Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 16 maart 2019 om 12:25
Kun je ook een ban krijgen wegens een te slechte grap? Ik wilde in dit topic een opmerking maken dat paarden altijd zo'n lang gezicht trekken maar ik durf niet.
zaterdag 16 maart 2019 om 12:27
zaterdag 16 maart 2019 om 12:29
Of hij is anders behandeld dan zijn zus, de opvoeding hoeft natuurlijk niet precies gelijk te zijn geweest.charlottew88 schreef: ↑16-03-2019 12:13Mijn neef is een prins qua zijn gedrag. Hij vind dat het hele universum om hem moet draaien. Hij stampvoet zelfs als iemand zich niet aan zijn schema aanpast. Zijn moeder heeft hem altijd als God behandeld. Hem tegenspreken was taboe. Nu is hij 53 en is zeer verongelijkt als iemand het niet met hem eens is. Helaas voor hem is het zo dat niet de hele wereld zich aan hem aanpast(waaronder ik).
Zijn zus is heel anders vertoont totaal geen prinsessengedrag. Dus het ligt niet aan de opvoeding denk ik maar aan zijn karakter.
Als je het mij vraagt speelt karakter wel een grote rol hoor, daar niet van.
zaterdag 16 maart 2019 om 12:32
Dit is ook weer een pareltje: overig/anders-vertiliteit/list_messages ... #p29706948
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 16 maart 2019 om 12:33
Geen idee wat die nou wil, nogal een wollig gedoe.Oudblond schreef: ↑16-03-2019 12:32Dit is ook weer een pareltje: overig/anders-vertiliteit/list_messages ... #p29706948
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 16 maart 2019 om 12:54
Alleen op Viva wordt gedrag 1-op-1 toegeschreven aan opvoeding.charlottew88 schreef: ↑16-03-2019 12:13Mijn neef is een prins qua zijn gedrag. Hij vind dat het hele universum om hem moet draaien. Hij stampvoet zelfs als iemand zich niet aan zijn schema aanpast. Zijn moeder heeft hem altijd als God behandeld. Hem tegenspreken was taboe. Nu is hij 53 en is zeer verongelijkt als iemand het niet met hem eens is. Helaas voor hem is het zo dat niet de hele wereld zich aan hem aanpast(waaronder ik).
Zijn zus is heel anders vertoont totaal geen prinsessengedrag. Dus het ligt niet aan de opvoeding denk ik maar aan zijn karakter.
De rest van de wereld weet allang dat dat veel genuanceerder ligt.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 16 maart 2019 om 13:20
Ja hij werd en wordt wel veel meer op een voetstuk geplaatst dan mijn nicht.Asteraceae schreef: ↑16-03-2019 12:29[Of hij is anders behandeld dan zijn zus, de opvoeding hoeft natuurlijk niet precies gelijk te zijn geweest.
Als je het mij vraagt speelt karakter wel een grote rol hoor, daar niet van.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 17 maart 2019 om 08:40
Ik vroeg me ook al af of er geen max. is aan het aantal topics die je mag openen in een bepaalde tijd
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
zondag 17 maart 2019 om 11:58
Ik heb als kleuter al geleerd dat iemand buitensluiten niet aardig is en die 2x per jaar dat Cynthiao komt raaskallen, raaskal ik gewoon even terug
zondag 17 maart 2019 om 12:00
Pipistrello schreef: ↑17-03-2019 11:58Ik heb als kleuter al geleerd dat iemand buitensluiten niet aardig is en die 2x per jaar dat Cynthiao komt raaskallen, raaskal ik gewoon even terug![]()
Je vindt het gewoon lekker:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zondag 17 maart 2019 om 12:12
Vermoeiend hè, de hele tijd op je tenen lopen.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zondag 17 maart 2019 om 21:12
zondag 17 maart 2019 om 21:14
Gewoon kansloos. Ik heb volgens mij een paar dagen geleden heel helder uitgelegd waar het anders denken in zit. Te dom om te lezen wat er wel staat, want te deuk met eigen angsten en vooroordelen.Marana-- schreef: ↑17-03-2019 21:12Begrijpend lezen is echt heel moeilijk he? En vroeguh was Viev nog voor vrouwen met lef, er komen nu steeds meer preutse gevallen geloof ik. Inclusief oordelen over anderen die wel naaktfoto's van exen in vergeten mapjes op de pc hebben staan, of meer dan 1 bedpartner hebben gehad.
zondag 17 maart 2019 om 21:15
zondag 17 maart 2019 om 21:17
Ik vind het gek dat de ander zich van zijn verleden moet ontdoen òf àlles vertelt. Hoe kan een mens nou alles vertellen?Betty_Slocombe schreef: ↑17-03-2019 21:15Ik vind het wel verfrissend: ik heb jarenlang gedacht dat ik een truttebol was, maar dat blijkt best mee te vallen.
Tegelijkertijd ook vreemd, al die mensen die in een nieuwe relatie gaan doen alsof alles voor het eerst is, alsof ze niet mede zijn zoals ze zijn vanwege hun verleden.
En waarom zou een mens alles willen weten? ‘Nee, de minnaar die ik voor jou had is echt veeeeele malen beter’. Of mag je dan wel weer liegen?
zondag 17 maart 2019 om 21:18
Je kunt nooit alles vertellen, bovendien zijn mensen die graag alles over zichzelf vertellen in mijn beleving heel vervelend.
En zoals mijn opa altijd zegt: alles weten maakt niet gelukkig.