Entertainment alle pijlers

Yo en Wes gaan scheiden

05-03-2019 17:36 285 berichten
Altijd al eens een roddeltopic willen openen xD
Wat ik ermee wil bereiken, helemaal niets.

Maar voor wie het nog niet wist,

Yo en Wesley gaan scheiden

bron:
https://www.ad.nl/show/yolanthe-en-wesl ... ~ac268f0c/
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
05-03-2019 23:04
Pfff. Quote gaat kut.

Maar vind die lading inkt op de buik van Wes niet echt op Yo lijken
Of het moet Yo zijn voor al die plastische chirurgie zijn geweest.
Marieke Elsinga zei in Boulevard: Hij had van die tattoo nog Michael Jackson kunnen laten maken. Maar dat is nu ook geen optie" :rofl:
Utakar schreef:
05-03-2019 23:04
Maar vind die lading inkt op de buik van Wes niet echt op Yo lijken
Of het moet Yo zijn voor al die plastische chirurgie zijn geweest.
Het moet toch echt een portret van Yo voorstellen.
We used to be friends...
Ik vind het oprecht verdrietig voor beiden.
Ze zijn geëerd en vooral verguisd.
Iedereen had en heeft een mening over ze.

Maar bottom line, het gaat hier om twee mensen en een kindje en eigenlijk nog een kind, waar de relatie niet werkte. Niet goed uitwerkte.

Op dit moment (5.3) weten we nog niet de details maar wel de vermeende roddels ende achterklap.

Ik vind beiden leuk.
Ik vind het enorm snip.
Ik hoop dat ze er beiden goed uit komen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
mick87 schreef:
05-03-2019 23:22
Marieke Elsinga zei in Boulevard: Hij had van die tattoo nog Michael Jackson kunnen laten maken. Maar dat is nu ook geen optie" :rofl:
Tja, en dat alles omdat twee kansloze figuren, die MJ al eerder hadden aangeklaagd (en waarvoor MJ was vrijgesproken), nogmaals aan de bel hangen voor hun 15 minutes of fame?
We used to be friends...
mick87 schreef:
Dat is dus serieus wat ik als eerste dacht, en ben toen nog gaan zoeken of ik ergens anders iets vond wat op Yo zou kunnen lijken.
Van mij mag alles in stilte gaan verder , lijkt me echt kak als je zó beroemd bent ,laat mij dan maar niet steenrijk zijn maar wel privacy hebben . Sneu voor die twee kinderen die ongevraagd overal te zien zijn.
mick87 schreef:
Dat zou ik ook af raden . :hihi:
Ik vind een portret tattoo niet mooi trouwens .
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
CourtneyTT schreef:
05-03-2019 23:24
Tja, en dat alles omdat twee kansloze figuren, die MJ al eerder hadden aangeklaagd (en waarvoor MJ was vrijgesproken), nogmaals aan de bel hangen voor hun 15 minutes of fame?
Idd, zo erg dat sommige mensen praten alsof hij het gedaan heeft. Het is nog niet bewezen en zal ook nooit bewezen kunnen worden 10 jaar later.
Daarbij is het nu me-too tijdperk en verdienen ze er ook aan. Zoals Ekdom al zei: stel dat blijkt dat John Lennon iets heeft gedaan wat niet door de beugel kon, gaan we dan ook geen Beatles meer draaien? Daar is het gewoon te laat voor!

Sorry voor het off-topic commentaar.
Was best verbaasd, maar lees ook geen NL roddelbladen. Ben wss een van de weinige dames hier die het echt een leuk stel vond, zo afgaande op de interviews, programma’s, etc. Niet onsympathiek oid.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Morduchen schreef:
05-03-2019 21:37
Eens!

Ik lees met verbijstering de gniffelende opmerkingen. Echt "top"dat vrouwen elkaar zo backstabben steunen. En vindt de reclame van Bol.com smakeloos en totaal niet grappig.

Leedvermaak over de rug van andermans prive problemen, jakkes.
Eens!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
2019 schreef:
05-03-2019 19:36
Het is alleen voor haar verdrietig? Niet voor hem?
Sorry ook voor hem dat was ik vergeten er bij te zetten het is voor allebei niet leuk.
watdachtjehiervan schreef:
05-03-2019 21:22
Ik lees net dat ze dat niet zijn. Vader van Wesley was daar boos om. Tja, wat moet je geloven? Ik hoop dat ze er samen uitkomen.
Ze zijn IN gvg getrouwd en daarom was vader Wesley kwaad. Hij had dus liever buiten gvg gezien
Velma*Dinkley schreef:
05-03-2019 21:06
Was het echt op het journaal :rofl: ?
Ja echt
luca schreef:
06-03-2019 07:41
Ze zijn IN gvg getrouwd en daarom was vader Wesley kwaad. Hij had dus liever buiten gvg gezien
Dan kunnen ze alles mooi opdelen. Waarom moet die vader nou weer de media vertellen hoe het zit? Dat is toch gewoon privé.

En daarbij zijn ze iets van 10 jaar samen geweest. Yolanthe heeft ook haar hele leven gewerkt en geld verdient. Ze is niet alleen maar mooi gaan zitten zijn in een grote villa.
Dus dit is wel zo makkelijk alles eerlijk verdelen en geen ruzie maken...

Ik vond het ook echt een sympathiek koppel voor zover ik dan wel eens wat van ze voorbij zag komen.
Lavendel2 schreef:
06-03-2019 07:17
Sorry ook voor hem dat was ik vergeten er bij te zetten het is voor allebei niet leuk.
Dit is voor niemand leuk
Ik vind dat ze het nog lang vol gehouden hebben. Ik had dat niet verwacht.
Het probleem met Yo is dat je bij een relatie met haar meteen haar 20 broers en zussen erbij krijgt. Wesley had ook in het begin alle tickets betaald naar Ibiza en Turkije als de hele familie weer eens kwam. Wesley's vader was het er ook niet mee eens dat zij per se in gemeenschap van goederen wilde trouwen.

Jan smit zei dat ook in een interview dat hij door Yo zijn vrienden bijna nooit meer zag.
Blondie456 schreef:
06-03-2019 09:21
Ik vind dat ze het nog lang vol gehouden hebben. Ik had dat niet verwacht.
Ik wel. Zoals ze naar elkaar keken, zo liefdevol, dat is niet te faken. Ze zijn al 10 jaar samen en nu is het huwelijk ten einde maar ik geloof niet dat er geen echte liefde in het spel was. Er zijn genoeg stellen dat het niet zo lang volhouden.
Hoe kun je nou van Yo gaan scheiden, zo mooi en ook nog lief.

Ok, dat was even mijn eerste gedachte en ja, ik weet dat die nergens op slaat .
Maar toch.. :biggrin:
Yosemite555 schreef:
06-03-2019 10:41
Het probleem met Yo is dat je bij een relatie met haar meteen haar 20 broers en zussen erbij krijgt. Wesley had ook in het begin alle tickets betaald naar Ibiza en Turkije als de hele familie weer eens kwam. Wesley's vader was het er ook niet mee eens dat zij per se in gemeenschap van goederen wilde trouwen.

Jan smit zei dat ook in een interview dat hij door Yo zijn vrienden bijna nooit meer zag.
Ik vind dat zo onnodig om achteraf even alle vuile was buiten te gaan hangen, als de liefde eenmaal is bekoeld. Ik heb dat Yo nog zooit zien doen.
Yosemite555 schreef:
06-03-2019 10:41

Hoe weet je dat hij die tickets heeft betaald ? Volgens mij zijn Yo en haar sinking redelijk vermogend omdat ze van hun vader geërfd hebben.
moonlight schreef:
06-03-2019 11:01
Ik wel. Zoals ze naar elkaar keken, zo liefdevol, dat is niet te faken. Ze zijn al 10 jaar samen en nu is het huwelijk ten einde maar ik geloof niet dat er geen echte liefde in het spel was. Er zijn genoeg stellen dat het niet zo lang volhouden.
Heb jij dat filmpje gezien dat ze twee weken geleden hebben gemaakt? Daar faken ze toch echt een gelukkig gezinnetje te zijn. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er nooit liefde is geweest maar faken kunnen ze zeker.
rascalles schreef:
06-03-2019 11:07
Hoe weet je dat hij die tickets heeft betaald ? Volgens mij zijn Yo en haar sinking redelijk vermogend omdat ze van hun vader geërfd hebben.
Ze zijn niet vermogend. Vader was een drugsverslaafde en had al het geld opgemaakt. Vandaar dat de villa op Ibiza op instorten stond.

Maargoed, zus Rebecca is nu met miljardair Marcel Boekhoorn dus misschien kan hij haar over een tijdje koppelen aan 1 van zijn miljardairsvrienden ;)
06-03-2019 11:11
Heb jij dat filmpje gezien dat ze twee weken geleden hebben gemaakt? Daar faken ze toch echt een gelukkig gezinnetje te zijn. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er nooit liefde is geweest maar faken kunnen ze zeker.
Mijn moeder en haar ex vochten wat af toen ik klein was, maar toch heb ik een hele stapel fotoboeken en videobanden waaop alles er haske gezellig uitziet hoor.
Billy_Mean schreef:
06-03-2019 11:02
Hoe kun je nou van Yo gaan scheiden, zo mooi en ook nog lief.

Ok, dat was even mijn eerste gedachte en ja, ik weet dat die nergens op slaat .
Maar toch.. :biggrin:
Je weet toch helemaal niet wie het initiatief heeft genomen?
Misschien had Yolanthe er wel geen zin meer in.
Nothing happens for a reason
06-03-2019 11:11
Zal best. Misschien is de liefde niet op maar werken hun levens samen gewoon niet meer en willen ze hun eigen koers niet opgeven.
Het is allemaal speculeren en laat ze het vooral samen uitzoeken. Lijkt me bloed irritant als mensen je ook nog eens gaan veroordelen om vanalles en nog wat.

We hebben geaccepteerd dat het bij het ‘showbizz’ leven hoort al die roddelrubrieken. Maar eigenlijk slaat het nergens op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven