Uitgerekend in het voorjaar van 2019!!

17-07-2018 11:52 601 berichten
Wij zijn uitgerekend in het voorjaar van 2019! :sun:

Naam Leeftijd :duckie: Uitgerekend Afspraken Bijzonderheden
Syrinxx 35/38 2e 8 maart - Bevallen van een zoon💙
Edsheeran 27/27 1e eind maart :heart:
SRS 25/28 1e 25 maart - Bevallen van een dochter :cheer2:
Maris86 32 1e 28 maart 20-wkn echo: 12/11 :heart: Alleenstaand
lloke 32/30 2e 30 maart :heart: NIPT test = goed
Lillyn 25/28 1e 31 maart 20-wkn echo: 01/11 :heart: Dochter :cheer2:
Suze27 30/33 2e 2 april 20-wkn echo: 12/11 :heart: Dochter :cheer2:
Sfietje 29/33 2e 2 april - Bevallen van een dochter :cheer2:

Pinguin00 :hug: Mamavaneenboefje :hug: Miesje1993 :hug: Saqua :hug:

Cookie, Is_a_bella, Pandi, Maikex, Smolla en Blackrose1986: Wegens lange afwezigheid zijn jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om weer mee te komen schrijven! We hopen dat alles goed gaat en dat jullie over een paar maanden een mooi :duckie: -tje uitbroeden :heart:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:20
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
62.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh heerlijk Suze en Maris! Klinkt goed!

Hier helaas weer opgenomen wegens uitdroging. Nog maar een paar weken volhouden gelukkig!
Sfietje89 schreef:
06-03-2019 15:55
Oh heerlijk Suze en Maris! Klinkt goed!

Hier helaas weer opgenomen wegens uitdroging. Nog maar een paar weken volhouden gelukkig!
Jeetje dat wordt ook maar niet beter zeg! Succes!
Gaan ze je nu ook eerder inleiden?
Nee het wordt niet beter helaas, pas na de bevalling denk ik.
Inleiden zal rond de 39e week zijn, dus nog max 3 weken. Ik hoop snel een datum te krijgen, dan kan ik echt gaan aftellen :)
maris86 schreef:
06-03-2019 15:19
Ik heb gisteren een zwangerschapsmassage gedaan /gehad. Dat is zoooo relaxed! Ze had zo'n bank met uitsparing voor je buik, heerlijk op mn buik kunnen liggen :-)
Raad het iedereen aan!
Goede tip, die ga ik inplannen!
Sfietje89 schreef:
06-03-2019 16:56
Nee het wordt niet beter helaas, pas na de bevalling denk ik.
Inleiden zal rond de 39e week zijn, dus nog max 3 weken. Ik hoop snel een datum te krijgen, dan kan ik echt gaan aftellen :)
He wat afschuwelijk. Veel sterkte weer :redrose: nog 3 weken meis....
Goedemorgen allemaal, hier ben ik zaterdag 2 maart bevallen van onze zoon :) (yes, niet meer zwanger!) Vliezen zijn gebroken en kreeg weeën opwekkers. Van 4 naar 10 cm ontsluiting in 1,5 uur en elf minuten geperst. Was intens... :roll: we zijn nu thuis na twee nachten in het ziekenhuis te hebben doorgebracht wegens reflux. We genieten enorm van de grote kleine man. 💛
Jaaaaa de eerste baby is er, wat heerlijk! Gefeliciteerd! :flirting:
Klinkt pittig hoor Syrinxx, even goed bijkomen van de bevalling nu!
Maar natuurlijk vooral ontzettend veel kroelen, kussen en genieten!
Hopelijk heb je een vlot herstel en zijn je bekkenklachten al wat verminderd.
Dikke knuffel voor jullie! :redrose:
Gefeliciteerd!! Veel geluk met elkaar!
Jaa wat fijn dat hij er is! Gefeliciteerd! :heart:
Klinkt wel heftig zo snel zeg! Hopelijk herstel je snel.
Veel geluk!
Aaah, wat ontzettend leuk, Syrinxx!
Van harte gefeliciteerd! Geniet lekker van jullie kleine mannetje en hopelijk herstel je snel!

Hier 38 weekjes vandaag. Voel heel goed dat ik in de laatste loodjes zit, het wordt met de dag zwaarder. Ik hoop dat m'n kleine meid snel komt! Overal hoor je dat het kleintje deze periode rustig wordt. Nou, die van mij niet... :-[
Ach, voor ik het weet ligt ze in mijn armen en mis ik deze periode, dus ik probeer er maar gewoon van te genieten. Over een maand ben ik hoe dan ook mama, een gek maar spannend idee!

Ik denk de laatste tijd veel aan de bevalling. Wanneer weet ik dat het begonnen is? Wat als er iets mis gaat, omdat ik niet op tijd ingrijp (bv. bij het breken van vliezen)? Alles is nieuw en eng.

We zijn nu allemaal wel heel dichtbij het ontmoeten van de kleine :flirting: Veel succes met de laatste loodjes! :)
Hee Srs, wat wordt het spannend he met de bevalling op komst.
De vorige keer voelde ik op een gegeven moment wel dat de weeen steeds regelmatiger werden. Ik ben toen gaan douchen. Ik had gelezen dat de weeen dan afnemen (dan was het vals alarm) of blijven/toe nemen. Dan is het serieus.
Verder verlies je op het eind wat meer afscheiding. En als je twijfelt of je vruchtwater verliest kun je dit altijd even laten checken bij verloskundige.
Je kan echt niet veel fout doen, gewoon rustig blijven, puffen en timen.

Ik vind het ook weer retespannend, omdat ik steeds denk: wanneer zal het gaan beginnen en wat moet ik doen met peuter? We zien t allemaal wel, komt vast goed :-)

Fijn he, binnen nu en 4 weken heb je een dochter.. nog zo'n gek, maar heerlijk idee!!
Ik ben over een paar dagen ook 38 weken en begin het ook wel zat te worden. Geniet nog heel bewust van de beweging in m'n buik, maar van mij mag die kleine wel opschieten.. Maargoed, het kan ook nog 4 weken duren :facepalm:
Zo jammer dat je niet weet wanneer het gaat gebeuren :)
Hey dames,
Af en toe kom ik hier nog even spieken hoe het met jullie gaat. Ik wil jullie even heel veel succes wensen met de laatste loodjes! Zet hem op met alle bevallingen die komen gaan en geniet van jullie kraamtijd en mooie baby’s :heart: zelf zou ik 30 maart uitgerekend zijn. Gek idee, maar gelukkig opnieuw zwanger en bijna 11 weken. Nogmaals heel veel succes allemaal!!
pinguin00 schreef:
11-03-2019 21:27
Hey dames,
Af en toe kom ik hier nog even spieken hoe het met jullie gaat. Ik wil jullie even heel veel succes wensen met de laatste loodjes! Zet hem op met alle bevallingen die komen gaan en geniet van jullie kraamtijd en mooie baby’s :heart: zelf zou ik 30 maart uitgerekend zijn. Gek idee, maar gelukkig opnieuw zwanger en bijna 11 weken. Nogmaals heel veel succes allemaal!!
Wat goed om te horen dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd! :redrose:
Bedankt voor je lieve woorden.
pinguin00 schreef:
11-03-2019 21:27
Hey dames,
Wat lief! Fijn om te horen dat je weer zwanger bent. Van harte gefeliciteerd :heart:
Oh het komt echt dichtbij nu he. Alle baby's mogen nu komen!
Spannend hè, dat je niet weet wat te verwachten.
Ik vind het ook wel spannend hoe het met 2 kindjes zal gaan. En of ik een beetje snel herstel.

Hier is het in principe nog max 2 weken, dus nog even :)
Wij zijn trotse ouders geworden van een prachtige dochter, na een vlotte bevalling. Alles gaat goed met ons. Ik voel me al een stuk beter en we zijn helemaal verliefd :heart: :flirting:
Sfietje89 schreef:
15-03-2019 14:59
Wij zijn trotse ouders geworden van een prachtige dochter, na een vlotte bevalling. Alles gaat goed met ons. Ik voel me al een stuk beter en we zijn helemaal verliefd :heart: :flirting:
Wat een goed nieuws, gefeliciteerd!!
Ik hoop dat je weer snel herstelt!
Oh geweldig Sftje!! Wat ben ik blij voor je!!
Gefeliciteerd!
En wat een mooi cadeau, een dochter!
Geniet van je kraamtijd en van het weer kunnen eten!!
Ik ben erg nieuwsgierig of de bevalling spontaan is begonnen of dat je bent ingeleid, maar dat komt wel een keer. Dikke knuffel voor jullie!
Sfietje89 schreef:
15-03-2019 14:59
gefeliciteerd!!!! Wat fijn :heart:
Gefeliciteerd, Sfietje!! :heart:
Suze:
Ik verlies sinds gister veel afscheiding wat een aparte geur heeft, dus ik hoop heeel erg dat dit het begin is dan :biggrin:
Het is wel echt aan het rommelen in mijn buik, alsof de weeën er wel mee begonnen zijn, maar niet door willen zetten. Nog 1+2 en ik zit op de 40 weken, Ik ben zo benieuwd wat me te wachten staat!

Pinguïn, lief dat je ons nog volgt en wat ontzettend leuk dat je weer zwanger bent! Van harte gefeliciteerd! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe! :heart:
srs schreef:
16-03-2019 10:13
Suze:
Ik verlies sinds gister veel afscheiding wat een aparte geur heeft, dus ik hoop heeel erg dat dit het begin is dan :biggrin:
Het is wel echt aan het rommelen in mijn buik, alsof de weeën er wel mee begonnen zijn, maar niet door willen zetten. Nog 1+2 en ik zit op de 40 weken, Ik ben zo benieuwd wat me te wachten staat!

Spannend hoor, er is in ieder geval wat gaande!!
Dank jullie wel!

Suze, het is spontaan begonnen, mijn vliezen braken s nachts ineens. Vrij snel daarna kreeg ik weeën.

Srs, spannend hoor! Benieuwd wanneer het door gaat zetten.
Sfietje89 schreef:
17-03-2019 09:29
Suze, het is spontaan begonnen, mijn vliezen braken s nachts ineens. Vrij snel daarna kreeg ik weeën.
Oh dat is fijn zeg! Hoe is je energielevel? Lukt het om die een beetje op te krikken nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven