De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
zondag 17 maart 2019 om 21:08
Dat dacht ik ook, tot ik een keer bij de omschrijving youandie las dus nu ben ik de kluts kwijt.
zondag 17 maart 2019 om 21:20
zondag 17 maart 2019 om 21:22
Dat is toch de gene met alleen melkchocolade he?Annapicobella schreef: ↑17-03-2019 21:20Jouw kluts zit waarschijnlijk bij de Oranje Tony Chocoloney reep in mijn Obesitas.
zondag 17 maart 2019 om 21:26
Ik vond het een leuke aflevering!
Bij ons op school wordt er ook gestreefd naar gezond eten en ik vind het (al ben ik verder super tevreden over school
) belachelijk dat mijn dochters bv geen chocomel mee mogen nemen.
Echt doorgeslagen. Mijn kinderen zijn nogal/te dun, diëtiste heeft juist aangeraden chocomel te drinken maar dat is slecht voorbeeld voor de andere kinderen want er is een waterbeleid (alleen water mag gedronken worden)
Juf vindt dat kind thuis maar chocomel moet drinken.
Prima, dus doen we braaf maar het zou in ons geval dus juist handig zijn om zoveel mogelijk calorieen binnen te krijgen. Mijn kinderen lusten prima water maar daar zitten geen calorieen in.
Ik vind dat school zich niet zo met de voeding moet bemoeien. Mooie scène tussen Ank en Kimberly
Bij ons op school wordt er ook gestreefd naar gezond eten en ik vind het (al ben ik verder super tevreden over school
Echt doorgeslagen. Mijn kinderen zijn nogal/te dun, diëtiste heeft juist aangeraden chocomel te drinken maar dat is slecht voorbeeld voor de andere kinderen want er is een waterbeleid (alleen water mag gedronken worden)
Juf vindt dat kind thuis maar chocomel moet drinken.
Prima, dus doen we braaf maar het zou in ons geval dus juist handig zijn om zoveel mogelijk calorieen binnen te krijgen. Mijn kinderen lusten prima water maar daar zitten geen calorieen in.
Ik vind dat school zich niet zo met de voeding moet bemoeien. Mooie scène tussen Ank en Kimberly
zondag 17 maart 2019 om 21:30
Nee die laat mijn kluts wel met rust, de melkchocolade die begeeft zich op gevaarlijk terrein.
maandag 18 maart 2019 om 19:27
Ik vond Ank (hoezeer ik haar soms ook best mag, in haar consequentheid) wel buiten haar boekje gaan toen ze dat hele obesitasprobleem met die moeder ging uitvechten waar het kind (dat inderdaad aan de dikke kant was) bij was. Dat doe je niet als leerkracht, dan neem je de moeder even apart desnoods.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
maandag 18 maart 2019 om 19:29
pejeka schreef: ↑18-03-2019 19:27Ik vond Ank (hoezeer ik haar soms ook best mag, in haar consequentheid) wel buiten haar boekje gaan toen ze dat hele obesitasprobleem met die moeder ging uitvechten waar het kind (dat inderdaad aan de dikke kant was) bij was. Dat doe je niet als leerkracht, dan neem je de moeder even apart desnoods.
Dat vond ik ook maar ik vond het ook wel weer heel lief hoe ze de moeder gelijk gaf naderhand over dat het kind "precies goed"was. Ze besefte dat ze het niet goed had aangepakt.
maandag 18 maart 2019 om 19:29
Ja hier ben ik het mee eens maar ik vond het wel erg mooi hoe ze hier later op terug kwam dat was een mooie scene.pejeka schreef: ↑18-03-2019 19:27Ik vond Ank (hoezeer ik haar soms ook best mag, in haar consequentheid) wel buiten haar boekje gaan toen ze dat hele obesitasprobleem met die moeder ging uitvechten waar het kind (dat inderdaad aan de dikke kant was) bij was. Dat doe je niet als leerkracht, dan neem je de moeder even apart desnoods.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
maandag 18 maart 2019 om 19:33
Maar eigenlijk te laat, want het kind had de hele tirade al meegemaakt. Dus dat zou je in mijn ogen niet moeten willen als leerkracht.herfstappeltaart schreef: ↑18-03-2019 19:29Dat vond ik ook maar ik vond het ook wel weer heel lief hoe ze de moeder gelijk gaf naderhand over dat het kind "precies goed"was. Ze besefte dat ze het niet goed had aangepakt.
maandag 18 maart 2019 om 20:02
Het is geen documentaire, het is een comedy. F I C T I E.pejeka schreef: ↑18-03-2019 19:27Ik vond Ank (hoezeer ik haar soms ook best mag, in haar consequentheid) wel buiten haar boekje gaan toen ze dat hele obesitasprobleem met die moeder ging uitvechten waar het kind (dat inderdaad aan de dikke kant was) bij was. Dat doe je niet als leerkracht, dan neem je de moeder even apart desnoods.
Moeilijk concept voor je?
maandag 18 maart 2019 om 20:06
Nee. Ik geef mijn mening over de weergave van feiten in de serie, ik ga er niet vanuit dat professionele leerkrachten hetzelfde doen. Maar het ging over wat getoond werd in de uitzending en daar gaf ik mijn mening over.
maandag 18 maart 2019 om 22:11
Daarom juist goed dat het uitgezonden werd, ik denk zomaar dat er heel veel leerkrachten zijn die dit doen maar dit niet eens doorhebben.