Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik werk net een bolletje met zoute haring en ui weg. Het was een drukke dag met werk en afspraken en tussendoor vergat ik te eten. Nu ging ik dus bijna van mijn stokje ...... oeps.

Nog even een kopje thee en dan de kinderen ophalen bij mijn ouders. Vanavond staat er bloemkool schotel op het menu.

Kom later nog even bij lezen en schrijven.
Wat naar, Wally!
Ik hoop dat je gauw terugkomt.

Lekker, Viva, bolletje haring.
Ik had aardappels in kleine blokjes gebakken, met voorgekookte tuinboontjes erbij en Monchou. Een mootje kabeljauw.
Ach Wally wat vervelend . knuffel en denk aan je .tot snel. ❤️

Lekker viva wit bolletje met haring.

Wij eten straks witte kool met prei en uien .paar aardappels er bij.en n klein gehakt balletje.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Heb nu ook trek in haring.Morgen staat de visboer in het dorp dus dan stuur ik vriend even.

Hier eten we kliekjes,veel over van de afgelopen dagen dus ze kunnen maar kiezen.Straks even met middelste naar open avond van de hoge school en ik heb ondertussen nog gestemd.
Wally, wat naar dat je je onveilig voelt en jammer dat je voorlopig afscheid neemt van het forum. Probeer hetgeen er kennelijk gebeurd is (is mij ontgaan) niet teveel aan te trekken. Ik wens je alle goeds.
Coetje: wat een vervelend nieuws. Begrijp goed dat je even een potje moest janken. Hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt. Dan kunnen ze nl. ook kijken hoe ze het zo goed mogelijk kunnen behandelen. Hoop dat de Prednisolon de boel wat rustiger krijgt en dat je niet teveel last van bijwerkingen hebt. Hoeveel dagen moet je Prednisolon slikken?
viva-life22 schreef:
20-03-2019 16:01
Ik werk net een bolletje met zoute haring en ui weg. Het was een drukke dag met werk en afspraken en tussendoor vergat ik te eten. Nu ging ik dus bijna van mijn stokje ...... oeps.

Nog even een kopje thee en dan de kinderen ophalen bij mijn ouders. Vanavond staat er bloemkool schotel op het menu.

Kom later nog even bij lezen en schrijven.
Morgen weer gewoon lunchen hoor!
Was de bloemkoolschotel lekker?
10 dagen,dan weer prikken en urine inleveren Tv.
Met jou alles goed?

Leuke avond gehad met middelste,meteen ingeschreven en hij gaat wat proefdagen meedoen.Jeetje,hij wordt echt een leuke jong volwassene! :heart:

Morgen weer werken dus ik duik er op tijd in.
coetje schreef:
20-03-2019 07:17
Goedemorgen,

Tv,ik praat er met de kinderen wel over maar tegelijkertijd wil ik ze ook niet bang maken.Vind dat lastig hoor.

Ik moet om 8u bij de huisarts zijn,nuchter dus nog even geen ontbijt voor mij.

Tot later
Het lijkt me inderdaad behoorlijk lastig. Inderdaad, omdat je ze niet bang wilt maken. Anderzijds kun je ook moeilijk niets zeggen, want dan horen ze het elders (bijvoorbeeld op school of van vriendjes).
coetje schreef:
20-03-2019 21:55
10 dagen,dan weer prikken en urine inleveren Tv.
Met jou alles goed?

Leuke avond gehad met middelste,meteen ingeschreven en hij gaat wat proefdagen meedoen.Jeetje,hij wordt echt een leuke jong volwassene! :heart:

Morgen weer werken dus ik duik er op tijd in.
Ik ga voor je duimen de komende tien dagen, dat de kuur effect heeft.
Wat leuk dat middelste zich direct ingeschreven heeft. Kinderen worden zo snel groot.
Hier alles goed.
Slaap lekker.
Goedemorgen,

Tv,op school besteden ze er ook aandacht aan,extra ontruimingsoefening en een codewoord voor als ze buiten zijn en meteen naar binnen moeten.

Goh,de verkiezingen..hoe zal dit gaan uitpakken voor ons landje.

Ik ga werken vandaag,ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Ik denk altijd maar zo coetje.wat kunnen ze waarmaken van al hun beloftes .
Mooi praten en weinig doen.niet een uitzondering .

Ontbijt rozijnenbol met kaas.snee brood met ham .koffie.
Zo. Drie bolletjes rosbief op. Lekker, hoor.
Kippensoep staat te trekken. Moet alleen nog douchen. En daar heb ik helemaal geen zin in.
Fijne dag!
Grote bak kippensoep met soepgroente.
Lekker Zenzeo,een kippensoep.
Die ga ik van het weekend maken.

Viva, de visboer was er niet dus ik moet nog langer wachten op mijn haring.

Vriend heeft wel makreelfilet meegebracht dus dat eet ik straks lekker met een salade.
Kinderen eten aardappels uit de oven,salade en chipolataworstje en vriend eet niet thuis.
Ik kreeg ook vis in het zh. Met gefrituurde aardappeltjes en een macédoine de légumes (mooi woord).
Was prima.
Oh dat vond ik vroeger zo vies Zenzeo..kreeg ik vaak bij de oma die echt niet kon koken :proud:
Na ja coetje n oma die niet kan koken.dan smaakt niks. Ik vind het meer n zomerse hap..
Vanavond hier wraps met kip groente en knoflooksaus. Lekker.
Morgen n mooie dag.denk dat we er maar uit gaan.het weekend voorspellen ze al weer minder .
Dan hebben we dat tenminste gehad,

Straks nog even afruimen. Kleren klaarhangen .hoef ik morgenochtend niet zo maar wat te grijpen.👗👚👔🧥👖

Fijne avond .iedereen.
Chris,ik had een oma die heel lekker kon koken,de andere bakte er niks van.
Verder allebei superlief en ik ging bij beiden graag logeren.Als ik bij de oma ging die niet kon koken,wat ze zelf ook wel wist,gingen we altijd frietjes of chinees halen. :heart:

Nu koffie
Ik heb nooit n oma gehad coetje😢zo jammer. Een opa heb ik gekend .maar die overleed toen ik 10 jaar was,dus niet zo veel herinneringen aan,was n grote beetje strenge opa.
Dat is vast een gemis geweest Chris! :hug:
Goedemorgen,

Gelukkig is het vrijdag en dus bijna weekend!
Ik ga werken vandaag,ontbijt koffie en 2 crackers met filet americain.

Fijne dag allemaal!
Ontbijt is een omeletje van 1 aardappel en 2 eitjes.
Goedemorgen ieder1,

Zit heerlijk aan de cappuccino.

Afbeelding

Voor allen die het nodig hebben.

Vanochtend was verse makreel onderdeel van het ontbijt.
Het was ook mistig, maar lekker om woef uit te laten.
Ik geniet van mijn vrije dag, maar wel met een boel huishoudelijke taken.

Afbeelding
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Lunch een salade met makreel en nu even buiten in de zon met een koffie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven