Werkt product x echt? (Deel 2)

maandag 22 januari 2018 om 08:41
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
maandag 11 maart 2019 om 12:19
Leuk thanks ik ga kijken, Tigi is wel 2 keer zo duur maar alles beter dan knippen....Pinda-Kaas schreef: ↑08-03-2019 16:44Heb je biosilk al geprobeerd turquasi? Is aan de prijs maar ik ben er echt nog steeds altijd heel blij mee
Ik gebruikte vroeger ook een heel fijn product van Tigi, mee gestopt toen ik van kapper wisselde maar zou dat zou weer kopen. Zal even opzoeken welke dit was en of het nog verkrijgbaar is.
Edit: volgens mij de superstar blowdry lotion
Nu nog even de revair opzoeken.
Bol heeft de spray versie nog trouwens MGeller; https://www.bol.com/nl/p/l-oreal-paris- ... oductTitle ook tegen een hogere prijs maar ik weet niet hoe wanhopig je bent

Lorem Ipsum
maandag 11 maart 2019 om 14:40
turquasi schreef: ↑11-03-2019 12:19Leuk thanks ik ga kijken, Tigi is wel 2 keer zo duur maar alles beter dan knippen....
Nu nog even de revair opzoeken.
Bol heeft de spray versie nog trouwens MGeller; https://www.bol.com/nl/p/l-oreal-paris- ... oductTitle ook tegen een hogere prijs maar ik weet niet hoe wanhopig je bent![]()
Ondertussen niet meer leverbaar; ik was iig happig genoeg om er meer voor te willen betalen dan bij Kruidvat

Ben benieuwd of je nu ook de Revair wil

maandag 11 maart 2019 om 15:19
Ik kwam er vandaag achter dat mijn o zo geliefde BB cream van Vichy eruit is! Boehoe en ik kan hem nergens meer vinden in de lichtste kleur
Moet ik weer opnieuw die zoektocht gaan doen naar de ideale creme...
Hier baal ik altijd zo van.
Edit: toch nog een site gevonden die hem nog had. Nu uit Belgie laten overkomen. Voorlopig kan ik weer vooruit!

Edit: toch nog een site gevonden die hem nog had. Nu uit Belgie laten overkomen. Voorlopig kan ik weer vooruit!
maandag 11 maart 2019 om 15:58
maandag 11 maart 2019 om 16:03
Vind het een geweldig lief aanbod, maar met verzendingskosten van NL naar BE erbij wordt het denk ik wel een dure grap, geloof dat ik daar net niet wanhopig genoeg voor ben

Maar dank je voor de geste

maandag 11 maart 2019 om 21:00
Ik heb bol even op NL gezet en daar is ie inderdaad wel nog verkrijgbaar, maar krijg ik melding "LOréal Paris Studio Line Hot & Smooth Haarspray - 200 ml - Gladmakend" uit de bestelling kan helaas niet geleverd worden in het land van je bezorgadres. Geef een bezorgadres in een ander land op, of verwijder het artikel uit het winkelwagentje. Tip: Door in de account instellingen de landvlag op jouw land te zetten, zie je alleen artikelen die wel in jouw land leverbaar zijn."

maandag 11 maart 2019 om 21:36
Die laatste heb ik. Prijzig inderdaad, maar echt heel fijn. Zo'n product gebruik je dagelijks en moet wat mij betreft dus aan wat eisen voldoen :ainne schreef: ↑11-03-2019 11:24Oh die ga ik ook even googlen Heidebloemie. Wat dat betreft heb ik ook best een aantal miskopen gedaan! De ergste was nog wel de mineral screen van Beautykitchen. Hahaha, spiiiierwit gezicht en superplakkerig.
Clinique Cityblock bevalt me tot nu toe nog het beste denk ik, da's SPF40 en werkt ook heel goed als een primer. Maar ook niet echt goedkoop en wat je zegt, het gaat er nog best hard door. Paula's Choice heeft ook een fijne moisteriser met SPF 50, maar ook die was €38 en dat vind ik gewoon best prijzig.
- geen witte waas
- niet plakkerig
- snel intrekken
- genoeg hydrateren (dus niet te veel en niet te weinig)
- sommige spf crème prikt in mijn ogen (en nee, ik smeer hem niet ín mijn ogen, maar prikt toch ). Deze niet.
Dat alles, plus kortingsacties in de gaten houden, maakt die crème voor mij echt een blijvertje. Zomer en winter.
vrijdag 15 maart 2019 om 07:12
Ik heb iets gevonden!!
In de DM drogist in Duitsland
Het is een dupe van de Olplex behandeling voor het haar, meer glans langer houdbare kleuren, stevigheid en glans!!
De Olaplex kost ongeveer 80 bij de kapper... de dupe.. 3,95
https://pin.it/unpa34smf2rl7c
Ik heb het gisteren door mijn casting L’Oréal gedaan en echt wowww wat een kleur en glans
In de DM drogist in Duitsland
Het is een dupe van de Olplex behandeling voor het haar, meer glans langer houdbare kleuren, stevigheid en glans!!
De Olaplex kost ongeveer 80 bij de kapper... de dupe.. 3,95
https://pin.it/unpa34smf2rl7c
Ik heb het gisteren door mijn casting L’Oréal gedaan en echt wowww wat een kleur en glans
Als je wint heb je vrienden...
vrijdag 15 maart 2019 om 08:48
Nou, dat bestellen is dus niet gelukt.helena2 schreef: ↑11-03-2019 15:19Ik kwam er vandaag achter dat mijn o zo geliefde BB cream van Vichy eruit is! Boehoe en ik kan hem nergens meer vinden in de lichtste kleur![]()
Ik had er 4 besteld, betaald, zelfs een verzendbevestiging gekregen met een tijd dat ze zouden bezorgen.
Kreeg ik gister een mail dat ze het geld terugstorten omdat het niet meer leverbaar is. Boehoeeeee....
vrijdag 15 maart 2019 om 10:45
Volgens mij is ie vernieuwd.
De tube is anders.
https://www.leef.nl/vichy-idealia-bb-cream-light.html
De tube is anders.
https://www.leef.nl/vichy-idealia-bb-cream-light.html
vrijdag 15 maart 2019 om 11:12
Thanks voor de tips, maar apotheek heeft niks meer. En ik heb Vichy geappt: de light is eruit. En de medium gaat ook uit, al is die nog te koop.
Die bestel ik dan maar een paar.
En er komt geen nieuwe bb cream.
Ze hebben wel de gekleurde dagcreme nog. Maar deze was zo fijn! En dat er een SPF 25 inzat was ideaal, aangezien ik vitiligo heb in mijn gezicht.
Ik vind dat ze minstens een half jaar vantevoren een mail moeten sturen met wat er verandert of eruit gaat. Dat is toch niet teveel gevraagd voor je vaste klanten? Ik krijg ook genoeg reclame van ze.
Zo. Nu ben ik klaar met mopperen.
Ze hebben wel de gekleurde dagcreme nog. Maar deze was zo fijn! En dat er een SPF 25 inzat was ideaal, aangezien ik vitiligo heb in mijn gezicht.
Ik vind dat ze minstens een half jaar vantevoren een mail moeten sturen met wat er verandert of eruit gaat. Dat is toch niet teveel gevraagd voor je vaste klanten? Ik krijg ook genoeg reclame van ze.
Zo. Nu ben ik klaar met mopperen.

vrijdag 15 maart 2019 om 11:36
vrijdag 15 maart 2019 om 12:13
Thanks! Ik ga sjors en stacy eens mailen. Ik heb eigenlijk nog nooit zoiets besteld op marktplaats. Ik vertrouw dat nooit. Waarom zou je zoiets verkopen voor ver onder de normale verkoopprijs? Maar nood breekt wetEmma95 schreef: ↑15-03-2019 11:36En deze dan
https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-t ... ousPage=lr

zondag 17 maart 2019 om 11:13
Ik mopper nog ff door, want kwam er van de week achter dat 'mijn' BB (van dr. Brandt) uit t assortiment is. Vreselijk. Had die al jaren en jaren heel blij mee. In de Douglas was nog een alternatief van Smashbox, maar, zei t meisje, die gaat er ook uit.helena2 schreef: ↑15-03-2019 11:12Thanks voor de tips, maar apotheek heeft niks meer. En ik heb Vichy geappt: de light is eruit. En de medium gaat ook uit, al is die nog te koop.
Zo. Nu ben ik klaar met mopperen.![]()
Zo te horen is de BB hype klaar en gaat t tegelijkertijd overal eruit. Of nou Ja, drie merken maakt nog geen patroon maar vind t wel opvallend. Zullen we elkaar op de hoogte houden van onze zoektocht naar vervanging?
zondag 17 maart 2019 om 11:46
Ja graag Piratesse! Die zoektocht kan lang zijn.
Zo irritant, ik heb ook een abonnement op producten die ik al jaren gebruik en in ene uit de collectie gaan. Vervangers zoeken is, ondanks grondig onderzoek, een dure hobby. Ik vind het een stómme hobby.
Waar ik nog steeds geen vervanger voor heb is Barely There Sheer Matte Tint van Paula's Choice. Het was een gekleurde dagcréme met SPF (alsnog een gewone SPF eronder) maar ik gebruikte het als foundation, dekte net mooi licht, geen geverfd hoofd.
Als opvolgers geprobeerd: bareMinerals Complexion Rescue, NARS Pure Tinted Moisturizer, Elta MD Lightly tinted facial sunscreen. Nou, alledrie in de la.
Ik weet het niet hoor, het zal wel goed spul zijn maar op mijn droge, overgevoelige, soms met eczeemplekjes, vaak schilferende huid is het geen combi. Wat ik er ook wel of niet ondersmeer. Als het gaat pillen heb ik het al helemaal gehad.
Dusssss, iemand hier een tip?!
Zo irritant, ik heb ook een abonnement op producten die ik al jaren gebruik en in ene uit de collectie gaan. Vervangers zoeken is, ondanks grondig onderzoek, een dure hobby. Ik vind het een stómme hobby.
Waar ik nog steeds geen vervanger voor heb is Barely There Sheer Matte Tint van Paula's Choice. Het was een gekleurde dagcréme met SPF (alsnog een gewone SPF eronder) maar ik gebruikte het als foundation, dekte net mooi licht, geen geverfd hoofd.
Als opvolgers geprobeerd: bareMinerals Complexion Rescue, NARS Pure Tinted Moisturizer, Elta MD Lightly tinted facial sunscreen. Nou, alledrie in de la.
Ik weet het niet hoor, het zal wel goed spul zijn maar op mijn droge, overgevoelige, soms met eczeemplekjes, vaak schilferende huid is het geen combi. Wat ik er ook wel of niet ondersmeer. Als het gaat pillen heb ik het al helemaal gehad.
Dusssss, iemand hier een tip?!
zondag 17 maart 2019 om 12:43

zondag 17 maart 2019 om 15:48
Geprobeerd:
Tinted moisturizer van Laura Mercier. Zelden zoveel goede reviews gelezen en op mijn hoofd werd 't een vieze vette bende.
BB cream van Bobbi Brown: uitslag
BB cream van Guerlain: uitslag
BB cream van Clinique: geen uitslag, kreeg de kleur niet goed (Clinique wordt altijd perzikkleurig bij mijn hoofd)
Nu op hoofd:
Rechts, CC cream van Chanel: IEUW. Mega-poriën en ik voel een jeuk opkomen
Links, BB cream van Smashbox, kleur is ietwat licht, géén jeuk en 't ziet er rustig uit, maar dekking is wel heel miniem.
Wie van jullie zei 'dure hobby'? Nou inderdaad
.
Had een foundation van Guerlain geprobeerd, kreeg ook bij deze uitslag. ICI Paris wilde m niet terugnemen want gebruikt. Ik zit nu met een niet functionerend product. Eigenlijk raar toch? Makeup kopen is dus volledig op eigen risico. Gek.
Tinted moisturizer van Laura Mercier. Zelden zoveel goede reviews gelezen en op mijn hoofd werd 't een vieze vette bende.
BB cream van Bobbi Brown: uitslag
BB cream van Guerlain: uitslag
BB cream van Clinique: geen uitslag, kreeg de kleur niet goed (Clinique wordt altijd perzikkleurig bij mijn hoofd)
Nu op hoofd:
Rechts, CC cream van Chanel: IEUW. Mega-poriën en ik voel een jeuk opkomen
Links, BB cream van Smashbox, kleur is ietwat licht, géén jeuk en 't ziet er rustig uit, maar dekking is wel heel miniem.
Wie van jullie zei 'dure hobby'? Nou inderdaad

Had een foundation van Guerlain geprobeerd, kreeg ook bij deze uitslag. ICI Paris wilde m niet terugnemen want gebruikt. Ik zit nu met een niet functionerend product. Eigenlijk raar toch? Makeup kopen is dus volledig op eigen risico. Gek.
zondag 17 maart 2019 om 17:16
Een aantal producten waar ik zelf razend enthousiast over ben qua uitkomst
Marc Inbane tanning spray - geen vlekken, werkt ook direct dus je kunt hem ook nog even snel op je benen sprayen voor je de deur uitgaat.
Ritalash wimperserum - Kost wat maar de wimpers van mijn beste vriendinnetje moeten inmiddels zelf al bijna naar de kapper
Big zeezoutshampoo van Lush - alsof je een dagje naar het strand bent geweest
Ik ben alleen zelf nog opzoek naar een middeltje wat je kunt opsmeren tegen puistjes wat écht werkt, slakkengel/blarenpleisters etc. allemaal al eens geprobeerd
Marc Inbane tanning spray - geen vlekken, werkt ook direct dus je kunt hem ook nog even snel op je benen sprayen voor je de deur uitgaat.
Ritalash wimperserum - Kost wat maar de wimpers van mijn beste vriendinnetje moeten inmiddels zelf al bijna naar de kapper
Big zeezoutshampoo van Lush - alsof je een dagje naar het strand bent geweest
Ik ben alleen zelf nog opzoek naar een middeltje wat je kunt opsmeren tegen puistjes wat écht werkt, slakkengel/blarenpleisters etc. allemaal al eens geprobeerd