Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
Alle reacties Link kopieren
potver, mijn favoriete vaper doet ineens niets meer, geen streepje...nada
die ik wilde bestaat al...
Hé, dat is vervelend, Attribuutje. Heb je alles al uit elkaar gedraaid en goed droog gemaakt?
Nee, eigenlijk niet. Deed het gewoon, even in tas gehad en ineens helemaal niets meer. Dat wordt even poetsen dan...
die ik wilde bestaat al...
attribuutje schreef:
15-03-2019 06:53
Nee, eigenlijk niet. Deed het gewoon, even in tas gehad en ineens helemaal niets meer. Dat wordt even poetsen dan...
Is het probleem al verholpen of is 'ie echt stuk?
Balen als dat gebeurt, hopelijk heb je dan een reserve.
Sinds een week begonnen met de Justfoq q16 en geen sigaret meer gerookt 🎉 vandaag alle bladzijdes hier gelezen, jammer dat er niet meer geschreven wordt. Zijn jullie allemaal nog wel aan het roken met de e-sigaret of gaat het op den duur vervelen?
Het zelf maken van liquid lijkt me ook wel wat maar moet me dan eerst beter inlezen. Rook nu UK tabak met een beetje pepermunt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven