2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Goedemorgen allemaal!

brrrr.. wat een vies prutweer, t lijkt wel herfst ipv voorjaar!

Mimpje, hoe is het?

Goed geslapen, of slaap je nog steeds slecht??
nou ellein, toch regen op je mamadag! Bah, de lente zou toch begonnen zijn?

Ik ga straks opnieuw naar de dokter. Hij moet me nu maar iets anders dan kwark voorschrijven. doet me nog steeds pijn en dat lijkt me toch niet de bedoeling.

hoest met iedereen?
Nee inderdaad Teddy, de mama's thuis treffen het niet met dit weer. Kun je beter op je werk zitten

Hopelijk schrijft je dokter nu iets voor dat wel werkt Teddy, want dit is toch ook niets!

Met mij verder alles goed. Zo fijn om me weer een beetje normaal te voelen! Ik was van de week wel wat emotioneel toen ik m'n normale spijkerbroeken in de kast opborg.. die ga ik pas op z'n vroegst in september/oktober weer aandoen. Voelde zo raar!! En al mijn leuke zomerkleding die ik dit jaar niet aankan.. ik weet t, belachelijk om daar emotioneel over te doen!
Goedemorgen,

Missc, dat zijn die rothormonen he! Maar ik snap het hoor, ik kan niet wachten tot ik weer eens mijn "eigen" kleren aan kan trekken. En dat terwijl ik eerst niet kon wachten tot de eerste zwangerschapsbroek!!

Fijn dat je je verder goed voelt.

Teddy echt waardeloos die plek, ben benieuwd wat je er nu op mag smeren.

Ik slaap tegenwoordig wat beter, ben wel vroeg wakker maar dan maak ik een lekker ontbijt voor manlief (die weet niet wat hem overkomt!, dat zal tegenvallen straks als ik dat niet meer doe) en dan ga ik er om 7.30 weer even in.

Ik mag straks naar de vlos, ben benieuwd of het nu wel de laatste keer is!!
Oh mimpje, daar ben je weer..... nog geen activiteit dus? Succes bij de vlos. Misschien strippen?????

Teddy, succes bij de huisarts. Ik hoop dat je er snel vanaf bent, wat het is echt niet fijn. Bij mij deed het ook zo'n pijn als ik mijn arm omhoog deed. Brrrr. En jullie kunnen al snel babyzwemmen zeg! Leuk!

En euh, regen op mijn mamadag????? Dat kan niet hoor

Vera, fijn dat ze weer zo goed is gegroeid. Ik heb die vrouw niet teruggebeld. Schande..... .

Jobje, de laatste 10 weken! Oh, wat schiet het al op zeg. En het wordt er niet charmanter op om je sokken en schoenen aan te doen. Het levert hilarische beelden op . En dan mag je nog 10 weken!

Rossia, de derde spuit is ook een feit . Blijven de rode plekken zitten of trekken ze snel weg? Eind volgende week gaat het dus echt gebeuren met de ritjes naar het ziekenhuis. Spannend zeg!

Missc, wij zijn eigenlijk retedruk op kantoor. Geen kredietcrisis te bespeuren . Ah, dat is gekheid, maar wij zijn eigenlijk nog best druk. En natuurlijk ook druk met werkzaamheden er omheen.

Floor, ik moest ook lachen om jouw blote-billen-camping omschrijving. Ik ben nooit op zo'n camping geweest. Ik denk ook niet dat ik er ooit naartoe zou gaan, al vind ik het in de sauna geen probleem om naakt rond te huppelen . Nou ja, het eerste half uur wel een beetje maar daarna niet meer. En wat heerlijjk een vrouw die meer verdient dan de man! Hier nog zo eentje (nu trouwens niet meer omdat ik parttime ). Hoezo geemancipeerd?

Hier gaat alles wel prima. Ontzettend druk deze week met verjaardagen, hierheen, daarheen en tijd voor mezelf schiet er een beetje bij in. Maar we klagen niet hoor! Gezelligheid is ook leuk. Gisteren moest uk naar het CB, zet de details wel even op de mail.
Goedemorgen!

Ik zit even met de laptop in bed en mijn kleine meisje naast me. Gisteren had ik een collega te eten, was gezellig. Daarna kreeg ik een enorme migraine aanval. Echt niet leuk, vooral niet omdat ik de medicijnen niet mag slikken omdat ik bv geef. Tijdens mijn zwangerschap heb ik geen zware aanvallen gehad, maar nu dus wel. Nu heb ik nog steeds wat "napijn" en voel me dus niet op en top.

Meisje heeft gisteren maar 5 voedingen gevraagd maar vandaag heeft ze er al weer 2 gehad en is nu nog steeds erg onrustig en huilerig. Ik denk dat ze er toch nog niet aan toe was...

Teddy, ik had gehoord (van cb en zus) dat het aangeraden wordt met zwemmen te wachten tot na de 2e prikken. Daar zit ik nu dus ook op te wachten. Hebben ze dat bij jou niet gezegd? Ben erg benieuwd, want het liefst wil ik ook al eerder beginnen. Het zwembad waarvan ik het abonnement heb gekregen geven les op ma, di en do. En ik ben straks dus op wo vrij... Dus ik wil het liefst nog een aantal keren voor ik weer moet werken.

Vervelend van die pijn zeg! En je kolft toch vaak je borst helemaal leeg... Dan moet die dokter maar met iets anders komen hoor!

Missc, ben benieuwd naar je buikfoto. Ga gelijk kijken.

OGG, lekker aan de strijk geweest? Ik volgde DH ook de eerste seizoenen, maar heb het nu al een hele tijd niet meer gezien en ben de draad dus een beetje kwijt.

Mimpje, nog niet aan de puf dus! Succes bij je laatste afspraak bij de vlk. Kan niet anders!
Cross Ellein!

Ik heb die vrouw ook niet teruggebeld, maar gisteren ging mijn mobiel alweer 2 keer!! Ze weet echt niet van ophouden!

Waar is die doos eigenlijk van? Niet van Prenatal, want daar heb ik al een afhaalbericht van.

Enne.. hier nog een vrouw die meer verdient dan haar man, wat zijn we inderdaad geemancipeerd met z'n allen!

Ik ga even je mail lezen.
Strippen Ellein, dat doen ze toch nog niet zo vroeg???

Het mag van mij wel hoor, al zei mijn buurvrouw dat het erg pijnlijk was....

Mirgaine is niet fijn Vera, ik weet er alles van. Ik heb er ook sinds ik zwanger ben geen last van...maar heb de medicijnen alvast in huis voor straks. Ben bang dat het weer terug komt namelijk.

Ik merk trouwens dat het zwangerschapshormoon wel iets afneemt, tenminste ik heb zo mijn eigen theorie. Ik loop al een jaar of 2 bij een dermatoloog voor mijn (voet) wratten probleem. Ik kom er maar niet van af, en het werden er steeds meer. Op het laatst had ik chemo zalf, dit hielp een heel klein beetje maar ik moest natuurlijk stoppen omdat ik zwanger wilde worden.

Vanaf de eerste dag dat ik zwanger ben verdwenen mijn wratten als sneeuw voor de zon. Hoera!!!

Maar nu komen die enge dingen weer terug, bah. Ik moet misschien toch maar zwanger blijven

Manlief grapte al over een tweede...hihi
Vera, bijzonder dat je tijdens de zwangerschap ineens vrij bent van een klachten die je normaal wel had. Ik heb ook geen hoofdpijn gehad in die maanden terwijl dat toch een kwaaltje is waar ik regelmatig last van had.

Toch maar een voeding extra. Ach, als ze het nodig heeft dan is het toch goed. Komt vanzelf dat die er ook af gaat. En ze slaapt zo keurig door, dat is natuurlijk dan weer een groot pluspunt!

Nog 7 weken voordat je weer gaat werken. Waarschijnlijk ga je in die 7 weken steeds meer zin krijgen om te werken. Ik vond het wereldje toch wel klein worden op een gegeven moment. En volgens mij ben ik ook in een veel beter humeur nu ik weer werk!
Cross mimpje! Ook al zo'n kwaaltje dat tijdens de zwangerschap weg is. Bijzonder he?

Strippen zal vast pijnlijk zijn, maar bevallen ook . Dus eigenlijk maakt het dan niks uit toch? Je moet er wat voor over hebben

Vera, ik heb trouwens geen idee waar die doos van is. Ze heeft mij toen ook nog een paar keer gebeld die dag, maar daarna gaf ze het gelukkig op!
Uhmm doet de bevalling pijn dan?? ik had er juist zo'n zin in!

Ik verwacht nog niet dat ze gaat strippen hoor, volgende week misschien. maar dat is vast niet nodig!
Een vriend van manlief vroeg laatst (nadat hij een hele tijd naar mijn buik had zitten staren):

"uhmm mag ik wat vragen, doet het nou pijn?"

dus ik" wat? bevallen"

"nee" zegt ie, "zwanger zijn, want als ik teveel gegeten heb en mijn buik zet wat uit dan doet het ook pijn"

Tja ...
Mimpje, wat een lekkere vent heb jij
Mimpje, ik ben 2 keer gestript en het was wel pijnlijk, maar je moet je gewoon proberen zoveel mogelijk te ontspannen. Bij mijn vlk praktijk strippen ze pas bij 41w3d. Ik had met 41 weken een controle in het zkh en ben toen ook gestript.

Het is inderdaad vreemd hoe sommige kwaaltjes verdwijnen als je zwanger bent. Ik heb ook last van een soort plekjes op mijn armen, borst en in mijn nek. Die kriebelen enorm en dan krab ik ze open en zit ik vol met wondjes. Volgens de dermatoloog is het een alergische reactie van insectenbeetjes (???!). Tijdens mijn zwangerschap zijn ze weggeweest, maar nu weer in alle hevigheid terug.

Haha, grappig zo'n vraag. Ik vroeg me ook altijd af of het niet heel raar voelt, maar het is gewoon een deel van je lichaam.

Ellein, ik hoop echt dat ik over 7 weken graag wil werken. Kan me er nog niks bij voorstellen. En je hebt gelijk over die voedingen, liever overdag een keer extra dan 's nachts mijn bed uit. Vanochtend was ook weer zo lief. Ik ging om 7 uur naar de wc en hoorde haar al niezen en brabbelen. Om 7:30 ging ik haar halen, lag ze gewoon klaarwakker om zich heen te kijken. En toen ze mij zag moest ze lachen. Een honger dat ze had!!! Echt een klein schatje, die meid van ons.
T was niet mijn vent hoor! Voor jullie denken dat ik met een mafketel getrouwd ben.....t zijn wel zijn vrienden. Dat benadruk ik dan ook maar al te graag....!
mimpje wijzigde dit bericht op 25-03-2009 11:18
Reden: Spellen blijft lastig...
% gewijzigd
Hahaha Mimpje, sommige mannen moeten nog een hoop leren Ben heel benieuwd hoe je bezoek aan de vlos straks verloopt!

Ellein, hier breekt t zonnetje al door! Veel plezier met je gezellige uitjes en verjaardagen.

Edit: oh, en nu regent t alweer!

Vera, balen zeg die migraine! Grappig om te zien dat sommige kwalen onder invloed van het zwangerschapshormoon wegblijven, maar minder dat ze dus op een gegeven moment wel weer terugkeren!

Enne, mooi negeren hoor die doos van die doos

Welke blijde doos kun je eigenlijk zonder 'gevaar' aanvragen? Heb volgens mij alles nog afgehouden tot nu toe.. ik ontvang wel al bijna elke dag reclame over babyspullen, maar dat zal wel komen omdat ik op de 9 mnd beurs een bon heb ingevuld van Felicitas.
Ehm... dan krijg je zeker weten de blije doos aan de deur! Die is nml. van Felicitas. Toch vreemd, want ik heb zo'n bon nooit ingevuld. De enige doos die je veilig kan aanvragen is die van Prenatal. Krijg je ook leuke tijdschriften thuis. En je krijgt via de mail een afhaalbericht voor de 2 dozen. Zitten ook leuke spullen in. Die van de drogisterijen zou ik niet aanvragen. Krijg je alleen maar gedoe van.
Aha Mimpje, ik had iets te snel gelezen . Weer 1 van die lekkere vrienden van mimpjeman dus

Missc, hier ook een vaag zonnetje nu. Wie weet komt het toch nog goed met het weer.

Vera, zo ligt uk ook iedere ochtend in zijn bedje . Ik hoor hem dan brabbelen en lachen en als ik op zijn kamer kom dan wordt hij helemaal blij! De schatten.....
(Nood)kreet op de mail.....
Niet zo nood als het er staat hoor, maar hulp is welkom .
Mimpje, rare vrienden heeft die man van jou, al is dit nog wel schattig gelukkig.

Vera en Ellein, wat lief dat jullie ukjes zichzelf zo kunnen vermaken en niet meteen beginnen te huilen omdat ze honger hebben, en dan zo'n lach als je binnenkomt. Ik kan niet wachten!

Hmm, Ellein, ik zal zo snel de mail lezen.

Missc, ik heb de doos van Prenatal en Kruidvat besteld en krijg wel spam op mijn mail, maar dan meld ik me gewoon af voor die 'nieuwsbrieven'. En ik ben 1 keer gebeld of ik een proefabonnement wilde op ouders van nu en dat heb ik toen nog gedaan ook. Ik dacht dat ik me ook voor de etos doos had opgegeven, maar daar heb ik nooit een bon van gehad en ik kan het op hun site ook niet terugvinden. Raar...?? Felicitatas doos waag ik me maar niet aan.

Teddy, ben je al terug van de dokter?
Oh ja, Teddy, voor het schema: op 3 april heb ik een afspraak bij de gyn over hoe alles gaat verlopen als ik in het ziekenhuis ga bevallen en ook op 3 april heb ik een echo in het echocentrum. Bij ons echocentrum wordt het vergoed onder het mom van groeiecho en die kans wil ik toch niet laten schieten. Jobman gaat gelukkig ook mee naar beide afspraken : )
Hey meiden,

pfff wat voelde ik me gisteren op het werk beroerd. Hoofdpijn, buikpijn, gewoon helemaal niet lekker. Gelukkig was er een collega dus ik hoefde niet alles alleen te doen. Heb uiteindelijk aan haar gevraagd of zij de bevalling af wilde maken, ik stond gewoon in de kamer erbij. Was wel prettig. Daarna thuis als een blok in slaap gevallen. Nu gaat het wel weer alleen nog buikpijn. Menstruatie zet nu goed door, nou ja lang leve de paracetamol.

Teddy wat leuk dat je mag gaan zwemmen met mini. Eigenlijk zou de bv niet pijn mogen blijven doen. Het aanleggen mag even pijnlijk zijn maar daarna moet het over zijn. Misschien toch eens een lactatiekundige raadplegen? Klinkt toch alsof er iets niet klopt met de manier van aanleggen namelijk en als dat op te lossen is.... Zou idd wel naar ha gaan voor pijnlijke plek trouwens.

Missc ik ga zo even je foto bewonderen!

Rossia ik vind je een dappere meid hoor, oh wat heb ik een hekel aan naalden. Vind het al vreselijk om iemand andere te prikken, laat staan mezelf. Dus petje af voor jou en ik hoop op een mooie oogst in april!

Ellein, ehmm zelfs parttime verdien ik meer dan manlief hihi. Arme man. Zijn bedrijf is dan ook niet heel gul hoor en ik heb natuurlijk wel een pittig beroep. Maar goed ga dus echt niet mijn baan opzeggen! Ga zo even je mail lezen!

Ogg, lekker tv gekeken? Als je wat foto's wilt zien van kroatie (niet van de camping hihi) geef je maar een gil hoor!

Mimpje, vandaag naar de vlos, ik ben benieuwd of ze al wat gaan doen. Ik persoonlijk ben niet zo'n voorstander van strippen bij een 1ste kindje onder de 41 weken, maar goed dat ben ik.

Gisteren trouwens voor het eerst succesvol een infuus ingebracht! Jeeeeeeh ik ben helemaal trots want ik vind het echt heel lastig! Vandaag lekker vrij lummeldagje, heerlijk even niets.

x Floortje

ps ik heb sms van ziggie gehad maar zet het wel even op de mail!
Ellein, heb wat suggesties gemaild..
Mijn vriend verdient een stuk meer dan ik, terwijl ik toch op hbo-niveau werk, maar ja, hij is dan ook al 40 : ( en heeft dus veel werkervaring. Hij is nu bureaumanager bij een internetbedrijfje.

Joepie, ik ga zometeen naar mijn nichtje van 9 maanden in Amsterdam! Heb haar al bijna 2 maanden niet gezien, omdat mijn broer en zijn vriendin in Italie waren voor werk. Floortje, zijn vriendin had op dat moment geen werk (nu weer wel) anders hadden zij het ook niet gedaan hoor!

Vervelend dat je je zo ziek voelde gisteren. En dan helemaal tijdens een bevalling... Gelukkig gaat het vandaag al een stuk beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven