Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
hahaha ja dat is ook wel zo momo. Hij was een beetje dubbelzinnig he!

Maar was goed bedoelt hoor Charlot. Dat andere klussen moet je ook gewoon volhouden. Heb je dan meer tijd voor zelfs
@ yaya, haha KNOarts, is maar goed dat kinderen niet letterlijk je neus uit kunnen komen.

@maya, wat fijn dat je zo stukje bij beetje van mensen dingen kunt overnemen. zijn die dingen duur dan? hydrofiele luiers?

@ momo, fijn naar bratislava, voor mijn vorige werk ging ik ook vaak op en neer naar Geneve en de Alpen maar ik ben blij dat dat niet meer hoeft.

@ vcharlotte, vind het trouwens wel super van je vriend zoveel in het kamertje doet! die van mij zie ik dat nog niet doen, ja op het laatste moment of zo.
Maya: de verloskundige zei dat als ik 16 weken zwanger ben, ik een afspraak moet maken voor de 20 weken echo.. Dat doen ze hier standaart in het ziekenhuis. Alle echo's trouwens..

Zal bij alle praktijken wel weer anders zijn.

Wij hebben trouwens zaterdag ook een kinderwagen besteld, had ik dat nou al verteld? ( echt zwangerschapsdementie)

Een mutseart combi. Je kunt er een maxi-cosi op doen, er een wandelwagen van maken en een buggy. Mijn vader en stiefmoeder waren mee, en ze zeiden dat dat dan hun cadeau voor ons was. Lief heh!

wou een plaatje op hyves zetten, maar kan het plaatje niet kopieren van die site.. handig!

Wij zijn ook nog niet begonnen met de babykamer.. .ik wou eerst de 1e 12 weken afwachten om te kijken of alles goed gaat.. Lijkt me heel erg vervelend als je al allemaal spullen hebt staan en het gaat mis. Dat is natuurlijk sowieso al erg.. Maar als je dan al je spulletjes weer op moet ruimen..

Wij gaan binnenkort kijken voor babykamers, konden bij de babypark niet echt iets vinden.. Man is al wel begonnen met de babykamer wat leeg te halen, zijn computer staat daar nou. Er zit toch een levertijd op die kamers.. kunnen we als we hem besteld hebben, rustig beginnen met verven, behangen etc..

Yaya, spannend hoor! Leuke opmerking van je mannetje!!
Becky: Het komt iig zo kloten over, dat ik de komende dagen hier niet meer ben en ook niet reageer.

Ook dat zullen sommigen wel weer overdreven vinden, maar dit is onze manier en ik heb geen zin in commentaar daarop.

Ik hou me op de vlakte en laat even nks meer uit over hetgeen we mee bezig zijn.

Sorry, maar ben er even helemaal klaar mee.
Hoi allemaal!!

Ik kom me ook nog eens even melden hier...

Laatste tijd niet echt aan toe gekomen.. ben erg moe, en bij vlagen ook erg beroerd , helaas tot spugens aan toe!

Eens kijken wat ik onthouden heb:

Marriss: jeetje wat balen zeg!! Kan me voorstellen dat je nu wel eens duidelijkheid wilt! Ik hoop heel erg voor je dat je toch gewoon zwanger bent!

Duveltje: fijn dat alles weer goed was met jullie frummeltje!

Charlotte: Fijn dat het weer wat beter met je gaat! En wauw, de babykamer al bijna af!! Kun je heerlijk wegzwijmelen op het kamertje elke keer

Moet je verder nog wel alles aanschaffen dan? Of heb je het meeste al??

Wij hebben wel al het kamertje uitgezocht, en de kinderwagen ook, maar er zit behoorlijke levertijd op, dus die komen hier pas eind juni/begin juli!

Over 4 weken hebben wij vakantie, en dan gaan we wel al beginnen aan het kamertje, verbouwen, verven, behangen en laminaat leggen enz..

Yaya: ook jij bent nog niet veel wijzer zie ik.. ik hoop dat jij ook gauw meer duidelijkheid hebt!

Hihi die opmerking van je vriend.. ik moest dr stiekem wel ff op lachen!
Hoi hoi....

Ik wilde ff reageren op charlotte,meid dit is toch een forum waarop iedereen zijn/haar mening mag geven.En dat het dan iets is wat jij of een ander net niet wilt horen, so be it!!!

We zijn allemaal anders en de een is nu eenmaal sneller als de ander.We hebben allemaal het zelfde doel in dit topic:zwanger zijn/raken....En doordat we nu al een poosje hier met elkaar "bezig ' zijn gaan we miss wat vrijer met elkaar om.Dus ik vindt het jammer dat je je aangevallen voelt.Dit was ook echt niet de bedoeling van Becky(toch?)

Vindt het jammer als je jezelf daarom *tijdelijk* terug zou trekken!

Sorry dat ik me er mee bemoeid heb lady's!~!
anoniem_74436 wijzigde dit bericht op 24-03-2009 19:41
Reden: s=c(spellen???)
% gewijzigd
quote:partylover schreef op 24 maart 2009 @ 19:20:

Vindt het jammer als je jezelf daarom *tijdelijk* terug zou trekken!

Hier nog 1 Charlotte! Kom op zo rot bedoelt is het vast niet. Is misschien niet wat je wilt horen maar dat is Becky haar gevoel.

Toch ook niet van iedereen.
Fenks voor de knufs! Vriend baalt nu met me mee, maar toch, voor hem is het wel anders... ik zei dat ik bijna elk half uur naar de wc ging om te kijken of ik al ongesteld was, zegt ie: nou dan doe je toch gewoon een tampon in Daar gaaaat het niet om, schatje. Zucht.

Die van jou is ook leuk Yaya, KNO-arts, hahaha! Wat denkt ie waar KNO voor staat: Kind Nader Onderzoeken ofzo?? Hahaha

Geweldig hoor, al die echo's van jullie! Ikke is jalooeehooeers... maar ben wel heel blij voor jullie hoor

En wat de kinderkamer betreft, tja, dat doet iedereen op z'n eigen manier... ik zou het ook niet heeel vroeg doen, in ieder geval de eerste drie maanden niet. Maar ja, ieder z'n eigen.

Wbm, hoe issie? Hoop zo iets van je te hore, uhm, lezen!

Party, ik duim ook keeeiihard dat het helemaal goed gaat bij jou, gun het jou ook echt enorm.

Momo, goeie reis morgen! Hoelang is het vliegen?

Ga eten (pizza in de oven gedaan, geen zin in koken vandaag)
he gets, zo is het helemaal niet bedoeld maar als het zo over komt dan sluit ik me maar bij party aan.

Iedereen doet dingen op zijn eigen manier en dat is prima, maar als je jezelf dan gaat terugtrekken omdat iemand anders daar een afwijkende mening over heeft vind ik dat echt een beetje raar.

Ik ga mezelf iig niet meer verontschuldigen of wat dan ook want ik heb al vaak genoeg gezegd dat ik het niet zo bedoel.
Ohw, had mn scherm te lang open en zie nu de laatste berichten pas... Charlotte, anderen mogen toch wel hun visie geven op iets? Is toch niet persoonlijk richting jou? Het is niet kwetsend, aanvallend, vervelend of whatever bedoelt hoor...

Als ik A doe en jullie zouden allemaal B doen, dan geeft dat toch niets... iedereen doet alles op z'n eigen manier. Simpel zat!
GVD,heb ik net een hele pagina getikt...weg!

Ik kom later nog eens kijken....
Het is inderdaad heel simpel

Hier gaat voor mij een heel verhaal aan vooraf, wat ik hier ook al wel een keer gedeeld heb, ga het niet nog een keer herhalen, even geen behoefte aan.

Laat mij maar even lekker, over tijdje ben ik er wel weer
@husky, droge crackertjes eten helpt bij mij erg goed tegen de misselijkheid en het voordeel is dat je er niet meteen kilo's van aankomt.

@maya, wat leuk dat je ook voor een mutsy gaat. Wij willen een mutsy 4-rider light weight in Cargo Grey.

@mariss en yaya, het blijft spannend voor jullie zeg! Wanneer gaan jullie weer testen?

@duveltje, blij te horen dat alles goed was bij de verloskundige.

@vcharlotte, ben heel benieuwd naar je kinderkamertje. Wanneer komt de foto op hyves? Ik wou dat bij ons het kamertje al af was. Wij moeten er nog vanalles aan doen.

Ik heb wel al allerlei leuke babyspulletjes en kleertjes gekocht. Afgelopen weekend was er bij ons vlakbij een kinderkledingbeurs. En heb daar behoorlijk wat leuke en goede spulletjes kunnen scoren voor een koopje.

@yaya, whahaha de KNO-arts!!!
@ party wat goed dat ze al iets op de echo zagen... Een hele geruststelling... Dat wordt toch net al iets meer genieten...

@ Marriss en Yaya een hele dikke van mij... mijn duimen zijn al bijna kapot van het duimen voor ieder van ons hihi

@Murron Wat goed dat alles oke was bij de echo... en een week later dan dat je dacht??? Das wel vervelend, je zou toch zeggen dat je het aan je templijst kon zien wanneer je de ovulatie hebt gehad...

Ik heb volgens mij nog geen ei gehad, tenminste mijn temp blijft hetzelfde, dat zou betekenen dat mijn p-day al naar 6 april verschoven is, snap er ook geen jota meer van

@ specu was zondag ook helemaal de weg kwijt van verdriet, waar dat nou ineens vandaan kwam, het begon zaterdag nacht en zondag middag was ik eindelijk weer een beetje bij de positieve

@ charlotte het was een mening... Ik zou dus nu ook met een complete kinderkamer zitten en ik kan je vertellen dat dat heel erg vervelend zou zijn... Iedereen doet het op zijn eigen manier en daar is niks mis mee... Als jij de behoefte heb om even afstand te nemen moet je dat doen...

@ Fanatic ook voor jou een kan wel zeggen probeer je er niet druk om te maken, maar dat heeft toch geen zin, wij vrouwen doen dat toch wel

En als ik dan toch knuffels aan het uitdelen ben voor iedereen die zich rot, ziek, moe, misselijk, in spanning zit of gewoon wel goed voelt een dikke
hahah Theemuts jammer dat er geen pleisters bij de smile's staat anders had je er 1 (2 voor beide duimen 1) van me gekregen .

@ Ik, ga pas opnieuw testen van het weekend. Het rare is trouwens wel dat ik aan mijn onderbuik zat te voelen en dat de rechterkant harder aanvoelt als de linkerkant.

Is dat normaal?
@ Husky : Wij lopen idd wel met alles erg gelijk !! Je bent niet toevallig ook binnenkort jarig? Ik namelijk wel haha!

@ Duvel : Het ging goed bij de tandarts, hij heeft 1 gaatje gevuld, en mijn draadje achter mijn tanden weggehaald (hoorde ooit bij mijn beugel)

@ Yaya : Mijn schoonouders reageerden rustig. Mijn schoonmoeder zei dat ze het wel heel leuk vond, en mijn schoonvader zei heel rustig, ja gefeliciteerd (en dat zei hij pas nadat mijn schoonzusje me feliciteerde hihih) volgens mij beseft hij het nog niet dat ie misschien opa wordt.

@ Mayabee : Mijn tandarts verdooft meestal wel. Maar ik heb gelezen dat het geen aanrader is in de eerste paar weken van je zwangerschap, dus vandaar dat ik geen verdoving heb genomen.

@ Theemuts : Bedankt meid, ik maak me toch wel wat minder druk, nu ik zie dat het "oude rommel" is wat er nu uitkomt..

@ Charlotte : Jammer dat je weg gaat, we zien je wel weer verschijnen. Hou je haaks meid en vergeet niet dat woorden op een forum vaak harder overkomen dan mensen bedoelen
Becky, volgens mij valt het wel wat mee wat die luiers kosten. Nieuw was ik voor het setje rond de 20-25 euro kwijt geweest. Scheelt toch weer wat en het is nog goed spul.

Duvel, je mag zelf weten waar je de echo laat doen. Er zijn zat privé klinieken waar je een 20 weken echo kunt laten maken. Je moet er dan alleen opletten of ze een echte 20 weken echo aanbieden of een pret echo. Ook bij deze privé klinieken wordt de echo gewoon vergoed door de verzekering. De meeste mensen die ik ken gaan naar een privé kliniek omdat het daar vaak wat leuker mee om gegaan wordt en het in het ziekenhuis toch allemaal wat klinischer is. De beslissing ligt bij jezelf en niet bij de VK (of bij mij hihi). Je kunt altijd ff om je heen kijken.

Het kan trouwens nog wel sneller als bij Charlotte, vrienden van mij hadden al een wandelwagen en een bedje gekocht toen ze aan kinderen wilden beginnen. Gebruiken het nu voor hun nichtje als die komt logeren, want na 3 jaar zijn ze nog steeds niet zwanger en nu het medische circuit in.

Justdeb, zit er zoveel levertijd op een babykamer, wooow, dan mogen wij binnenkort dus ook echt wel eens uit om een babykamer. Dacht daar wachten me nog maar ff mee tot dat ik ook daadwerkelijk een kamer heb waar de spullen in kunnen staan. Maar als het zolang duurt dan is t wel klaar.

Ik, idd grappig dat je ook een mutsy neemt. Ik wilde sowieso de urban rider en niet de light weight ivm dat die laatste voor kleiner wielen heeft en dat lastiger is als je af en toe moet 2 wielen de berm in moet (wat wij regelmatig gaan tegen komen). Wat ook direct de reden is dat we geen 3 wieler wilden. Naar de Mutseart van Duvel heb ik ook nog gekeken, vond ik ook een hele mooie wandelwagen. En wat ik ook erg handig vindt bij beide is dat je de maxi cosi er ook op kunt klikken.

Yaya, bij mij is de linker kant juist wat harder (daar zat bij mij het kindje ook)

Ik zal zo op internet eens op zoek of ik ook leuke uniseks kleertjes kan vinden. In de winkels echt heel weinig te krijgen. En ik wil (liever) niet weten wat het wordt, vriend eerst wel maar zei toen ik zei dat we het anders daarom maar wel moesten weten (wil wel leuke kleertjes hoor). Zei hij direct dat hij dat onzin vond en ik maar beter moest zoeken. Dat als ik het niet wilde weten dat prima was en hij het toch ook wel een leuke verassing vond.
Hihi Yaya die manvan jou echt om te gillen! Er waren trollen op het forum, zie actieve topics!

Ach lieve Charlotte, ik geloof echt niet dat er iemand iets mee bedoelt. Ben wel heel benieuwd naar jullie kamertje en gun jullie een hele fijne zomer samen.

Aah zo Momie, doe je een beetje voorzichtig morgen en een goede reis he…

Duvel ben benieuwd naar die foto.

Hopelijk gaat het snel beter met je deb, wel leuk dat jullie al van alles uitgezocht hebben.

Wbm hoe was het vandaag?

He Marriss vriend is pas net thuis dus hebben ook pizza jam…

Dikke knuffel voor jullie allemaal, duim heeeel hard. Ga lekker tv kijken.

Tot morgen allemaal.
Jee, d'r is veel geschreven! Ik ga vast vergeten te reageren op sommige mensen hoor.

Charlotte, jammer dat je je aangevallen voelt. Is volgens mij niet nodig, maar als je het prettiger vindt om even afstand te houden, moet je dat doen. Het is denk ik wel zo dat je op een forum dingen soms anders interpreteert dan ze bedoeld zijn omdat je geen gezicht erbij ziet en geen intonatie in iemands stem hoort.

Husky, voel je je alweer iets beter? Of ben je de hele dag nog misselijk geweest?

Theemuts, voor jou ook niet fijn he, al die onduidelijkheid? Het zal voor jou ook wel frustrerend zijn dat je 1 van de eerste zwangeren hier was en dat er inmiddels veel smilies bij staan, maar nog niet voor jou... Het komt goed, echt waar!

De KNO arts! Hahaha, ik verslikte me bijna van het lachen. Mannen... Die van mij zou ook zo iets kunnen zeggen hoor. Zwangere vriendin vertelde dat ze een rompertje had gekregen van haar oma. Man vroeg later in de auto toch ook nog maar even voor de zekerheid wat een rompertje nu eigenlijk is. Haha, best schattig eigenlijk.

Yaya en Marriss, hopelijk gauw duidelijkheid voor jullie! ("dan doe je toch gewoon een tampon in" Duh, ze snappen er ook niks van die mannen...)

Momo, goede reis en veel plezier met je Indonesie-voorpret! (ik vind dat altijd heel leuk, dat neuzen in die reisgidsen van te voren). Hoe doen jullie dat trouwens? We hadden het laatst over de last-minute-inpakkers versus de mensen die al 3 weken van tevoren beginnen met spullen klaar leggen. Lezen jullie je uitgebreid in voordat je op reis gaat, of pulk je de reisgids pas op de plek van bestemming uit het cellofaantje? Zoals ik al zei, ik vind het leuk om van tevoren al boekjes door te lezen en te bedenken wat ik allemaal per se wil zien (helaas moet ik daarna dus weer 3 kwart wegstrepen, omdat het nooit in 1 reis past).
quote:Erine schreef op 24 maart 2009 @ 20:46:

Hihi Yaya die manvan jou echt om te gillen! Er waren trollen op het forum, zie actieve topics!

Ja maar ik krijg alleen te zien Trollen komen van retecool,

Waar gaat dat nou weer over. Ik snap er in ieder geval niets van/
Ik hoop idd ook echt dat ik vrijdag het hartje ga zien.Dat zal me echt ontroeren!!!!*lees janken*

Ik ben volgens de gyn nu dan ook 5 wk en 3 dg!En zou dan rond de 22ste Nov moeten gaan 'baren'!!Maar dat hoeft nog niet in het overzicht.Ik heb dus al stiekum alle baby sites afgestruind om te kijken of er ook iets te koop is in mijn onze smaak.

Ik ben meer van het aparte,dat wat niet iedereen heeft.

Duvel,wat voor kleur is de wagen?Ik wilde graag een zilvere...Ja aparte smaak, I know!!Of iets anders gaafs.

Husky en Justdeb,spugen...Wij vrouwen moeten er heel wat voor over hebben om een mooi kind de wereld op te zetten he.

Theemuts&spcu,blijven hier in gedachten....

Marris.....aaaaaaaaaaaaa.Zwaar irritant dat niet weten waar je aan toe bent.Was de pizza lekker?

En Yaya bij mij is ook de linkerkant harder...wil geen valse hoop doorzenden.
Partylover: wij hebben heel saai een zwarte gekozen.. Ze hadden ook een hele mooie aqua blauwe, maar manlief vond dat niet zo.. dus maar voor de zwarte gegaan.. Leuk heh, voor die spulletjes kijken!

Ik vond de eerste echo ook heel emotioneel, zie je voor het eerst echt het bewijs dat je een kindje krijgt! Moest vandaag ook huilen toen we voor het eerst het hartje hoorden! Ben normaail gesproken al een redelijk emotioneel type, maar nu is het echt een drama..

Heb laatst voor het eerst ET gezien.. ik heb zitten bleren! En niet gewoon huilen, maar echt heel hard! Man zat me uit te lachen.. haha.. hormonen heh!

Maya: bij ons zei de verloskundige dat we naar het ziekenhuis moeten, daar gaat hier iedere zwangere die ik ken heen.. maar ik zal morgen eens gaan zoeken op het internet naar klinieken hier in de buurt waar dat kan..

Ik duik mijn bedje in, die moeheid is nog steeds niet over..

Slaap lekker iedereen!
Ja best leuk die spullen,vriend liep al te mopperen dat het veel te vroeg was en alles wat ik mooi vindt ,vindt meneer weer niet mooi grrrrr.Ik ben ook best een emo kind maar ben de laatste dagen alleen maar baldadig....

Truste...Duvel
ohw ja, heb gauw nog een foto van de kinderwagen en maxi-cosi geplaatst.. toch gevonden op een andere site.. lang leve google!

trusten..
Duvel, ik had ff op hyves stiekem gespiekt waar je ook al weer woonde (meende namelijk al dat je niet zo ver van mij vandaan woonde). Ik denk dat ze bij jullie direct het ZH noemen omdat deze in je woonplaats zit. Wij moeten ook voor het ZH rijden dus mss daarom vanzelfsprekender om het ergens anders te doen. Hier zit een echoburo, maar daar ga ik niet heen. Ze schijnen t opzich wel leuk te doen, maar die waar ik nu heen ga nog net wat leuker en je krijgt een filmpje mee. T is ook maar net hoe je der zelf tegen over staat (ik kom t liefst nooooiiitt in t ZH (ook niet op babyvisite))

Leuke kinderwagen trouwens!

Wij hebben een zandkleurige gezien, en bruin vind ik ook erg mooi.

Party, erg vervelend als je smaak niet overeen komt met die van je vriend. Mijn vriend en ik hebben meestal wel dezelfde smaak, dat scheelt. Ik bekijk dingen en laat t dan aan hem zien en 9 van de 10 keer zegt hij dat hij het ook leuk vind

Ben alweer wat vrolijker wat betreft kleding. Heb op internet al genoeg leuke uniseks kleertjes gezien. En zoveel hoef je zelf ook weer niet te kopen je krijgt ook genoeg als de baby er eenmaal is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven