Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

party, ik heb de 'roze agenda' in gebruik genomen
Alle reacties Link kopieren
Kath,je hebt me door...broer op mijn schouder,mijn snotneus in zijn haren...Niemand die het zag

Gw,ik moet ook nog mijn banden laten verwisselen,maar door luiheid is het er nog niet van gekomen.Ben nu blij.Wacht nog wel een weekje of 2.Baat het niet,schaad het niet...
Ik heb trouwens wel een roze agenda op mn telefoon, maar die slaat helemaal nergens op! Die zegt iedere maand weer dat ik zwanger ben Hij kent maar drie gradaties: eisprong, zwanger, menstruatie. Dus de dagen dat ik volgens hem geen eisprong heb en niet ongesteld ben, zou ik zwanger zijn?!?! Ammehoela.

Welkom terug welcome back Annika!! Leuk gehad??

Ik moet de deur uit, heb de hele middag afspraken, dus tot laaaater.
Marriss,er zit maar éen ding op....aanklagen dat bedrijf(nokia,samsung??)Emotioneel helemaal naar de klote,en dat door een 'ROZE' agenda
Hallo!

Ook hier is het snert weer, het regent de hele dag al, nu is het net even droog.. Niets aan, kom maar op met dat lente weer!

WBM : hoe was het vandaag? Ben wel erg benieuwd!!

Husky: Balen dat je zo misselijk bent! Ik heb het ook echt een paar weken gehad, van de gedachte aan eten alleen al werd ik al misselijk! En als ik in een supermarkt liep en eten zag, ging ik bijna over mijn nek. Ik heb niet echt een truukje gevonden dat echt hielp, ja, thee met suiker hielp wat.(drink normaal zonder suiker) Hopelijk gaat het snel beter!!

Marriss: ik heb ook net pas ET voor het eerst gezien.. Dus je valt mee.. haha.. ik vind het zelf niet echt een kinderfilm, moest zelf al zo hard huilen... nou ja, misschien heb je daar wat minder last van als je nog erg jong bent..

Hopen dat de ongesteldheid niet door zet! Maar ja, mocht je niet zwanger zijn, is het natuurlijk wel fijn dat je nu wel ongesteld wordt..

En hoe is het bij Yaya?

Annika: welkom thuis! Heb je het leuk gehad?

Becky: ik zou het me niet teveel aantrekken hoor. dat heb je nou eenmaal op internet, dingen komen soms niet zo over als je ze bedoelt.. En je hebt je excuus een paar keer aangeboden toch? Meer kan je niet doen.. Ik vond het er niet eens zo raar staan.. Maar ja, het blijven gekke dingen die hormonen..

Nou, ik ga maar weer eens aan het werk zo..

Werkse iedereen!
WTF is een roze agenda?? heb ik die ook??
He meiden,

Ik moet zo....dank je wel voor jullie lieve woorden allemaal! Ga over een kwartiertje ongeveer weg

En sorry, ik heb me er niet mee bemoeid, maar nu moet me toch even wat van het hart....wat een gezeik allemaal zeg....sorry hoor! Als Becks het nou anders zou doen mag ze dat toch zeggen? Ik snap werkelijk waar niet waar Charlotte zich zo druk om maakt, en dat is dus niet lullig bedoeld Charlotte, maar kom op he. Binnen 12 weken je kamertje afhebben voelt voor mij ook als de goden verzoeken....maar dat komt omdat bij mij allemaal net ff anders is gelopen....ieder zn ding toch?

Vond t juist zo fijn dat ik het geveol had bij jullie allles te kunnen zeggen ipv alles te moeten nuanceren enz...

Hoop niet dat jullie nu ook boos op mij zijn, maar heb dus even geen zin om te nuanceren....
t zal wel
Zo....ik ben het weer kwijt!!! :-)
t zal wel
Nou bemoei je er maar lekker mee allemaal.

Dit slaat echt nergens op dat iedereen zich er nu mee bemoeid!

Kath: Dank je wel, jij snapt het!!

Yaya: Nogmaals bedankt voor je mailtje en je begrip daarna!!
Balen Mariss en Yaya van die onduidelijkheid bij jullie: hopen dat jullie snel of positief testen of ongesteld worden. Dit vage gedoe is niets! Stekte meiden!

voor Polleke en rainbow en GW

Fanatic: o, wat zul je geschrokken zijn zeg. Maar het komt erg veel voor hoor in begin zwangerschap: beetje bruin of roze 'bloed'.

Succes morgen bij de gynaecoloog party: ik hoop dat het hartje gaat horen! Heel bijzonder, dus je mag lekker janken hoor. Zou ik ook doen!

Londen was fijn! Super mooi weer en veel gezien en gekocht . Alleen gister klote terugreis! We kwamen met de dagboot: wat een verschrikkelijk lang saai stuk! Daarna nog 6 1/2 uur treinen, doordat Utrecht CS onbereikbaar was door ontspoorde goederentrein. Totaal 18 uur over terugreis gedaan: zooo gaar toen we thuiskwamen! Vandaag nog lekker dagje vrij. Beetje aanrommelen, opruimen, wasjes doen etc.
sorry charlotte, ik wil me d'r niet mee bemoeien maar ik vind dat je nu wel heel erg overreageert.

MIjn moeder zei vroeger ook al, als je vriendje in de sloot sprint spring jij er toch ook niet in? Is toch normaal dat niet iedereen hetzelfde doet en het zelfde denkt?

En ik hoop niet dat iemand zich nu gaat in houden/niets meer durft te schrijven. Ik zie het hier toch ook echt als een uitlaatklep.
GW: Dit is dus precies de reden dat ik me even terug trek.

Alleen kan er gewoon slecht tegen dat iedereen er ook nog even zn ongezouten mening over moet geven terwijl jullie best weten dat ik daar helemaal niet tegen kan op het moment.

Maar zoals ik zei: Jullie moeten gewoon doorgaan en je eigen mening vertellen, dat is je goed recht, daar ben ik het zeker mee eens, maar ik kan er even niet tegen.

Dit is iets voor mezelf, dus ik heb er liever ook geen reacties meer over.

Dat ik hier niet meer zal zijn zullen velen niet leuk vinden, maar geloof me, dit is het beste voor mij.

Er zijn teveel redenen voor mij om op te noemen nu waarom ik zo reageer, en ik ga het echt niet allemaal nog een keertje uitleggen.

Laten we het er maar op houden dat ik me echt SUPER kloten voel.

Daarentegen hoop ik wel dat jullie ook snel zwanger zijn, en degene die zwanger zijn een goede zwangerschap mogen hebben.

Het ga jullie goed.
Charlotte, ik begrijp best dat je je gekwetst voelt hoor. Maar je kiest er zelf wel voor hoe je ermee omgaat.. Becky bedoelde er geen kwaad mee en heeft sorry gezegd, meer kan ze niet doen. Dat het bij jou gevoelig ligt snap ik best, maar daar kan zij niets aan doen. Dat is jouw eigen stukje.. Het is niemands bedoeling jou te kwetsen.. Laten we gewoon verder gaan, en neem nou maar aan dat er geen kwaad mee bedoeld werd, ok?

En even over het feit dat iedereen zich ermee bemoeid: dat is heel begrijpelijk als er over gesproken wordt. We kunnen het wel negeren, maar dat lost ook niks op.

Dus, kom weer gezellig meekletsen, of neem nog even afstand, beide is goed, maar hou het feit dat je gekwetst bent bij jezelf en leg niet die verantwoordelijkheid bij een ander neer.. Ik zou het erg fijn vinden als je weer mee kwam kletsen!

Annika, jeetje wat een ellende,die terugreis! Ha ha, alsof je uit Azie terug moest komen! Maar lekker geshopt dus! Vind t ook een erg leuke shopstad!

Party, zie je broertje helemaal verbaasd in zijn haar strijken, met al jouw snot erin.. Huh..?

Nou, ik ga eens een leuk verfje in mijn haar gooien.. Ach, ondanks t weer is t toch lente, niet?
Zo, en nu is het echt afgelopen dat gezeik hier hoor!

Charlotte, als je geen zin hebt of wat dan ook om hier meer mee te kletsen dan moet je dat niet meer doen. Becky heeft haar excuses aangeboden (wat in mijn ogen al niet nodig was want ze vertelde er al bij dat het haar mening was en dat ze het niet gemeen bedoelde).

Maar, nu ga je zelf ook door met 'kinderachtig" gedrag door mensen persoonlijk aan te spreken. Kath door haar extra te bedanken omdat zij jou begrijpt (ondanks dat ze hetzelfde zegt als Becky maar dan in ander taalgebruik) en Yaya voor haar mail. En dan niet te vergeten het feit dat je Becky hebt verwijdert als vriendje. Mogen we nu straks ook niet meer op de hyves omdat jij de beheerder bent?

Sorry, maar wordt wel een beetje pissig om al dit geneuzel hier. En tuurlijk begrijp ik dat je je klote voelt en daar mag je best over kletsen hier. En als je dat niet wilt ook goed. Maar dit gezeik is nu afgelopen hoor!

Zo, Rainbow heeft gesproken.......!
rainbow30 wijzigde dit bericht op 25-03-2009 14:55
Reden: in alle stress een aantal typfoutjes...
% gewijzigd
Rainbow

En nu klaar....

Ik ben net terug....voor meer info, check de Hyves maar ff!
t zal wel
Oooooh... wat een ladydrama hier... ik zeg er maar even niets op, dat is het verstandigst denk ik...

Met mij gaat het goed, voel me goed, ben blij met alle steun die ik krijg.
wbm, spannend, als ik thuis kom zet ik meteen de computer aan, hier kan ik helaas niet op de hyves.....
Hey dames,

Phoe, ik zag dat het meningsverschil nog steeds aan de gang is en nog niet is uitgesproken.

Rainbow ik vind het niet erg hoor dat ze me naam noemd ookal is dat nergens voor nodig, maar oke. Ik vond het prettig om haar een persoonlijke mail te sturen over de gang van zaken en heb haar ook mijn mening gegeven en die verschilt niet met die van jullie. Wat ze daar mee doet moet ze zelf weten en verder sluit ik me bij Kath aan.

En Becky je hebt genoeg gedaan en ik zou me er maar bij neerleggen. Meer kan je toch niet doen. Maar dat ze je ook als Hyves vriendje verwijderd heeft vind ik ook wel wat abrupt.

Mariss, ik zag dat er bij jou een druppel bloed te zien was. Klinkt misschien gek maar hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Ik wou dat ik het had.

En ook ik heb ET niet gezien dus wereldburger 3 meld zich.

Verder hebben een heleboel van jullie gevraagd of er bij mij al nieuws is en het antwoord is nee. Ik heb nog helemaal niets behalve zere borsten en aan de rechterkant een wat harder buik als rechts.

en had ik trouwens nog wat. Heb ik bij de 9mnd beurs toch van die testen meegenomen. Ik dacht als een echte nederlander zo dat is lekker goedkoop. Wilde ik gaan testen bleken ze feak!! Het was gewoon reclame.

En Fanatic hoe is het met jou?

Liefs yaya
anoniem_79354 wijzigde dit bericht op 25-03-2009 15:29
Reden: was nog niet klaar
% gewijzigd
Yaya met mij gaat het goed hoor, ben nog steeds misselijk vrij, heb wel pijn in mijn borsten en pijn boven mijn playground zodra ik ga liggen (zal de baarmoeder wel zijn) geen bloed meer, eerder lichtbruin/geel drab.. denk dat de grote schoonmaak bezig is binnen in mijn lijf haha

Maar wanneer ga je testen Yaya? Hou je het nog?

Ik ga ook vanmiddag even hyven, onze hyves achtergrond valt teveel op voor hier op de zaak.

Ik heb ET trouwens ook NIET gezien.. al ligt ie al jaren hier op de plank hahaha
Ohw Yaya, bij jou klinkt het wel een stuk spannender dan bij mij hoor!!! En wat idioot dat die testen fake zijn zeg... en daar heb je nog geld voor betaald ook?! Wat een afzetterij zeg. Maar begrijp ik goed dat je wel in de planning had om te gaan testen? In dat geval zou ik zeggen: sjeees naar de winkel voor echten en test!!! Ik heb heeeele goeie hoop voor jou!!

Wbm, ben heeel benieuwd! Kan op mn werk helaas niet op haaifs maar ga direct kijken bij thuiskomst (vriend zal wel denken, zit ze de hele dag achter de pc, kruipt ze er bij thuiskomt weeer direct achter )
Fanatic, rechtsboven in beeld kan je klikken op: toon standaard design. Dan wordt de achtergrond gewoon wit.

De misselijkheid lijkt me heel lastig, ook zo moeilijk om te verbergen voor buitenstaanders...
Fanatic ik hoop dat het niets ernstigs is dat spul wat eruit komt!!! Echt balen!!!
Nou ja gelukkig ben ik niet misselijk dus dat scheelt weer. Alleen gisteren toen zat een collega hier een frituur hap te eten en toen had ik het wel even moeilijk. En als ik boter ruik ga ik ook haast over mijn nek (maar dat deed ik hiervoor ook al)

Ik ga zo even haaaaifen
Mariss, ik heb ze al gehaald hoor de nieuwe testen maar ik wacht toch echt tot het weekend. Dan zou het bijna 2 weken overtijd zijn. Mocht hij dan nog negatief aangeven dan ga ik naar de huisarts. Dan kan het toch niet goed zijn lijkt me!

Bij jou al meer bloed of blijft het spannend.
Ik stel voor dat we geen woorden meer vuil maken aan "de kwestie". 't Is klaar nu...

Annika welkom terug! balen dat de terugreis niet geheel soepeltjes verliep (om het maar even eufemistisch uit te drukken).

Kath, wat voor kleur ga je in je haar doen? Ik heb er voor kerst een kleurspoeling in laten doen (bij de kapper, roodbruinig) en het zit er gewoon nog in! Ik dacht echt dat zoiets heel snel verdwenen zou zijn, maar dat valt dus super mee!

Husky, wat balen voor je! En nu ook nog die vlekjes erbij.

Nou, nu moet ik even posten, want ik heb een uur met een collega gekletst, dus mijn bericht is vast achterhaald

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven