De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
dinsdag 19 maart 2019 om 08:42
dinsdag 19 maart 2019 om 09:22
En aan de andere kant juf Ank die appels probeerde te slijten aan de rennende koters.
Ik had eigenlijk graag een shot willen zien van na het rennen waar alle kinderen staan te dringen bij Helma om een roze koek.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
dinsdag 19 maart 2019 om 10:07
dinsdag 19 maart 2019 om 19:14
Ik ook. Helma zat er echt bij van: ok, dit evenement moet even, ik zal mijn plicht doen door fysiek aanwezig te zijn, maar mag ik even passen? At een gevulde koek, legde haar benen op een andere stoel en stak een peuk op. En zat alles aan te kijken met een blik van: OK, dat jullie zo idioot zijn aan dergelijke onzin mee te doen, wil niet zeggen dat ik daar ook warm voor loop... Heerlijk mens.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
woensdag 20 maart 2019 om 11:37
Ze is wel een slecht voorbeeld, met dat roken.
Het wordt tijd dat we daar eens over gaan hebben!
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
woensdag 20 maart 2019 om 11:40
Persoonlijk vind ik het nut van een auto groter dan van roken, maar het feit blijft dat de fietser alleen de nadelen ervan merkt.pejeka schreef: ↑15-03-2019 21:02Ik heb ook geen keuze op de fiets, ik zit een half uur lang op weg naar mijn werk de dampen van de honderden auto's in te ademen die langs me rijden, ik sta bij het verkeerslicht de dampen van drie scooters die naast me en voor me staan in te ademen, en op het laatste stukje op het industrieterrein adem ik de dampen van verschillende bedrijven in. Dus welke keuze heb ik dan, of een ander?
Van mij mag het auto-verkeer ook beperkt worden, er zijn te veel plezierrittjes.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
woensdag 20 maart 2019 om 11:55
haarklover schreef: ↑20-03-2019 11:37Ze is wel een slecht voorbeeld, met dat roken.
Toch niet 'weer' he?!
woensdag 20 maart 2019 om 12:00
woensdag 20 maart 2019 om 16:36
Daar valt toch helemaal geen discussie over te voeren? Iedereen weet dat roken slecht is en dat je dit niet moet doen bij kinderen. Daarom wordt zij zo geprofileerd, goede juf, lekker direct maar rokend.haarklover schreef: ↑20-03-2019 11:37Ze is wel een slecht voorbeeld, met dat roken.
woensdag 20 maart 2019 om 19:21
En hoe krijgen we mensen dan zo ver dat ze voor korte ritjes binnen de stad hun auto laten staan?haarklover schreef: ↑20-03-2019 11:40Persoonlijk vind ik het nut van een auto groter dan van roken, maar het feit blijft dat de fietser alleen de nadelen ervan merkt.
Van mij mag het auto-verkeer ook beperkt worden, er zijn te veel plezierrittjes.
woensdag 20 maart 2019 om 19:38
haarklover schreef: ↑20-03-2019 11:37Ze is wel een slecht voorbeeld, met dat roken.
Is goed, maar niet met mij
woensdag 20 maart 2019 om 19:52
Nee hoor, het is allang bewezen dat mensen die langs drukke verkeerswegen wonen meer problemen hebben met longen en luchtwegen door de verhoogde hoeveelheid aan fijnstof en schadelijke gassen. Mensen die nog nooit gerookt hebben vaak. En denk jij écht dat het gezond is als een fietser naast je bij het verkeerslicht staat en die staat de blauwe walmen uit de uitlaat van jouw auto in te ademen?
woensdag 20 maart 2019 om 20:15
Uitlaatgassen zijn namelijk helemaal geen relevant onderwerp als het gaat over roken. En daarbij als uitlaatgassen zo vervelend zijn dan moet jij als roker extra moeten nadenken en er niet een portie smerigheid bovenop te doen. Doei.pejeka schreef: ↑20-03-2019 19:52Nee hoor, het is allang bewezen dat mensen die langs drukke verkeerswegen wonen meer problemen hebben met longen en luchtwegen door de verhoogde hoeveelheid aan fijnstof en schadelijke gassen. Mensen die nog nooit gerookt hebben vaak. En denk jij écht dat het gezond is als een fietser naast je bij het verkeerslicht staat en die staat de blauwe walmen uit de uitlaat van jouw auto in te ademen?
woensdag 20 maart 2019 om 21:21
Ja. Ik denk alleen niet dat juf Helma banden leeg zal laten lopen, omdat ik vermoed dat het haar geen ene ruk interesseert of kinderen al dan niet met de auto naar school worden gebracht
woensdag 20 maart 2019 om 21:28
Echt niet?Betty_Slocombe schreef: ↑20-03-2019 20:20Gek hoeveel ik gemist heb van de vorige aflevering van de Luizenmoeder, want ik kan me dit hele uitlaatgasverhaal niet herinneren.
Komt, kennelijk, iedere aflevering wel aan bod als ik hier lees.
Sowieso in ieder programma eigenlijk wel
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar