Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 20 maart 2019 om 20:17
Ja ik wilde daar ook iets posten maar vergeleken bij die verkrachting, iemand die tijdens een bedrijfsuitje overleed en de afgebrande buurman zijn mijn ervaringen zeer vervelend maar niet hels.Betty_Slocombe schreef: ↑20-03-2019 19:54Nou ja, dat is ook wel wat heftig. Ik wilde daar ook iets koddigs posten over een heeeel slecht Belgisch hotel, maar toen postte iemand "ik ben verkracht op straat in Barcelona." Ja, toen had ik daar niet zoveel meer te zoeken met mijn open stroomdraadjes, op elkaar scheldende medewerkers en bevlekt beddengoed.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 20 maart 2019 om 20:27
Zou het? Ik ben een beetje opgevoed met "wees maar blij met je karbonade, bij de familie Plantinga hebben ze alleen maar een plak boterhamworst" dus zodra iemand het erger of groter heeft, ben ik weg.Lady*Voldemort schreef: ↑20-03-2019 20:04Eerlijk gezegd heb ik bij zo'n kort maar hevig bericht over een verkrachting of een afgebrande buurman eerder het idee dat iemand een Punt wil maken dan dat hij/zij zit te wachten op medeleven. Dat de mensen niet moeten zeuren over uitzicht op een blinde muur, en dat een buikgriepje je overal kan overkomen dus waarom dan niet tijdens een vakantie, of zoiets. En dat is natuurlijk ook zo.
Dus wat mij betreft brand je los hoor, over je slechte hotel. Ik heb er ook nog wel eentje, maar dat was een hotel in Glasgow.
Maar het is toch veel gezelliger, verhalen zoals die van jou.
woensdag 20 maart 2019 om 20:33
Nou ja, als er boven jou een verkrachting wordt beschreven, is je druk maken over een verbouwing van het vakantiehuisje naast je toch een beetje misplaatst natuurlijk.AllyMcBeal schreef: ↑20-03-2019 20:30Jeetje gaan jullie nou iets niet posten omdat je leed zit te vergelijken?
Ik vind dat raar, het gaat er toch niet om wie het ergste heeft meegemaakt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou, als de vijfde reactie een verkrachting betreft, dan vind ik mijn vieze hotel echt gewoon niet meer de moeite waard.AllyMcBeal schreef: ↑20-03-2019 20:30Jeetje gaan jullie nou iets niet posten omdat je leed zit te vergelijken?
Ik vind dat raar, het gaat er toch niet om wie het ergste heeft meegemaakt.
Naja, het hoeft natuurlijk niet altijd gezellig. Maar met iemand die alleen maar even komt droppen 'mijn buurman is afgebrand' kan ik niks. Als zij(?) er nou nog bij had verteld wat die dramatische gebeurtenis met haar gedaan had of zo, ja dan. En ik kan me eigenlijk best voorstellen dat dat voor de TO van dat topic ook zo werkt.Betty_Slocombe schreef: ↑20-03-2019 20:27Zou het? Ik ben een beetje opgevoed met "wees maar blij met je karbonade, bij de familie Plantinga hebben ze alleen maar een plak boterhamworst" dus zodra iemand het erger of groter heeft, ben ik weg.
Maar het is toch veel gezelliger, verhalen zoals die van jou.
woensdag 20 maart 2019 om 20:44
Dat is waar. Maar ik begrijp wel dat het 'ongemakkelijk' voelt om na zo'n bericht iets triviaals te posten.AllyMcBeal schreef: ↑20-03-2019 20:42Maar dan zou je nooit iets ergs wat je is overkomen kunnen posten omdat een ander dan niks meer durft te schrijven.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 20 maart 2019 om 20:46
woensdag 20 maart 2019 om 20:47
Daar zou ik een groot voorstander van zijn. Een fijn eenhoornforum waar alleen maar fijne dingen gedeeld worden.AllyMcBeal schreef: ↑20-03-2019 20:42Maar dan zou je nooit iets ergs wat je is overkomen kunnen posten omdat een ander dan niks meer durft te schrijven.
woensdag 20 maart 2019 om 20:49
Dit inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 20 maart 2019 om 20:51
Nou, ik ging dus op vakantie en toen:Betty_Slocombe schreef: ↑20-03-2019 20:47Daar zou ik een groot voorstander van zijn. Een fijn eenhoornforum waar alleen maar fijne dingen gedeeld worden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 20 maart 2019 om 20:54
Dream onBetty_Slocombe schreef: ↑20-03-2019 20:47Daar zou ik een groot voorstander van zijn. Een fijn eenhoornforum waar alleen maar fijne dingen gedeeld worden.
I like being a mess. It's who I am.
woensdag 20 maart 2019 om 21:03
Och hemel.Betty_Slocombe schreef: ↑20-03-2019 21:02In de eerste exitpoll staat FvD op winst in Zuid-Holland. Het is de LPF all over again. Kunnen we de komende maanden van relletje naar relletje met allemaal vreemde pipo's die ineens een politiek ambt moeten bekleden.
woensdag 20 maart 2019 om 21:05
De grootste zelfs met 10 zetelsBetty_Slocombe schreef: ↑20-03-2019 21:02In de eerste exitpoll staat FvD op winst in Zuid-Holland. Het is de LPF all over again. Kunnen we de komende maanden van relletje naar relletje met allemaal vreemde pipo's die ineens een politiek ambt moeten bekleden.
I like being a mess. It's who I am.
woensdag 20 maart 2019 om 21:26
ik kan wel jankenBetty_Slocombe schreef: ↑20-03-2019 21:02In de eerste exitpoll staat FvD op winst in Zuid-Holland. Het is de LPF all over again. Kunnen we de komende maanden van relletje naar relletje met allemaal vreemde pipo's die ineens een politiek ambt moeten bekleden.
woensdag 20 maart 2019 om 21:27
Dat schijnt niet te mogen, want dan ben je óf een elitaire linkse sneuneus of een domme vrouw zonder enig politiek inzicht. Allebei tegelijk kan wellicht ook, dat heb ik nog niet helder.
woensdag 20 maart 2019 om 21:29
Ongelooflijk he dat er zoveel mensen op hem stemmen. WaaromBetty_Slocombe schreef: ↑20-03-2019 21:02In de eerste exitpoll staat FvD op winst in Zuid-Holland. Het is de LPF all over again. Kunnen we de komende maanden van relletje naar relletje met allemaal vreemde pipo's die ineens een politiek ambt moeten bekleden.
woensdag 20 maart 2019 om 21:36
Ik snap echt niet waarom vrouwen op FVD hebben gestemd. Maar ik snap ook niet waarom vrouwen op Donald Trump hebben gestemd. Waar zit je verstand dan
woensdag 20 maart 2019 om 21:36
Daar is Jolly misschien wel voor te porren?Betty_Slocombe schreef: ↑20-03-2019 20:47Daar zou ik een groot voorstander van zijn. Een fijn eenhoornforum waar alleen maar fijne dingen gedeeld worden.