Entertainment alle pijlers

Yo en Wes gaan scheiden

05-03-2019 17:36 285 berichten
Altijd al eens een roddeltopic willen openen xD
Wat ik ermee wil bereiken, helemaal niets.

Maar voor wie het nog niet wist,

Yo en Wesley gaan scheiden

bron:
https://www.ad.nl/show/yolanthe-en-wesl ... ~ac268f0c/
Alle reacties Link kopieren
Yolanthe heeft zelf genoeg geld en een carrière. Ze heeft Wesley niet nodig hoor en ze hoeft hem ook niet kaal te plukken.
watdachtjehiervan schreef:
05-03-2019 21:10
Ze gingen toch beide vreemd?
Volgens mij is die video van Wes & Yo in de parkeergarage van toen het al uit was.
Selisela schreef:
05-03-2019 20:47
Die Wesley gaat helemaal geen stuiver overhouden van zijn carrière
Volgens mij heeft Yolanthe zelf geld zat hoor. Las ergens dat ze getrouwd zijn in GvG. Weet natuurlijk niet of dit waar is.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
nessemeisje schreef:
05-03-2019 21:15
Volgens mij is die video van Wes & Yo in de parkeergarage van toen het al uit was.
Maar die relatie was al langer aan de gang.
Wat maakt het ook eigenlijk uit. Het is sowieso raar dat de relatie met Jan erbij gehaald wordt. Dat is al meer dan 10 jaar uit.
Yolanthe heeft trouwens gezegd dat ze snapt als Wesley vreemd gaat.
anoniem_270703 wijzigde dit bericht op 05-03-2019 21:23
1.12% gewijzigd
Tickel schreef:
05-03-2019 21:19
Volgens mij heeft Yolanthe zelf geld zat hoor. Las ergens dat ze getrouwd zijn in GvG. Weet natuurlijk niet of dit waar is.
Ik lees net dat ze dat niet zijn. Vader van Wesley was daar boos om. Tja, wat moet je geloven? Ik hoop dat ze er samen uitkomen.
fashionvictim schreef:
05-03-2019 19:23
Ik vind het echt sneu, had ze een lang en gelukkig huwelijk gegund want ze leken echt wel veel van elkaar te houden. En ik vind Yolanthe ook een lieve meid.

Ik vind sommige reacties ook best wel gemeen eigenlijk.
Eens!

Ik lees met verbijstering de gniffelende opmerkingen. Echt "top"dat vrouwen elkaar zo backstabben steunen. En vindt de reclame van Bol.com smakeloos en totaal niet grappig.

Leedvermaak over de rug van andermans prive problemen, jakkes.
Zonde hoor. Ik vind het een leuk stel.
Ik denk te veel uit elkaar gegroeid. Maar wel raar hoe het kan verkeren
Belg007 schreef:
05-03-2019 20:43
Geen basis en privé-onderwijs is ook een basis.

Genoeg kinderen van sterren, voetballers, bazen van bedrijven, ... die de wereld rond reizen en daar niet echt slechter van worden.

Meestal landen ze vanzelf wel ergens tegen dat ze naar d'unief moeten.
Of als ze niet gaan studeren rond hun 21ste of wat ergens een partner tegenkomen aan wie ze blijven kleven.
(Of ergens een job vinden met vaste basis.)
Hoe weet je dat die kinderen van sterren goed terecht komen? Lijkt mij helemaal niet fijn om als kind de hele wereld rond te reizen en continue te moeten verhuizen. Ben je net ergens gewend, moet je weer weg.

Ik vind het zielig voor Xess Xava. En ook die andere jongen die nu al 2 scheidingen heeft meegemaakt. Hadden ze niet ff in relatie therapie gekund? Xess is pas 3.
Vind hem er trouwens ook heel typisch uitzien. Idd net een meisje, met die knot op zijn/haar hoofd.
appelientjex wijzigde dit bericht op 05-03-2019 22:11
0.26% gewijzigd
Tja. Misschien hebben ze al relatietherapie gehad.
Yolanthe is echt zo'n ultieme moederkloek dus die zal heus omwille van alle twee die jongetjes d'r best hebben gedaan. Juist daarom denk ik dat er iets als vreemdgaan moet spelen, Yolanthe is helemaal het type niet om lichtzinnig met relaties om te gaan, dat is een hartstikke traditioneel meisje.
Am Yisrael Chai!
Sorry Wes. :A:

Ook wel lullig dat je met die megagrote tattoo van haar blijft zitten.
We used to be friends...
fashionvictim schreef:
05-03-2019 22:10
Yolanthe is echt zo'n ultieme moederkloek dus die zal heus omwille van alle twee die jongetjes d'r best hebben gedaan. Juist daarom denk ik dat er iets als vreemdgaan moet spelen, Yolanthe is helemaal het type niet om lichtzinnig met relaties om te gaan, dat is een hartstikke traditioneel meisje.
Dit zijn net zo goed aannames net zoals de ze zal hem wel kaal plukken reacties.
.
Yildizlar schreef:
05-03-2019 22:16
Dit zijn net zo goed aannames net zoals de ze zal hem wel kaal plukken reacties.
.
Nee hoor.
Am Yisrael Chai!
Ik vind het heel jammer voor ze. Ze leken zo gelukkig samen. En volgens mij wilden ze samen ook een groot gezin.
Wat naar voor ze en tegelijkertijd wat heerlijk voor jou dat jij nu je eerste roddeltopic opent. Komen er meer roddeltopics van jouw hand?
fashionvictim schreef:
05-03-2019 22:19
Nee hoor.
Want jij kent Yolanthe ?
Op het recente filmmateriaal lijkt het ook nog een heel gelukkig gezin maar dat blijkt achteraf gezien toch niet zo te zijn. Schijn kan echt bedriegen.
fashionvictim schreef:
05-03-2019 22:10
Tja de wereld rondreizen en je carrière op 1 zetten door nergens te settelen maar alleen voor het grote geld te gaan (waarom in godsnaam anders naar Qatar gaan) lijkt me niet bevordelijk voor een huwelijk met kind. Dus of ze er echt alles aan gedaan hebben vraag ik me af. Schijnbaar zagen ze elkaar nauwelijks en leefden ze langs elkaar heen.
appelientjex wijzigde dit bericht op 05-03-2019 22:32
0.63% gewijzigd
Afbeelding
Hoe dom ben je dan?

Niet dat de gemiddelde voetballer zo intelligent is.
We used to be friends...
:rofl: dit is net als GTST bespreken alsof het echt is. Alsof je die mensen kent omdat je ze op Instagram volgt.
Dat werkt toch niet echt bevoordelijk als je toch met een getrouwde man vreemdgaat, dat het portret van zijn van vrouw levensgroot op zijn lijf staat. :O
De geruchten gaan dat Wesley voor een jongere vrouw heeft gekozen.Net bij shownieuws.Maar het zijn geruchten dus of het waar is ????? :wtf:
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Pfff. Quote gaat kut.

Maar vind die lading inkt op de buik van Wes niet echt op Yo lijken
Of het moet Yo zijn voor al die plastische chirurgie zijn geweest.
anoniem_651321ff337ba wijzigde dit bericht op 05-03-2019 23:08
90.18% gewijzigd
Murrmurr schreef:
05-03-2019 22:49
:rofl: dit is net als GTST bespreken alsof het echt is. Alsof je die mensen kent omdat je ze op Instagram volgt.
Nah, het is toch ook nét alsof je ze kent. ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Sophiever schreef:
05-03-2019 23:00
Dat werkt toch niet echt bevoordelijk als je toch met een getrouwde man vreemdgaat, dat het portret van zijn van vrouw levensgroot op zijn lijf staat. :O
Licht uit en je ziet niks :-).

Dat zou bij mij dus ook niet werken als er intussen al een breuk geweest is.

Ze zijn nu uit elkaar ... Stel dat ie volgende week iemand nieuw tegenkomt en daar iets serieus mee begint ... die heeft toch gewoon geen zin om eerst nog een half jaar op Yo te kijken.
(1 keer met 't licht uit oké ... Maar geen maanden aan een stuk.)
Murrmurr schreef:
05-03-2019 22:49
Dit dus. Iedereen maakt er zijn eigen verhaaltje bij. Heerlijk hoor, zo'n droomwereld.
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven