Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 20 maart 2019 om 10:07
Is er al, zij het in bedekte termen...
Anoniem24072022141314 wijzigde dit bericht op 20-03-2019 10:54
14.36% gewijzigd
woensdag 20 maart 2019 om 10:59
Inderdaad, dat is bovendien volledig offtopic, heeft niks te maken met die schietpartij. En het is echt provocerend. Ik staf nooit, maar dat bericht had ik gestaft, als het niet al gestaft was.Parelsnoer schreef: ↑20-03-2019 10:44Wordt nu FvD campagne gevoerd op het topic van de schietpartij in tram Utrecht-topic, zo onsmakelijk.Niet ongepast of zo, maar onsmakelijk.
woensdag 20 maart 2019 om 11:12
woensdag 20 maart 2019 om 11:22
woensdag 20 maart 2019 om 11:29
Dat er een reden is dat de zorg zo duur is in Nederland.Lady*Voldemort schreef: ↑20-03-2019 11:24Wat zei je huisarts toen je bij hem/haar kwam met dit probleem?
Hij schreef een receptje uit.
Www.viva.nl
Daarna vroeg hij me of hij zijn broek moest laten zakken zodat ik even bij hem kon kijken en voelen??!?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 20 maart 2019 om 13:33
Paracetamol nemen en een paar dagen aankijken natuurlijkLady*Voldemort schreef: ↑20-03-2019 11:24Wat zei je huisarts toen je bij hem/haar kwam met dit probleem?
woensdag 20 maart 2019 om 13:43
Ik moest op vakantie eens met een kind naar een Duitse huisarts. Die meldde me dat ik kind (naast de antibiotica) ook gerust een pijnstiller kon geven. Begon vervolgens heel hard te lachen (beetje griezelig) en zei iets van "Hahahaha, natuurlijk heb jij wel pijnstillers mee. Nederlanders slikken altijd paracetamol. Been valt er af? Niet zeuren, neem maar een paracetamol. Hahahaha."
woensdag 20 maart 2019 om 13:54
Betty_Slocombe schreef: ↑20-03-2019 13:43Ik moest op vakantie eens met een kind naar een Duitse huisarts. Die meldde me dat ik kind (naast de antibiotica) ook gerust een pijnstiller kon geven. Begon vervolgens heel hard te lachen (beetje griezelig) en zei iets van "Hahahaha, natuurlijk heb jij wel pijnstillers mee. Nederlanders slikken altijd paracetamol. Been valt er af? Niet zeuren, neem maar een paracetamol. Hahahaha."
woensdag 20 maart 2019 om 14:45
Ik zal toch eerst mijn werkdag af moeten maken.
woensdag 20 maart 2019 om 14:46
Natuurlijk.
woensdag 20 maart 2019 om 14:50
Vanzelfsprekend
woensdag 20 maart 2019 om 15:07
Ja en altijd een naaigarnituurtje mee want dan kan je het been weer zelf eraan naaien. Want dan hoef je geen werkdag te missen.Betty_Slocombe schreef: ↑20-03-2019 13:43Ik moest op vakantie eens met een kind naar een Duitse huisarts. Die meldde me dat ik kind (naast de antibiotica) ook gerust een pijnstiller kon geven. Begon vervolgens heel hard te lachen (beetje griezelig) en zei iets van "Hahahaha, natuurlijk heb jij wel pijnstillers mee. Nederlanders slikken altijd paracetamol. [Been valt er af? Niet zeuren, neem maar een paracetamol.Hahahaha."
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 20 maart 2019 om 15:17
woensdag 20 maart 2019 om 15:20
Als het zo is, dan heeft het volg gesproken. Ik denk dat het wel meevalt en het zijn ook geen kamerverkiezingen ofzo.DuchessMeganMarkle schreef: ↑20-03-2019 15:17Goed van jullie, maar ik ben toch bang dat Baudet (Forum voor Democratie) gaat winnen vandaag. Wat ik nog schrijnender vindt, is dat vrouwen op zijn partij hebben gestemd. Wat een vuil pedant mannetje is dat zeg. Ik krijg de kriebels van die vent.
woensdag 20 maart 2019 om 15:23
DuchessMeganMarkle schreef: ↑20-03-2019 15:17Goed van jullie, maar ik ben toch bang dat Baudet (Forum voor Democratie) gaat winnen vandaag. Wat ik nog schrijnender vindt, is dat vrouwen op zijn partij hebben gestemd. Wat een vuil pedant mannetje is dat zeg. Ik krijg de kriebels van die vent.
Ik vind het wel een lekker ding. Heb ook op zijn partij gestemd, zij willen tenminste iets veranderen in ons land.