Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 18 maart 2019 om 14:33
Wil je mijn urenstaat graag controleren?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
maandag 18 maart 2019 om 14:33
Jij bent toch eigen baas?
maandag 18 maart 2019 om 14:46
Sterkte, niet leuk om ziek te zijn.the_Wicked_Witch schreef: ↑18-03-2019 14:42Ik heb het memo dat ik mijn ziekmelding ook aan jou door moest geven even gemist, excuus.
maandag 18 maart 2019 om 14:56
Ik kan ook gewoon op mijn werk forummen hoor. Even tussendoor, als ik door de gang loop van afdeling naar afdeling, pauzes, sta te wachten op koffie, tijdens de Admin etc.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 18 maart 2019 om 14:57
JollyRider schreef: ↑18-03-2019 14:36Ja, maar ik dacht, als je je zorgen maakt stel ik je graag gerust![]()
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
maandag 18 maart 2019 om 15:03
Ik ook. Bij deze. Voor langdurig.the_Wicked_Witch schreef: ↑18-03-2019 14:42Ik heb het memo dat ik mijn ziekmelding ook aan jou door moest geven even gemist, excuus.
maandag 18 maart 2019 om 15:17
Het mediator verhaaltje van de week. Ik begrijp dat het niet echt is en mocht het wel zo zijn dat er 'schuilnamen' gebruikt worden. Maar even onthouden dat de mevrouw van deze casus 'Judith' heet is blijkbaar teveel gevraagd. De mediator heeft zo goed geluisterd dat Judith plots Gerda geworden is in zijn advies
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 18 maart 2019 om 15:21
Oudblond schreef: ↑18-03-2019 15:17Het mediator verhaaltje van de week. Ik begrijp dat het niet echt is en mocht het wel zo zijn dat er 'schuilnamen' gebruikt worden. Maar even onthouden dat de mevrouw van deze casus 'Judith' heet is blijkbaar teveel gevraagd. De mediator heeft zo goed geluisterd dat Judith plots Gerda geworden is in zijn advies![]()
Naar aanleiding van jouw berichtje het artikeltje eens gelezen.
Je hebt gelijk joh, heel raar en slordig.
maandag 18 maart 2019 om 15:30
Heb je een linkje? Ik heb een hele andere naam in mijn verhaaltje van de mediator staan.Oudblond schreef: ↑18-03-2019 15:17Het mediator verhaaltje van de week. Ik begrijp dat het niet echt is en mocht het wel zo zijn dat er 'schuilnamen' gebruikt worden. Maar even onthouden dat de mevrouw van deze casus 'Judith' heet is blijkbaar teveel gevraagd. De mediator heeft zo goed geluisterd dat Judith plots Gerda geworden is in zijn advies![]()
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 18 maart 2019 om 15:32
https://www.viva.nl/sex-en-liefde/judti ... -mij-neer/
Ik moet ook geen onzin zitten lezen terwijl ik wacht op een afspraak! Dit soort dingen valt mij meteen op.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 18 maart 2019 om 15:34
Oudblond schreef: ↑18-03-2019 15:32https://www.viva.nl/sex-en-liefde/judti ... -mij-neer/
Ik moet ook geen onzin zitten lezen terwijl ik wacht op een afspraak! Dit soort dingen valt mij meteen op.
Judtih is een moeilukke naam
maandag 18 maart 2019 om 16:28
maandag 18 maart 2019 om 16:28
Zodra mijn leidinggevende dat zou controleren, werk ik geen minuut meer thuis. Nou zit ik tijdens het werk nooit op het forum want dat heb ik geen tijd voor. Maar het hele idee van controleren staat mij nogal tegen sinds ik volwassen ben.
maandag 18 maart 2019 om 16:30
Er zitten daar pareltjescharlottew88 schreef: ↑18-03-2019 16:28Wat wordt er weer ongelooflijk dom gelult door sommigen in het topic over Utrecht.
maandag 18 maart 2019 om 16:46
charlottew88 schreef: ↑18-03-2019 16:28Wat wordt er weer ongelooflijk dom gelult door sommigen in het topic over Utrecht.
MIjn negeerlijst groeit weer gestaag.
maandag 18 maart 2019 om 16:59