De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
vrijdag 15 maart 2019 om 21:10
We kwamen er inderdaad op door juf Helma die rookte, en ik denk dat de discussie die daaruit is ontstaan precies is waar de TV-serie met die juf Helma de vinger op wilde leggen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
vrijdag 15 maart 2019 om 21:16
Dan voor het compliment!
vrijdag 15 maart 2019 om 21:17
Het heeft alles te maken met ongezonde dampen die ik tegen mijn zin in moet inademen. En dan doe jij toch lekker een gasmasker op als je een roker tegenkomt?
zaterdag 16 maart 2019 om 20:53
Ik ben ook geen voorstander van verbieden, sterker, ik neig naar libertarisme. Behalve als het om het gif gaat: de overheid heeft wat mij betreft alleen een taak in het veilig houden van burgers. Op alle vlakken en in dit geval ook in veiligheid van producten. Ik snap je argument van uitlaatgassen, echt, en daar worstel ik ook mee. Alleen vind ik die twee niet met elkaar te vergelijken. Tabak is een serieuze killer die niets dan narigheid brengt aan lichaam en geest. Dat is toch anders bij auto's.
zaterdag 16 maart 2019 om 21:47
Ja dat vraag ik mij ook af. Mijns inziens gaat het niet meer over de Luizenmoeder maar wordt er behoorlijk afgedwaald.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 16 maart 2019 om 22:14
charlottew88 schreef: ↑16-03-2019 21:47Ja dat vraag ik mij ook af. Mijns inziens gaat het niet meer over de Luizenmoeder maar wordt er behoorlijk afgedwaald.
Dat afdwalen vind ik zo erg niet, dat er een zure sfeer ontstaat met daarin overdreven discussies, dat vind ik dan weer wel jammer.
Dit topic gaat over 'De luizenmoeder' dus kom op zeg!
Maar w.s zien we in de aflevering van morgen wel weer iets nieuws wat we tot in den treure kunnen uitdiepen.
Vast wel..
zondag 17 maart 2019 om 07:29
Dat is een goeie. Vast wel. Hannah zal dan denk ik juist voor zijn. Ik denk dat zeik-mannetje tegen (ben even zijn naam vergeten).
zondag 17 maart 2019 om 08:16
9 jaars prik.
zondag 17 maart 2019 om 08:48
Wel als ze alle prikken vóór de basisschool niet gehad hebben. En de 9-jaars prikken inderdaad. En was er niet laatst een inhaal-meningokokken-prik?
zondag 17 maart 2019 om 08:54
Dit denk ik ook.herfstappeltaart schreef: ↑17-03-2019 07:29Dat is een goeie. Vast wel. Hannah zal dan denk ik juist voor zijn. Ik denk dat zeik-mannetje tegen (ben even zijn naam vergeten).
zondag 17 maart 2019 om 10:09
Karel! Ja, ik zou ook op hem gokken als antivaxxer.herfstappeltaart schreef: ↑17-03-2019 07:29Dat is een goeie. Vast wel. Hannah zal dan denk ik juist voor zijn. Ik denk dat zeik-mannetje tegen (ben even zijn naam vergeten).
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"