Slecht gebit, afknapper?

11-03-2019 13:05 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom net weer van een anderhalf uur durende sessie van de tandarts. Alles schoonmaken, bleekbeurtje, 2 gaatjes vullen en een draadje achter mijn voortanden vernieuwen.
Een fatsoenlijk paar bijtertjes vind ik persoonlijk erg mooi. Ik lach veel (ook op werkgebied) en ik moet er niet aan denken dat mensen direct naar slechte tanden kijken.

En toen moest ik ook weer denken aan een date, tijdje geleden. Nou ja, date.. de man in kwestie wilde een drankje doen.
Het eerste waar ik toch naar kijk zijn mensen hun tanden. En deze man had gele, kleine tandjes, op eentje zelfs een randje bruin en er ontbrak een hoektand.
Hoe leuk iemand dan ook is, ik knap erop af. Ik kan mij dan levendig inbeelden hoe het is om te zoenen met zo'n bakkes, laat staan orale seks ofzo.

Knappen jullie af op slechte tanden?

Ik zou bijvoorbeeld ook best wel een rimpel in mijn voorhoofd willen laten botoxen, maar als ik dan moet kiezen tussen mijn gebit verzorgd houden of die rimpel, dan ga ik toch weer voor de tandarts.
nina1966 schreef:
14-03-2019 09:47
Ah. Nee als je niet klaagt en het prima vind mag je de lat zo hoog leggen als je wil :D
Sorry, Nina. Mijn laatste reactie is moutarde. :-)
Waarom vinden mensen hier een slecht verzorgd gebit een probleem maar een ontbrekende tand niet? Als ik een tand zou missen zou ik hier echt direct wat aan laten doen?
MagicMike schreef:
14-03-2019 16:20
Waarom vinden mensen hier een slecht verzorgd gebit een probleem maar een ontbrekende tand niet? Als ik een tand zou missen zou ik hier echt direct wat aan laten doen?
Slecht verzorgd gebit is iets structureels. Een tand missen, maar verder een goed onderhouden gebit, kan bijvoorbeeld betekenen dat er een nieuwe kroon in moet. Of dat iemand daar op dit moment geen geld voor heeft. Of misschien moet er ruimte gemaakt worden voor een beugel.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ja ik knap er op af.... Ik vind een verzorgde mond erg belangrijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven