De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
maandag 11 maart 2019 om 10:10
Voor jouw gevoel is alles met een kind een nadeel.redbulletje schreef: ↑11-03-2019 10:03Voor mijn gevoel werkt het ook eerder in je nadeel dat je liever op school met je kinderen neuzelt dan dat je je inzet voor je carriere. Zeker als de vrouw in kwestie de barensleeftijd nog niet volledig gepasseerd is.
maandag 11 maart 2019 om 10:10
herfstappeltaart schreef: ↑11-03-2019 07:46Waar in de serie dan ook feilloos op ingehaakt werd door Anton de kamer binnen te laten komen met "goeiesmorges"![]()
Goeiemoggel.
Such fun!1
maandag 11 maart 2019 om 10:14
Ik help op school, omdat school veel dingen niet kan doen zonder ouders (uitstapjes/leesgroepjes etc). Wel vaak puzzelen, want werk gaat voor en ik werk 32 uur. MR doe ik ook en dat staat misschien wel goed op cv, maar dat is niet de reden dat ik het doe (ik vind het ook leuk en interessant).
Deze aflevering vond ik (net als vorige week) erg leuk en herkenbaar (meestal tenenkrommend herkenbaar).
Deze aflevering vond ik (net als vorige week) erg leuk en herkenbaar (meestal tenenkrommend herkenbaar).
maandag 11 maart 2019 om 10:15
Mr-achtige taken niet hoor. De ouderraad, het bestuur. Allemaal CV-waardige taken.redbulletje schreef: ↑11-03-2019 10:03Voor mijn gevoel werkt het ook eerder in je nadeel dat je liever op school met je kinderen neuzelt dan dat je je inzet voor je carriere. Zeker als de vrouw in kwestie de barensleeftijd nog niet volledig gepasseerd is.
maandag 11 maart 2019 om 10:50
Ik ben al ruim 8 jaar luizenpluis moeder (zoals wij dat noemen) Ik zal er geen indruk mee maken tijdens een sollicitatie.. hoeft ook niet. Ik heb al een super leuke werkplek.
Daarnaast hoeft ook niet alles dat ik doe ter opbouw en ere&glorie van mezelf te zijn..
Ik vind dat nogal een arme instelling.
@Redbulletje, naar mijn weten heb jij zowel geen baan en geen kinderen.. dus waar oordeel jij nou eigenlijk over???
Daarnaast hoeft ook niet alles dat ik doe ter opbouw en ere&glorie van mezelf te zijn..
Ik vind dat nogal een arme instelling.
@Redbulletje, naar mijn weten heb jij zowel geen baan en geen kinderen.. dus waar oordeel jij nou eigenlijk over???
maandag 11 maart 2019 om 11:56
Ik ken rechters die pleinwacht zijn op de school van hun kinderen. Kan prima met die baan.
Mijn leidinggevende (dertiger) werkt part-time. Die heeft structureel zijn papadag.
Kanniet ligt op het kerkhof en Wilniet ligt ernaast. Wij deden schoonmaken en af en toe kids voor een uitstapje vervoeren.
Mijn leidinggevende (dertiger) werkt part-time. Die heeft structureel zijn papadag.
Kanniet ligt op het kerkhof en Wilniet ligt ernaast. Wij deden schoonmaken en af en toe kids voor een uitstapje vervoeren.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
maandag 11 maart 2019 om 13:26
Ik wil die zonnestralen wel waar je dan in moet staan!!!!
Lijkt me fantastisch om mijn lastigste klas vol pizzakoeriers eens mee te treiteren
(ik heb ze ook al een valentijnsgroet voor hun buurman laten maken en ze moeten elkaar vaak een compliment geven. 'je bent er' is heeeeeel herkenbaar
maandag 11 maart 2019 om 13:38
In de thuisblijf/bbh werkende(n) (vrouwen) topics is het zo dat juist diegenen het meest vrijwilligerswerk te doen (schijnen cijfers van te zijn).Snoesje666 schreef: ↑11-03-2019 11:56Ik ken rechters die pleinwacht zijn op de school van hun kinderen. Kan prima met die baan.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 11 maart 2019 om 13:41
Moeder Ursula 'maar het toch zielig dat de klasgenootjes van Isa alleen maar als compliment zeggen dat ze veel kleren heeft en veel schoenen enz.'
Juf Ank 'Ja dat is ook zielig, fijne dag Ursula.'
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
maandag 11 maart 2019 om 13:42
Ja, ondertussen vind ik Isa best een leuk kind.simbalabimba schreef: ↑11-03-2019 13:41Moeder Ursula 'maar het toch zielig dat de klasgenootjes van Isa alleen maar als compliment zeggen dat ze veel kleren heeft en veel schoenen enz.'
![]()
maandag 11 maart 2019 om 13:50
maandag 11 maart 2019 om 13:52
Ja ze had echt zo'n "doe effe normaal mens" houding.
maandag 11 maart 2019 om 14:34
Nee hoor met goeiemoggel...herfstappeltaart schreef: ↑11-03-2019 07:46Waar in de serie dan ook feilloos op ingehaakt werd door Anton de kamer binnen te laten komen met "goeiesmorges"![]()
Heerlijke aflevering weer! Veel te kort alleen...
maandag 11 maart 2019 om 14:42
Ik zou nooit vrij nemen om te helpen maar als het me uitkomt vind ik het altijd leuk/gezellig om iets op school te doen.redbulletje schreef: ↑11-03-2019 09:10Toen ze iets anders moesten noemen dan dat ie kon voetballen en iemand zei Marokkaan. En toen zei Juf Ank: het is geen leuk compliment om Marokkaan te zijn
Ik bedoelde de complimentjes over de bal![]()
Is dat personage nu voor moeders herkenbaar? Lopen er op basisscholen moeders rond die toch dit soort schoolflauwekul verkiezen boven hun goede baan? Ze was psychologe toch?
Maar wij hebben dan ook geen vaders als Karel op school
maandag 11 maart 2019 om 16:34
Nee, je bent afgedaald op de ladder van je carrière als schoolleider. Luizenmoeder staat onderaanwatdachtjehiervan schreef: ↑11-03-2019 10:14Ik ben klassenmoeder geweest en ben nu luizenmoeder. Daar kan ik natuurlijk niet mee aan komen op mijn CV!
maandag 11 maart 2019 om 16:36
joh!
maandag 11 maart 2019 om 18:16
Het waren ook niet zomaar theesoorten; het was alleen maar zweefthee. Venkel, camille, lavendel, dat soort werk...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"