Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 20 maart 2019 om 21:38
al die fvd-ers op de kieslijst zullen vast wel teleurgesteld zijn als ze in gaan zien dat ze vooral beslissingen gaan nemen over waar er wel of geen snelweg mag liggen en hoe hard er op de provinciale weg gereden mag worden. Nou nou, poe poe, ga daar maar lekker overheen pissen
over het effect van de resultaten op de eerste kamer maak ik me wel zorgen
over het effect van de resultaten op de eerste kamer maak ik me wel zorgen
woensdag 20 maart 2019 om 21:41
Ik snap ook niet hoe vrouwen lid kunnen zijn van deze partij met zo'n roerganger.charlottew88 schreef: ↑20-03-2019 21:36Ik snap echt niet waarom vrouwen op FVD hebben gestemd. Maar ik snap ook niet waarom vrouwen op Donald Trump hebben gestemd. Waar zit je verstand dan![]()
woensdag 20 maart 2019 om 21:43
Die hebben niet zoveel verstand vrees ik. En het ergste is, ze zijn er nog trots op ook dat ze FvD hebben gestemd.charlottew88 schreef: ↑20-03-2019 21:36Ik snap echt niet waarom vrouwen op FVD hebben gestemd. Maar ik snap ook niet waarom vrouwen op Donald Trump hebben gestemd. Waar zit je verstand dan![]()
woensdag 20 maart 2019 om 21:46
woensdag 20 maart 2019 om 21:48
die bloedirritante TO die onder twee verschillende nicks loopt te rellen over waar hij financieel allemaal recht op zou hebben aan vergoedingen en uitkeringen komt me echt de neus uit
volgens mij heb ik zoiets nog nooit hoeven ventileren over een forummer maar hij haalt echt het bloed onder mn nagels vandaan
wat dat betreft een zeer goede trol.
volgens mij heb ik zoiets nog nooit hoeven ventileren over een forummer maar hij haalt echt het bloed onder mn nagels vandaan
woensdag 20 maart 2019 om 21:50
Negeer!Pinda-Kaas schreef: ↑20-03-2019 21:48die bloedirritante TO die onder twee verschillende nicks loopt te rellen over waar hij financieel allemaal recht op zou hebben aan vergoedingen en uitkeringen komt me echt de neus uit
Er is ook maar een winkel op Schier. Daar mag je dan gewoon geen boodschappen meer doen. "Vreet maar een duinkonijn, landverrader!"
anoniem_378854 wijzigde dit bericht op 20-03-2019 21:50
2.10% gewijzigd
Klopt mijn collega heeft op de FVD gestemd omdat ze hem een lekker ding vind en in het verleden heeft ze gestemd op PVV omdat ze Geert zo grappig vindCalamitycat schreef: ↑20-03-2019 21:43Die hebben niet zoveel verstand vrees ik. En het ergste is, ze zijn er nog trots op ook dat ze FvD hebben gestemd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 20 maart 2019 om 21:51
Precies. En ze trekken je juttersvergunning in. En laten Duitsers op jouw plekje op het strand kuilen graven.Betty_Slocombe schreef: ↑20-03-2019 21:50![]()
Er is ook maar een winkel op Schier. Daar mag je dan gewoon geen boodschappen meer doen. "Vreet maar een duinkonijn!"
woensdag 20 maart 2019 om 21:51
Ja, klinkt heel logischcharlottew88 schreef: ↑20-03-2019 21:50Klopt mijn collega heeft op de FVD gestemd omdat ze hem een lekker ding vind en in het verleden heeft ze gestemd op PVV omdat ze Geert zo grappig vind. Ja dat zijn echt de reden om te stemmen
![]()
woensdag 20 maart 2019 om 21:53
Ja kan je nooit meer boodschappen doen op het vaste land en lijd je honger. Dat zal je leren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 20 maart 2019 om 21:53
liefst pas nadat je een toets hebt gedaan die aantoont dat je je hebt verdiept in de materie en de verkiezingsprogramma'sCalamitycat schreef: ↑20-03-2019 21:51Ja, klinkt heel logischEigenlijk zouden dit soort mensen helemaal niet mogen stemmen vind ik.
maar ja daarmee ondermijn je wel het hele concept van democratie...
woensdag 20 maart 2019 om 21:54
Precies. Dus iedereen die FvD gestemd heeft afvoeren naar Schiermonnikoog.charlottew88 schreef: ↑20-03-2019 21:53Ja kan je nooit meer boodschappen doen op het vaste land en lijd je honger. Dat zal je leren![]()
woensdag 20 maart 2019 om 21:55
Dat moet dan maarPinda-Kaas schreef: ↑20-03-2019 21:53liefst pas nadat je een toets hebt gedaan die aantoont dat je je hebt verdiept in de materie en de verkiezingsprogramma's
Daar kwam de puber gisteren al mee. En mijn argument was dat je dan het concept van democratie ondermijnt. Maar daar kom ik nu wel op terug. Democratie moet je verdienen.Pinda-Kaas schreef: ↑20-03-2019 21:53liefst pas nadat je een toets hebt gedaan die aantoont dat je je hebt verdiept in de materie en de verkiezingsprogramma's
anoniem_382861 wijzigde dit bericht op 20-03-2019 21:55
3.55% gewijzigd
woensdag 20 maart 2019 om 22:04
Helemaal mee eens. Een bindend referendum... ajb niet!
(En ik mag niet eens stemmen. Vind ik ook nog steeds een dingetje. En ja ik weet dat ik kan nationaliseren. En nee niet dat ik dat ga doen. Betalen om mee te mogen bepalen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 20 maart 2019 om 22:04
Inderdaad, bewust rellen in al zijn topics (3)Pinda-Kaas schreef: ↑20-03-2019 21:48die bloedirritante TO die onder twee verschillende nicks loopt te rellen over waar hij financieel allemaal recht op zou hebben aan vergoedingen en uitkeringen komt me echt de neus uit