Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

woensdag 20 maart 2019 om 16:01
Ik werk net een bolletje met zoute haring en ui weg. Het was een drukke dag met werk en afspraken en tussendoor vergat ik te eten. Nu ging ik dus bijna van mijn stokje ...... oeps.
Nog even een kopje thee en dan de kinderen ophalen bij mijn ouders. Vanavond staat er bloemkool schotel op het menu.
Kom later nog even bij lezen en schrijven.
Nog even een kopje thee en dan de kinderen ophalen bij mijn ouders. Vanavond staat er bloemkool schotel op het menu.
woensdag 20 maart 2019 om 17:41
woensdag 20 maart 2019 om 17:46

woensdag 20 maart 2019 om 21:38
Coetje: wat een vervelend nieuws. Begrijp goed dat je even een potje moest janken. Hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt. Dan kunnen ze nl. ook kijken hoe ze het zo goed mogelijk kunnen behandelen. Hoop dat de Prednisolon de boel wat rustiger krijgt en dat je niet teveel last van bijwerkingen hebt. Hoeveel dagen moet je Prednisolon slikken?

woensdag 20 maart 2019 om 21:40
Morgen weer gewoon lunchen hoor!viva-life22 schreef: ↑20-03-2019 16:01Ik werk net een bolletje met zoute haring en ui weg. Het was een drukke dag met werk en afspraken en tussendoor vergat ik te eten. Nu ging ik dus bijna van mijn stokje ...... oeps.
Was de bloemkoolschotel lekker?
woensdag 20 maart 2019 om 21:55

woensdag 20 maart 2019 om 22:48
Het lijkt me inderdaad behoorlijk lastig. Inderdaad, omdat je ze niet bang wilt maken. Anderzijds kun je ook moeilijk niets zeggen, want dan horen ze het elders (bijvoorbeeld op school of van vriendjes).

woensdag 20 maart 2019 om 22:51
Ik ga voor je duimen de komende tien dagen, dat de kuur effect heeft.
Wat leuk dat middelste zich direct ingeschreven heeft. Kinderen worden zo snel groot.
Hier alles goed.
Slaap lekker.
donderdag 21 maart 2019 om 07:09
donderdag 21 maart 2019 om 10:30
donderdag 21 maart 2019 om 17:26
Lekker Zenzeo,een kippensoep.
Die ga ik van het weekend maken.
Viva, de visboer was er niet dus ik moet nog langer wachten op mijn haring.
Vriend heeft wel makreelfilet meegebracht dus dat eet ik straks lekker met een salade.
Kinderen eten aardappels uit de oven,salade en chipolataworstje en vriend eet niet thuis.
Die ga ik van het weekend maken.
Viva, de visboer was er niet dus ik moet nog langer wachten op mijn haring.
Vriend heeft wel makreelfilet meegebracht dus dat eet ik straks lekker met een salade.
Kinderen eten aardappels uit de oven,salade en chipolataworstje en vriend eet niet thuis.
donderdag 21 maart 2019 om 18:40
Na ja coetje n oma die niet kan koken.dan smaakt niks. Ik vind het meer n zomerse hap..
Vanavond hier wraps met kip groente en knoflooksaus. Lekker.
Morgen n mooie dag.denk dat we er maar uit gaan.het weekend voorspellen ze al weer minder .
Dan hebben we dat tenminste gehad,
Straks nog even afruimen. Kleren klaarhangen .hoef ik morgenochtend niet zo maar wat te grijpen.

Fijne avond .iedereen.
Vanavond hier wraps met kip groente en knoflooksaus. Lekker.
Morgen n mooie dag.denk dat we er maar uit gaan.het weekend voorspellen ze al weer minder .
Dan hebben we dat tenminste gehad,
Straks nog even afruimen. Kleren klaarhangen .hoef ik morgenochtend niet zo maar wat te grijpen.
Fijne avond .iedereen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
donderdag 21 maart 2019 om 19:36
donderdag 21 maart 2019 om 19:50
vrijdag 22 maart 2019 om 10:03
Goedemorgen ieder1,
Zit heerlijk aan de cappuccino.

Voor allen die het nodig hebben.
Vanochtend was verse makreel onderdeel van het ontbijt.
Het was ook mistig, maar lekker om woef uit te laten.
Ik geniet van mijn vrije dag, maar wel met een boel huishoudelijke taken.
Zit heerlijk aan de cappuccino.
Voor allen die het nodig hebben.
Vanochtend was verse makreel onderdeel van het ontbijt.
Het was ook mistig, maar lekker om woef uit te laten.
Ik geniet van mijn vrije dag, maar wel met een boel huishoudelijke taken.

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.