10 doekjes van Jan Smit mee heeft genomen voordien, neemt ze die nu ook gewoon weer mee.

dinsdag 5 maart 2019 om 20:39

dinsdag 5 maart 2019 om 20:43
Geen basis en privé-onderwijs is ook een basis.
Genoeg kinderen van sterren, voetballers, bazen van bedrijven, ... die de wereld rond reizen en daar niet echt slechter van worden.
Meestal landen ze vanzelf wel ergens tegen dat ze naar d'unief moeten.
Of als ze niet gaan studeren rond hun 21ste of wat ergens een partner tegenkomen aan wie ze blijven kleven.
(Of ergens een job vinden met vaste basis.)
dinsdag 5 maart 2019 om 20:46
lollypopje schreef: ↑05-03-2019 18:41Bol was snel
https://www.facebook.com/38926442427/po ... 470197428/

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
dinsdag 5 maart 2019 om 21:01
Yolanthe lijkt me serieus een sympathieke meid (en Wesley een leuke, aardige vent). Ik snap niet zo goed waarom er gesuggereerd wordt dat Yolanthe hem wel kaal zal plukken (ze heeft haar eigen geld) of dat ze vast wel wéér vreemd is gegaan ( Jan Smit ging vreemd destijds met een grietje van een meidengroep). Daarnaast schijnt dat gewauwel over dat ze de villa in Volendam leeg had gehaald helemaal niet waar te zijn. -ja, ik zit studieontwijkend gedrag te vertonen en me een slag in de rondte te googelen-

dinsdag 5 maart 2019 om 21:02
Gaat de vlag niet halfstok morgen? Ik meen me te herinneren dat de minister president destijds reageerde op hun relatie toen die net aangekondigd werd.

dinsdag 5 maart 2019 om 21:06
Bij Boulevard vroegen ze zich af of het al bekend was hoe ze het met Xess Xava gingen doen. Net Boulevard daar recht op heeft. Of Yo of Wes ze gaan bellen om ze op de hoogte te brengen.

dinsdag 5 maart 2019 om 21:09
rare kronkels in hun hoofdwatdachtjehiervan schreef: ↑05-03-2019 21:06Bij Boulevard vroegen ze zich af of het al bekend was hoe ze het met Xess Xava gingen doen. Net Boulevard daar recht op heeft. Of Yo of Wes ze gaan bellen om ze op de hoogte te brengen.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

dinsdag 5 maart 2019 om 21:10
Ze gingen toch beide vreemd?nessemeisje schreef: ↑05-03-2019 21:01Yolanthe lijkt me serieus een sympathieke meid (en Wesley een leuke, aardige vent). Ik snap niet zo goed waarom er gesuggereerd wordt dat Yolanthe hem wel kaal zal plukken (ze heeft haar eigen geld) of dat ze vast wel wéér vreemd is gegaan ( Jan Smit ging vreemd destijds met een grietje van een meidengroep). Daarnaast schijnt dat gewauwel over dat ze de villa in Volendam leeg had gehaald helemaal niet waar te zijn. -ja, ik zit studieontwijkend gedrag te vertonen en me een slag in de rondte te googelen-