2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Wow Mimpje, spannend!!!!!! Zet hem op he, je kan het.
Joehoe Mimpje!!!!! Dat is spannend zeg!! Zet m op meid, klinkt veelbelovend zeg!

Trouwens mooie foto´s weer gezien op de mail en Teddy wat een mooi trouwkaartje zeg!

Rossia spannend dat het nu bij jou ook allemaal begonnen is met spuiten. Ben zo benieuwd hoe het nu allemaal gaat!

En verder weet ik het allemaal niet zo goed.... heb niet alles teruggelezen namelijk.

Hier gaat alles goed. Gister weer met uk bij het CB geweest. Zijn 2e prikjes alweer gekregen, arme ziel. Was wel goed gegroeid. 59 cm en 5270 gram. Gaat goed dus. Hij heet gisteren en vandaag ook proefgedraaid bij de oma´s en dat ging hartstikke goed. Ik moet namelijk, schrik niet, maandag alweer aan het werk......aaaaaarrrrggghhhh

Waar blijft de tijd....

Nou goed, fijne avond nog en ik zal het hier in de gaten houden wat betreft Mimpje! Succes meid!
Hallo meiden!

Heel even een snelle zwaai. Ik zit echt helemaal gesetteld achter de laptop, lekker even mail, Hyves en forum bijwerken maar helaas... dochter komt nu (een uur te vroeg...) aangeven dat ze echt eten wil. Dus ik kan helaas nog niet bijlezen en -schrijven . Heb alleen snel gezien dat het bij Mimpje spannend wordt!! Super, ik duim dat het allemaal snel en goed gaat!

Misschien kom ik straks nog even terug en anders hopelijk morgen. Het gaat, na een wat mindere maandag, nu alweer 2 dagen en nachten erg goed hier. Goed, maar druk, met veel bezoek enzo, vandaar de radiostilte van mijn kant. Hoop snel uitgebreid bij te schrijven!
mimpje, succes meid zet 'm op!!!

Teddy bloedprikken vind ik dus helemaal niet erg, het gaat puur om een injectie krijgen. Het idee dat er dan wat ingespoten wordt, brrrrr. Maar goed het gaat wel hoor.

Rossia fijn dat het prikken goed gaat. Kan best kloppen dat het de spanning van de menstruatie was hoor. Was ook erg moe dus misschien alles bij elkaar. Gaat nu wel weer beter hoor, ben weer wat positiever.

Michigan fijn dat het lekker gaat bij jullie!

Mamadeb, pff ook alweer dus aan het werk, nog drukker dus straks. Maar misschien ook weer wat meer regelmaat, of is dat niet zo?

Zo ik ga weer even tv kijken

x Floortje
Hey Floortje, ja vind het niet heel erg hoor om weer aan het werk te gaan. Beetje regelmaat idd, en de hele dag moederen iedere dag is ook niets voor mij, hoeveel ik ook van mijn kids hou. Of ben ik nu ontaard????

En tja de andere kant van t weer werken is al et gezeik op mijn werk weer handelen.... Gaat niet helemaal lekker. Zwar werkdruk, pittige groep met veel verschillende leerniveaus en gedoe tussen collega´s.... maar goed ik ga maandag onbevangen heen en laat het allemaal maar op me afkomen.

Fijn dat jij er ook weer wat positiever instaat! En wat een gedoe zeg met het werk van je man. Pff stelletje onempatische (is dat en woord??) lui daar!

Fijne avond nog!
jaaaa mimpje wat spannend zeg! Dit moet ergens toe leiden toch? Zal aan je denken...zet hem op!

rossia inderdaad een draak van een vent. Nou ben ik blij dat ik vrij nuchter ben en me niet snel zorgen maak, maar je zal maar helemaal zenuwachtig en gestressed zijn en dan krijg je zo'n type. Snap best dat het voor hun routine is, maar ze mogen zich wel wat meer in hun patienten inleven vind ik.

mamadeb maandag alweer aan het werk? Dat gaat snel zeg. Ik heb nog een kleine maand te gaan, 20 april begin ik weer.

michigan fijn dat het nu wat beter gaat. Voeding gaat nu ook goed?

vera ik heb trouwens niets gehoord over het zwemmen en wachten tot na de prikken. Zal het morgen eens vragen.
Zo....hallooooooooooo.....wat is er veel geschreven zeg! Ik ga even niet op iedereen reageren, sorry, dan ben ik denk ik nog een paar uur bezig

Mimpje: spannend zeg! Zet 'em op hoor! Dan houd je straks je eigen mini eindelijk in je armen!

Ik ga mijn mini eens een voeding geven. OGGvriend heeft late dienst, dus ik sta er alleen voor vanavond. Op zich geen probleem, alleen duurt het hele ritueel dan gewoon net ff wat langer... Tot morgen!
En weer een goedenacht allemaal! Ik hang nog even aan de kolf na een avondje cabaret. Was erg leuk.

Mimpje, ik kwam eigenlijk speciaal voor jou even kijken. Waarschijnlijk ben je nu druk aan het bevallen of is de kleine er zelfs al. Succes meid!

Teddy, ik heb eens even gegoogled en er wordt gezegd dat het na 8 weken kan. Anderen houden 3 maanden aan. Ik lees wel veel verhalen over oorontstekingen en onderkoeling. Ik ben benieuwd wat ze bij jou bij het cb vertellen. Bij "ons" zwembad doen ze het pas vanaf 3 maanden las ik.

Rossia, de 4e spuit zit er dus in begrijp ik? Ik moet inderdaad weer over 7 weken aan het werk, 12 mei begin ik weer.

Mamadeb, onze kleintjes zijn dus ongeveer even lang en even zwaar. Grappig. En jeetje, maandag weer aan de slag. Ik moet er nog even niet aan denken. Maar ja, het is ook maar waar je je op instelt. Waarschijnlijk was ik er ook wel aan toe geweest als ik van te voren wist dat ik snel weer moest werken.

Michigan, fijn weer wat te horen. Lekker dat het nu wat beter gaat. Doe rustig aan, kom gewoon langs als de rust weer een beetje is teruggekeerd.

Okee, ik kap met kolven. Een schamele 60 ml opbrengst (wel na een voeding). Samen met de 110 ml van voor ik wegging toch weer een nieuwe voeding bij elkaar gesprokkeld. Slaap lekker allemaal (behalve Mimpje: doe je best!).
Mimpje slaapt inderdaad niet. Maar bevallen doe ik ook nog niet hoor! Er zit niet echt vaart in nog, maar wat niet is kan nog komen toch. De weeen waren eerst zittend nog prima te doen, kon ondertussen nog lekker kletsen en lachen. Nu voel ik me er niet zo fijn meer bij...er zit alleen geen regelmaat in.

Ik heb mimpjeman maar naar bed gestuurd, ik was toch niet al te aardig meer....

Ik blijf jullie op de hoogte houden hoor!
En Mimpje, hoe is het gegaan?????
Dat kan niet missen! Mimpje is oftewel bezig met bevallen, of het is al achter de rug. O, Mimpje... we zijn benieuwd!!!
Ellein, gefeliciteerd!

Teddy, succes vandaag met de prikjes.
Goedemorgen!

Mimpje, hoe gaat t intussen? Ik hoop dat je of nog wat hebt kunnen slapen en vandaag gaat bevallen of dat je intussen aan het bevallen bent! Spannend hoor, zet um op!!

Vera, gezellig avondje uit dus gehad? Leuk!

Hi mamadeb, heftig zeg, maandag alweer aan het werk!

Voor de rest: hai allemaal!!

Ik zit echt ontzettend duf te wezen achter de pc.. gisteravond wedstrijden gespeeld en lag om 1.00 u pas in bed. Maar wel de 1e prijs gewonnen, dus ben supertrots!
mimpje ben benieuwd hoe het gaat!! hopelijk hebben de weeen doorgezet.

hier een goede nacht gehad. 23.00 - 6. 45. Alleen 's morgens wil ze dan gewoon niet meer slapen. Na de voeding begint ze ongeveer na een half uurtje kletsen en knuffelen te gapen en leg ik haar in bedje. Daar 'kletst' ze dan nog even verder, en gaat dan liggen staren. Maar slapen doet ze niet. pas om kwart over 9 valt ze in slaap. Nadat ze even flink heeft gehuild. Dan is ze dus toch moe. Vreemd hoor.

Om 11 uur moeten we naar het cb. Twijfel nog of ik haar voor of na de tijd zal voeden. Denk voor de tijd eventjes en dan als we terugkomen nog even. Kan ik haar even 'troosten' na de prikken.

Dan afwachten wanneer de dokter belt. Hopelijk is de uitslag goed en kan ik er ook snel vanaf worden geholpen.
wauw goed hoor missc!
Hi Teddy, lastig inderdaad.. Dacht dat baby's alleen 's avonds zo'n 'huilmomentje' hadden.

Succes straks met de prikjes op het cb!

BABYNIEUWS!!

hoera, mimpje is vanmorgen bevallen van een zoon!!!

alles gaat goed

mimpje en mimpjeman, van harte gefeliciteerd met jullie ventje!!

Joehoe!!!!!!!!!!!!!!

Mimpje en Mimpjeman, van harte gefeliciteerd met jullie zoon, geweldig!!!

Jobje, you're next in line hihihi
Mimpje en Mimpjeman GEFELICITEERD!!!! met de geboorte van jullie zoon!!!

Jobje, you're next! Spannend he?!
och arme meisje heeft vanmorgen haar prikken gehad. Ze heeft even heel hard gehuild, maar tijdens het aankleden lachte ze alweer. Nu ligt ze in diepe slaap.

ben vergeten te vragen over het zwemmen...dom
GEFELICITEERD mimpje en mimpjeman

Weer een jongen bij in de lijst, werd tijd

Hallo iedereen, tot later!
Oef Teddy, dat heb je ook weer achter de rug, die prikken. Zielig!

Nog niets gehoord van de ha?

Ik ga even lunchen, tot later!
nee missc, nog niets gehoord. Heb vanmorgen zelf al even gebeld, maar toen was de uitslag nog niet binnen.
HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mimpje en Mimpje man van harte gefeliciteerd!!!!

Weten we een naam en of alles goed gaat?? Tot later!
had sms van floortje. daarin stond alleen dat alles goed was. naam heeft ze al eens genoemd op de mail.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven