Werkt product x echt? (Deel 2)

maandag 22 januari 2018 om 08:41
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd

maandag 25 februari 2019 om 21:36
Sorry, ik woon in Duitsland, koop hem bij de apotheek en ze hebben hier in onze dorpsapotheek maar één. Ik heb de oil control. In een pompflacon.
Ik heb me ooit door een fotograaf laten vertellen dat élke hoge factor op foto´s het licht zodanig weerkaatst dat je er inderdaad witter door lijkt, heeft te maken met de bescherming. Dus als je iets zoekt om mooi op de foto te komen, dan moet je geen factor nogwat nemen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
maandag 25 februari 2019 om 21:39
De smoothing balm is speciaal om je haar steiler te krijgen zonder dat je een tang nodig hebt. Voor krullend haar zul je iets anders moeten hebben. Zoek een kapsalon waar ze met l´anza werken, dan kun je ook eventueel eerst wat kleine potjes/monstertjes mee krijgen voordat je een kapitaal uitgeeft.Arizona15 schreef: ↑25-02-2019 12:45Ceylon ik heb even gezocht op de producten van Lanza. Ze zijn idd erg duur. Wat doet het voor je haar? en wat voor soort haar heb jij? ik heb krullend haar die erg droog is en na het douchen erg kroezig wordt. Ik heb van alles al geprobeerd, maar het blijft altijd droog na het wassen. Als dit echt goede producten zijn, wil ik het wel kopen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
dinsdag 26 februari 2019 om 07:56

dinsdag 26 februari 2019 om 08:28
Bedankt, ik ga het proberen.Ceylon schreef: ↑25-02-2019 21:36Sorry, ik woon in Duitsland, koop hem bij de apotheek en ze hebben hier in onze dorpsapotheek maar één. Ik heb de oil control. In een pompflacon.
Ik heb me ooit door een fotograaf laten vertellen dat élke hoge factor op foto´s het licht zodanig weerkaatst dat je er inderdaad witter door lijkt, heeft te maken met de bescherming. Dus als je iets zoekt om mooi op de foto te komen, dan moet je geen factor nogwat nemen.
Het is niet voor foto’s hoor, ik moet consequent smeren ivm pigmentvlekken en ik loop niet graag het hele voorjaar en zomer met een witte waas op m’n gezicht rond als een soort Casper.
dinsdag 26 februari 2019 om 08:54
nimue_iparis schreef: ↑26-02-2019 08:28Bedankt, ik ga het proberen.
Het is niet voor foto’s hoor, ik moet consequent smeren ivm pigmentvlekken en ik loop niet graag het hele voorjaar en zomer met een witte waas op m’n gezicht rond als een soort Casper.
Er zijn ook sprays met spf die je op je gezicht kan doen, is dat wat, eventueel als aanvulling op je huidige bescherming?

dinsdag 26 februari 2019 om 09:34
woensdag 27 februari 2019 om 20:56
Oké, hier review na 2 dagen:
Potje is fijn, alleen snap ik niet hoe ik straks alle mascara die tegen de zijkanten aanzit eruit kan halen. Niet denk ik.
Scheve borstel had voor mij niet gehoeven, maar werkt prima.
Hij brengt fijn op, als je maar 1 laagje doet. Het tweede laagje klontert wat bij mij.
Erafhalen met warm water gaat prima: geen zwarte vegen meer onder mijn ogen de dag erna.
Maar ik heb soms ook dat er stukjes mascara onder mijn ogen liggen. Dus kleine vlokjes zeg maar. Dat is niet fijn.
Ik heb hem pas 2 dagen op, dus misschien is het even wennen.
Maar ik vind hem niet fijner dan mijn oude mascara. Dus ik vind het geen aanrader tot nu toe.

zondag 3 maart 2019 om 18:48
Jammer, Helena2. Maar daar hebben we wel iets aan, bedankt voor je review.helena2 schreef: ↑27-02-2019 20:56Oké, hier review na 2 dagen:
Potje is fijn, alleen snap ik niet hoe ik straks alle mascara die tegen de zijkanten aanzit eruit kan halen. Niet denk ik.
Scheve borstel had voor mij niet gehoeven, maar werkt prima.
Hij brengt fijn op, als je maar 1 laagje doet. Het tweede laagje klontert wat bij mij.
Erafhalen met warm water gaat prima: geen zwarte vegen meer onder mijn ogen de dag erna.
Maar ik heb soms ook dat er stukjes mascara onder mijn ogen liggen. Dus kleine vlokjes zeg maar. Dat is niet fijn.
Ik heb hem pas 2 dagen op, dus misschien is het even wennen.
Maar ik vind hem niet fijner dan mijn oude mascara. Dus ik vind het geen aanrader tot nu toe.
zondag 3 maart 2019 om 19:54
Altruïst is ook te koop bij Trekpleister. Fijn spul zonder overbodige meuk. Prettig bij gevoelige en droge huid.ainne schreef: ↑25-02-2019 15:31Helena, misschien is Altruist wel wat voor je, kijk even op Amazon. Heel betaalbaar ook. Ik vind het heel fijn spul in ieder geval en mijn (voormalig) eczeemdochter kan er goed tegen.
Ik heb ook goede verhalen gelezen over Canmake uv gel, die heb ik toevallig net zelf besteld, maar komt uit Japan, dus kan nog wel even duren.
De Canmake heb ik besteld nav dit topic. Hiervan werd mijn huid erg droog. Vermoedelijk past deze beter bij een vettere huid.
Tube was nogal aan de kleine kant trouwens itt de Alrtuïst; grote tube voor weinig (onder een tientje).

zondag 3 maart 2019 om 19:57
Verrek dat verklaart een hoop .Ceylon schreef: ↑25-02-2019 21:36Sorry, ik woon in Duitsland, koop hem bij de apotheek en ze hebben hier in onze dorpsapotheek maar één. Ik heb de oil control. In een pompflacon.

maandag 4 maart 2019 om 20:49
Bij de Primark nu fijne producten van enige alexandra steinherr waar veel online fuzz over was.
Ik heb alvast maar de nachtcrème en de nachtcrème voor de ogen op en dat is fijn spul.
Heb ook een masker en een facewash gekocht, ben benieuwd!
Erg betaalbaar allemaal en de verpakking is naast mooi ook hygiënisch in gebruik, pompjes.
Ik heb alvast maar de nachtcrème en de nachtcrème voor de ogen op en dat is fijn spul.
Erg betaalbaar allemaal en de verpakking is naast mooi ook hygiënisch in gebruik, pompjes.
vrijdag 8 maart 2019 om 10:32
Heb daar inderdaad heel positieve berichten over gelezen. Maar ik heb al zoooveel skincare!Het-groepje schreef: ↑04-03-2019 20:49Bij de Primark nu fijne producten van enige alexandra steinherr waar veel online fuzz over was.
Gisteren de dupe van Pixi Glow én van de 8-hour cream gekocht, bij Aldi. Die schijnen qua ingrediënten ook vrijwel gelijk te zijn. En ik moet ook wel lachen om de Aldi-verpakking. Hoe komen ze er mee weg!

vrijdag 8 maart 2019 om 10:35
Oh dacht dat Altruist alleen online was!heidebloemie schreef: ↑03-03-2019 19:54Altruïst is ook te koop bij Trekpleister. Fijn spul zonder overbodige meuk. Prettig bij gevoelige en droge huid.
De Canmake heb ik besteld nav dit topic. Hiervan werd mijn huid erg droog. Vermoedelijk past deze beter bij een vettere huid.
Tube was nogal aan de kleine kant trouwens itt de Alrtuïst; grote tube voor weinig (onder een tientje).
Canmake is inderdaad maar klein, 40g, en ik heb een droge huid, dus ik vrees het ergste dan. Nou ja, we zien wel. Blijft toch lastig hè, een echt fijne SPF die nog redelijk betaalbaar is.
vrijdag 8 maart 2019 om 16:29
Ik heb nog steeds geen volwaardige vervanger gevonden voor de roze knijpfles van L'oréal Hot Liss serum... die Dream Lengths no-haircut-cream (in erg vergelijkbaar flesje gepresenteerd) kan ik niet aanraden na die een tijdje gebruikt te hebben... de reviews van de L'oreál Stylista blowdry en sleek serums geven me geen hoop helaas. Ik heb nu wat besteld uit Duitsland wat er op leek, fingers crossed dan maar. Jullie nog ideeën van wat een super fijne heat protector is die meteen als anti klit werkt? Liefst geen spray...
De Curl-secret van Babyliss is toch een leuk ding! Toegegeven, ik maak met mijn stijltang ook mooie krullen en dat effect blijft lang goed maar het proces is wel een stuk makkelijker nu, dus minder lamme armen en ik kan het zelfs zonder spiegel (!)
Ik wilde de Dyson Airwrap maar mijn portemonnee wilde dat niet
ach, ben nu toch een blij mens
De Curl-secret van Babyliss is toch een leuk ding! Toegegeven, ik maak met mijn stijltang ook mooie krullen en dat effect blijft lang goed maar het proces is wel een stuk makkelijker nu, dus minder lamme armen en ik kan het zelfs zonder spiegel (!)
Ik wilde de Dyson Airwrap maar mijn portemonnee wilde dat niet

Lorem Ipsum
vrijdag 8 maart 2019 om 16:44
Heb je biosilk al geprobeerd turquasi? Is aan de prijs maar ik ben er echt nog steeds altijd heel blij mee
Ik gebruikte vroeger ook een heel fijn product van Tigi, mee gestopt toen ik van kapper wisselde maar zou dat zou weer kopen. Zal even opzoeken welke dit was en of het nog verkrijgbaar is.
Edit: volgens mij de superstar blowdry lotion
Ik gebruikte vroeger ook een heel fijn product van Tigi, mee gestopt toen ik van kapper wisselde maar zou dat zou weer kopen. Zal even opzoeken welke dit was en of het nog verkrijgbaar is.
Edit: volgens mij de superstar blowdry lotion
vrijdag 8 maart 2019 om 22:33
Heb de Altruïst vorig jaar gekocht in een Trekpleister in een dorpje, provincie Utrecht.
Misschien een serum met veel siliconen onder de Canmake? Al zijn gels zijn meestal te uitdrogend voor een droge huid.
Wat ik een fijne crème vind is spf 30 Face Factor Sunscreen van Kiss my Face. Koop ik op ebay. Niet te prijzig.
Na een zoektochtje (en een aantal miskopen) over ingrediënten via Beautypedia van Paula Begoun gevonden.
Bij een droge en overgevoelige huid ben ik hier blij mee!
Wel een tijdje laten intrekken en als er nog iets glimt even deppen met een gesplitste tissue of blotting paper. Volgens mij zijn die van Catrice of Essence niet zo duur, aangezien die dingen er rap doorheen kunnen gaan. Vooral in de zomer.
heidebloemie wijzigde dit bericht op 08-03-2019 22:37
Reden: Lettertje vergeten
Reden: Lettertje vergeten
0.05% gewijzigd
zaterdag 9 maart 2019 om 07:26
turquasi schreef: ↑08-03-2019 16:29Ik heb nog steeds geen volwaardige vervanger gevonden voor de roze knijpfles van L'oréal Hot Liss serum... die Dream Lengths no-haircut-cream (in erg vergelijkbaar flesje gepresenteerd) kan ik niet aanraden na die een tijdje gebruikt te hebben... de reviews van de L'oreál Stylista blowdry en sleek serums geven me geen hoop helaas. Ik heb nu wat besteld uit Duitsland wat er op leek, fingers crossed dan maar. Jullie nog ideeën van wat een super fijne heat protector is die meteen als anti klit werkt? Liefst geen spray...
Ik was dol op de spray van die lijn. Was fijn geweest als er even was aangekondigd dat ze die eruit gingen gooien, had ik een voorraadje kunnen inslaan.
Hou me dus aanbevolen voor een waardige vervanger.
turquasi schreef: ↑08-03-2019 16:29De Curl-secret van Babyliss is toch een leuk ding! Toegegeven, ik maak met mijn stijltang ook mooie krullen en dat effect blijft lang goed maar het proces is wel een stuk makkelijker nu, dus minder lamme armen en ik kan het zelfs zonder spiegel (!)
Ik wilde de Dyson Airwrap maar mijn portemonnee wilde dat nietach, ben nu toch een blij mens
De curl secret heb ik ook, zalig ding is dat en inderdaad geen lamme armen. Ik had vroeger een gewone krultang met verschillende diktes opzetstukken maar als ik daarmee klaar was (heb nogal veel haar) kon ik terug onder de douche en had ik een dag zere schouders

De Dyson Airwrap zou ik zelfs als het geld had niet kopen, geloof dat de recensies nogal wisselend zijn.
De Revair lijkt me dan weer wel wat, en uiteraard de 'gewone' Dyson haardroger - als ik het geld ervoor had.
maandag 11 maart 2019 om 11:24
Oh die ga ik ook even googlen Heidebloemie. Wat dat betreft heb ik ook best een aantal miskopen gedaan! De ergste was nog wel de mineral screen van Beautykitchen. Hahaha, spiiiierwit gezicht en superplakkerig.
Clinique Cityblock bevalt me tot nu toe nog het beste denk ik, da's SPF40 en werkt ook heel goed als een primer. Maar ook niet echt goedkoop en wat je zegt, het gaat er nog best hard door. Paula's Choice heeft ook een fijne moisteriser met SPF 50, maar ook die was €38 en dat vind ik gewoon best prijzig.
Clinique Cityblock bevalt me tot nu toe nog het beste denk ik, da's SPF40 en werkt ook heel goed als een primer. Maar ook niet echt goedkoop en wat je zegt, het gaat er nog best hard door. Paula's Choice heeft ook een fijne moisteriser met SPF 50, maar ook die was €38 en dat vind ik gewoon best prijzig.
maandag 11 maart 2019 om 11:44