Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt? (Deel 2)

22-01-2018 08:41 1058 berichten
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.

Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.

De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.

Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dromepretje schreef:
18-11-2018 13:36
Vraag: welke superzachte make-up remover werkt goed? Als het kan ook geschikt voor het verwijderen van waterprove make-up. Iemand een tip?
Micellair water: gewoon een goedkope van nivea.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik ben heel erg benieuwd naar ervaringen met de Revitalift Filler, die verpakking ziet er uit als een soort van stift(?) en is elke keer in de reclame op tv. Iemand die het al uitgetest heeft?
Alle reacties Link kopieren
Dromepretje schreef:
18-11-2018 13:36
Vraag: welke superzachte make-up remover werkt goed? Als het kan ook geschikt voor het verwijderen van waterprove make-up. Iemand een tip?
Purity van Philopsophy, echt een heel fijn en zacht product. Prijzig maar je doet er erg lang mee.
Dromepretje schreef:
18-11-2018 13:36
Vraag: welke superzachte make-up remover werkt goed? Als het kan ook geschikt voor het verwijderen van waterprove make-up. Iemand een tip?
Ik gebruik die van Clinique. Ze hebben ook een remover in crème vorm welke olie wordt als je het op je huid smeert. Heb ik zelf nog niet geprobeerd, wil ik wel gaan doen denk ik ;) (Vooral handig op vakantie omdat ze dat ook hebben in reisvariant zag ik geloof ik)
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
19-11-2018 09:07
Micellair water: gewoon een goedkope van nivea.
Micellair water van garnier. Ik gebruik eerst die met een laagje olie erin voor de moeilijke make up en daarna de gewone micellair water om na te reinigen. Ideaal en niet duur. Garnier is vaak 1+1 gratis.
Alle reacties Link kopieren
De Garnier micellair water is inderdaad heel fijn. Ik gebruik altijd die met de roze dop (die het ook het meest populair), dat is de enige waar geen alcohol in zit!
Alle reacties Link kopieren
De eyeshadow base van de Hema werkt best goed! Bij mij blijft mijn ogenschaduw wel 2 dagen zitten na gewoon een dun laagje van de base erop gedaan te hebben. Wel duurt het even voor het is opgedroogd dus ik zou één oog per keer doen anders zit je 5 minuten met je ogen dicht.
Alle reacties Link kopieren
Sproetjespost schreef:
22-11-2018 15:46
Ik gebruik die van Clinique. Ze hebben ook een remover in crème vorm welke olie wordt als je het op je huid smeert. Heb ik zelf nog niet geprobeerd, wil ik wel gaan doen denk ik ;) (Vooral handig op vakantie omdat ze dat ook hebben in reisvariant zag ik geloof ik)
Ik gebruik ook deze makeup remover voor mijn oogmakeup. Rest van gezicht met micellair water van Garnier. En tenslotte daarna reinig ik mijn gezicht met een cleanser op olie basis of een balm.

Heerlijk zacht en schoon velletje daarna!
Bandicoot schreef:
22-11-2018 19:16
De eyeshadow base van de Hema werkt best goed! Bij mij blijft mijn ogenschaduw wel 2 dagen zitten na gewoon een dun laagje van de base erop gedaan te hebben. Wel duurt het even voor het is opgedroogd dus ik zou één oog per keer doen anders zit je 5 minuten met je ogen dicht.
Inderdaad, ik gebruik deze al jaren.
Ik doe een dun laagje op mijn oogleden, wrijf dat even na met een vingertop en kan dan direct verder met oogschaduw. Geen droogtijd nodig voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Heeft eventueel iemand van jullie tips om koortslippen zo snel mogelijk weg te krijgen? Ik heb de 2e in 1 week tijd en baal als een stekker. Zalfjes helpen niet want dan komt hij aan de andere kant weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Bandicoot schreef:
27-11-2018 12:05
Heeft eventueel iemand van jullie tips om koortslippen zo snel mogelijk weg te krijgen? Ik heb de 2e in 1 week tijd en baal als een stekker. Zalfjes helpen niet want dan komt hij aan de andere kant weer terug.
Ik gebruik L-Lysine van de Tuinen en dat werkt heel goed bij mij. Ik gebruik 1000 Mg tabletten. Als ik het voel opkomen neem ik er 3 en kan ik soms voorkomen dat hij doorkomt, daarna meestal nog een keer 3 tabletten.. Als ik te laat ben neem ik er overigens ook 3 en dat 3 x op de eerste dag. Dat helpt enorm met de grote en heftigheid van de koortslip. Daarna zak ik naar 2 per keer en daarna 1 per keer. Op het potje staat 1 tablet per keer maar dat vind ik te weinig. Ik heb nagevraagd dat je zonder problemen 10-15 tabletten per dag kunt slikken.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
27-11-2018 14:14
Ik gebruik L-Lysine van de Tuinen en dat werkt heel goed bij mij. Ik gebruik 1000 Mg tabletten. Als ik het voel opkomen neem ik er 3 en kan ik soms voorkomen dat hij doorkomt, daarna meestal nog een keer 3 tabletten.. Als ik te laat ben neem ik er overigens ook 3 en dat 3 x op de eerste dag. Dat helpt enorm met de grote en heftigheid van de koortslip. Daarna zak ik naar 2 per keer en daarna 1 per keer. Op het potje staat 1 tablet per keer maar dat vind ik te weinig. Ik heb nagevraagd dat je zonder problemen 10-15 tabletten per dag kunt slikken.
Oké! Ik heb soms dat ik een tinteling voel maar dan komt er vaak niks uit. En heb wel twee keer gehad deze week dat ik hem voelde aankomen de avond ervoor maar hij deed geen pijn. En ik heb een maand terug gehad dat ik om 4 uur wakker werd, nog niks aan de hand en 3 uur later om 7 uur s'ochtends had ik een brandende koortslip. Toen baalde ik ff!
Alle reacties Link kopieren
Rare vraag: is dat L lysine hetzelfde wat je ook kunt geven aan je kat bij chronische niesziekte? Of is dat wat anders?
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
27-11-2018 15:36
Rare vraag: is dat L lysine hetzelfde wat je ook kunt geven aan je kat bij chronische niesziekte? Of is dat wat anders?
hahaha.. geen idee.. Hondenmens hier.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Bandicoot schreef:
27-11-2018 12:05
Heeft eventueel iemand van jullie tips om koortslippen zo snel mogelijk weg te krijgen? Ik heb de 2e in 1 week tijd en baal als een stekker. Zalfjes helpen niet want dan komt hij aan de andere kant weer terug.
Ja, I-lysine! Ik gebruik m van orthica. Als ik iets voel, verhoog ik de dosis. Krijg het daarmee bijna altijd weg. Had eerst regelmatig koortslip, nu niet meer. Echt goed spul.
Alle reacties Link kopieren
Zou die l-lysine ook kunnen werken tegen aften misschien, weet iemand dat?
Alle reacties Link kopieren
Aardbeitje2805 schreef:
30-11-2018 12:31
Zou die l-lysine ook kunnen werken tegen aften misschien, weet iemand dat?
Bij mij werkt tegen aften spoelen met de bruine listerine het allerbeste.
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
30-11-2018 12:56
Bij mij werkt tegen aften spoelen met de bruine listerine het allerbeste.


Hier Isobethadine mondwater, maar misschien is dat hetzelfde bestanddeel als bruine Listerine, daar had ik nog nooit van gehoord.
Isobethadine is trouwens ook een prima pijnstiller bij ontstoken tandvlees.
Alle reacties Link kopieren
Bandicoot schreef:
27-11-2018 12:05
Heeft eventueel iemand van jullie tips om koortslippen zo snel mogelijk weg te krijgen? Ik heb de 2e in 1 week tijd en baal als een stekker. Zalfjes helpen niet want dan komt hij aan de andere kant weer terug.
Ik gebruik Abreva zalf. Ik kreeg het ooit aangeraden van een apotheker in Canada en het is fantastisch spul! Ik kreeg laatst een koortslip op zondag en op vrijdag was hij volledig genezen, geen korstje meer ook.

Dit is niet in Nederland te koop, volgens mij wel in Duitsland en anders kan je nog Amazon of eBay proberen.

Of je moet nog familie/vrienden hebben die naar Amerika gaan daar kan je het ook kopen. :) Ik zweer erbij, wil nooit meer iets anders.
Alle reacties Link kopieren
Aardbeitje2805 schreef:
30-11-2018 12:31
Zou die l-lysine ook kunnen werken tegen aften misschien, weet iemand dat?
Ik weet niet of t toeval is maar sinds ik l-lysine gebruik heb ik ook geen aften meer. Wat raar dat ik dat door jouw vraag pas bedenk. Maar kan toeval zijn.
Ik slik het nu ook niet meer dagelijks. Dat heb je: gaat het een hele tijd goed, versloft t weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort een super fijne reiniging voor mijn huid gevonden en dat wilde ik jullie toch niet onthouden.
Het is een olie en daarna moet je er een ander spulletje overheen masseren. Dat voelt echt heerlijk en daarna is het ookgoed af te spoelen.
Het is wel duur, maar ik heb een veel beter huid sinds die tijd! Het is van Babor en heet Hy-öl. Daarna smeer je er een phytoactief over.
Vraag me niet precies wat dat laatste is. Maar het voelt zo luxe!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een plotselinge en hevige liefde gevonden voor Nikkietutorials. Heerlijk om naar te kijken. Wel slecht voor mijn portemonnee. Ik vond dat ik opeens óók een volledig dekkende foundation nodig had. Maar, ik wil alcoholvrij en parfumvrij. Dus. Lycogel it is. Gelukkig eerst testers gekocht, want duur. Oké, de Lycogel is uiteindelijk een nee geworden. Hoge dekking, goede kleur, maar hij ligt toch wat mat en droog op de huid, terwijl ik niet zo'n enorm droge huid heb.
Toen kwam Vichy Dermablend. Geen tester beschikbaar, dus meteen een hele verpakking gekocht in de lichtste kleur (ik ben een bleekneus) . Ook een nee. Hij oogt wat gelig bij het opbrengen, maar als ik klaar ben met de hele make up, valt het mee. Dekking oké. Maar ook deze ligt wat droog op de huid.
Algehele conclusie : een minder dekkende foundation en dan rode plekjes aanstippen met concealer is toch beter.
Ja, de producten werken echt, om on topic te blijven. Maar al met al zijn ze op YouTube mooier dan irl.
Alle reacties Link kopieren
Dermablend is dacht ik echt om rode plekken e.d. te camoufleren. Op je hele gezicht lijkt het me niet mooi.
Ik gebruik soms Idéalia van Vichy. Ziet er heel natuurlijk uit. Dekt minder goed, maar dan zou je heel dun de Dermablend erbij kunnen gebruiken op minder mooie plekjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook de bb idealia van Vichy, ik vind hem heel erg fijn. Maar is inderdaad niet helmaal dekkend. Daarover heen wel nog een poeder van Rimmel, want anders glimt het een beetje. Zullen de ingredienten wel zijn die je huid laten stralen ofzo. Maar ik straal liever op een andere manier.
Helemaal dekkend vind ik nooit mooi staan.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
22-12-2018 11:26
Ik heb een plotselinge en hevige liefde gevonden voor Nikkietutorials. Heerlijk om naar te kijken. Wel slecht voor mijn portemonnee. Ik vond dat ik opeens óók een volledig dekkende foundation nodig had. Maar, ik wil alcoholvrij en parfumvrij. Dus. Lycogel it is. Gelukkig eerst testers gekocht, want duur. Oké, de Lycogel is uiteindelijk een nee geworden. Hoge dekking, goede kleur, maar hij ligt toch wat mat en droog op de huid, terwijl ik niet zo'n enorm droge huid heb.
Toen kwam Vichy Dermablend. Geen tester beschikbaar, dus meteen een hele verpakking gekocht in de lichtste kleur (ik ben een bleekneus) . Ook een nee. Hij oogt wat gelig bij het opbrengen, maar als ik klaar ben met de hele make up, valt het mee. Dekking oké. Maar ook deze ligt wat droog op de huid.
Algehele conclusie : een minder dekkende foundation en dan rode plekjes aanstippen met concealer is toch beter.
Ja, de producten werken echt, om on topic te blijven. Maar al met al zijn ze op YouTube mooier dan irl.
Double Wear van Estee Lauder is een mooie dekkende foundation! Idéala van Vichy iseeb bb cream. Dat is iets anders. Die is er maar in twee tinten.
anoniem_87657 wijzigde dit bericht op 23-12-2018 08:21
Reden: Aanvulling
3.61% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven