Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
pejeka schreef:
15-03-2019 21:21
En wat heeft het geslacht ermee te maken?

Niks dus.
Annapicobella schreef:
17-03-2019 20:54
Helemaal mee eens. Al heet het kind You and I = Youandi :)
Dat dacht ik ook, tot ik een keer bij de omschrijving youandie las dus nu ben ik de kluts kwijt.
Sophiever schreef:
17-03-2019 21:08
Dat dacht ik ook, tot ik een keer bij de omschrijving youandie las dus nu ben ik de kluts kwijt.
Jouw kluts zit waarschijnlijk bij de Oranje Tony Chocoloney reep in mijn Obesitas.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
17-03-2019 21:20
Jouw kluts zit waarschijnlijk bij de Oranje Tony Chocoloney reep in mijn Obesitas.
Dat is toch de gene met alleen melkchocolade he?
Ik vond het een leuke aflevering!

Bij ons op school wordt er ook gestreefd naar gezond eten en ik vind het (al ben ik verder super tevreden over school :)) belachelijk dat mijn dochters bv geen chocomel mee mogen nemen.

Echt doorgeslagen. Mijn kinderen zijn nogal/te dun, diëtiste heeft juist aangeraden chocomel te drinken maar dat is slecht voorbeeld voor de andere kinderen want er is een waterbeleid (alleen water mag gedronken worden)
Juf vindt dat kind thuis maar chocomel moet drinken.

Prima, dus doen we braaf maar het zou in ons geval dus juist handig zijn om zoveel mogelijk calorieen binnen te krijgen. Mijn kinderen lusten prima water maar daar zitten geen calorieen in.

Ik vind dat school zich niet zo met de voeding moet bemoeien. Mooie scène tussen Ank en Kimberly
Sophiever schreef:
17-03-2019 21:22
Dat is toch de gene met alleen melkchocolade he?
En karamel met zeezout.
Everything you see I owe to spaghetti!
Prachtige scène inderdaad tussen Kimberley en Ank.
Annapicobella schreef:
17-03-2019 21:27
En karamel met zeezout.
Nee die laat mijn kluts wel met rust, de melkchocolade die begeeft zich op gevaarlijk terrein.
En wat ik me afvroeg vanavond: is die buik van Anton echt of een voorzetbuikje?
Wie kijkt er nu ook naar de show van Henry van Loon (Volkert) ?
geneet van 't laeve
En toch weet Hannah en Volkert :)
_Aphia_ schreef:
17-03-2019 21:59
En wat ik me afvroeg vanavond: is die buik van Anton echt of een voorzetbuikje?

Helaas echt :facepalm:
Ik vond Ank (hoezeer ik haar soms ook best mag, in haar consequentheid) wel buiten haar boekje gaan toen ze dat hele obesitasprobleem met die moeder ging uitvechten waar het kind (dat inderdaad aan de dikke kant was) bij was. Dat doe je niet als leerkracht, dan neem je de moeder even apart desnoods.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
18-03-2019 19:27
Ik vond Ank (hoezeer ik haar soms ook best mag, in haar consequentheid) wel buiten haar boekje gaan toen ze dat hele obesitasprobleem met die moeder ging uitvechten waar het kind (dat inderdaad aan de dikke kant was) bij was. Dat doe je niet als leerkracht, dan neem je de moeder even apart desnoods.

Dat vond ik ook maar ik vond het ook wel weer heel lief hoe ze de moeder gelijk gaf naderhand over dat het kind "precies goed"was. Ze besefte dat ze het niet goed had aangepakt.
pejeka schreef:
Ja hier ben ik het mee eens maar ik vond het wel erg mooi hoe ze hier later op terug kwam dat was een mooie scene.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
herfstappeltaart schreef:
18-03-2019 19:29
Dat vond ik ook maar ik vond het ook wel weer heel lief hoe ze de moeder gelijk gaf naderhand over dat het kind "precies goed"was. Ze besefte dat ze het niet goed had aangepakt.
Maar eigenlijk te laat, want het kind had de hele tirade al meegemaakt. Dus dat zou je in mijn ogen niet moeten willen als leerkracht.
IBIopviva schreef:
18-03-2019 19:29
Ja hier ben ik het mee eens maar ik vond het wel erg mooi hoe ze hier later op terug kwam dat was een mooie scene.

Vond ik ook. Die scene is me het meest bijgebleven van de aflevering van gisteren.
pejeka schreef:
18-03-2019 19:33
Maar eigenlijk te laat, want het kind had de hele tirade al meegemaakt. Dus dat zou je in mijn ogen niet moeten willen als leerkracht.

Ja klopt.
Het is niet echt echt he dames!
Uh.. Dame en heer.
pejeka schreef:
Het is geen documentaire, het is een comedy. F I C T I E.
Moeilijk concept voor je?
permis schreef:
18-03-2019 20:02
Het is geen documentaire, het is een comedy. F I C T I E.
Moeilijk concept voor je?
Nee. Ik geef mijn mening over de weergave van feiten in de serie, ik ga er niet vanuit dat professionele leerkrachten hetzelfde doen. Maar het ging over wat getoond werd in de uitzending en daar gaf ik mijn mening over.
pejeka schreef:
18-03-2019 19:33
Daarom juist goed dat het uitgezonden werd, ik denk zomaar dat er heel veel leerkrachten zijn die dit doen maar dit niet eens doorhebben.
Voor mij was Helma weer het hoogtepunt hoor.
'Twee koffie graag.'
'Pak zelf maar, je hebt toch geen polio?'

Echt, ik HOU van Helma.
Wat enig dat de karakters zo uitgeplozen worden hier, een teken dat er enorm goed geacteerd wordt!
Gisteren pas de opname gekeken. Ik vond er niet veel aan, het grappigste was misschien Helm adie demonstratief koeken ging verkopen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven