Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

dinsdag 19 maart 2019 om 13:18
Goedemiddag allemaal,
Man is sinds gisteren weer thuis! Fijn om hem weer bij ons te hebben. Het heeft hem heel goed gedaan, daar ben ik blij om.
Vanmorgen heb ik gewerkt. Ik zit nu in de tuin, beschut en in het zonnetje. Lunch is: pistolet met pré paré en komkommer, peper en zout. En een beschuit met aardbeien. Verse munt thee.
Kinderen zijn op de opvang, die haal ik vanmiddag op tijd weer op. Straks boodschappen halen voor het avond eten, ik heb nog geen idee waar ik zin in heb.
Coetje, wat gek dat die uitslagen niet in orde zijn. Wat is er toch aan de hand? Balen dat ze dat niet kunnen vinden, ondertussen zit jij er wel steeds mee.
Man is sinds gisteren weer thuis! Fijn om hem weer bij ons te hebben. Het heeft hem heel goed gedaan, daar ben ik blij om.
Vanmorgen heb ik gewerkt. Ik zit nu in de tuin, beschut en in het zonnetje. Lunch is: pistolet met pré paré en komkommer, peper en zout. En een beschuit met aardbeien. Verse munt thee.
Kinderen zijn op de opvang, die haal ik vanmiddag op tijd weer op. Straks boodschappen halen voor het avond eten, ik heb nog geen idee waar ik zin in heb.
Coetje, wat gek dat die uitslagen niet in orde zijn. Wat is er toch aan de hand? Balen dat ze dat niet kunnen vinden, ondertussen zit jij er wel steeds mee.

dinsdag 19 maart 2019 om 16:19
Coetje, jammer dat de zon bij jullie niet schijnt! Het was zo lekker even vanmiddag. Wel een jas aan hoor en niet te lang stil gezeten ....
Hoe was het bij de fysio? Had je geen gebruiksaanwijzing toen je dit lijf kocht
Wally, ja man was een paar dagen met een vriend weg. Hij had het even nodig om er tussen uit te gaan, door alle moeilijkheden.
Hij is nu de kinderen halen. Ik heb net boodschappen gedaan en uitgepakt. Wij eten vanavond wraps met kip.
Hoe was het bij de fysio? Had je geen gebruiksaanwijzing toen je dit lijf kocht

Wally, ja man was een paar dagen met een vriend weg. Hij had het even nodig om er tussen uit te gaan, door alle moeilijkheden.
Hij is nu de kinderen halen. Ik heb net boodschappen gedaan en uitgepakt. Wij eten vanavond wraps met kip.
dinsdag 19 maart 2019 om 16:44
Goh ik was hier nog niet geweest vandaag,ben wel in de Achterhoek geweest.
Borculo en Ruurlo.zomaar even n ritje .de zon scheen.en het was heerlijk om er even uit te zijn .
Lekker broodje Lunamask.
Bij viva gaat het normale leven weer beginnen. Ik kan mij daar heel goed iets bij voorstellen. Vind het soms ook heerlijk alleen thuis te zijn .
coetje en zenzeo.alles redelijk oké met jullie.?
Hier was het tot nu mooi weer Wally .nu gaat de zon weg en wordt het frisser.
Verder gaat het hier gewoon z.n gangetje .
Ik eet nu n paar plakken baklever, en om n uur of 6 .macaroni of spaghetti.
Eet smakelijk allen.
Borculo en Ruurlo.zomaar even n ritje .de zon scheen.en het was heerlijk om er even uit te zijn .
Lekker broodje Lunamask.
Bij viva gaat het normale leven weer beginnen. Ik kan mij daar heel goed iets bij voorstellen. Vind het soms ook heerlijk alleen thuis te zijn .
coetje en zenzeo.alles redelijk oké met jullie.?
Hier was het tot nu mooi weer Wally .nu gaat de zon weg en wordt het frisser.
Verder gaat het hier gewoon z.n gangetje .
Ik eet nu n paar plakken baklever, en om n uur of 6 .macaroni of spaghetti.
Eet smakelijk allen.

Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

dinsdag 19 maart 2019 om 18:15
dinsdag 19 maart 2019 om 22:55

dinsdag 19 maart 2019 om 22:55
Thee: ik ben na de race niet meer gaan slapen. Hoe is het met je blouse?
VL: neefje is basisschoolleeftijd. Vraagt regelmatig aan ouders of hij mij even mag bellen. Vind ik wel gezellig. Fijn dat het leuk was met je vriendin. En met je kinderen naar het strand: geweldig!
Wally: wat vervelend dat je gevallen bent. Hoe is het nu met je knie?
Coetje: wat vervelend dat de uitslagen nog niet goed zijn. Succes morgen bij de huisarts.
Luna: klinkt als een lekker broodje.
Zenzeo: wat zei de huisarts?
Allen: gaan jullie morgen stemmen? Ik wel.
Allen: wat afschuwelijk, die aanslag in Utrecht. Er zijn gewoon geen woorden voor. Ik vraag me af in wat voor k**wereld we leven. En als je kinderen hebt; hoe kun je dit ooit aan ze uitleggen?
VL: neefje is basisschoolleeftijd. Vraagt regelmatig aan ouders of hij mij even mag bellen. Vind ik wel gezellig. Fijn dat het leuk was met je vriendin. En met je kinderen naar het strand: geweldig!
Wally: wat vervelend dat je gevallen bent. Hoe is het nu met je knie?
Coetje: wat vervelend dat de uitslagen nog niet goed zijn. Succes morgen bij de huisarts.
Luna: klinkt als een lekker broodje.
Zenzeo: wat zei de huisarts?
Allen: gaan jullie morgen stemmen? Ik wel.
Allen: wat afschuwelijk, die aanslag in Utrecht. Er zijn gewoon geen woorden voor. Ik vraag me af in wat voor k**wereld we leven. En als je kinderen hebt; hoe kun je dit ooit aan ze uitleggen?
woensdag 20 maart 2019 om 09:20
Ik ben iets wijzer maar niet blij.Internist en huisarts hebben net overleg gehad,gedacht wordt aan een auto-imuunziekte,heb nu een stootkuur prednison om de boel rustig te krijgen.
Moet een dagboek bij houden met alle klachten.Omdat het heel moeilijk is om de ziekte te vangen(in bloed of urine)gaan ze nu alles 2 wekelijks controleren en hopelijk weten ze dan snel wat het precies is.
Heb even lekker een potje gejankt!
Ben gelukkig vrij vandaag dus niemand die daar last van heeft.
Nu koffie en zometeen 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal!
Moet een dagboek bij houden met alle klachten.Omdat het heel moeilijk is om de ziekte te vangen(in bloed of urine)gaan ze nu alles 2 wekelijks controleren en hopelijk weten ze dan snel wat het precies is.
Heb even lekker een potje gejankt!
Ben gelukkig vrij vandaag dus niemand die daar last van heeft.
Nu koffie en zometeen 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal!
woensdag 20 maart 2019 om 12:56
woensdag 20 maart 2019 om 12:56
Goedemorgen.nee zeker ben niet blij coetje.dikke knuffel van af hier
Maar misschien kunnen ze nu iet. Dat steeds maar weer ziek zijn op de meest onverwacht momenten .
Kan mij zeker voorstellen dat je even n potje zit te janken.
Lekker zo.n kapje brood met honing.zenzeo Krijg ik altijd zin in als ik dat lees.
Ontbijt koffie rozijnen bol .cracker met kaas.

Maar misschien kunnen ze nu iet. Dat steeds maar weer ziek zijn op de meest onverwacht momenten .
Kan mij zeker voorstellen dat je even n potje zit te janken.
Lekker zo.n kapje brood met honing.zenzeo Krijg ik altijd zin in als ik dat lees.
Ontbijt koffie rozijnen bol .cracker met kaas.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

woensdag 20 maart 2019 om 13:35
goedenmiddag
coetje gaat het al wat beter ? verwen je zelf maar eens goed , een goede film ofzo , een wandeling
T.v ik kan weer normaal wandelen .
brood met honing of kinderkessuiker en boter . dat is een eeuwigheid geleden .
Zenzeo ik heb ook bieslook staan dat kun je normaal nu al eten . het is een flinke bos .
voor de rest een fijne dag toegewenst.
coetje gaat het al wat beter ? verwen je zelf maar eens goed , een goede film ofzo , een wandeling
T.v ik kan weer normaal wandelen .
brood met honing of kinderkessuiker en boter . dat is een eeuwigheid geleden .
Zenzeo ik heb ook bieslook staan dat kun je normaal nu al eten . het is een flinke bos .
voor de rest een fijne dag toegewenst.

woensdag 20 maart 2019 om 15:46