Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Betty_Slocombe schreef:
15-03-2019 18:42
Ik vind King Louiejurken leuk. Het is dat ik er te skeer voor ben, maar anders had ik een hele kast vol. En dameslaarzen met een middelhoge, verstandige hak.
En het dan gek vinden dat wij kunnen zien dat je op het platteland woont :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
15-03-2019 18:39
+ de King Louie jurk :biggrin:
Mag ik mijn uggs en Shabbies wel houden?
SallySpectra* schreef:
15-03-2019 18:53
Doe maar niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
15-03-2019 18:44
En het dan gek vinden dat wij kunnen zien dat je op het platteland woont :proud:
Ik zeg toch net dat ik er te armlastig voor ben. As we speak draag ik een jurk van de Aldi. En een pyjamabroek. Wat de collectant van Amnesty International vreemd vond, maar goed, die durfde natuurlijk niets te zeggen, want dit is nu eenmaal mijn vrijheid van meningsuiting.
Nouschi schreef:
15-03-2019 18:39
+ de King Louie jurk :biggrin:
Die jurk rijdt over het algemeen niet in de weg en haalt geen levensgevaarlijke stunts uit. dus die mag ze houden.
Betty_Slocombe schreef:
15-03-2019 18:54
Ik zeg toch net dat ik er te armlastig voor ben. As we speak draag ik een jurk van de Aldi. En een pyjamabroek. Wat de collectant van Amnesty International vreemd vond, maar goed, die durfde natuurlijk niets te zeggen, want dit is nu eenmaal mijn vrijheid van meningsuiting.
Ahaaa, daarom zei die van gisteren niets.
Betty_Slocombe schreef:
Thuis kan dat prima natuurlijk. Lekkere Uggs eronder :devil:
SallySpectra* schreef:
15-03-2019 18:53

Alleen je Shabbies.
Bakfietsen vind ik echt ondingen. Ik had gewoon een damesfiets met zitjes.
Betty_Slocombe schreef:
15-03-2019 18:59
Bakfietsen vind ik echt ondingen. Ik had gewoon een damesfiets met zitjes.
Ik ook vroeger.
Betty_Slocombe schreef:
Waarschijnlijk was hij zo onder de indruk van jouw outfit dat hij sprakeloos was. Zo van wow ik wou dat meerdere vrouwen zich zo kleden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik kon helaas niet voorkomen om iemand te staffen in het topic over de aanslag in Nieuw-Zeeland...
Parelsnoer schreef:
15-03-2019 21:29
Ik kon helaas niet voorkomen om iemand te staffen in het topic over de aanslag in Nieuw-Zeeland...
Waarom?
Jawlensky schreef:
15-03-2019 21:32
Waarom?

Excessief en hinderlijk off topic.
Parelsnoer schreef:
15-03-2019 21:40
Excessief en hinderlijk off topic.
Totaal niet!!!

Bepaal jij dat?
Parelsnoer schreef:
En u is sinds vandaag reeds lid.

Er is er maar een vervelend in dat topic.....
Parelsnoer schreef:
Ik kon helaas ook niet voorkomen om jou te staffen in dit topic wegens ongewenst forumgedrag. Je probeert Willem alleen maar een ban aan te naaien. Ik ben geen fan van Willem, maar dit slaat echt nergens op,
willem1959 schreef:
15-03-2019 22:00
Hallo moderator.
In het topic 'Aanslag Nieuw Zeeland ' probeer ene Parelsnoer mij een ban aan te smeren door mijn berichten te staffen (wordt explicief vermeld in het napraat-topic) als waren ze off-topic.
Dat zijn ze natuurlijk niet en ik kreeg wat dat betreft bijval van oudebaas.

Omdat ik niet van staffen hou reageer ik even op deze open manier. Ik vind het hemeltergend dat iemand er bewust op aanstuurt iemand in het algemeen en mij in dit geval in het bijzonder een waarschuwing cq ban aan te smeren.

Ik heb op deze manier geen zin meer in het bewuste topic te reageren. Zoveel vijandelijk gedrag is niet aan mij besteed.

Wat ik wel graag wil weten is wat jullie in zo'n geval doen. Ik vraag niet om een waarschuwing richting parelsnoer, wel om een antwoord hoe jullie zulk in mijn ogen onsportief gedag aanpakken.
Zo eens! Ik wilde je al komen waarschuwen dat je gestaft bent.
Ik heb al gereageerd in het Mod topic.
Dank.
Parelsnoer schreef:

Nieuwe Nick tijdens je ban?
KaleKip schreef:
15-03-2019 22:05
Ik kon helaas ook niet voorkomen om jou te staffen in dit topic wegens ongewenst forumgedrag.
:rofl:
willem1959 schreef:
15-03-2019 22:07
Ik heb al gereageerd in het Mod topic.
Dank.
Ik wilde je net aanpingen om je te waarschuwen en toen zag ik je post in het modtopic.
Heel correct en netjes!
yasmijn schreef:
15-03-2019 21:52
Totaal niet!!!

Bepaal jij dat?

Anders zou ik niet staffen.
KaleKip schreef:
15-03-2019 22:05
Ik kon helaas ook niet voorkomen om jou te staffen in dit topic wegens ongewenst forumgedrag. Je probeert Willem alleen maar een ban aan te naaien. Ik ben geen fan van Willem, maar dit slaat echt nergens op,
Ik vind dit oprecht hartverwarmend.
Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, je mag elkaar raar vinden, maar je hebt je hart op de goede plaats. Zonder tegenstellingen geen discussie. Ga er of tegenin of negeer elkaar.
Ik haat dat geniepige staffen.
willem1959 schreef:
15-03-2019 22:11
Ik vind dit oprecht hartverwarmend.
Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, je mag elkaar raar vinden, maar je hebt je hart op de goede plaats. Zonder tegenstellingen geen discussie. Ga er of tegenin of negeer elkaar.
Ik haat dat geniepige staffen.
Ik ook. En om niks. Parelsnoer wil daar op dat topic even het verloop bepalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven